Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Meteen een mooi excuus voor manlief; het is genetisch!

Ik had die broek bij Wehkamp besteld maar ik zie 'em nu niet meer. Mini draagt óf haar skinny óf een rokje met legging.
Hahahaha..het is ook echt genetisch want Loeder heeft het ook al. Ze is dol op tassen, jurken en schoenen

Ach, hij weet niet beter dan dat ik zveel heb dus hij kijkt er ook niet raar van op. Wat dat betreft is het een schatje want als ik zit te zuchten dat ik niets heb om aan te trekken zegt hij gewoon simpel 'ga je toch wat kopen' Goed he?

Ik zit nog bij Wehkamp bij jurkjes te kijken en zitten wel hele leuke tussen. Wel Esprit, dat weer wel.
Wauw, wat een man!

Mini heeft ook een enorme tassentic. Grappig ook zoals ze nu haar eigen smaak ontwikkelt.

Ik had hetzelfde bij Wehkamp, alle jurkjes die ik leuk vond waren van Esprit.

Steps heeft ook een webshop. Ik vind deze erg leuk:

jurkje
Kij, aan jullie heb ik wat. Heb net even je kledingcollectie aan Sjaak voorgelezen hoeveel kledingstukken en erbij gezegd dat dat dus heel normaal is en ik heel zielig ben. Ik heb echt helemaal niet veel meer. Nee dat is niet waar, ik heb echt heel veel kleding maar bijna niks dat past. Door al die zwangerschappen zo kort op elkaar heb ik zo lopen schommelen met kilo's dat ik echt vier maten in de kast heb hangen. Daarom heb ik laatst ook maar eens wat dingen op MP gegooid, want het ligt maar in mijn kast te liggen en ik draag het nooit. Had nu besloten dat ik alleen nog mooie dingen ging kopen die ik ook echt ga dragen, in plaats van H&M en Vero Moda rommel die ik kocht 'omdat ik heus nog wel ging afvallen'.

Maar ja, 25 jurkjes klinkt wel fijn...
Wehkamp koop ik ook weleens wat. En ook bij Otto trouwens. Echt een megasuffe site maar er zit best wel eens iets leuks tussen.

Oh en ik ben 1.68 (toevallig! ), dacht dat jij 1.65 was Vrolijk.
Deze vindt zelfs Pamman mooi... (ik ook, ik ook!)

Lila, ik koop bijna alleen maar in de sale bij Esprit, dat scheelt nogal.
Nope, ik ben maar 1.63 LLL. Met als handicap een kort lijf en lange benen aangezien ik dus wel lengtemaat 32 van broeken heb. Daarom kan ik dus veel dingen die als tuniek moeten vallen prima aan als jurkje.

Hahahaha..hier geen 4 maten in de kast, dat scheelt ook! maar jij bent toch gewoon slank LLL? Gewoon je te grote meuk op MP zetten en mooi spul kopen. Ik koop ook gewoon echt mooie basics en daar doe je echt heel lang mee, dat scheelt ook.

Ik vind 2e jurkje wel mooi Pammie, maar eerste jurk is niet mijn smaak. kan me voorstellen dat het jou wel goed sta als blondine.
Erge is dat ik nu bedenk dat ik 8 zwarte rokken heb, 6 spijkerrokken en inderdaad iets van 15 zwarte jurkjes. Is wel erg van de basics he?
Oh Vrolijk, nog bedankt voor de tip van 'de Waterspuwer'. Ik heb deze voor mijn verjaardag gevraagd en gekregen en tot nu toe (ben net begonnen) een erg boeiend boek!
Hij is goed he? Heb je ook al de time traveller's wife?
Grrr, had heel verhaal getiept (over zwarte jurkjes ) en nu is het opgegeten door irritante laptop die mijn wireless er steeds uitgooit. Ik zet 'm uit, ellendig ding.

Truste!
Hahahaha...truste LLL!
haha, onze Imelda Marcos komt ook om in de rokjes en jurkjes :)!
Mag ik opbiechten dat ik best veel bij Wehkamp koop? Vind het een fijne webwinkel. Maar Vrolijk, jij hebt echt veel kleren!

Suske is sinds gisteren weer naar school en Wiske is sinds vandaag ziek. Had al de middag vrij gepland voor afspraak met kinderarts voor Wiske, maar die kon ik dus afbellen. Vent kon er bij Gods gratie vanmorgen zijn, maar morgen en overmorgen 'kan hij echt niet thuisblijven'. Kan daar zo pissig om worden, net alsof ik een hobby heb overdag, en hij echt werkt. Hij weet dat ik pissig ben en heeft net wel wat pogingen gedaan, is oa bij de buren geweest. Maar ik ben blij dat die niet kunnen want ik vind dat bij ziekte iemand bij ze moet zijn die meer 'eigen' met ze is. Bij voorkeur een van ons dus. Onze oppas kan helaas ook niet komen.... Nu kan ik thuisblijven, wat ik op zich niet erg vind om het thuisblijven, maar heb geen vrije dagen meer en kan ze straks gaan compenseren op mijn roostervrije dagen. En moet eigenlijk mijn dossiers doornemen voordat er iets mis gaat.

Anyway. Sorry voor egopost. Ik heb trouwens tegenwoordig veel van die gebreide jurkjes, vind ik erg leuk en meestal goede pasvorm. Heb ik nu in zwart, camel, grijs en kobaltblauw. Wil nog een rode hebben, maar rood is geen modekleur dit seizoen dus wordt lastiger.

denk dat ik maar naar bed ga. Morgen meer!
Ja, maar mag ik wel zeggen dat ik sommige dingen gewoon lang heb? Ik ben best consistent in maat en koop echt goede basics en daar doe je gewoon lang mee.

Drop, wat vervelend dat ze om en om ziek zijn en dan jij nog eens thuisblijven. Blegh .daar mag je wel een egopost aan wagen aangezien het echt niet leuk is als je partner zich zo opstelt. Als bij mij Vrolijkerd soms zo doet, dan ga ik ook al gelijk in de weerstand. Ook dus niet naar ZH voor voortgang dus met Wiske. Nou, ik hoop dat alles een beetje ok is gegaan vandaag.

Gebreide jurkjes zijn leuk! Rood is een leuke kleur vind ik, staat je denk ik ook mooi met je donkere haarkleur.
Heb vandaag dan ook online een nieuwe rode jas besteld . Kleuren als rood en oranje zijn inderdaad wel mijn kleuren (ik zit trouwens de hele tijd op de k te rammen, die doet het soms niet, bloody irritant). In ieder geval redelijk felle tinten, pastel staat me niet zo.

Surprise surprise... Suske is ook weer ziek. Nam een vriendje mee naar huis en op een gegeven moment komt het jochie naar beneden en gaat voor de tv zitten. Ik naar boven, ligt Suske in bed. Heb hem er toch maar weer uit gehaald, vind dat niet leu als ze een vriendje meenemen. (als er letters weggevallen zijn, vul dan maar de k in, geen zin om per k 20 seconden te zitten rammen). Had (vind ik) lekker gekookt met bloemkool, spruitjes, zalmburgers en een aardappelschotel maar ze hebben er maar een paar hapjes van op. Voordeel is wel dat ze er nu alweer een half uur in liggen. Vent is ondertussen nog steeds niet thuis, zou vanavond een afspraak hebben om 20u maar die is afgezegd, maar goed ook als ik het zo bekijk. Anyway, rond 18u hadden ze beiden tegen de 39 graden koorts.

Vent was gisteravond aan het regelen dat er morgenochtend tot een uur of 13u een vriend van hem op zou komen passen, maar daar heb ik toch maar een stokje voor gestoken aangezien ik weet dat Wiske zich niet op haar gemak voelt bij die vriend. Bovendien is het geen kindermens, al is hij gek met S&W. Fijn dat het kwartje is gevallen en dat 'ie meedenkt, maar eigenlijk vind ik dat hij ervoor moet zorgen dat hij ook kan meehelpen. Niemand is op het werk onmisbaar. Heb vandaag even telefonisch overlegd met mijn afdelingshoofd en die heeft gelukkig alle begrip voor de situatie. Vent kan morgenmiddag vanaf een uur of 13u thuis zijn, dus we verdelen morgen de dag, ik ben 's morgens thuis en werk 's middags en hij omgekeerd. Ook niet ideaal maar beter dan dat ik steeds thuis moet blijven omdat hij niet tegen zijn werk durft te zeggen dat hij niet kan komen vanwege een ziek kind (althans, ik vermoed dat dat het euvel is).
Oh nee, nu is de olijke tweeling allebei weer ziek! dat is toch egenlijk nog erger dan om en om dacht ik dan toch. Maar wel fijn dat je het zo kon regelen met om en om want dat is dan weer gedeelde smart. Sterkte met je zieke kinderen meid. Ik hoop dat ze snel weer opknappen.

Nee, vind jou ook geen pastel mens inderdaad. Volgens mij heb ik je ook nog nooit in pastelkleuren gezien?

Ben zojuist terug van bruidstaart maken voor vriendin. Ze gaat zaterdag haar GP om laten zetten in huwelijk dus even aan de bak geweest. Leuk en gezellig, ook met andere vriendin erbij dus twee vliegen in 1 klap. Ik ga zo lekker naar bed, morgen vroeg op en ik wil nu even lekker hangen en tv kijken. ben wel bezig in boek van Twilight serie en ben benieuwd. Hoor er allemaal goede berichten van en aangezien ik ook een echte Buffy/Angel fan was, hoop ik dat het zoiets is
Hoe gaat het nu Dropje, zijn Suske en Wiske weer wat beter? Zielig hoor, denk je dat het Mexicaanse Griep was? Kinderen hier krijgen maandag de prik, ik zal blij zijn als ze ze allebei achter de rug hebben en beschermd zijn.

Wat superleuk om een bruidstaart te kunnen maken voor een vriendin!

Ik zit in Vrolijkstad met Poppetje bij mijn moeder. Zou eigenlijk naar de sauna vanavond maar ging niet door. Dus zo heerlijk vroeg naar bed. Morgenochtend even op kraamvisite bij Pebbles en daarna shoppen met mijn moeder. Vrolijk, nog goede ideeen (trema doet het hier niet) voor als het regent? Ik had bedacht om dan naar Schiphol te gaan, maar is denk ik wel erg druk.
LLL, wat wilje voor iets leuks doen? Voor jezelf, je knullen of samen met moeder en Poppetje? Ik ben een beetje confuus aangezien je volgens mij met Poppetje bij je moeder bent, maar naar Schiphol wil als het regent???
Ik weet niet of het Mexicaanse griep was, LLL. Ik heb ze niet 'caramba' of 'ole' horen roepen . In het verlengde ervan hebben we vanavond wél fajitas gegeten . Toen Suske ziek werd en vanuit het niets hoge koorts kreeg heb ik vent de dokter wel laten bellen (is vandaag een week geleden, toen kon vent thuis werken, ik niet). Schijnt dat bij de Mexicaanse griep koortsstuipen of juist apathie kan voorkomen, en gaat de temperatuur op en neer. Maar op grieppandemie.nl las ik weer andere symptomen, zoals lang blijven hoesten, moeheid, spierpijn en koorts, dus temp vanaf 38 graden. Ik heb zelf ongeveer 2 weken lopen kwakkelen met verhoging van rond 37,8 en steeds hoesten, misschien had ik er ook wel een staartje van.

Hihi, shoppen op Schiphol? Mijn ervaring is dat ná de incheckbalie de winkels oke zijn, maar ervoor niet. Zou gewoon het centrum van Vrolijkstad in gaan, als het harder gaat regenen een winkel inschieten. De passage is toch ook wel aardig, en de Bijenkorf en zo (heb ook aldaar gewoond en gewerkt, ken het centrum van Vrolijkstad goed).
quote:dropje schreef op 20 november 2009 @ 23:35:

Ik weet niet of het Mexicaanse griep was, LLL. Ik heb ze niet 'caramba' of 'ole' horen roepen . In het verlengde ervan hebben we vanavond wél fajitas gegeten .

Oh dan komt het vast helemaal goed!

Ik bedoelde inderdaad om te shoppen Vrolijk. Ik kwam erop omdat ik zag dat er een SB op Schiphol zat . Maar het was uiteindelijk prachtig weer, dus lekker in Vrolijkstad gebleven. Maar niet geslaagd (helemaal niks gekocht!), en Poppetje slaapt al, dus misschien rij ik zo nog wel even naar schiphol. Ik moet echt gewoon iets nieuws, erg he? En na Vrolijks SB-verhalen wil ik er wel eens kijken. Het is er allemaal tot 22 uur open en zonder kinderen shoppen is zo lekker rustig .
quote:dropje schreef op 20 november 2009 @ 23:35:

Ik weet niet of het Mexicaanse griep was, LLL. Ik heb ze niet 'caramba' of 'ole' horen roepen . In het verlengde ervan hebben we vanavond wél fajitas gegeten
Maar alle gekheid op een stokje, ik hoop dat het ok gaat met je zieke kindjes Drop. Ben je inderdaad zelf alweer een beetje op orde nu?

LLL, op Schiphol is het idd trouwens wel ok. Er zit een kleine Hema, lingeriezaak, SB, grote kledingwinkel en nog wat andere winkels. Ik zou er nooi zomaar heen gaan, maar wel handig om na vlucht nog even snel wat te scoren.

Het was vandaag idd heerlijk weer! Wij zijn op de markt gaan hangen en hebben lekker van alles en nog wat gekocht. Supermooi weer en zelfs nog wat Sint cadeaus gekocht met wat pijn en moeite.

Lijst voor Mormel:

Houten gereedschap met riem

Dino pop up boek

Foam zwaard

Loeder:

Lilifee broodtrommel

Knutselspullen

Nu nog 1 groot kado erbij en dan is het allemaal wel mooi. Voor Mormel denk ik iets van Playmobil, al weet ik niet wat. Voor Loeder denk ik iets van Barbie, LPS of MLP. Of ik koop 1 groot cadeau voor allebei zoiets als een gezelschapsspel. Iemand nog inspiratie?
Even plaatjes erbij gedaan voor de inspiratieloze moeders
Haha, hier geen lijstjes meer nodig geloof ik. Volgens mij zijn de sinterklaascadeaus voor de jongens hier al zo goed geregeld door opa&oma en ooms en tantes dat ik vooralsnog niet ga nadenken over nog een cadeau van onszelf. Vorig jaar vonden ze het al veel, terwijl ze toen ook "maar" 1 pakje van elk stel kregen. Volgende week vieren we Sinterklaas ook nog op vents werk, krijgen ze ook weer wat. Dus voorlopig houd ik het zo.

Arme Suske weer ziek, beterschap voor hem drop en sterkte voor jullie!

Hier de de mexicaanse griep toch af en toe aan het opduiken. Een collega van mij heeft afgelopen week hondsberoerd in bed gelegen, met haar 4,5 maand oude zoontje er zo mogelijk nog zieker naast. Heel zielig. Ik sprak haar gisteren even en ze klonk nog steeds niet best. A.s. dinsdag hebben we een 2 daagse teambuilding/afdelingsuitje toestand in Zandvoort en wij zouden eerst met elkaar meerijden. Maar ze gaf al aan dat dat haar niet verstandig leek om in 1 auto te kruipen (gesteld dat ze uberhaupt komt) en dus pak ik denk ik maar een trein. Hoef ik tenminst niet allenig file te rijden.

Schurk krijgt a.s. dinsdag ook zijn prik. Boef valt net een week buiten de aangewezen groep, toch best irritant.

Wow vrolijk, dat lijkt me super, een bruidstaart voor een vriendin maken. Doe eens wat vertellen, wat voor soort taart wordt het? En plak even een foto als 'ie klaar is?

Workshop afgelopen dinsdag was supergaaf. Het was keihard doorwerken en stapeltaarten vind ik nog niet zomaar makkelijk, maar was wel echt heel leerzaam. Ik zal binnenkort even een foto in mijn album zetten, dan kun je kijken of je het wat vindt:)

Heb die dame van de workshop trouwens wel gevraagd of ze na zwangerschap weer doorgaat met lesgeven en dat is het geval. Dus dan kunnen we in 2010 vast wel een keer samen een workshop boeken (ze gaat wel wat meer voor lessen voor gevorderden, dus alleen maar prima voor ons).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven