Glitters op je poes.

17-11-2009 13:39 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik wederom 2x van iemand, die iemand kent die glitters op haar poes had.

Het verhaal in het kort.

Mevrouw moet naar Gynaecoloog. Wil zich snel wassen, grijpt washandje van badkamer tafel. Wast en gaat naar de Gyn.

Daar aan gekomen zegt de gyn ( als ze met haar benen wijd ligt ) "

nou nou, u heeft er wel werk van gemaakt"

De vrouw is boos. Hoe kan hij dat zeggen enzo.

Thuis gekomen blijkt dat ze het washandje van haar dochter heeft gebruikt die toevallig glittergel op het washandje had gedaan.

Haar poes vol glitters dus.

Ik ken het verhaal in minimaal 4 varianten

En iedereen blijft maar volhouden dat het bij haar vriendin\buurvrouw\tante\oma\zusjes schoonmoeder echt gebeurd is.

Volgens mijn simpele berekening heeft dus half vrouwelijk Nederland al eens met een beglitterde poes bij de gyn gelegen.

Polletje dus :

( ps, is het antwoord Ja, dan gaarne precies vertellen hoe het ging )

Ik heb wel eens met een beglitterende poes bij de gyn gelege

Totaal aantal stemmen: 170

nee (94%)
ja (6%)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 17 november 2009 @ 13:47:

Een beglitterende poes glittert je tegemoet Yraatje.

Oh, ik dacht dat dat de beglitterde poes was ipv de beglitterende poes

Ik dacht dat de beglitterende poes iets anders deed, maar die doet dus hetzelfde??
Broodje Aap verhaal? Ik heb het in mijn omgeving nog nooit gehoord. Vind het wel onwijs grappig!
Volg je hart. Dat klopt.
Dit verhaal ken ik al minstens 10 jaar !

Heb ooit de volgende variant gehoord:

Vrouw moet op weg naar gynaecoloog enorm poepen. Helaas is het toiletpapier in het ziekenhuis op en moet ze zich afvegen met de gebruikte papieren zakdoekjes uit haar jaszak. Eenmaal in de stijgbeugels verwijdert de arts een rits AH-zegels van haar bips.
die is ook goed Amarna.

"Mevrouw, spaart u zegeltjes ? "
Ik doe elke ochtend wat glitter op overigens, je weet maar nooit wie je tegenkomt op zo'n dag, en het is toch wel heel gastvrij, zo'n frisgewassen versierde poes, vind ik dan. Dat heb je toch voor je man/scharrel/gyn over.

Ook als ik sliploos de boodschappen ga doen als man en kinderen naar het werk/school zijn doe ik altijd wat glitter op de poes, gewoon voor idee.
quote:Astarte schreef op 17 november 2009 @ 13:50:

Ik doe elke ochtend wat glitter op overigens, je weet maar nooit wie je tegenkomt op zo'n dag, en het is toch wel heel gastvrij, zo'n frisgewassen versierde poes, vind ik dan. Dat heb je toch voor je man/scharrel/gyn over.

Ook als ik sliploos de boodschappen ga doen als man en kinderen naar het werk/school zijn doe ik altijd wat glitter op de poes, gewoon voor idee. !!!
quote:amarna schreef op 17 november 2009 @ 13:49:

Dit verhaal ken ik al minstens 10 jaar !

Heb ooit de volgende variant gehoord:

Vrouw moet op weg naar gynaecoloog enorm poepen. Helaas is het toiletpapier in het ziekenhuis op en moet ze zich afvegen met de gebruikte papieren zakdoekjes uit haar jaszak. Eenmaal in de stijgbeugels verwijdert de arts een rits AH-zegels van haar bips.Ooohhhh!!!!

*gaat volgende week HEUL erg goed voorbereid, gewassen en na tig keer checken op de wc pas naar de gyn*
Glitter op de poes... het klinkt zo heerlijk Finkeriaans!

("dan doo ik mie wat glitter op de poes")

Zouden de gynaecologen ook een soort scoreboord bij houden ?

Dat ze dan in de koffiekamer kunnen bij houden hoeveel vrouwen glitters op der poes hadden ?

En dat de week winnaar dan een hele grote mooie glitter-troffe krijgt ?

* Zie het helemaal voor zich *
Viva naar de knoppen.
quote:Tia Dalma schreef op 17 november 2009 @ 13:52:

Glitter op de poes... het klinkt zo heerlijk Finkeriaans!
'Deze week gaat de glitter-op-de-poes-prijs naar onze collega Dokter Scheursma. Hij had een score van maar liefst 6 glitterpoezen, 2x zegeltjes en 1 keer een poppetje van AH '
Er is toch ook een variant met de cowboy boots die een dame niet uitkreeg en zo in de beugels moest gaan liggen?
quote:Astarte schreef op 17 november 2009 @ 13:54:

[...]

Ik kan dat ook alleen maar op zijn Twents horen in mijn hoofd nu... (had mijn post nog even ge-edit daarom)

"Zee hef glitter op de poes doan"
de volgende keer ga ik het testen dan doe ik glitters op en wacht ik net zolang tot de gyn wat ervan zegt. Zegt hij er niets van zeg ik maar meneer waarom zegt u nu niets van de glitters op mijn poes want nu kan ik geen hilarisch verhaal vertellen op het forum
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Haha Boro! Geweldig!
quote:borodini schreef op 17 november 2009 @ 13:54:

'Deze week gaat de glitter-op-de-poes-prijs naar onze collega Dokter Scheursma. Hij had een score van maar liefst 6 glitterpoezen, 2x zegeltjes en 1 keer een poppetje van AH '

Als dat het poppetje van Harry de Supermarktmanager was... onmiskenbaar MissChicken dan die daar in de stijgbeugels lag!

quote:Tia Dalma schreef op 17 november 2009 @ 13:56:

[...]

Ik kan dat ook alleen maar op zijn Twents horen in mijn hoofd nu... (had mijn post nog even ge-edit daarom)

"Zee hef glitter op de poes doan"

Love Finkers btw :-)
quote:Tia Dalma schreef op 17 november 2009 @ 13:57:

[...]

Als dat het poppetje van Harry de Supermarktmanager was... onmiskenbaar MissChicken dan die daar in de stijgbeugels lag!

daar doelde ik op ja
En dan zeggen 'oh, dank u, we hadden de verzameling net compleet, ik vroeg me al af waar sneeuwwitje gebleven was'.
Bij Lush kun je zo'n glitterblock kopen. Daar had ik me even grondig mee ingevet voor de bevalling. Leuk voor de verloskundige en een mooie start voor Baby Twink!

Die overigens Zeeuws is van origine, komt geen Twents aan te pas.
volgens mijn bescheiden mening heeft iedereen gewoon naar single zitten kijken en doen alsof ze echt iemand kennen die nienke heet.
Getver, je pakt toch geen gebruikt washandje om je poes te wassen?

Maar inderdaad, ik heb het verhaal ook al vaak gehoord, maar nog nooit iemand ontmoet die het zelf is overkomen.

Boro, telt deze ook mee voor de glitterbokaal?

Is dat nou een ritssluiting?
't lijkt erop ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven