Het Grote Complimenten Topic
maandag 16 november 2009 om 20:31
Na zeer betrouwbaar onderzoek door een uiterst geleerd Forumdeskundige is gebleken dat er nog geen ComplimentenTopic bestaat. Dus bij dezen.
Spui hier je complimenten, gaarne met naam en toenaam. Als je jezelf De Beste vindt, mag dat ook.
Ik zal beginnen: Pode, ik ben diep onder de indruk van je forumkennis, je reactiesnelheid en je gevoel voor humor
Spui hier je complimenten, gaarne met naam en toenaam. Als je jezelf De Beste vindt, mag dat ook.
Ik zal beginnen: Pode, ik ben diep onder de indruk van je forumkennis, je reactiesnelheid en je gevoel voor humor
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
maandag 16 november 2009 om 21:54
maandag 16 november 2009 om 21:59
maandag 16 november 2009 om 22:27
maandag 16 november 2009 om 22:29
quote:Banba schreef op 16 november 2009 @ 22:12:
*Komt ie*
Een veer voor mamalief, voor haar stoere avatar en sarcastische humor
Dankje!
quote:Banba schreef op 16 november 2009 @ 22:25:
[...]
Ja hà llo! Gééf ik je een veer, kom je niet meer kijken... Ja Hállo! ik heb andere topics te lezen vervuilen meer dingen te doen!
*Komt ie*
Een veer voor mamalief, voor haar stoere avatar en sarcastische humor
Dankje!
quote:Banba schreef op 16 november 2009 @ 22:25:
[...]
Ja hà llo! Gééf ik je een veer, kom je niet meer kijken... Ja Hállo! ik heb andere topics te lezen vervuilen meer dingen te doen!
maandag 16 november 2009 om 22:39
quote:mamalief schreef op 16 november 2009 @ 22:10:
En toch steeds even kijken of ik al een veer heb gekregen he?
Moet je gewoon je eigen "jank" topic openen op kinderen, dan krijg je gegarandeerd heel veel complimenten.
( Disclaimert enzo, dit is zwarte humor, ik ben oprecht blij met de reacties die ik gekregen heb in de loop der tijd , als ik het moeilijk had en weer eens een topic "moest" openen )
En toch steeds even kijken of ik al een veer heb gekregen he?
Moet je gewoon je eigen "jank" topic openen op kinderen, dan krijg je gegarandeerd heel veel complimenten.
( Disclaimert enzo, dit is zwarte humor, ik ben oprecht blij met de reacties die ik gekregen heb in de loop der tijd , als ik het moeilijk had en weer eens een topic "moest" openen )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 16 november 2009 om 22:44
Ik geef alle mensen die goede raad geven op dit forum een vette veer in heur reet.
Ik heb al zo vaak even snel een vraag hier neergeplempt, en hopsekee, daar stromen de antwoorden binnen.
De laatste tijd veel dingen over het werk, en ja hoor, het helpt echt.
Bedankt lieve mensen
Was getekend
Nijnarella Alberti
Ik heb al zo vaak even snel een vraag hier neergeplempt, en hopsekee, daar stromen de antwoorden binnen.
De laatste tijd veel dingen over het werk, en ja hoor, het helpt echt.
Bedankt lieve mensen
Was getekend
Nijnarella Alberti