Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik post wel even verder op hyves.
quote:Maleficent schreef op 15 november 2009 @ 22:07:

Jonathan had alleen het hele huis verbouwd. We kwamen binnen, echt alles spik en span, toen gingen alle speelgoedkisten leeg, chipskruimels op de grond, hondevoerbakken op tafel, de drankvoorraad werd verplaatst... Ach, het ventje vermaakte zich duidelijk goed
quote:Jinny schreef op 15 november 2009 @ 22:08:

Ik post wel even verder op hyves.Beter idd. Als ik iets moet weghalen, even zeggen.
quote:Star schreef op 15 november 2009 @ 22:06:

[...]

Maar dat is denk ik in de 'heel erge' gevallen? Ik bedoel niet alle kinderen met verdenking van adhd/pddnos oid komen zomaar in een ziekenhuis als Radboud terecht neem ik aan.Nee, er zijn ook kindjes op het KDV met lichte achterstanden of gedragsproblematiek. Er zit van alles door elkaar. Dus bij het Radbout hoef je niet perse een onderliggend ander iets te hebben. En het fijne is dat ze amper je kind hoeven te zien, het gaat vooral om de observaties van de ouders, wat ik er van heb begrepen. Vragenlijsten invullen etc.
Stressed is just desserts spelled backwards
Heb het ook niet specifiek over jouw KDV Mal, had het over hele erge gevallen van ADHD enzo, kinderen die echt op heel jonge leeftijd al echt overduidelijk last ervan hebben, dat die worden doorgestuurd. In het algemeen dus.
Ja snap ik maar wat ik er van heb begrepen kun je er met een doorverwijzing wel terecht. Juist belangrijk op deze leeftijd vanwege de keuze van school.
Ah, ik snap het, dacht even dat we langs elkaar aan het kletsen waren
Oeeeee wat komt er een lucht uit mijn baby
Gelukkig niet uit Starman .
Nou als ik dat hier beneden zou ruiken zou niet goed zijn nee
Nou ja, je weet het nooit met een scheet die dwars zat haha.
Het Sinterklaasjournaal is grappig, ZielePiet
Goedemorgen!!!
Meurning
Goedemorgen
Gosje wat een interessante gesprekken hier
Goedemorgen,

Wat? Interessante gesprekken hier? Eens even snel lezen dan
Hoe gaat het met Starman? Alweer beter?

Jinny voor oudste

Mal, heb je de puinhoop overleeft?
Ik bedoel het gegoedemorgen Naat

Starman is naar zijn werk gelukkig
quote:amalia schreef op 15 november 2009 @ 20:20:

[...]

Ik ook! Is er nog wat te koop

Mooi, wordt te gek joh!Oh, gezellig!! Man heeft het toevallig zaterdag gevraagd toen ze terugbelde voor een afspraak. (Wij dachten al dat we nooit zoveel mazzel konden hebben dus dat er vast niemand wilde wonen ) Op 1 rijtje na (geen idee in welke samenstelling, maar 2 hoekwoningen en 2 middenwoningen) zit er op alle huizen een optie. Maar goed, er komen nog meer fases, zitten hele grote bij, waar je met gemak nog een vierde kind kunt krijgen
Zo nou de schoenen zijn gisteravond gezet. We hebben allemaal gezongen. Tobias wilde graag bob de bouwer zingen want dat vindt Sinterklaas heel mooi.
Ceetje was vanmorgen knap boos/teleurgesteld dat er niks in haar schoen zat
haha dat moeten ze ook leren, zal hier ook nog wel 1x een teleurgesteld gezichtje krijgen denk ik.

Meneer was vanochtend weer helemaal Happy: cijfermagneetjes, en zwarte piet had zelfs pepernoten op zijn stoel voor sinterklaas gelegd. Dus hier een bigsmile
hahaha Naatie, hij heeft in elk geval gezongen, en was hij blij met het resultaat in de schoen?
Fijn dat hij er helemaal blij mee was Bam.

Ja hier ook een blij kind. ( zwarte piet had weinig tijd gehad, dus alleen wat te snoepen in de schoenen) Tobias had een choco sint en pepernoten. Robin een mandarijn en 4 pepernoten en man had een chocolade letter en ik had een mandarijn.

Tobias vond het helemaal leuk, maar hij was geschokt dat Zwarte Piet er zo'n zooi ( dat zei hij ook echt zóói) van gemaakt had.

De schoenen stonden anders en mama haar schoen was omgevallen.

Haha...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven