Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
quote:esmee1975 schreef op 18 november 2009 @ 13:40:

Ik weet van bijna geen kind in de klas waar het woont hoor Pammie. Maar we hebben een adressenlijst gelukkig.

En die heb ik dus niet... die zal wel aan het begin van het jaar uitgedeeld zijn. Dat heb ik dan net gemist.
Alle reacties Link kopieren
Wahahaha, kussen en bloot liggen en dan komt er een baby...
Even heel kort. Alles viel heel erg mee, hechtingen niet nodig, wond wel in de gaten houden. Ot is wel een beetje moe/suffig, maar dat is waarschijnlijk nog nawee van ziek zijn gisteren. A-man houdt hem maar wel thuis voor de zekerheid.
Dat is fijn Ank, dat het meeviel!
voor Es: ondanks dat je een boel dingen geregeld hebt en in de hand houdt, blijft het niet leuk, die spanning en zeker dat gedoe met Liz is niet om te lachen, nee. 1,5 uur gespook en gesoebat 's nachts: een mens zou van minder overspannen raken (ik iig wel) hoop dat spelther. weer wat verandering biedt.

lachen, man die 6-jarigen van jou, Pam. Gelukkig gaat het niet zó makkelijk

en fijn Anky, dat het meeviel met Ot.

heb net muffins gemaakt met Poek; van het appelflappen bakken van vanmorgen hadden we nog veel appelstukjes met rozijn, suiker en kaneel over, en die hebben we door muffinmix heen geroerd. en het resultaat was/is erg lekker.
Mini had net dé oplossing voor broertjeswens: ouders van vriendje krijgen er één en die geven ze aan ons

Al het spul is weer bij hun respectievelijke thuisen afgeleverd. Mannie had het prima gedaan dus dat is fijn. Nu zijn ze naar vriendje verderop in de straat gewandeld met z'n twee (die hebben een baby...) om te kijken of ze daar even mochten spelen.
Es, denk je niet dat het hele Sint-gebeuren voor de terugslag zorgt?
Dat zou best kunnen. Liz heeft, op de dag dat we Sint gingen binnehalen en ze haar schoen mocht zetten, de hele nacht gespookt.

Dus inderdaad, dat kan meespelen.

Maar ik zie meer en meer zo snel ze uit het lood geslagen is; dat vind ik zorgelijk. Maar jullie hebben gelijk, vrijdag is er weer een dag. :-)
Je weet zelf hoe weinig je kunt hebben als je gespannen bent. Dit is natuurlijk een enorm spannende tijd voor kinderen. Als ze spookt zal ze ook wel moe zijn overdag, dat helpt natuurlijk allemaal niet.

Ik ga mijn kinderen maar even halen. Ze zijn nog niet terug. Weet niet of ze er erg blij mee is dat ze ineens met 2 extra kinders wordt opgezadeld
iemand trouwens nog een idee voor een klaascadeua voor Poek? ben ff volkomen inspiratieloos en ook Bol helpt me niet echt verder.
Wat wil je uitgeven?
Voor wat voor bedrag Sok?

Wij hebben voor samen Wie is het? gekocht. Mannie en Mini zijn dol op spelletjes. Verder heb ik voor Mannie voor 3,99 een kinderkookboek bij Kruidvat gescoord. Mini krijgt een doosje speldjes/elastiekjes en zo. Daar wordt ze ongetwijfeld ongelooflijk blij van!
tussen 25 en 30 euro

wie is het? is misschien wel een idee. en dan samen uitproberen op een dag dat ze heeeeeel veeel geduld heeft (voor haar doen dan). mevrouwtje is nl een beetje ongeduldig
Mannie ook, maar dit gaat goed. Omdat hij nadenkt over wat hij wil vragen (we hebben nu onhandige kleine reisversie met losse kaartjes). Gaat een stuk beter dan Koetje Boe, duurt niet lang maar hij wordt toch ongeduldig.
Ik ga mijn etterbakken in bad gooien en daarna in bed. Wordt een vroegertje denk ik. Ben voor tweede avond op rij single en dat is niet goed voor mijn geduld...
zennnnnnnnnnnnnnnnnnn, Esmee, zennnnnnnnnnnnnnnnnnn
Sokman heeft cursus gehad in Baarn, moest daarna met de bus naar H'sum en daarna met de trein. zag op de NS-site bij alle treintijden '+ 12 minuten', '+ 5 minuten" etc. vrees dat het een latertje wordt....
Balen, dat openbaarvervoer!

Ik heb 'wat ben ik' voor de meiden samen. 'wie ben ik' hebben we al. Bel krijgt een pratende knuffelpony (die wil ze al heel lang) en Liz het dierenhuis van de petshops.

Heb voor bel erg getwijfeld want dora laptop is ook erg leuk!
hebben al een nijntje laptop.

we kregen net de brief voor de MG-prikken. hier gaat het op postcode en ja hoor: wij 'mogen' dinsdag de 14e op 12.15. en in deze brief staat helemaal niets over alternatieven...

morgen toch maar eens bellen.
Sokman al thuis? Heul irritant als OV niet meewerkt!

Ik snap heus dat het voor GGD ook allemaal niet meevalt, maar holy zeg, kan er ook een beetje nagedacht worden? Ben benieuwd of er wat te regelen valt Sok.

Wat is Wat ben ik Es? Ook een spel?

Mannie en Mini krijgen 3 cadeaus en Moppie 2. Dan nog Wie ben ik voor samen dus. We hebben al zoveel dat ik het niet nodig vind om uitgebreid uit te pakken. Bij collega krijgen ze DS als 'extra' cadeau. Ik viel van mijn stoel! Ik denk dat ik bedrag van 1 DS niet eens uitgeef aan alledrie samen .
Heb mijn drie liefjes gebadderd vanavond. Ging prima allemaal, gezellig boekje gelezen en heel veel Sinterklaasliedjes gezongen. Mannie in bed, Mini in bed. Toen naar beneden met Moppie om nog een fles te geven (hij drinkt te weinig op een dag en werd iedere keer om 5.00 uur wakker van de honger, tijdelijke oplossing dus weer avondfles terug). Hij klaar, laat een boer en kotst zichzelf en mij onder... Die kan dus morgenochtend mee onder de douche. Hij was nu echt te moe voor nog een baddersessie. Leuk joh als je alleen bent, blegh.
Alles rustig Esmee?

Sokman inmiddels thuis?

Pamman ging weg toen ik was zat te vouwen boven maar ik heb geen idee waarheen. Hmm.

Wij hebben de 'Disney Wie ben ik', erg leuk inderdaad. Misschien is voor ongeduldige meisjes 'Krokodil met kiespijn' leuk. Is hier nog steeds een hit. Wij hebben dit jaar voor samen good old Ganzenbord.

Mini wil ook het dierenhuis van PetShop. Ze heeft wat LPS beestjes maar daar doet ze niets mee eigenlijk. Maar ze heeft ook wat van Polly Pocket en daar speelt ze wel regelmatig mee. Lastig hoor. Zou het zonde vinden als zo'n cadeau in een lade verdwijnt.
Alles rustig hier. Moppie ging na :puke: gewoon braaf slapen. Hopen dat het hierbij blijft.

Heb rok voor morgen gestreken en heb nu geen zin meer. Alles staat verder klaar. Denk dat ik zo met laptop naar boven verhuis. Heb het koud en last van mijn schouder. Mijn bedje roept nu al haha.

Pamman al boven water?

Oh Es, ik probeerde te reageren bij weblog maar dat lukte niet. Wilde toevoegen dat Mannie eens riep "oh mama dat ligt denk ik onder water" toen ik vroeg waar iets was. Hij bedoelde dat het kwijt was en was net daarvoor helemaal in de war dat ik zei dat er iets wel weer boven water zou komen haha.

Ga morgen bij vriendin eten. Heb net sushi besteld en dat haal ik na het werk op, yummie.
Nope, nog steeds geen man. En ik kan hem ook niet bellen dat hij de keuken op moet komen ruimen want zijn telefoon ligt nog hier
Mmmm, geloof niet dat mijn humeur daar erg best van zou worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven