Gezondheid alle pijlers

HATSJOE!

19-11-2009 19:43 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ongeveer een dik jaar moet ik elke dag wel een paar keer niezen. Ik ben daarbij niet verkouden, alhoewel ik sinds ditzelfde jaar steeds vaker verkouden ben. (ong 1 x per 2 maanden). Ik voel me verder prima, krijg genoeg voedingsstoffen binnen en eet voldoende vitamientjes.

Ik heb vorig jaar in een subtropisch klimaat gewoond voor een jaar, en sindsdien heb ik dit, maar geloof niet echt dat het er iets mee te maken heeft.

Vind het zelf een beetje suf om voor zoiets naar de huisarts te gaan.
Je bent niet verkouden en je niest elke dag een paar keer? Dus...

Ik nies ook elke dag wel, ben allergisch voor een hoop. Misschien worden de slijmvliezen in je neus geirriteerd door iets?
Bij mij is het de luchtzuiveringsinstallatie (of hoe zoiets ook heet) op het werk.... als ik op kantoor ben begin ik te niezen.
Heb het idd ook vrij snel als ik in een ruimte zit waar de airco aanstaat.

Ben wel allergisch voor cashewnoten, maar daar krijg ik allemaal andere reacties van. Toch een allergie test doen bij de huisarts?
Allergie!
Even naar de huisarts gaan en een allergietest laten doen. Misschien ben je wel allergies voor huisstofmijt of pollen.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Ik nies me soms ook gek, zonder verkouden te zijn. Zal idd wel ergens allergisch voor zijn. Maar ja ,om daar voor naar de huisarts te gaan. Dan weet je het.... en dan? Vind je het heel vervelend?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Demoiselle, dan kun je actie ondernemen en bijvoorbeeld een prikkenkuur volgen waardoor je geen allergische reactie meer krijgt.. Of stoppen met het nemen van verkeerde medicijnen..

Ik heb soms zulke erge niesbuien dat ik bang ben dat ik tegen een boom aan rijd als ik in de auto zit!
Oh, oke Vlin7, dat is niet zo handig nee, in de auto.

Maar ik zou zelf bv geen prikkenkuur willen volgen om van mijn niesbuien af te komen. Tenzij het veroorzaakt wordt door verkeerde medicijnen, dan kan ik me voorstellen dat het zinvol is om het te laten checken. Zover had ik dan weer niet doorgedacht
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ja, deffinitly een allergie. Ik heb het ook. Werk momenteel op een atelier (veel stof en stofjes) en nies me een ongeluk bij bepaalde werkzaamheden. Ik heb sowieso gevoelige slijmvliezen, dus ik weet waar het door komt.

Kan geen kwaad om even langs de huisarts te gaan. Of om telefonisch contact met de assistent te hebben om je te laten adviseren.

Succes!
h

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven