Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooh ik ga op Hyves kijken Visje, ben erg benieuwd! En groen is leuk, al is t not easy to be green

Nemo op de grond en tijdschriften

En Bnemootje en Ceetje nu dus allebei ziek, jee, alle kinderen zijn nu gewoon ziek geweest, op de babies na (klopt flinkt af). Heerst echt van alles.

Leuk Erwt, kan me wel herinneren dat je keer naar Ierland ging idd. Was in tijd van ex toch ook, die had daar toch ook vrienden?

En ja, Giant's Causeway is in Noord Ierland.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 november 2009 @ 20:04:

Wel lief, maar ik zie die Twiningsthee ook wel in goeie theewinkels hier toch? En nu heb je dus een overschot aan thee

Ja, hebben ze hier wel. Vertel jij t haar?

Ik vind het zo lief dat ik ook niets zeg over fruitthee niet de allerlekkerste thee op de wereld vinden Ik verstop de dozen gewoon. Ooit moet het toch opkomen. Of ze moet blijven sturen. Dan begin ik een online theewinkel
quote:[message=4443609,noli

Leuk Erwt, kan me wel herinneren dat je keer naar Ierland ging idd. Was in tijd van ex toch ook, die had daar toch ook vrienden?

.

Ja klopt. Toen was ik zelf wel al eerder in Ierland geweest, maar met ex toen ook weer inderdaad. Paar dagen in de buurt van de Cliffs of Moher (die ik nu echt té commercieel vond), daarna kerst bij vrienden omgeving Galway en uiteindelijk nog paar dagen bij vrienden in Limerick (vieze grijze stad). Kerst in Ierland vond ik heel leuk! Zó knus, familie-achtig, kerst-mis in de kerk, enórme kalkoen!

Zou nu wel gewoon weer lekker willen kamperen, rondtrekken. Dat vond ik (inmiddels -even rekenen- 9 jaar geleden) geweldig. Mooie campings, leuke iEren, veel muziek met iEren die te pas en te onpas instrumenten tevoorschijn toverden. Ik wil dus wééér! Jammer dat het nu niet echt kampeerweer is
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 18 november 2009 @ 20:18:

[...]

Ja, hebben ze hier wel. Vertel jij t haar?

Ik zou vanaf nu iedereen die jarig, bevallen, getrouwd of anderszins feestelijk is gewoon óók een doosje thee kado doen met een verhaal over speciale GeluksThee uit Ierland
Peas on earth!
Ja, slim idee

En Limerick niet alleen vies en grijs maar ook heel crimineel. Hoorde laatste keer allemaal berichten op de radio over steekpartijen en berovingen en maffiagebeuren in Limerick.

Galway en omgeving heel mooi. Wij hebben de Moher Cliffs alleen maar van een afstand gezien, The Burren en plaatjes in de buurt van Moher zijn veel mooier. Wij zaten bij Dolin.
quote:Inad schreef op 18 november 2009 @ 20:06:

[...]

Waarom nu zonder jullie? Gewoon voor de leuk?

Ja, dat denk ik ook, van mooiere plekjes. Ik wil nog naar Wicklow en Kerry en Conemara verder ontdekken. En zeker ook naar Belfast en The Giant's Causway en zo. Maar, Dublin moet je wel een keer geweest zijn en we hebben er aantal vrienden ook.

Met collega van mijn vader en haar man, gewoon voor de leuk inderdaad. Ze gaan vijf dagen dus ook auto huren. Heb ze naar de Wicklow Mountains gestuurd

Giant's Causeway lijkt me prachtig inderdaad.
Ring of Kerry niet gedaan dan vorige keer? Heel mooi inderdaad
Limerick, daar stikt het van de knackers
Ben ik even blij dat we geen theehuis meer zijn, anders had Inad hier al die vieze thee neergezet
Ghehehe

Mier deed lachen tijdens t drinken trouwens vanmiddag. Ik vind dat echt het allerschattigste dat er is.

Nee, niet gedaan nog. Maar we gaan nog oneindig vaak, dus komt nog wel. We zijn nu aan t kijken voor tickets voor in december trouwens

Leuk hoor, voor je ouders
Jaaaaaa dat ze dan zo naar je kijken, lachen en dan weer verder drinken

Eetje heeft haar handjes ontdekt, ze vindt ze prachtig en is vaak zeer verbaasd als ze te dichtbij komen

Ben wel een beetje jaloers op ouders richting IRL. Al had ik het er zelf na twee jaar wel gezien, toch mis ik het af en toe wel.
quote:Inad schreef op 18 november 2009 @ 20:35:

Ja, slim idee

En Limerick niet alleen vies en grijs maar ook heel crimineel. Hoorde laatste keer allemaal berichten op de radio over steekpartijen en berovingen en maffiagebeuren in Limerick.

Galway en omgeving heel mooi. Wij hebben de Moher Cliffs alleen maar van een afstand gezien, The Burren en plaatjes in de buurt van Moher zijn veel mooier. Wij zaten bij Dolin.

Ohja, heb ik ook wel eens gehoord van Limerick. Komt ook wel overeen met beeld dat ik had van hoeheetieookalweer's boek.... 'Angela's Ashes'.

Dooling, met dat kneuterige roze huisje

Ik heb daar zelfs ooit op een camping gestaan.

*googelt camping even*
Peas on earth!
Dit roze huisje

(ik heb zelfs ergens in dat rijtje huizen nog heuse stew gegeten)
Peas on earth!
Camping ook gevonden. Beetje saai, maar wel met heel mooi uitzicht over zee. Jammer alleen dat het juist tóen anderhalve dag regende

Peas on earth!
Ja Angela's Ashes, met Robert Carlyle die zo lekker Iers is. NOT
Ik heb de film niet gezien, alleen boek gelezen
Peas on earth!
quote:Star schreef op 18 november 2009 @ 22:13:

Ja Angela's Ashes, met Robert Carlyle die zo lekker Iers is. NOT

Wel lekker, niet Iers

Ja, das Doolin, Erwt. Vanuit daar kun je cliffs dus zien, in de verte.

Ik ben ook jaloers op je ouders, Star Ik ben nog lang niet uitgekeken
Kess, ik wil zwarte laarzen. Met hak uiteraard. Help mij
Nou Robert Carlyle kan ik wel waarderen als acteur, lekker, mwa, daar twijfel ik nog wel een beetje over
Goedemiddag!

Loretta is De Mol. Punt.
Dat zijn mijn geweldige laarzen in het zwart!
Loretta is De Mol. Punt.
Wat ben ik snel met reageren, he?
Loretta is De Mol. Punt.
Vitootje heeft griepprik gehad en heeft pijn in zijn armpje en is als een blok in slaap gevallen. Arm schaap.
Loretta is De Mol. Punt.
Hoe is het met Ceetje?
Loretta is De Mol. Punt.
Zal ik de rest van de pagina ook maar even vullen met oneliners?
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven