Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat de mannen al aan het opknappen zijn Kess!! Vast een grote opluchting voor jullie!

Mooie nacht Inad, moest het wel 3x lezen

Inpakken gaat weer lekkerrrrrrrrrr

Inbakeren is zo fijn tegen/voor die armpjes!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja maar die cbmuts zei dat ik daar al bijna te laat mee was want al bijna 12 weken??? Da's toch bull?
Ik zou lekker een pacco doek kopen en gaan inbakeren. Zodra ze gaat omrollen moet je ermee stoppen.
Hier helpt een slaapzak al enorm.

Goed van t inpakken, Vishje

Ik ga nach die schule hinein of zo
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
En anders de Tiny Nanny?
En weer aan de tap

Slaapzakje hebben we ook Inad, maar armen gaan alsnog alle kanten op.
Tiny Nanny aaaaah schattig.
Mmmmm, die gaat 't niet worden, daar is ze zo uitgegroeid.
Van boven of van onder?
En anders de Swaddle Me?
Paccodoek lijkt me het beste. Maar lees dat je met 4 maanden alweer af moet gaan bouwen. Pffff gedoe.
Er zijn nog wel meer van die slaapzakjes waar de armpjes ook in kunnen maar weet de merken even niet meer.
Puckababy?
Ja Star, ik denk dat je de puckababy wel wat zult vinden!

Wat een interessante beschrijving van jouw nacht Inad

Ik heb heel lekker geslapen, maar wél in het logeerbed, want naast zo'n verkouden (lees: heel erg snurkende) Xan die toch om 05.00 uur op moest voor werk leek het me een prima alternatief, dat logeerbed

Nu heel druk en chaotisch, want niemand doet hier wat ik wil, hoewel dat wel een beetje inherent aan mijn werk is
Peas on earth!
Ja, ik zou voor de Puckababy gaan, die zijn leuk ook. Zou em bijna voor de sier kopen. Staat erg schattig ook:

Logeerbed zou ik ook doen in dat geval

Nou, Star, je pakje is eindelijk op de post. In nieuw Inaddorp doen ze itt in de steden nog wel aan een postkantoor Dus bus eerder en tis onderweg. Morgen thuis zijn dus, maar je hebt toch weekend, dus dat zal wel lukken

En Vish moet ook thuis zijn

En daarna wilde ik pinnen en slikte kutmachine mijn pas in. Gelukkig doen ze in nieuw Inaddorp ook aan postkantoornensen die machines openmaken In Hema nog even gekeken naar een extra slaapzak want die waar hij elke nacht in slaapt is zo fijn maar vaak in de was dus we moeten een 2e. En toen begon Mier te piepen. Snel tshirtje dat ik wilde kopen maat teruggehangen en broekje dat ik wilde kopen was ineens weg. Zeker van de wagen gevallen. Dus naar buiten om te kunnen voeden en toen bleek broek aan hangertje aan mijn sjaal te hangen. Heb gewoon een broek bij de Hema gejat dus Gelukkig geen piepding want ging perongeluk en ik ben em terug gaan hangen. Goed he?

Had ik mooi bijna als dievegge te boek gestaan. Met piepende baby en piepende alarmen. Dan was ik echt gaan huilen denk ik en te laat bij Chica want vast in de hema, wachtend op de politie
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wat een fijn dorp, dat nieuwe Inaddorp

Wist je je pincode niet meer? Hormonen enzo?

wat een mooi verhaal van de Hema (die zin van dat slaapzakje had ik kunnen schrijven trouwens, ook maar eentje die om de haverklap onder gespuugd wordt). Ik ga al plaatsvervangend bijna huilen om idee van arme Chica die maar op mama aan het wachten is.

Ben benieuwd naar pakje Inad

Ik moet nog steeds shoppen voor Mier en Meetje (van Suze ). Kom niet echt veel verder dan het dorp nog en geen leuke dingen hier. Echt in mijn eentje met twee meisjes ben ik nog niet echt op pad geweest. Beetje onhandig met bv en een Ceetje die dan zo wegloopt
Puckababy dus onhandig. Is er eentje van 0-3 maanden en eentje vanaf 3 maanden. Ga er niet eentje voor een maand kopen, maar moet 'm natuurlijk ook niet te groot hebben.
Whahaha ja hip dorp man, ouwe dief!

Oeh oeh oeh, maar welk huis moet ik thuis zijn?

Koop die kleine pucka dan 2e hands en koop je daarna als het goed bevalt de grote nieuw.
Lisa is goehoeeeeedddd
Wie is Lisa?!
Peas on earth!
Ja euh je weet hoe ik over tweedehands van mensen die ik niet ken denk
Lisa-die-liedjes-zingt?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 november 2009 @ 20:34:

Wie is Lisa?!Die Popstars janktrol?
Da's de enige Lisa die ik ken in ieder geval...
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven