Help mij relativeren! Spannende date....
woensdag 18 november 2009 om 18:17
Ik heb al zijn boeken gelezen, al zijn tv optredens bekeken, me suf gegoogled en het resultaat is dat ik het totaal in mijn broek doe van het vooruitzicht zaterdag een date te hebben met deze man
Ik ben geïntimideerd door het gegeven dat ik en vele met mij zoveel van hem weten en ik weet me geen houding te geven in het contact met hem sinds ik weet dat we zaterdag een 'date' hebben.
Ik en mijn grote mond
Wie helpt mij de tijd doorkomen tot zaterdag en heeft en passant nog goede, relativerende tips voor me?
Ik ben geïntimideerd door het gegeven dat ik en vele met mij zoveel van hem weten en ik weet me geen houding te geven in het contact met hem sinds ik weet dat we zaterdag een 'date' hebben.
Ik en mijn grote mond
Wie helpt mij de tijd doorkomen tot zaterdag en heeft en passant nog goede, relativerende tips voor me?
woensdag 18 november 2009 om 18:38
quote:qwertu schreef op 18 november 2009 @ 18:35:
[...]
Dat zeg ik, ontnuchterend.
Ik bedoel... Iemand die zit te poepen is opeens niet meer intimiderend, toch? Nou, dan heb je dat al meteen weggerelativeerd.
Ik weet niet hoe goed dit was voor enige romantisch potentiëel ghehe.
Straks gaat het helemaal goed, komt hij dichtbij voor dé zoen en zie ik opeens zijn hoofd voor me terwijl hij een mooie drol maakt
.
Wel bedankt trouwens wat je berichtjes halen we wel enigzins uit deze manie
[...]
Dat zeg ik, ontnuchterend.
Ik bedoel... Iemand die zit te poepen is opeens niet meer intimiderend, toch? Nou, dan heb je dat al meteen weggerelativeerd.
Ik weet niet hoe goed dit was voor enige romantisch potentiëel ghehe.
Straks gaat het helemaal goed, komt hij dichtbij voor dé zoen en zie ik opeens zijn hoofd voor me terwijl hij een mooie drol maakt
.
Wel bedankt trouwens wat je berichtjes halen we wel enigzins uit deze manie

woensdag 18 november 2009 om 19:21
woensdag 18 november 2009 om 19:23
quote:Lily_the_tiger schreef op 18 november 2009 @ 19:21:
[afbeelding]
Dit is toch wel dé kin IMO
Ik ben trouwens 29 dus kan het alle kanten op
je kunt wel stoppen met vissen want ik ga niet vertellen wie het is, niet zo op het forum iig. Dan krijg je namelijk weer taferelen dat ik alles ga laten weghalen omdat het te herkenbaar is Oh dat geeft niet hoor.
[afbeelding]
Dit is toch wel dé kin IMO
Ik ben trouwens 29 dus kan het alle kanten op
je kunt wel stoppen met vissen want ik ga niet vertellen wie het is, niet zo op het forum iig. Dan krijg je namelijk weer taferelen dat ik alles ga laten weghalen omdat het te herkenbaar is Oh dat geeft niet hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 18 november 2009 om 19:33
Ben natuurlijk ook rete nieuwsgierig, maar zou 't zelf ook niet vertellen. Ik heb ooit een korte relatie gehad met een schrijver, die ook vaak op tv komt. (Hoop niet dat 't dezelfde is) Maar ik heb me daar nooit door laten intimideren. Ik was verliefd op hem en hij op mij, en dat half NL weet wie hij is, dat boeide me niets. Hij heeft toch niet voor niets met je afgesproken? Doet ie alleen als ie in je geinteresseerd is. En dat t spannend is snap ik, maar toch niet omdat ie bekend is? Omdat je 'm leuk vindt hoop ik.
Via m'n werk heb ik best veel BNers ontmoet, en ook BBers (bekende buitenlanders) en het werd hier al gezegd en is een mega open deur maar herhaal 'm toch (voor je relativering): het zijn gewone mensen. Hoewel sommigen (bijv voetballers en grote artiesten) het hoog in de bol kunnen hebben. Schrijvers zijn vaak leuke en boeiende mensen. Maar ook een tikkeltje ingewikkeld/ raar. Is mijn ervaring dan.
Iig heel veel plezier zaterdag, en maak jezelf niet gek!
Via m'n werk heb ik best veel BNers ontmoet, en ook BBers (bekende buitenlanders) en het werd hier al gezegd en is een mega open deur maar herhaal 'm toch (voor je relativering): het zijn gewone mensen. Hoewel sommigen (bijv voetballers en grote artiesten) het hoog in de bol kunnen hebben. Schrijvers zijn vaak leuke en boeiende mensen. Maar ook een tikkeltje ingewikkeld/ raar. Is mijn ervaring dan.
Iig heel veel plezier zaterdag, en maak jezelf niet gek!
woensdag 18 november 2009 om 19:52
Duivelijntje bedankt voor je reactie. Ik moet zeggen dat dit topic wel erg goed werkt voor die relativering
Nu ben ik trouwens wel overtuigd dat het jouw ex is maar das weer een ander verhaal haha.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waarom het spannend is.
Ja, omdat hij me laat lachen, aantrekkelijk is, ik dringend weer een leuke vent tussen lakens zou willen ( )
Maar mss ook wel omdat hij doet wat hij doet? Dat is in dit stadium toch ook echt wel een factor in het het hele gebeuren hoe fout ook.
Eerst maar zaterdag afwachten, daarna kan ik hoop ik objectiever naar hem kijken. En zo niet dan zit er verder ook niets in want dan krijg je weer dat hele gelijkwaardigheid verhaal.
En for the record, ik ben ook een leukerd dus ik snap wel waarom hij mij uit neemt
Nu ben ik trouwens wel overtuigd dat het jouw ex is maar das weer een ander verhaal haha.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waarom het spannend is.
Ja, omdat hij me laat lachen, aantrekkelijk is, ik dringend weer een leuke vent tussen lakens zou willen ( )
Maar mss ook wel omdat hij doet wat hij doet? Dat is in dit stadium toch ook echt wel een factor in het het hele gebeuren hoe fout ook.
Eerst maar zaterdag afwachten, daarna kan ik hoop ik objectiever naar hem kijken. En zo niet dan zit er verder ook niets in want dan krijg je weer dat hele gelijkwaardigheid verhaal.
En for the record, ik ben ook een leukerd dus ik snap wel waarom hij mij uit neemt
woensdag 18 november 2009 om 20:17
quote:Madhe schreef op 18 november 2009 @ 19:50:
Ik snap die nieuwsgierigheid hier niet. Ik vind het zo'n afknapper als iemand zo prat gaat op het feit dat ze met een bekend iemand gaat daten. Ze ziet hem blijkbaar niet als een gewoon persoon.
Anders had ze het wel gelaten bij het feit dat ze een eerste date heeft.
Je hebt het dan wel niet tegen mij maar ik geef toch antwoord als het niet erg is.
Dat hij soort van Bn-er is speelt wel een rol in het feit dat het zo spannend is voor mij. Suf, stom, raar misschien maar het is wel zo. Bij een gewone date heb ik hier niet zo'n last van.
Ik ga er wel vanuit dat deze eerste 'eng! Spannend!' er wel af is na de eerste date. Zo niet dan zie ik geen toekomst, niet op het relationele vlak iig.
Ik snap die nieuwsgierigheid hier niet. Ik vind het zo'n afknapper als iemand zo prat gaat op het feit dat ze met een bekend iemand gaat daten. Ze ziet hem blijkbaar niet als een gewoon persoon.
Anders had ze het wel gelaten bij het feit dat ze een eerste date heeft.
Je hebt het dan wel niet tegen mij maar ik geef toch antwoord als het niet erg is.
Dat hij soort van Bn-er is speelt wel een rol in het feit dat het zo spannend is voor mij. Suf, stom, raar misschien maar het is wel zo. Bij een gewone date heb ik hier niet zo'n last van.
Ik ga er wel vanuit dat deze eerste 'eng! Spannend!' er wel af is na de eerste date. Zo niet dan zie ik geen toekomst, niet op het relationele vlak iig.