M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
[
Vandaag ook de oproep voor Lynn gehad. Mooi schema erbij met per postcode een tijdstip wanneer je kan komen voor de prik, staat onze postcode er niet bij. Van de hele wijk niet trouwens. Ik heb gebeld, waarop er gevraagd werd of het een nieuwe wijk was, nou ja, het is een nieuwbouwwijk, maar ik woon hier al 3 jaar en de oudste huizen staan er al een jaar of 6... provisorisch kreeg ik een tijdstip waarop we kunnen komen, wordt nog leuk om een nieuwbouwwijk vol jonge kinderen er nog even tussen te proppen op één dag. Ik bereid me maar voor op lange wachttijden.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Pfffff, dat denk ik dan ook, Juul. Sowieso verwacht ik eigenlijk in zo'n zaal te komen met ontzettend veel lawaai, veel kinderen, een aantal priksters, gehuil en lange, lange wachtrijen. Hahaha, of ben ik nu doemdenkerig?!

Wij zouden maandag 23 november moeten. Maar helaas, dan ben ik net 2 dgn weg naar buitenland. Xoplief had voor die dag de dakkapel besteld, incl. hulp. Hmmm... en dus moeten we een andere dag, in een andere plaats. Mag gewoon, hoef je niet eens over te bellen. En dus denk ik dat het chaos wordt . (Want dat zullen dus veeeeel meer mensen doen).

En neeneenee, geeeeen beeb meer, hier. Ik word/ben te oud . En ben blij om weer (meestal) door te kunnen slapen, niet vast te zitten aan slaapjes, het feit dat mijn kids voor langere tijd zichzelf en elkaar kunnen vermaken, de ruzies enigszins voorbij zijn, ze bijna beide naar school gaan en ik weer veel meer tijd heb enz enz enz enz enz. Maarrehhhh.... toch ergens zit er in mijn achterhoofd zo'n stemmetje te vertellen hoe leuk zo'n beebje is. Hoe lief, hoe grappig om weer een individuutje "eruit" te zien groeien enz.

Maar.... NEE.
hier ales redelijk goed. kom straks terug.
Geen bijzonderheden bij da Ha. Wat ik al dacht!

Haha die xop! Geen derde meer, nou je klinkt heel anders;-)

Hier wel drukte met het prikken, maar gaat zo snel dat ik niet hoefde te wachten. Over twee weken deel twee van de prik.

Ben aan het voeden dus ga me daarop concentreren ipv op het forum rond te hangen;-)
haha Xop ik verwacht hetzelfde. Wij mogen tussen 16 en 1700 volgende week donderdag. ben al aan het verzinnen wat het beste tijdstip zou zijn, 1630? . daarna op 17 of 18 dec nog een keer en dan op 6 jan krijgt Milena de vaccinatie met 3 jaar en 9 maanden. Arme ziel.

Merel, gelukkig geen bijzonderheden bij de HA. Bojan had ook de eerste weken krampen en brulde alsof ie geslacht werd. Nog steeds kan hij krijsen... Gisteren zei de leidster op kdv nog dat Bojan gekrijs echt door merg enbeen ging. Hij huilt neit vaak, maar als hij een keel opzet, dan springen de ramen bijna.

Kaart ligt klaar .
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
[
Reguliere vaccinaties worden stopgezet als deze vlakbij de inenting voor de MG zitten, Indian, ik denk dus dat Yuma de dktp-prik niet krijgt, maar later pas.

Fijn dat er niets bijzonders was met Madelief, Merel. Gaat de bv goed verder? Hoe doet V het met zijn zusje?

Hier een ventje dat van slag af is, heb hem bijna de hele dag op de arm gehad. Hij is net bij mij is slaap gevallen en ik heb 'm net in de box gelegd, hopelijk slaapt hij tot 4 uur, dan is het weer flestijd. Hij heeft hartverscheurend gehuild, krampjes vermoed ik en ook even mama-tanken, daar is de afgelopen 2 dagen met Lynn erbij niet veel tijd voor geweest. Nu even inhalen dus, ook voor mij.

Vanmorgen met Lynn naar de dokter geweest, die hoest al een paar weken, niets aan de hand. Ben er altijd alert op met man die snel bronchitis heeft en nu ook alweer aan de ventolin zit. Ik hoest ook de longen uit mijn lijf, dus was gezellig vanmorgen om een uur of 5, die enige die sliep was Sam

Frans, had je nog gelezen over die broek die ik over heb omdat Lynn 'm niet past? Je mag 'm zo hebben als je wilt, dan doe ik iemand er nog een plezier mee. Deze is het:

Ow Juul overheen gelezen denk ik. Welke maat is het? MIlena heeft 98 en het moeten smalle broeken zijn of broeken met een verstelbare band, anders glijden ze zo van haar kontje af . Als dat zo is dan graag!

balen dat jullie zo hoesten.

Indian, de 3 jaar 9 maanden prik wordt uitgesteld. MIlena heeft hem vorieg week niet gehad, 3 of 6 januari krijgt ze hem (op woensdag). Dan krijgen alle kinderen waarvan de prikken uitgesteld waren, de prik alsnog.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Het is maat 98 rn valt heel smal, ik krijg 'm niet over Lynn d'r billen heen... Ik stuur 'm wel op!
Ha

mm vriendin is bevallen in Zweden! Een jongen en heet Bink!

Wij hebben een oproep voor ahoy prikactie , hahaha heel rotterdam wordt dan verwacht. ALS je nog geen griep had Dan krijg je het daar wel op zo nmasale bijeenkomst! Gelukkig hebben wij via de ha.

Met valentijn alles goed, wel boeven en madelief was ook onrustig, maar nu al tijdje onder zeil, heerlijk.
oke, dus weer een keer terug, klopt trouwens niet wat ik schreef, 2dec de mex griep prik en 15dec zou hij dan DKTP moeten krijgen
leuke naam bink
[fgcolor
Indian wat balen zeg. Dat is een rotmanier om te stoppen met bv he? En tuuk weet jij ook al dat al die maanden dat je bv gegeven hebt super waren, maar ik snap echt dat je er vreselijk van baalt.

Merel, gefeliciteerd!!

Juul, leuk dank je wel!

Man en ik zijn vanavond wezen squashen en daarna uit eten. Was leuk! Squashen ging een stuk beter dan vorige week, toen was ik echt een zwabber. Nu minder . Uit eten was heerlijk, we hadden verrassingsmenu gekozen, lekker!
w
He jeetje, Indian, wat sneu om zo te moeten stoppen..... Op de een of andere manier lijkt het voor een buitenstaander iets simpels ("Nou jeetje, dan stop je toch gewoon? Je hebt al zo lang gegeven en wat maakt het nou uit?") maar voor jezelf is het echt K*T, nietwaar?! Volgens mij spelen hormonen ook een rol, maar ik weet zelf ook nog dat ik het stoppen heeeeel lastig vond..... Alsof ik de band door moest snijden ofzo. Heel heftigl

Frans, fijn dat je het even leuk hebt gehad met manlief .

En Merel suikertante geworden! Leuk, man!

Verder....staat dit venster al uuuuren open, dus ik ga eerst eens even posten. Kijken of er intussen nog iemand geweest is
Oww wat jammer Indian dat je moet stoppen! Kan me goed voorstellen dat het niet leuk is. Sterkte!

merel, leuk dat je vriendin bevallen is. Wanneer gaan jullie elkaars kids bewonderen? Jij naar zweden toe?

Frans: wat gezellig samen squashen en uit eten. Spierpijn?

Jasper mag maandag de prik. Hij heeft er nog niet z'n zin in.... terwijl paar weken geleden de prik DKTP heel goed ging. Hij gaf geen kik.

Locatie is bij ons wel heel onhandig uitgekozen. Weinig parkeerruimte bv, je kan ergens anders parkeren en dan met shutlle bus naar de locatie.... Heel handig met kinderen in bugg's en wandelwagens. Hoop van harte dat het maandag droog is en dat ik op de fiets kan. Weersvoorspellingen zijn nog niet zo geweldig.

Xop, hoe is verder met de meiden? Sophie zou misschien ook nu al het liefst naar school gaan? Weet je al bij welke juf ze komt?

Jasper weet al dat hij bij Juf marjolein komt, Laura had vorig jaar deze juf. Jasper zegt nu altijd ik kom bij juf merlijn in de klas. Beetje lastige naam geloof ik.

Zijn jullie kids ook al met school bezig, en dat ze 4 worden? Kan me voorstellen dat dat bij mij en Xop erger is omdat onze jongsten bijna dagelijks op school komen.

Jasper was gisterochtend ook weer teleurgesteld dat zijn vriendje op school zit, dan zegt hij ook: kan ook wel met maartje spelen (zusje van zijn vriendje van 2). Hij snakt naar andere kids om hem heen.

Vanavond nog een leuk uitje. Ga overwacht met vriendin mee wijn proeven! We gaan op de fiets..... het is van 19 - 21. Dus ik lig denk ik om 21.30 kachel in bed...hahahaha... Even lekker relaxen.

Wat heb ik nog meer te melden...uhmmmm.. niks bijzonders. Mijn werkdag zit er bijna op. Vandaag gewerkt ipv vrijdag. En hoef dinsdag pas weer, lekker lang weekend.

Zaterdagmidag kinderfeestje Laura. Dat wordt nog wel druk. Jasper gaat vanaf morgen lekker uit logeren bij opa en oma en en nog nachtje naar mijn broer. Kunnen wij alles voorbereiden. Komen nl 11 kindjes. We hebben ruimte gehuurd in het park waar we spelletjes binnen/buiten gaan doen en we gaan utieraard cakejes met fondant versieren.

Genoeg gekletst, gaan mijn werk afronden.

greetz
Hoi,

Wij moeten volgende week donderdag in de sporthal voor de prik. Alle omliggende dorpen komen ook, het wordt zo'n massaal gebeuren en ik zie er erg tegenop. Milena ook, die heeft hier en daar al opgevangen dat ze ene prik gaat krijgen en begint al te huilen als ze er aan denkt. Ik zie er zo tegenop om in de rij te staan en dat je dan de kinderen voor je geprikt ziet/hoort worden. Brrr.

Milena is wel met school bezig. Ze heeft op het kdv een groepje vriendjes en vriendje 1 is nu naar de basisschool. Helaas gaan ze allemaal naar een andere school dan zij.

Ik heb een beetje een off day. Voel me niet goed, vanaf dinsdag eigenlijk niet. Heb weinig geduld en energie en slaat over op de kinderen. IIg op Milena die vandaag weer lekker dwars was.
[
Jammer Indian dat het nu dan zo ver is dat je echt moet stoppen met de borstvoeding. Ik vond het superknus zo saampjes met je kind.

Ook hier de oproep voor de Mexicaan. 24 november en 15 december tussen 14.30-15.30 uur. Ik moet beiden middagen een paar overwerkuurtjes opnemen. Het is hier ook in een sporthal waar overigens veel parkeerruimte is. Wat de GGD van Zuid-West Nederland goed gepland heeft, al zeg ik het na het zien van het rooster. Mijn wijk, de even huisnummers zijn tussen 14.30-15.30 uur en de oneven huisnummers een uurtje later. Ik probeer er niet om 14.30 uur al te zijn, want dan sta je geheid in de rij.

Ik denk dat je je kind zelf zo goed mogelijk op een prik kunt voorbereiden. Als je er zelf hysterisch over doet, komt dat bij een kind ook zwaar en hysterisch aan. Ik heb Emdin gewoon vertelt dat hij 2x een prik gaat krijgen in zijn arm en dat je hier bijna niets van voelt. En dat ik hem ook al 1x gehad heb.

Merel: leuke kaart, heel apart!

Scooby: al dronken thuis? Was het leuk de wijnproefavond?

Jij durft met 11 kinderen een feestje te doen, stoer man!

Frans: lekker sportief!

Zo, weinig nieuws hier verder. Emdin slaapt al geruime tijd en ik zit zoals meestal achter de pc.

Op het gebied van de mannen: ik heb een broekie van 26 jaar gedumpt, nou ja gezegd dat ik hem niet meer wil ontmoeten. Krijg er de kriebels van, van dat gezeur. Nee, die moet echt iemand van zijn eigen leeftijd zoeken. Is echt een generatiekloof, hahaha
Zo ben weer wakker ;) wel wat brakjes... Aardig wat wijn geproefd met kleine hapjes erbij om de combi's te proeven. Leuke avond! Was uiteindelijk pas om 23.00 thuis!

Je hebt gelijk Q wat betreft het voorbereiden op prik. Jasper heeft van paar weken geleden de prik nog in zijn hoofd en daar hoefde hij niet bij te huilen. Dus daar kan ik mooi naar verwijzen.

Zo he een broekie van 26 afgewezen! Toch leuk voor je ego dat hij je leuk vind.

Frans, irri is dat als je zelf niet lekker voelt en dat merken de kids meteen. Ik herken het. Ben nog wel eens wat te druk, dat werkt ook niet altijd goed.

Tja dat kinderfeestje, veel kids idd maar ze zijn allemaal al 6. Laura is de laatste. En we gaan in 2 groepen van 6 spelletjes en cakjes versieren. Dus dan heb ik maar 6 kids en man ook. Dat is vast wel te doen. Ben ook erg blij met de ruimte/kantine die we gehuurd hebben. Blijft mijn huis iig heel en netjes.

greetz en fijn weekend allemaal
hoi,
helemaal super moe?? Slechte nacht gehad?

Veel plezier met het feestje van Laura! Klinkt als een leuk feestje.

Zo Q, even de mannen van 26 van je af slaan

Jij hebt t echt heel goed bekeken. Toch hoop ik voor je dat binnenkort de zwarte prins op het witte paard voor komt rijden.

Frans, herkenbaar hoor. Als ik moe ben, lijkt het alsof Jasper ook lastiger is. Zeker begin vh jaar toen ik een offperiode had.

Juul en Merel, jullie kindjes klinken als lieve en makkelijke kindjes. Wat heerlijk zeg.

Indian, wat een rotnieuws afgelopen week. Het is niet fijn om zo op korte termijn volledig te moeten afbouwen en zeker niet om allerlei "goedbedoelde" opmerkingen te krijgen.

Xop, pips en Tira: haaaai

Ik werd wakker met hoofdpijn. Op zich maakt me dat nooit zo uit hoor. Maar zo heb ik weken geen hoofdpijn en altijd als ik een avondje uit heb, word ik s ochtends wakker met hoofdpijn.

Dat is wel zwaaaaaar irritant! Vanavond lekker met vrienden uit eten, Jasper uit logeren en jawel..hoofdpijn grrrrr.

Hoop dat t afzakt en we een super leuke avond hebben.
koffie, zwart graag...
[

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven