Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Ja, dat is wel een criterium inderdaad
quote:Pammie schreef op 18 november 2009 @ 16:08:

Ja, dat is wel een criterium inderdaad Voor hetzelfde geld is ze een langbenige blondine van 1,85!
Nou ja, ik ben een langbenige blondine van 1.70, dan valt het gewoon wat langer bij mij
quote:Pammie schreef op 18 november 2009 @ 16:16:

Nou ja, ik ben een langbenige blondine van 1.70, dan valt het gewoon wat langer bij mij Ff met LLL schakelen dan want ze is geen 1.85
Tssk, ik ben heus best heel langbenig. In ieder geval 3 hele centimeters langbeniger dan Vrolijk . Daarom staan Uggs me ook zo enig . Maar zal aan je denken dan volgende keer.
Hahahaha..LLL is langbenig, maar geen 1.85! 1.66 is een prima lengte, maarja wat kan je zeggen als je zelf maar 1.63 ben

Al moet ik zeggen dat ik met broeken minder last heb van lengte dan met rokken. Maar dat komt vast omdat rokken en jurkjen geen lengtematen hebben en broeken wel.
quote:vrolijk schreef op 18 november 2009 @ 16:28:

[...]

Ff met LLL schakelen dan want ze is geen 1.85 En ook geen blondine (of ze heeft de Hyvesfoto van iemand anders gepikt )
quote:Pammie schreef op 18 november 2009 @ 20:32:

[...]

En ook geen blondine (of ze heeft de Hyvesfoto van iemand anders gepikt )Klopt!
Dat ze niet blontd is of dat ze een foto heeft gepikt?

(ik ben wel blontd )
LLL = geen blondje
Joh
Ik denk even uitleggen voor het originele blondtje!

Ik wil webshoppen, maar heb even geen inspiratie. Ik zoek jurkjes, rokken en eigenlijk nog wat blousen. Iemand nog wat leuke tips, buiten het geijkte Esprit, Mexx etc?
Nou, ik zag bij King Louie errug leuke jurkjes....

Ik heb al best wel veel KL en ben meer van de basics. Maar dat is ook lastig want heb iets van 15 zwarte jurkjes dus vind dat ik ook eens wat anders moet kopen. Maar eigenlijk ben ik echt van de zwarte jurkjes.
15?

Zal ik opbiechten dat ik iets van 25 jurkjes heb en denk ik wel zoiets rokken ook?
Is dit wat?
Of dit?
Ken jij het Pammie? Ik ben namelijk best klein dus veel jurken vallen bij mij lang.
Ik heb iets van 12 jurkjes en 10 rokjes. Vond ik ook al best veel. Maar jij wint
Nee, ik ken het niet. Alleen van de kinderkleding. Misschien een topic openen op Mode & Beauty?
Oh de site van Wehkamp is best leuk! Ik ga daar eens snuffelen.
quote:Pammie schreef op 18 november 2009 @ 22:26:

Ik heb iets van 12 jurkjes en 10 rokjes. Vond ik ook al best veel. Maar jij wint

Hahaha..denk dat Loeder al iets van 15 jurken heeft en 15 rokken.

Ik heb alleen al 10 spijkerbroeken, 15 nette broeken en nog wel van alles en nog wat. En nog zeiken dat ik niet genoeg heb om aan te trekken elke dag he.. Maar moet zeggen dat het komt omdat ik netjes voor werk moet zijn en prive liever casual gekleed wil. Dan heb je een dubbele garderobe.
Jij hebt wel een meer dan dubbele garderobe hoor

Ik heb een paar weken terug voor het eerst bij wehkamp iets besteld. Om half 10 's avonds verzonden, volgende ochtend om half 12 in huis. Mocht je nog een skinny zoeken voor een schrieltje: die van Name-It zit super.
Oh ja? Goede tip! Die ga ik even onthouden want Loeder kan nog wel wat spijkerbroeken gebruiken. Al is ze geen fan van spijkerbroeken, broeken uberhaupt.

Leven was pas echt goed toen ik thuis woonde met 2 zussen en een moeder die allemaal rond dezelfde maat hadden! Dan heb je pas een goede garderobe want we hebben alledrie zoveel in de kasten hangen! Denk dat we bij elkaar echt iets van 200 paar schoenen hadden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven