Glitters op je poes.
dinsdag 17 november 2009 om 13:39
Vandaag las ik wederom 2x van iemand, die iemand kent die glitters op haar poes had.
Het verhaal in het kort.
Mevrouw moet naar Gynaecoloog. Wil zich snel wassen, grijpt washandje van badkamer tafel. Wast en gaat naar de Gyn.
Daar aan gekomen zegt de gyn ( als ze met haar benen wijd ligt ) "
nou nou, u heeft er wel werk van gemaakt"
De vrouw is boos. Hoe kan hij dat zeggen enzo.
Thuis gekomen blijkt dat ze het washandje van haar dochter heeft gebruikt die toevallig glittergel op het washandje had gedaan.
Haar poes vol glitters dus.
Ik ken het verhaal in minimaal 4 varianten
En iedereen blijft maar volhouden dat het bij haar vriendin\buurvrouw\tante\oma\zusjes schoonmoeder echt gebeurd is.
Volgens mijn simpele berekening heeft dus half vrouwelijk Nederland al eens met een beglitterde poes bij de gyn gelegen.
Polletje dus :
( ps, is het antwoord Ja, dan gaarne precies vertellen hoe het ging )
Het verhaal in het kort.
Mevrouw moet naar Gynaecoloog. Wil zich snel wassen, grijpt washandje van badkamer tafel. Wast en gaat naar de Gyn.
Daar aan gekomen zegt de gyn ( als ze met haar benen wijd ligt ) "
nou nou, u heeft er wel werk van gemaakt"
De vrouw is boos. Hoe kan hij dat zeggen enzo.
Thuis gekomen blijkt dat ze het washandje van haar dochter heeft gebruikt die toevallig glittergel op het washandje had gedaan.
Haar poes vol glitters dus.
Ik ken het verhaal in minimaal 4 varianten
En iedereen blijft maar volhouden dat het bij haar vriendin\buurvrouw\tante\oma\zusjes schoonmoeder echt gebeurd is.
Volgens mijn simpele berekening heeft dus half vrouwelijk Nederland al eens met een beglitterde poes bij de gyn gelegen.
Polletje dus :
( ps, is het antwoord Ja, dan gaarne precies vertellen hoe het ging )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 17 november 2009 om 13:49
dinsdag 17 november 2009 om 13:49
Dit verhaal ken ik al minstens 10 jaar !
Heb ooit de volgende variant gehoord:
Vrouw moet op weg naar gynaecoloog enorm poepen. Helaas is het toiletpapier in het ziekenhuis op en moet ze zich afvegen met de gebruikte papieren zakdoekjes uit haar jaszak. Eenmaal in de stijgbeugels verwijdert de arts een rits AH-zegels van haar bips.
Vrouw moet op weg naar gynaecoloog enorm poepen. Helaas is het toiletpapier in het ziekenhuis op en moet ze zich afvegen met de gebruikte papieren zakdoekjes uit haar jaszak. Eenmaal in de stijgbeugels verwijdert de arts een rits AH-zegels van haar bips.
dinsdag 17 november 2009 om 13:50
Ik doe elke ochtend wat glitter op overigens, je weet maar nooit wie je tegenkomt op zo'n dag, en het is toch wel heel gastvrij, zo'n frisgewassen versierde poes, vind ik dan. Dat heb je toch voor je man/scharrel/gyn over.
Ook als ik sliploos de boodschappen ga doen als man en kinderen naar het werk/school zijn doe ik altijd wat glitter op de poes, gewoon voor idee.
Ook als ik sliploos de boodschappen ga doen als man en kinderen naar het werk/school zijn doe ik altijd wat glitter op de poes, gewoon voor idee.
dinsdag 17 november 2009 om 13:51
quote:Astarte schreef op 17 november 2009 @ 13:50:
Ik doe elke ochtend wat glitter op overigens, je weet maar nooit wie je tegenkomt op zo'n dag, en het is toch wel heel gastvrij, zo'n frisgewassen versierde poes, vind ik dan. Dat heb je toch voor je man/scharrel/gyn over.
Ook als ik sliploos de boodschappen ga doen als man en kinderen naar het werk/school zijn doe ik altijd wat glitter op de poes, gewoon voor idee. !!!
Ook als ik sliploos de boodschappen ga doen als man en kinderen naar het werk/school zijn doe ik altijd wat glitter op de poes, gewoon voor idee. !!!
dinsdag 17 november 2009 om 13:52
quote:amarna schreef op 17 november 2009 @ 13:49:
Vrouw moet op weg naar gynaecoloog enorm poepen. Helaas is het toiletpapier in het ziekenhuis op en moet ze zich afvegen met de gebruikte papieren zakdoekjes uit haar jaszak. Eenmaal in de stijgbeugels verwijdert de arts een rits AH-zegels van haar bips.Ooohhhh!!!!
*gaat volgende week HEUL erg goed voorbereid, gewassen en na tig keer checken op de wc pas naar de gyn*
Vrouw moet op weg naar gynaecoloog enorm poepen. Helaas is het toiletpapier in het ziekenhuis op en moet ze zich afvegen met de gebruikte papieren zakdoekjes uit haar jaszak. Eenmaal in de stijgbeugels verwijdert de arts een rits AH-zegels van haar bips.Ooohhhh!!!!
*gaat volgende week HEUL erg goed voorbereid, gewassen en na tig keer checken op de wc pas naar de gyn*
dinsdag 17 november 2009 om 13:53
Zouden de gynaecologen ook een soort scoreboord bij houden ?
Dat ze dan in de koffiekamer kunnen bij houden hoeveel vrouwen glitters op der poes hadden ?
En dat de week winnaar dan een hele grote mooie glitter-troffe krijgt ?
* Zie het helemaal voor zich *
Dat ze dan in de koffiekamer kunnen bij houden hoeveel vrouwen glitters op der poes hadden ?
En dat de week winnaar dan een hele grote mooie glitter-troffe krijgt ?
* Zie het helemaal voor zich *
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

dinsdag 17 november 2009 om 13:57
de volgende keer ga ik het testen dan doe ik glitters op en wacht ik net zolang tot de gyn wat ervan zegt. Zegt hij er niets van zeg ik maar meneer waarom zegt u nu niets van de glitters op mijn poes want nu kan ik geen hilarisch verhaal vertellen op het forum
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:borodini schreef op 17 november 2009 @ 13:54:
'Deze week gaat de glitter-op-de-poes-prijs naar onze collega Dokter Scheursma. Hij had een score van maar liefst 6 glitterpoezen, 2x zegeltjes en 1 keer een poppetje van AH '
Als dat het poppetje van Harry de Supermarktmanager was... onmiskenbaar MissChicken dan die daar in de stijgbeugels lag!
'Deze week gaat de glitter-op-de-poes-prijs naar onze collega Dokter Scheursma. Hij had een score van maar liefst 6 glitterpoezen, 2x zegeltjes en 1 keer een poppetje van AH '
Als dat het poppetje van Harry de Supermarktmanager was... onmiskenbaar MissChicken dan die daar in de stijgbeugels lag!
dinsdag 17 november 2009 om 13:58