Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Engel, er is een topic geopend over 'huichelkunde'. TO is Benchboii oid. Nu tref ik een reactie van Deadliftboii aan...misschien zie ik dingen die er niet zijn, maar ik kreeg het onbestemde gevoel dat dat dezelfde persoon is als TO.
quote:traincha2 schreef op 08 oktober 2009 @ 11:05:
Engel, er is een topic geopend over 'huichelkunde'. TO is Benchboii oid. Nu tref ik een reactie van Deadliftboii aan...misschien zie ik dingen die er niet zijn, maar ik kreeg het onbestemde gevoel dat dat dezelfde persoon is als TO.Dankjewel, beide hebben een permaban.
4, in het topic 'opleiding tot kraamverzorgster' plaatst iemand haar eigen mailadres, met daarin eigen irl naam. Vanmiddag waarschuwende post neergezet, maar het staat er nog.
Kun jij kijken of jij als Angel kunt ingrijpen om privacy-redenen door bv editten post? Ik vind dat nl zo gevaarlijk....
Op het topic "Professionele beroepskeuzetest" is de laatste post van iemand genaamd INHollandonline die toch vooral aanraadt eens een bezoekje te brengen aan het studie-adviescentrum van InHolland. Lijkt mij niet toegestaan.