Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Hallo allemaal

Even een zwaai vanuit B!

Heb even iets op de BH gezet voor jullie
Ik heb me ingeschreven voor een looptraining. Twaalf weken, elke zondagochtend om 9:00 uur. En dan doe ik mee aan 2 lopen in mijn durp, allebei de 5 km.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik ben net bij de bloedbank geweest en heb weer een half litertje gedoneerd.

Het was mijn 20ste keer dus ik kreeg een Pelikaan-knuffel.

Mijn kleine Troela kwam er net (beddtijd!) achter dat ze topografie had moeten leren, morgen is er toets.

Eh...jij liever dan ik Pips...
Leuk HotPip, steek je een hoop van op!

Ik heb vandaag lekker gewerkt.

Rayonmanager kwam nog wel ff langs, net toen ik hier was.

Maar ze had weinig bijzonders, alleen een soort van discussie met directie over iemand die ik heb laten opzeggen.

Was dat mens zo zat, dat ik tegen d'r heb gezegt dat er maar 1 mogelijkheid was en dat was opzeggen, en dat deed ze........!

Nu eten, net lekker gelopen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Beetje fanatiek, weer 2 keer!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 november 2009 @ 20:34:

Ik heb me ingeschreven voor een looptraining. Twaalf weken, elke zondagochtend om 9:00 uur. En dan doe ik mee aan 2 lopen in mijn durp, allebei de 5 km.Way to go, Pips! Wij zijn een jaar geleden begonnen met hardlopen na jaren niets aan sport te hebben gedaan en te hebben gerookt en zo. En na 12 weken konden wij gewoon een uur aan één stuk lopen, dus die 5 km ga je gewoon halen. En als je laat weten waar dan komen wij met spandoeken langs de kant staan!
Zoebs: ik sta eerlijk gezegd iedere ochtend om 6 uur op, doe dan dingen met zeep/water/messen/gel en zo en stap binnen 10 minuten de auto in om ongeveer 110 km al rijdend wakker te worden. Dus als ik thuis werk vind ik half 8 eigenlijk wel een mooie tijd, en jullie moeten nog veel gezelliger worden om er ook dan om 6 uur uit te stappen.

Dat Sinterklaasgedoe met schoenen en zo krijgen wij hier volgend jaar natuurlijk ook weer, of zal ik Ixsje maar gewoon meteen vertellen dat het onzin is? Ehhh....ik geloof nooit dat ik daar toestemming voor krijg, dus laat maar.
quote:Happy_Me schreef op 17 november 2009 @ 22:15:

Zoebs: ik sta eerlijk gezegd iedere ochtend om 6 uur op, doe dan dingen met zeep/water/messen/gel en zo Zeker voor die haren op je kin? en stap binnen 10 minuten de auto in om ongeveer 110 km al rijdend wakker te worden. Dus als ik thuis werk vind ik half 8 eigenlijk wel een mooie tijd, en jullie moeten nog veel gezelliger worden om er ook dan om 6 uur uit te stappen.

Och je zegt het maar hoor, ik ben dan toch wakker en wil je wel even goedemorgen komen wensen.

Dat Sinterklaasgedoe met schoenen en zo krijgen wij hier volgend jaar natuurlijk ook weer, of zal ik Ixsje maar gewoon meteen vertellen dat het onzin is? Ehhh....ik geloof nooit dat ik daar toestemming voor krijg, dus laat maar.Dat ga jij echt niet doen want er is niets leukers dan kleintjes die nog in de Sint geloven. Al was het alleen maar om de verwonderde uitdrukking op zo'n klein toetje.

Misschien ben ik wel te serieus voor dat Sint & Pietgedoe, of heb ik er altijd te moelijk over gedacht. Mijn dochters waren vroeger best wel een beetje onder de indruk van die man met die witte baard en die zwart geschilderde figuren in kleurige pakjes. Maar geloven deden zij niet echt omdat zij de intelligentie van hun vader hebben geërfd en al heel jong wisten te vertellen dat Sinterklaas nooit sleutels van al die deuren kon hebben, en zij mij toch echt de deur op slot hadden zien draaien.

En ik had ook een beetje moeite met het idee dat ik mijn meiden op een gegeven moment zou moeten vertellen dat zij een jaar of 10 waren voorgelogen en dat wij al die jaren al die kadootjes zelf hadden gekocht en dat het allemaal maar poppenkast was geweest.

Wij deden dus niet aan Sint & Piet maar aan pakjes onder de kerstboom die niet eerder dan 1e Kerstdag mochten worden uitgepakt.

Maar ik ben nu getrouwd met een fan van de Sint en zij kan zich al helemaal verheugen op de aankomst in 2010 van een overmaatse roeibooit in het plaatselijke kanaal met daarin een slecht lijkende Sint. Ik heb nog een jaar......
Hey Gold, ik heb ook bloedgegeven vandaag!!! Voor mij was het de tiende keer, dus ik mocht ook een cadeautje uitzoeken. En ja, ik heb ook voor de pelikaan gekozen!! (Alweer, had die bij vijf keer ook al. Hij is zo schattig!)

Het was nu wel de laatste keer bloedgeven trouwens, ik stap over op plasmaferese. Dat is minder zwaar voor je lichaam en kan vaker. Ik ben benieuwd hoe dat bevalt!

Verder kruip ik gauw mijn bed in, ben kapot. Heb getraind vanavond, en hoewel dat lichamelijk prima ging na de donatie, had ik er even niet bij nagedacht dat het niet zo lekker is om te volleyballen met een geprikte arm. De training was gelukkig wel lekker, maar ik ben nu gewoon moe. Lekker slapen dus, en pas morgen weer wakker worden!!

Coebergh, wat is er met jouw relatie? :( Of kan ik dat op de BH lezen en heb ik iets gemist? Dan ga ik morgen even bijlezen.

Slaap lekker voor nu!
Goh H_M en ik zit me te verheugen op kleinkinderen omdat er dan weer Sinterklaas gevierd gaat worden. Nu doen wij het met de kinderen ook met kerst. Ze geloven niet meer in de Sint, helaas. Maar het lijkt me erg leuk om weer een ouderwets Sinterklaasfeest te gaan vieren.

Misschien ga jij nu ook wel denken dat het toch jammer is dat je het al die jaren hebt gemist.
Gvd, ik begon al optimistisch te worden na 2 goede dagen en nachten, maar het is weer hels hier. Maar goed dat die emmer nog naast het bed stond
Mogguh lieverds! Weer de eerste vandaag? Ik ben niet zo bloedfanatiek als gisterochtend, toen was ik al om 730 op werk. Vandaag om 8 uur.

HM, Sint is zoooooo leuk! Laat die kleine maar zo lang mogelijk in die waan

Ja gaaf he van dat lopen? Ik heb afgelopen zomer wel hard gelopen, vooral op de band. Hield dat toch anderhalf uur vol, maar toen kreeg ik spit dus nu al weken niks gedaan. En trainen onder begeleiding vind ik wel gaaf!

MissM, hopelijk is die kleine straks niet zo druk meer

O HM, ik mag ITIL voorlopig ff laten, heb het zo druk met trainingen geven voorlopig. Gelukkig maar

Vandaag

Werk

Spinning
Ach gossie, MissM. Nog wel kunnen slapen daarna?

HM, nu al bezig dus met scheren enzo. Het is echt niet mijn tijd zo vroeg hoor. Pfff. Maar ja, soms is een mens wakker he? Wat jammer dat je niet kunt genieten van Sint. Het is zo gezellig. Op school ook, het geeft veel extra drukte maar het is toch wel superleuk hoor!

Zoeb, ik vind het stom van je knieën. Maar kennelijk verander je er weinig aan

1609, hoe is het intussen met je vriendin?

Pips, je basisconditie is er al natuurlijk he, nu met het sporten met de jonge god. Dat scheelt. Hardlopen is niet mijn ding ben ik achter gekomen. Ik zou het heel graag willen kunnen, maar ben er te blessuregevoelig voor. Gelukkig is buikdansen ook leuk

Bloedgeven vind ik dan weer wel leuk. Plasma geven gaat bij mij niet. Lief heb ik inmiddels ook overgehaald om donor te worden Ik heb mijn cadeautjes voor zoveel keer bloed geven trouwens nooit gehad. Ook niet zo erg maar wel onattent. Maar he, dan had ik alleen maar meer spullen zooi in huis gehad

Daar gaat hier de discussie meestal over. Dat ik spullen spullen vind en Lief vindt het zooi.

Lijstje voor vandaag:

- werken

- Zoon onverwachts naar een verjaarsfeestje brengen, wel leuk

- mountevervouwmarathon houden

- lekker niets doen

- boodschappen en koken

Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen pips
Lol, komt Zoon net uit bed, kruipt er bij ons in en zegt: "ik vind het nog wel vroeg hoor". Ja lieffie, half zeven is ook nog vroeg!

Lekker ventje dat het is!
Lig jij in bed te forummen dan Fuss? Luxe hoor!
Goedemorgen meisjes,

MissM: heb je al een forumnaam bedacht voor het aankomende kleintje? Terror2 of zo? Het lijkt mij op dit moment geen pretje....

Vandaag niet vroeg scheren voor mij, want ik werk thuis. Maar als Ixsje om 7 uur wordt gebracht moet er toch iemand zich opofferen

En ik kan gelijk eens een goed gesprek met hem voeren over dat Sint-gedoe en zo.....

Veel plezier vandaag!
Ja heerlijk is dat

Zoon jn een arm, Lief die aan de andere kant ligt, biscuitje erbij
Mogge.

Jeetje Miss M, wat vervelend. Draait die ukkepuk zich nog iedere keer dan? Hoe lang moet je officieel nog? Wel spannend hoor.

Fus lekker hoor in bed forummen. Leuke uitspraken hebben die mennekes toch af en toe.

Pips, dat gaat jou vast lukken dat lopen. Ja zeg, gisteren was jij helemaal vroeg.

H_M heeft het dus niet gehaald om hier als eerste te zijn. Die staat nu zeker de haren van zijn kin te verwijderen.

Nu eerst douchen, aankleden en werken.

Toedeledokie. Tot straks.
Oei veuls te lang over de post gedaan.

Mijn nederige excuses H_M.

Nee zeg, gelukkig dat Ixsje het nog niet snapt.
Goedemorgen allemaal!

H_M, het zou zomaar kunnen zijn dat Ixsje helemaal nog geen interesse in Sinterklaas heeft volgend jaar. Als ik kijk naar die twee van mij, vorig jaar en het jaar ervoor geprobeerd de schoen te zetten, maar dat wilden ze niet, ook niet toen ik zei dat ze dan iets in de schoen kregen. Het was gillen en krijsen dat ze toch écht die schoen niet wilden zetten. En Sinterklaas was maar een enge man en van Zwarte Piet wilden ze al helemaal niets weten.

Dit jaar begin het eigenlijk pas een beetje en Dochter dan ook alleen maar omdat Zoon het nu interessant vindt. Zoon wordt komende maand 4...

Nu even de kinderen in de kleren hijsen en naar het KDV brengen en dan gaan werken.

Fijne dag allemaal!
Er is een nieuw topic en dat heet "Sex met de kat". Getverdergetverdegetver. Hoe ver kun je gaan. Sommige topics vind ik echt niet kunnen. En moet ik het dan lezen om meer te weten te komen? Heb ik helemaal geen behoefte aan.

Ik vergeet het maar zo snel mogelijk. Ieuw
Ik heb zojuist een goed gesprek gehad met Ixsje over de Sint en zo....dat al die kadootjes gewoon door Papa & Mama en Opa & Oma worden gekocht....maar hij was niet echt onder de indruk. Oma ook niet.

Maar Rainz, ik heb dus nog een paar jaar de tijd want hij is nu pas 8 maanden. En met indoctrinatie moet je vroeg beginnen en stug volhouden. Ik ga er eens over nadenken.
Mogge !

* Is Trots *

Tut is een "straight A student" en rapport had ze met als laatste cijfer een 9,7

10 minuten gesprek gehad, juf was supertrots op haar. Het gaat hartstikke goed.

Wat een opluchting, want we maken ons natuurlijk wel eens zorgen om haar

@happyMe, mijn ouders hebben ons ook vanaf kleins af aan verteld dat "de sint" niet bestaat....

En ik geloofde mijn ouders niet welnee, de kindjes uit de klas zeiden allemaal dat de sint heus betaat :-)

Ik duik de bank op. Na terror ben ik aan de beurt met ziek zijn.

*bwuh*

Kus ! - en een stevige handdruk voor HM -
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven