Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Haha, ik had gisteravond hetzelfde met het topic over 'grote zwarte renspin'. Ik durfde het niet eens aan te klikken. En toen zag ik na een tijdje een topic voorbijkomen dat heette: 'krijg de kriebels van topic over grote zwarte renspin'. En ook dat durfde ik niet aan te klikken .
Zal ik dan een topic openen: 'word onpasselijk van helder rood bloedverlies' .
Goed plan, krijg je vast veel reacties op!

Ik ga snel mijn soepie opwarmen, heb zo lunchoverleg.
Hebben jullie de oproep van de GGD al binnen voor de vaccinatie? Wij nog niet, terwijl ik op de site van de gemeente zag dat wij aanstaande maandag of dinsdag aan de beurt zijn. En dan ook nog eens niet in de buurt maar op een locatie waar ik verwacht dat het echt enorm druk zal zijn en het veel tijd gaat kosten. In het kader van vrij vragen op het werk enzo lijkt het me wel handig te weten hoe of wat....
Ik heb de oproep ook nog niet binnen. Ik zal ook eens kijken op of ik er info over kan vinden.

Leuk joh, vanmiddag naailes gehad en het rokje voor Apie begint echte vormen aan te nemen. Heel leuk! Ik leer nu ook echt netjes werken, wel zo handig.
Wij moeten volgende week vrijdag, zie ik. We krijgen ook een tijdstip om lange wachttijden te voorkomen.
Wij moeten volgende week woensdag. En moeten ook een tijdstip kiezen. Best slim, ze hebben de dag opgedeeld in 31 periodes, en aan de hand van de geboortedag van je kind moet je dan in de bijbehorende periode komen. Dim is van de 30ste, dus we zouden om 19 uur kunnen, maar ik zie het niet echt voor me om met drie doodmoeie kinderen daarheen te gaan. Dus ga maar voor Sums dag, dan neem ik 's ochtends wel een uurtje vrij.
O, wie weet is dat bij ons ook zo, dan moeten we rond de 14e periode dus midden op de dag. Leuk voor Knorries slaapje . Wat zal het daar een hel zijn, met allemaal vermoeide kinderen.

Zouden er dan op elke dag van de maand evenveel kinderen geboren worden trouwens?
Nog geen oproep gezien, zal er morgen wel zijn dan denk ik? Zal wel net als bij andere GGD-prikken zijn die niet via CB gaan; lopende bandwerk in een grote sporthal. Gaat snel hoor; bij de BMHK-prikken van Maxi bv. was het echt achter elkaar doorlopen en prikken erin jassen

Ik heb zin in vrijdag! Zit ik nog op een handige carpoolroute? Ik mis Pebbles natuurlijk als vaste meerijdster
Ik denk ook dat het wel mee zal vallen. Hoewel zoveel kinderen onder de vier in een sporthal al erg genoeg is zonder dat ze ook nog een prik krijgen.

Al mijn strijk is weg!
Ja, maar jullie mogen nog naar een sporthal, ik mag naar de RAI! Dat is sowieso al een half uur met de auto, en dan daar nog met heel Amsterdam en omstreken op je beurt wachten.... Ik zie het niet zo rooskleurig in eerlijk gezegd. Maar goed, het is ook maar voor 2 keer.

Ik ga zo even mijn SoundDock wegbrengen. De Ipod doet het daar niet meer op en volgens mij ligt het niet aan de Ipod.

En verder opruimen, dat is wel nodig. Ik snap niet dat het hier elke keer zo'n enorme zooi wordt. Opruimen doe ik echt voor niets lijkt wel. Ik denk dat stap 1 is weer een boel speelgoed weg te doen.
Wij hebben ook nog geen oproep gehad, en vraag me af hoe we dat gaan doen met zaak als het overdag is enb we er met zijn alleen heen moeten.

Hioer volgens mij 3 regeldagen achter de rug. Met mij gaat het heel goed, gisteren lopend boodschappen gedaan en later ook lopend jongens uit school gehaald. Wel moe van gebroken nachten maar dat hoort er nu eenmaal bij en is weer even wennen.

Vandaag ben ik alleen, en ook voor het eerstmet Kefpep er weer bij. Tot nu toe is MP nog niet wakker en ik ga zo mijn gewone kleren maar eens opzoeken. Zit alweer 1 kilo onder gewicht van voor zwangerschap maar heb wel wat veel slap vel rond buik dus weet niet of ik al gewone broek of rok aan kan. Hoop het wel.

Gisteren schoonmoeder hier, was ook leuk. Alleen best heel heftig gesprek met haar gehad en daar ben ik erg van ontdaan. Wilde dat ze het niet met mij besproken had. Komt nog op SG.

En GP gisteravond ziek, spugen en hoofdpijn. Koortslip in aantocht (vind ik eng met MP) dus hoop dat het snel weer over is. Hij is wel naar school.

En ik vind Mini Pebbeltje wel leuk maar MP niet. Is toch meer MarktPlaats. Wat nu?

Hebben jullie nieuwe single Pearl Jam al gehoord? Heel Erg Mooi en voor mij voor altijd gerelateerd aan de geboorte van mijn kleine schatteboutekind. Ik hou het er niet droog bij, en dat komt ook omdat Pebblo de cd heeft gekocht en eergisteravond met Moshje kroelend en kussend door de kamer danste terwijl dit nummer op stond en ik overstroomde van liefde voor mijn Moshje en mijn man en hele gezin eigenlijk en de tranen over mijn wangen liepen van ontroering en geluk.

Het is toch wel echt het mooiste dat er is, een nieuw kind.

Krijg huisbezoek cb om half 11, probeer later terug te komen en verhaal te doen op SG, maar beloof niets...

Lien, idd liever geen kuchende kinderen ivm Mexicaanse Griep enzo. Maar wil je wel zien!
Just Breathe- Pearl Jam

Maar ik vind de stem van Eddie Vedder ook echt een van de mooiste ooit. En Vedder ook best heel sexy.
Ik was ook altijd verliefd op Eddie Vedder. Ik ben nog naar het Paard geweest in '92. Dat mijn ouders dat goed vonden snap ik niet eigenlijk

Lieve momenten dus in huize Pebbles

Prikken in de RAI lijkt me inderdaad niet heel fijn. Aan de andere kant de RAI kennende zal het wel goed georganiseerd zijn Morrie. Als de WB soepeltjes verloopt moeten ze dit ook aankunnen toch? Hier in het dorp is het in een kleine sporthal en moeten 3400 mensen geprikt worden. Vind ik meevallen.

Nu presentatie voorbereiden!
Oh Pebbels je klinkt echt heerlijk gelukkig en roze wolkerig! En is inderdaad een mooi nummer. Wij hebben dat hier met het nummer I'm yours van Jason M'raz. De jongens waren daar helemaal weg van toen ik zwanger was van Poppetje, en ik moest in de auto altijd 'het vrolijke liedje' aanzetten. En dan zaten ze op de achterbank synchroon mee te wiebelen en te zingen . Laatst vonden we de CD weer en hebben we met zijn allen door de kamer gedanst. Poppetje vond het ook prachtig, zo lief.

Ik denk ook dat het wel mee zal vallen Morrie, volgens mij kunnen ze dat best strak organiseren met dat prikken. Maar goed, de rai vol met kinderen van 0 tot 4 blijft niet echt iets waar je voor je lol naartoe gaat...
Wat klink je gelukkig Pebb! Heerlijk om te lezen. Ben wel benieuwd naar wat schoonmoeder had, ik gok nu zelf maar wat en ik weet niet of het slim is om dat met je schoondochter te bespreken en ook nog in de kraamweek. Maar goed, ik zal niet gaan gissen .

Het waait hier echt enorm! Schorrie speelt bij een vriendje vanmiddag dus ik hoef er tot zwemles niet meer uit. Ja, misschien nog eventjes boodschappen doen maar nu eerst Knorrie laten slapen die wel moe is maar niet echt wil.

O ja, liedjes, ik heb bij Knorrie geen liedje, jammer is dat maar je kunt zoiets niet afdwingen.

Bij Schorrie heb ik er twee Roses van Outkast, hij staat ook op mijn hyves. Best een fout nummer maar het was nou eenmaal een hit toen Schorrie net geboren was. Het was zomer, de zon scheen, ik had MTV of TMF aan en constant kwam dat nummer.

En een nummer van Don McLean, gezongen door Elvis, dat Harrie draaide in de auto naar huis toen we Schorrie uit het ziekenhuis opgehaald hadden: And I Love You So. Ik kan nu nog bijna huilen als ik de tekst lees:

And I love you so,

The people ask me how,

How I've lived till now

I tell them I don't know

I guess they understand

How lonely life has been

But life began again

The day you took my hand

And yes I know how lonely life can be

Shadows follow me

The night won't set me free

But I don't let the evening get me down

Now that you're around me

And you love me too

Your thoughts are just for me

You set my spirit free

I'm happy that you do

The look at life is brief

Once the page is read

All but love is dead

This is my believe
O, ik zie dat ik een lootje heb gekregen!

Gaan we het gedicht nou hier plaatsen, of op SG? Dat is wel even handig om te weten.

Knorrie slaapt nog steeds niet, irritant want de planning is strak met zwemles vanmiddag. Het is ook nog kijkles dus hij moet zich daar wel een beetje gedeisd houden.
Mooie tekst Morrie! Ik ken het nummer niet.

Ben ook benieuwd naar schoonmoederverhaal.

Zo, heb net in een uurtje een goed stuk in elkaar gezet, ben er supertevreden over. Soms kun je er dagen op zweten en soms is het in een uurtje klaar. Lekker hoor.

Ik heb ook mijn lootje binnen , leuk hoor.
Lekker is dat vind ik, als je een goed stuk zo in elkaar zet. Dan typ je alles uit je hoofd zo lekker op papier, dat geeft een geod gevoel.

Knorrie slaapt. Eindelijk.
Hebben jullie dat nou ook? Dat je een bon zoekt en hem niet kunt vinden? Ik moet voor die SoundDock de bon hebben want ze moeten zeker weten dat ik hem in die winkel gekocht heb voor ze hem opsturen naar Bose. Ik heb een la met allemaal bonnen en garantiebewijzen. Daar zit de bon niet in. Dan heb ik nog een ander laadje waar weleens bonnetjes in liggen (dat is al niet handig....) en daar ligt 'ie ook niet. Terwijl ik eigenlijk zeker weet dat ik de bon wel bewaard heb. Ik vind bonnen van dingen die we al niet eens meer hebben maar deze die ik nodig heb, die is foetsie. Zoooo irritant, op dit soort momenten zou ik willen dat ik heeeeel geordend was.
Ja, heb ik ook altijd. Zo ben ik de bon van onze bugaboo kwijt. Heel irritant, want het draaiding van de uittrekstang is al heel lang stuk, en dat kan ik nergens anders laten maken dan bij bugaboo zelf. En de winkel waar ik 'm gekocht heb is failliet, en bij alle andere winkels denken ze waarschijnlijk: tsja mevrouw, had u 'm maar niet op marktplaats moeten kopen. (En dat heb ik niet, kreng was pvd 900 euro). Maar ja, had ik inderdaad maar geordender moeten zijn.
O, van de vorige Bugaboo was ik hem ook kwijt! Toen ik hem verkocht op Marktplaats wilde ik hem met bon verkopen, maar die kon ik nergens meer vinden. Toen ik pas geleden onze garderobekast uitruimde vond ik hem ineens weer....

Kun je geen bon lenen van iemand? Ik heb die van onze nieuwe Bugaboo nog wel volgens mij. Maar ja, waar??

Ik heb voor de Sounddock nu een printje van mijn bankafschrift waar op staat dat ik hem in die winkel gepind heb.

Ik heb net uit het speelgoed op Schorries kamer geordend. Maar je ziet er niets van want het zit gewoon weer in de bakken. Wat heeft zo'n joch een speelgoed zeg. En vooral ook speelgoed waar hij nooit mee speelt..... En ook veel boeken! Wel leuk, maar hij wil elke dag dezelfde twee boeken lezen. Ik vond wel weer de collectie Sinterklaasboeken (met daarbij Winterhaas, kennen jullie die? Dat is echt het leukste Sinterklaasverhaal dat er is vind ik). Dus dat is wel weer handig in deze tijd van het jaar.

Nu ga ik het speelgoed beneden ook uitzoeken en ik ga ook echt gewoon dingen weggooien. Sorry Schorrie.
Dat is nog wel een idee ja, om een bon te lenen. Je krijgt 'm natuurlijk toch weer gewoon terug. Goed plan! Mijn mega-gestructureerde beste vriendinnetje heeft in dezelfde periode een bugaboo gekocht. En ook nog bijna dezelfde kleur, hoewel dat er waarschijnlijk niet eens opstaat.

En lekker om zo op te ruimen. Hier wordt het altijd veel minder snel een zooi als ik het speelgoed weer eens rigoreus heb opgeruimd. Ik weet nog toen ik zwanger was van Poppetje, oh toen was ik zo meganetjes en geordend, alles liep echt op rolletjes in huis. Sjaak was in die tijd echt heel erg veel aan het werk, met iedere week wel drie etentjes en heel vroeg weg en laat thuis. En ik had thuis echt alles onder controle met mijn dikke buik. Iedere avond ging ik om zeven uur naar boven met de jongens en dan was het hele huis schoon en netjes. Echt een lekker gevoel was dat. Heb ik nu nooit meer... Ik zei toen ook al dat ze die hormonen in een potje zouden moeten stoppen, ik zou die nesteldrang echt wel weer terug willen.
Ik heb ook een lootje. Leuk!

Het is wel jammer dat nu -in tegenstelling tot echt lootjes trekken- direct duidelijk is wie het gedicht heeft gemaakt.

Ik zal even naar SG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven