Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Kess schreef op 18 november 2009 @ 16:13:

[...]

Gokken?

Weten!Schat, je beroept je nou toch niet nog steeds op die glazen bol kwaliteiten van je he? Want zoals we allemaal weten laten die je wel eens (ahum...) in de steek.
Eens proberen popje in de wagen te leggen, is weer drama vandaag...slapen? Wat is dat?
ik zie alleen maar links waar je boeken kan winnen
Ja, maar..... ik had Eetje geboorte goed en Vish dr huissie ook!

Op jou moet ik gewoon nog wat beter oefenen, Suze, jij bent moeilijk! Doe je dan alsjeblieft nog een derde kindje? Dan kan ik het goedmaken!
Loretta is De Mol. Punt.
www.quinnysenzz.com dan maar Bam. Gelukkig leest er hier nooit een engel mee
quote:Suze2 schreef op 18 november 2009 @ 16:16:

[...]

Schat, je beroept je nou toch niet nog steeds op die glazen bol kwaliteiten van je he? Want zoals we allemaal weten laten die je wel eens (ahum...) in de steek.
quote:Kess schreef op 18 november 2009 @ 16:18:

Ja, maar..... ik had Eetje geboorte goed en Vish dr huissie ook!

Op jou moet ik gewoon nog wat beter oefenen, Suze, jij bent moeilijk! Doe je dan alsjeblieft nog een derde kindje? Dan kan ik het goedmaken!Ja, nee, duh.... Gok gewoon op 42 weken zit je altijd goed hier
Kess, over die 3e: welk argument zal mijn vent over de streep halen? (vooruit, geef ik je nog een kans )
helaas pindakaas
Uhm... 50% kans op een jongetje, voortbestaan van de mannelijke tak en naam, een jongetje met zijn geniale genen?

Gewoon heel wat veren in zijn reet steken, zeggen dat hij van die leuke kinderen maakt, enz.
Loretta is De Mol. Punt.
Kess, gok eens bij mij? Jongetje of meisje en welke datum (uitgerekend 6-6 maar bij beide jongens 12 en 11 dagen overtijd).

Oooo yek; B spuugt me net helemaal onder en zichzelf ook. Niet zo'n beetje hoor. Pfff. Ik zat bij zus. Die hielp gelukkig met kilo's handdoeken Ik zat echt te kokhalzen in de auto. Nu schone kleren aan en de wasmachine draait (mijn nwe spijkerbroek boehoe...)

En L vanmiddag al wat diarree. Schrok op de wc: mama, het is niet helemaal goed gegaan hoor.

Schattig.

Nu wit en zoet voor Sesamstraat. Zucht, waar gaat dit heen?
Jouw derde komt eerder, Amalia. Wel na de 40 weken, maar niet zover overtijd als bij de eerste twee.
Loretta is De Mol. Punt.
O fijn daar in huize Amalia dus. Wat zielig die opmerking van L. Arm ventje.
Ik kan jullie ook niet een dag alleen laten he? . Wat is er veel geschreven!!!!!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Was het leuk Mal? Heb je geshopt of gewoon gezellig bij zitten tanken met je vriendin?
We hebben veel gewandeld, af en toe cafeetje in, wat gewinkeld en lekker veel gekletst. Was erg fijn, had haar zo lang niet gezien. Zal zo wel even een foto op mijn hyves zetten. Zij werkt onregelmatig en ik heb Jonathan dus dan is het lastig plannen.
O, en ik heb heel goed nieuws op de groep gezet.
Bedankt Kess. En meissie of jochie? Weet je de naam al, ik heb nl nog geen idee

Blèèègh, ondertussen 3x ondergespuugd. Boehoe, ben het zat. Arme kind zat ook helemaal onder. Snap niet dat hij niet gewoon een hoekje kan opzoeken, maar naar mij komt rennen om daar even lekker over te geven. Aaaahh, zielig. Hij slaapt nu en hopelijk geeft dat wat rust in zijn buik.

En aan mij. Ben er helemaal moe van. Kind weer uitkleden (net eten op tafel). Na het eten wil ik de tafel afruimen, hup weer alles onder. De boel de boel en maar met zijn allen in bad. Na het bad frisse schone kindjes in pyamaatjes en hup, weer alles onder.

Goed, klaar nu hoop ik.

Bedankt voor het luisteren
quote:Maleficent schreef op 18 november 2009 @ 19:47:

O, en ik heb heel goed nieuws op de groep gezet.Ha, lees er bijna overheen. Ga er meteen heen Kan mijn humeur nog redden
O bah Amalia....! Ga je nu ja zwanger bent niet eens meekotsen> Vind ik heel knap van je!
Mal
quote:Maleficent schreef op 18 november 2009 @ 20:09:

O bah Amalia....! Ga je nu ja zwanger bent niet eens meekotsen> Vind ik heel knap van je!Zat wel te kokhalzen, maar gelukkig rook het niet zo naar gal en kots. Het knijpfruitje overheerste zeg maar Daar focuste ik me op ha ha.
Voor alle vrouwen zonder slaapgebrek en die van mooie mannen houden: Alexander komt op RTL7. Heerlijke mooie man....
voor jullie Mal!!!

voor jou Amaal, klinkt echt te erg... hoop dat hij inderdaad opknapt en de nacht rustig is...
Oeoeoeoeoeoeoe Colin Farrel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven