Mode & Beauty alle pijlers

Arabische tattoo

18-11-2009 23:27 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eraan een Arabische tattoo te laten zetten (schrift), maar heb nog geen idee op welke plek. Wil het ook subtiel houden; stoer, maar subtiel.

Ben benieuwd naar ideeen van anderen.

Lynn
Schuin aflopend over de bovenkant van de voet, of enkel.

Onderrug.

Zijn de enige 2 plaatsen waar ik bij mezelf een tattoo écht mooi vind; heel persoonlijk dus.
quote:Jumpsje schreef op 19 november 2009 @ 00:14:

[...]

Met iets anders wel? Waaom dan?

(Ik zou naast dat ik dus heel die tattoo nooit zou laten zetten, al neven nooit geen arabische tekst willen.. hell no!)Zo denk ik er ook over. Maar het is toch bekend dat Arabische lui niet zo erg gecharmeerd zijn van voeten/schoenen. Of zou dat alleen voor de onderkant ervan gelden? In dat geval is het dan wel dichtbij.
quote:evelise schreef op 19 november 2009 @ 00:15:

Schuin aflopend over de bovenkant van de voet, of enkel.

Onderrug.

Zijn de enige 2 plaatsen waar ik bij mezelf een tattoo écht mooi vind; heel persoonlijk dus.Dat zijn d'r drie.
Oh mamahuppeldepup
Je wilt een zinnetje maar niet langer als een centimeter of tien?

Dat gaat niet lukken, dat wordt klein en priegelig, onleesbaar en niet mooi vrees ik.

een cm of tien is naar mijn idee net genoeg ruimte voor een woord, misschien twee maar dan houdt het wel een beetje op.

Maar plekken die ik mooi zou vinden, en dan denk ik wel aan wat groter werk want ik houd niet van klein

In je zij over je ribben, hetzij verticaal hetzij horizontaal maar dan meerdere woorden onder elkaar. (pijnlijke plek, maar je moet er wat voor over hebben)

Verticaal over je ruggegraat.

Binnenkant van je onderarm. (let op is wel erg zichtbaar)

De wreef van je voet, maar dan wel maar een of twee woorden en geen zin.

Onder aan je rug.
Waarom Arabisch?!? En heb je geen vrienden of familie die je tips kan vragen, mensen die je echt kennen? Hoe kunnen we hier nou zeggen, daar of daar, bedoel kom op zeg beetje zelf nadenken kan ook geen kwaad. JIJ neemt een tattoo!!
Waarom past Arabisch dan bij je?
TO, zorg dan wel dat de tekst (of wat dan ook) echt klopt. Want net als al die Chinese karakters, dat zijn vaak dingen die in het Chinees niet eens wat betekenen.

Over de plek: zijkant voet. Onder je borst. Borstbeen (zo halfrond onder je hals). Dij. Onderarm. Pols. Onder je BH bandje.

Just make up your mind.
Ik heb een flauw vermoeden dat deze meid in kwestie een vriend heeft die arabisch is (om het maar onder een noemer te gooien)....aangezien ze niet bang is voor de vertaling.

Nu hoop ik wel dat ze hem goed genoeg vertrouwd, voordat hij zogenaamd iets voor haar vertaald, en achteraf blijkt dat ze met:

IK BEN EEN KUT op haar bovenarm loopt
Dank voor julle reacties, ondanks dat ik ze soms wat respectloos vind.

Ik snap niet waarom er gegist wordt naar mijn situatie. Ik probeerde hier alleen maar een vraag te stellen, iets te delen.

Maar echt blij word ik er niet van.

Ik zal zelf rustig verder zoeken/nadenken. Maar nogmaals, bedankt voor de suggesties die er waren.
Alleen maar arabisch als het je eigen taal is, anders oogt het zo aanstellerig.

Wat dacht je van Jihad? Effe googlen voor de juiste karakters.
quote:AriMa schreef op 19 november 2009 @ 09:08:

Ik heb een flauw vermoeden dat deze meid in kwestie een vriend heeft die arabisch is (om het maar onder een noemer te gooien)....aangezien ze niet bang is voor de vertaling.

Nu hoop ik wel dat ze hem goed genoeg vertrouwd, voordat hij zogenaamd iets voor haar vertaald, en achteraf blijkt dat ze met:

IK BEN EEN KUT op haar bovenarm loopt Of 'eigendom van ....'
Waarom moeten wij beslissen welke plek mooi is? Dat is toch heel persoonlijk?!

Het is jouw tattoo en niet de mijne dus al zet je hem op je kont..
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Jij snapt niet waarom er gegist wordt naar je situatie?!?!? Nee het is de normaalste gewoonte dat iemand vraagt waar ze een Arabische tattoo kan laten zetten?!?!?!? Misschien is achtergrond info wel hartstikke handig!! Om een mening te kunnen geven, want blijkbaar komen er nu geen bruikbare!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven