December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
O leuk Tinus! Lekker bakken, ga ik vrijdag ook maar eens doen.

KM: ik denk dat ze er meer aanheeft om met de muis te leren spelen.

Knor; haha, al zou Stef om 6.00 wakker worden, doe ik een vreugdedansje denk ik, haha!

Balen dat je zo moe bent, iets onder de leden?

Nursie:

Gelukkig mag ze naar huis, als ze maar niet meteen weer volop voor de kleine gaat zorgen, en ook goed om zichzelf denkt. Maar ik denk dat dat moeilijk is met een ziek kind..
Alle reacties Link kopieren

Hey schattebollen

Ben dr weer!

Hou het even kort, zit nog niet zo lekker achter de pc, ben nog 'dronken' van een laag HB en dat je conditie zo achteruit gaat van 2 ruggeprikken had ik niet verwacht!

Lees over een paar dagen wel bij, hopelijk niet al te veel gemist.

Kan trouwens wel al zeggen dat ik blij word als ik in mun broekje kijk (even door de kleurtjes heen kijkend )

Kuss!
quote:sannie2 schreef op 14 november 2009 @ 22:50:

balen nurse, dat je terug moest.. bekende complicatie, maar toch vervelend... hopelijk heb je een epiduraal, dus dan blijft de pijn nog even weg...

ik ben wel benieuwd hoevaak de kinderen nu langs gaan komen..

Grappig, Ben nu even aan het bijlezen, en de gyn zei juist dat het niet veel voorkwam bij een voor en achterwandplastiek.

A. is 2 x p.d. langsgeweest, de meiden niet.

En nee, had geen epi.

Oh, bezoek!
Heee Nursie! Fijn je weer terug te hebben. Doe lekker rustig aan. Ik hoop dat het beter gaat met Y.

Wat een waardeloos recept zeg! Die pepernoten zitten nu in de oven maar ik heb er zelf ook maar boter bijgedaan want anders kan je er never nooit geen deeg van maken.

Ik ontdek ineens allemaal bloed op de vloer. Ik vermoed een gewonde kat... ff op onderzoek uit.
Nou kat was inderdaad gewond. Vanmiddag hoorde ik boven een enorm kabaal. Dacht echt dat de bovenverdieping instortte! Maar kater Guus zat vast in dat gat in het bad wat JP zaterdag had gemaakt voor de vloerverwarming. Ik dacht dat hij gewoon was geschrokken van iets, maar later bleek dat zijn nagel was gescheurd. Overal bloed op de vloer en op de bank. Het lijkt nu wel mee te vallen, ik kan verder niks aan hem ontdekken.

Pepernoten met aangepast recept waren trouwens heerlijk!
Nursie leuk dat je er weer bent! En mooi dat je nu al blij bent met het resultaat Doe nog lekker rustig aan hoor!

Tinus dat zal schrikken zijn geweest! Voor jullie en ook voor de kat zo te horen. Die van ons is 1 keer in volle vaart in een vol bad gesprongen dus die waagt zich daar niet meer in de buurt

Zo nou morgenochtend afrijden, poging nr 3 en dan 'smiddags naar Rotterdam voor sollicitatiegesprek en dan 'savonds naar de film met vriendin dusssssss.
Fijn dat je er weer bent, Nursie! Balen dat je nog zo wiebelig bent. Kan je wel nog een beetje zitten? Fijn dat het er goed uitziet.

Had je ook vaak een 'moe' /zwaar gevoel van de verzakking?

Mainecoon; spannende dag morgen, heel veel succes!!

Tinus; ik wist niet dat een nagel zo kon bloeden. Gaat het dan vanzelf weer over, of moet heb je z'n pootje verbonden?

Noof heeft vanmiddag een verlanglijst geknipt en geplakt, dus dat zit nu in haar schoen, met een bakje water en een worteltje voor Amerigo.

Morgen weer werken,

Ik ga even lekker op de bank met BNTM.

fijne avond allemaal!
Hoi meiden,

Ha Nursie! Doe alsjeblieft heel rustig aan. Een te laag HB is zooo vermoeiend als je doorbanjert.. Wat jammer dat er complicaties waren, maar wat ben je snel weer vrijgelaten. Beterschap (ook voor Y). En leuk dat je er toch weer heel vaak bent

Leuke foto's Mette! Wat is Noof toch al kleuterachtig, zo groot!

Wat heerlijk dat K3 Dat ze zo geniet.

O Mainecoon, succes morgen!!! Wat een spannende dag! ik lees er bijna overheen.

KM, ik denk dat zo'n laptop heel snel verveelt. M zit al achter de gewone laptop en speelt peuterspelletjes op de iPhone.. die maak je vast niet meer blij met zo'n kinderlaptop. Ik denk dat losse spelletjes een heel goed idee is! (ook wel jammer, kun je die niet bij de bieb halen?)

Ehm.. ik ben een beetje leeg, doodmoe van alle emoties. Dat gedoe van HM hakt er in en vandaag kreeg ik bij de dierenarts ook nog eens te horen dat ons poesje waarschijnlijk binnenkort doodgaat. Het kotsen was opgehouden door de medicijnen, maar dit weekend liep ze helemaal leeg door diarree. Bij katten kunnen ze geen diagnose stellen (of eigenlijk: dat is te duur en de moeite en het ongemak voor de kat niet waard want wsch toch te laat). Hij vermoedt iets als leukemie.

Op zich ben ik er wel nuchter over hoor, het moet een keer. Ze heeft geen pijn en enorme honger (maar mag niet zoveel, arm beest). Maar al met al is het een beetje veel.

Vandaag bij de Hema alvast leuke spulletjes voor M's verjaardag gekocht (servetjes, bekertjes, petits fours, en zo). Hij is zaterdag al jarig! Sinterklaas is daarom nog wat ver weg voor ons. Ik heb een puzzel gekocht en en prikblok. We weten nog niet wat we moeten kopen.. hij heeft een lego brandweerauto gezien en daar heeft hij het nu nog over. Maar hij heeft al zoveel auto's! De fiets stellen we nog even uit.

Ik vind een spelletje ook wel leuk, zal eens kijken wat er voor driejarigen is. Of een kassa. Wat voor een heb je, Flodder? Ik zag bij de Hema een houten, maar daar kun je niks mee, alleen maar knoppen indrukken. En verder kopo ik nog wel een loco-boekje.

Tinus, jij een gewonde kat! Zag er dramatischer uit dan het was, dat bloed? Hihi, de kat die nu ziek is heeft mij nog eens de stuipen op het lijf gejaagd: ze was gesteriliseerd en weer lekker thuis. Ik kwam uit mijn werk en zag allemaal bloed op de grond. Zie ik haar lopen met allemaal 'spul ' uit haar buik, ik dacht dat haar darmen over de vloer sleepten! Ik raakte helemaal in paniek en heb blerend de dierenarts en H gebeld. Het stomme was, de kat rende vrolijk verder, ik kon haar niet eens te pakken krijgen.

Het bleek dat het alleen buikwand was wat eruit hing, geen darmen gelukkig . We kregen voorrang bij het weer in elkaar hechten en kregen haar nog onder narcose mee naar huis, daar zwalkte ze en viel gewoon om, haha. We hebben haar al sinds 1999 ('geadopteerd'). 10 jaar dus.

Even teruglezen, misschien kan ik dan nog reageren op anderen.
Nursie; nog even: hoe is het met het kolven gegaan? En je productie nu? ben benieuwd!

Is Y. alweer wat opgeknapt? Arm schaap, ik hoop dat ze zich snel beter voelt.
Falcon: iig een dikke . Wat rot dat je zelf van slag bent van het hele gebeuren wat je geschreven hebt op HM. En dan ook nog het bericht van de dierenarts.. Ik zou ook heel verdrietig zijn als onze kat niet meer beter zou worden.

Misschien komt ook de vermoeidheid eruit, nu je klaar bent met je boek?
Mette, ja dat klopt, vermoeidheid van het ingeleverd hebben komt er ook bij. En helaas kreeg ik vandaag het bericht dat het nog niet goedgekeurd wordt.. bweeeeehhhhh. ik moet er nog wat aan veranderen. Volgende week zet ik mijn schouders er wel weer onder.

O, ik zie net dat ik iets tegen Mainecoon schreef wat voor jou bedoeld was. even veranderen zo.

Eh, Marloes, ik las nog van je kookworkshop. Leuk! En leuk dat de intocht hebben meegemaakt Hier komt de Sint zaterdag, en dat is alweeeeer op M's verjaardag (we vierden het elke keer op zaterdag). Hij krijgt het Sint-gebeuren denk ik vanaf deze week wel mee op de creche, morgen mag hij een pietenmutsje maken. Maar schoen zetten doen we niet. We gaan er wel op de dag zelf wat aan doen, met wie weten we nog niet.

En Oef, ik vond jouw cadeau-ideetjes erg leuk. Heb je er nog meer voor jongetjes B heeft het dus ook nog niet zo door.. ik denk dat 3 nog net iets te jong is. Als een kind van 3 de oudste thuis is tenminste.

Joni, 14 maand is echt nog niet oud voor lopen joh! M was 17 mnd.

Sannie, o, je bent drie dagen ziek geweest! Maar al snel weer op de been dus.
Nursie fijn dat je weer thuisbent! Doe rustig aan he. Luisteren naar de dokter anders zwaait er wat!

Beterschap en ik hoop dat Y ook snel weer opknapt.

Hoe is het met voeden van A gegaan?

Haha Tinus met dr waardeloze pepernoten recept. Wel knap dat je dat recept dan zo kan aanpassen dat het toch lekker wordt. Dat 'gevoel' voor koken en bakken heb ik nog steeds niet.

Mainecoon succes morgen met je rij-examen en je sollicitatie gesprek.

Falcon dikke knuffel voor jou. Ik kan me voorstellen dat alles je een hoop energie kost.

Sneu voor jullie poes. Wij hebben de laatste 2 maanden geleden laten inslapen (heb ik geloof ik helemaal niet aan jullie verteld).

Dus sinds hele lange tijd hebben we helemaal geen huisdieren meer. Eerst miste we ze vreselijk maar nu vind ik het eerlijk gezegd ook wel weer lekker (maar ja die laatste van ons was niet meer zindelijk en had steeds allerlei vieze ontstekingen enzo).

Sterkte.

En kadoo ideetjes voor 3 jarige jongetjes. Eh had ik er zoveel gegeven dan?

Oh je had t over een kassa. Wat toch wel t leukste is is als het op een 'echte' kassa lijkt vind ik. Dus eentje met n scanner en zo'n drukknop dat er een klein bandje gaat lopen.

HIer zijn we moe en ongezellig en ga ik nog even project catwalk kijken zo en dan naar bed

x
shit komt project catwalk pas om 10 uur nog meer

Nou dan morgen maar via het inet...
haha Oef, door die wolk-smilie wordt het toch weer grappig, jullie bui.

Wij hebben twee katten, maar snap dat het zonder ineens best makkelijk is, helemaal met drie kinderen. Sinds M er is heb ik best en andere 'relatie' met die beestjes, ze mogen lang zo vaak niet op schoot, ik heb al genoeg gedoe aan mijn lijf met zo'n knuffelpeuter. Nu ik weet dat ze doodgaat, ga ik haar wat meer aandacht geven. (ben het kots en diarreeruimen uiteraard behoorlijk zat, naast de plaswassen van M, die ook bijna elke dag nog wel een ongelukje heeft).

Welterusten!
ha, zo'n kassa hadden we vorig jaar voor sint gegeven aan renske.. het reken gedeelte was binnen een paar maanden kapot, het scanding heeft casper eraf geknipt en de band draait alleen nog als je er hard op drukt. maar nog steeds vinden de kinderen hem leuk..

nurse, ik heb deze complicatie 2 keer gezien tijdens m'n co-schap... misschien hadden ze daar een slechte gyn.. (een andere gyn had tijdens een laparoscopie de darm aangeprikt, dus toen werd toch een open buik OK, ipv scopie.. - mijn vertrouwen in gynaecologen als chirurgen was wel gedaald)

arme poezen allemaal..

casper doet ook meer mee met sint omdat Renske meedoet, hij heeft er nog niet zoveel mee. Renske vindt het erg spannend allemaal. we hebben wel vanaf het begin aan sinterklaas gedaan, maar ik kan me nog van 2 jaar geleden herinneren dat Renske (toen ook 2 jaar, ze was helemaal overstuur dat er iets in haar schoen zat), ze is nogal een angsthaas..

succes morgen met alles maincoon

wat ik uit de sint/schoen/kerst topics haal is dat iedereen het op z'n eigen manier doet.. en gelukkig maar..

voel ik me weer helemaal fit, word ik verkouden (en ik heb ook maar vast de nieuwe griepvaccinatie genomen, dus hopelijk krijg ik daar geen last van)

renske kon bij 3,5 plots met de muis omgaan, en een week later kon ze internetten... daarvoor vond ze het heel moeilijk, maar ze zit denk ik eens in de 3-4 weken achter de computer...
Jaah, kom hier weer veelste vaak...

Ga nu even snel mn wond spoelen en dan kruip ik naast mn vent, heb hem gemist!

Met mn productie gaat het goed! A. wilde niets weten van de fles (met bv gevuld) dus hij heeft die dagen het gedaan met boterhammen, water uit een open beker (mijn melk uit een beker oid wilde ie niet) en fruit. 2 x dgs kwam hij dan bij mij drinken.

De kids hebben me vandaag helemaal geknuffeld (zelfs A. hoe klein dat ie dan ook is )

Oh, M. roept dat ie in slaap valt zo, ga nu snel, is anders ook niet gezellig

Kusss!
En Y. is helemaal koorts vrij, niet meer horen hoesten. Alleen nu had R. geen eetlust en een snotneus tijdens de maaltijd...

Denk dat ze toch wat grieperig zijn/waren maar we merken er verder bar weinig van.

Ohja, en ik ben er bijna helemaal uit, (wil alleen nog wat rondbellen) maar wij laten de kinderen niet enten.

Ga nu echt!

he nurse, je wisselt wel om de paar dagen met je mening...
Falcon: Ach wat erg van je kat! Dikke kus en knuffel richting G voor jou! Je wist waarschijnlijk al wel dat het niet goed was met je beestje, maar toch is het verdrietig. En dan heb je ook nog die andere zorgen erbij...

Ik herken dat ook wel hoor, dat je anders met je dieren omgaat nu er een kindje bij is. Vroeger waren die 2 poezenbeesten echt mijn vriendjes maar sinds de geboorte van Manuel vind ik ze regelmatig zelfs lastig. Best sneu voor die beesten... Het gaat nu wel beter sinds we zijn verhuisd, want ze hadden in het oude huis wat vervelende gewoontes aangeleerd (waaronder iedere morgen om 5u aan onze slaapkamerdeur staan mauwen, aaargh!)

Gek trouwens dat katten met pijn vaak weinig laten merken. Dat was ook zo toen Guus blaasgruis had.

Nursie: Vind je het zo'n lastige beslissing of je je kindjes wel of niet laat inenten dat je nog steeds twijfelt?

Hoe voel je je na een nachtje lekker thuis in je eigen bed bij je eigen vent? Ben je al een beetje op de been? En hoe gaat het met Y?

Dikke kus aan de rest, ik ga ff verder (ben aan't werk, nog deze en volgende week en dan verlof!!)
Oh en Mainecoon: Heel veeeel succes vandaag! Kom je even vertellen hoe het ging?
Nou het eerste van vandaag heb ik binnen! Ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs. Nu alleen nog vanmiddag "even" die baan binnen slepen. Ik was me toch een partij zenuwachtig! Ben blij dat ik nooit meer hoef hihih
Joehoe Mainecoon, wat goed zeg!!! Dit wordt gewoon je geluksdag joh... sleep jij die baan ook maar ff binnen!
Mainecoon, van harte!!! Wat goed van je, en heerlijk dat je daar van af bent!

Succes vanmiddag. Wat een dag zeg!

Toevoeging: ik heb zojuist de winkel van Duplo gekocht voor M's verjaardag. Ik geloof dat hij de auto met tankstation van zijn ene opa en oma krijgt. De kleine cadeautjes die ik gister heb gekocht (puzzel en prikblok) kunnen dan voor Sinterklaas.

Nu weer aan de slag.
Hey!

Ja, wij vinden het echt een lastige beslissing dat wel/niet enten... de weegschaal gaat hier nog op en neer. Vind het ook niet echt een beslissing waar je licht over mag denken. Vandaar.

(en Sannie, neem aan dat je niet anders van me had verwacht; wel/niet/wel/niet... niet dan? )

Poeh, ben nogal gaar, net even geslapen een uurtje...

Mainecoon; van harte!

Ga even gezellig doen, schoonmoeder is in huis.

Verder nog niet bijgelezen... kom dr niet aan toe...

xx
Mainecoon, wat goed joh! Hoop dat de sollicatie ook goed ging.

Nurse, ik vind dat echt helemaal geen lastige beslissing. Lees je niet teveel onzinverhalen in onzinkranten? Er is inmiddels toch meer dan genoeg heldere info te vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven