Bloed onder de nagels vandaan halen!

19-11-2009 17:16 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele lieve vriend maar we hebben nu even flinke ruzie! (waarom doet er even niet toe, iig een groot meningsverschil)

Normaal hebben we ook wel eens een meningverschilletje, komen er wat woorden maar is het ook snel opgelost. Vaak ben ik degene die de 'goedmaker' is. Zo van: "Jeee waar zijn we nou mee bezig. We kunnen beter elkaar een knuffel geven dan ruzieën om niets. " Het meningsverschil dat nu speelt zit zo in elkaar dat ik het dit keer wel echt vertik om concessies te doen. Ik heb ook echt besloten dit keer om hem nu maar eens het eerste woord te laten doen. Maar dat schiet dus niet op... Nu bivakkeer ik dus al 2 dagen in de slaapkamer en hij in de woonkamer (ik weet dat het triest klinkt). Ik zie het liever ook anders. Maar wilde wel eens kijken wat het resultaat zou zijn als IK niet een keer de eerste zou zijn die een poging tot 'vrede' deed.

Ik heb vandaag een vrije dag, vriend moet overdag werken. Vond het wel even lekker een dagje voor me alleen, even wat dingen op een rijtje zetten, etc. Maar ook gewoon even genieten van mijn vrije dag. Wil ik eerst na beetje uitslapen tv kijken: doet de tv het niet! Ruisbeeld! Nja, ok... Dan maar douchen om daarna even de stad in te gaan. Komt er geen druppel uit de kraan! WHATTTT? Heeft die .%H#K@ gewoon alles afgesloten!!! Waar haalt hij het lef vandaan! Mijn twijfels om vanavond toch weer de eerste stap te zetten zijn weer in één klap verdwenen!

Eén lichtpuntje; internet doet het! (zal hij wel vergeten zijn... )

Tv heb ik na lang geklungel ook weer kunnen fixen na allemaal stekkers te hebben geprobeerd... water weer laten stromen, geen idee?

Nou vroeg ik me af,... heb je ook wel eens zoiets ontzettend kinderachtigs mee gemaakt? Doe je het zelf wel eens? Hoe ga je daar mee om? Dit is voor mij een hele serieuze afknapper.
Och ja Stratego dat is ook zo ja. Hoeveel mensen blijven ondanks alles toch niet bij elkaar. Want ja, hij/ zij is zooooooo lief en normaal doet hij/ zij dat echt niet hoor. Want hij/ zij houdt zo van me. Bleggggg

Men vergeet dan spontaan dat dit puur om macht gaat en de controle over de ander. Jij moet doen wat ik wil want anders.....
Ik denk, dat de rapen daar zó gaar zijn, dat Vivaeef gewoon niet meer aan schrijven toekomt hier vanavond/vannacht.

*schat ik zo in* Morgen weer een dag. Hopelijk voor VE anders dan deze. Héél anders.
Ik lees alleen de OP (geen zin om zoveel pag. te lezen), maar jemig wat een eikel zeg. Wat kinderachtig. Hoe oud is die vriend? En het woord ''lief'' zou ik uit de OP halen en zijn banden leeg laten lopen.
quote:vivaeef schreef op 19 november 2009 @ 17:16:

Ik heb een hele lieve vriend maar...Ik blijf zulke teksten verrassend vinden.
.
Bizar eigenlijk, dat mensen serieus dit soort onzinnige dingen doen. Wat zal hij gedacht hebben op zo'n moment? "Zo, en nu ga ik dat wijf eens ff goed terugpakken"?
Kwam even kijken of er al een update was...

Begin toch wel te vrezen dat mijn vermoeden over de knippen op de deur klopt.

Of ze hebben heel de avond stomende goedmaakseks liggen hebben, maar die kans lijkt me vrij klein.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Voor wat het waard is, gisteravond even met een vriend van mij over gehad die agent is, maar het is dus onmogenlijk om van een drijgend hoofdgebaar aangiften te doen, als je met zoiets op het buro aan komt doen ze daar helemaal niets mee!

miss even je vriend naar het buro laten bellen?? Zodat hij zelf inziet dat wat hij van je vraagt niet rieel is!

Als je teminsten nog een relatie met hem hebt
Vond het in eerste instantie wel humor, maar als hij er in doordraaft en de boel echt op slot heeft gedaan word het toch minder. Maar ach het kan ook de goedmaaksex zijn geweest en dat het topic al weer vergeten is.
Ik zou echt serieus dit totaal negeren. Niet boos om worden.

Briefje klaarleggen...

Ben even een dagje shoppen in Amsterdam. Haal jij zelf ff wat te eten, het kan wel laat worden.

Fijne avond!

x

En dan vooral wat leuks gaan doen zonder je erover op te winden. Want dat is wat ie wil. Laat m lekker zelf de boek weer aansluiten als ie t nodig heeft?

Negeer zn getreiter. Hij is geen 4 meer!
Wat vijandig. Op die manier heb je je vijanden in huis.
Door omstandigheden niet kunnen reageren en meteen zo'n achterdocht? maakt me al bijna aan het twijfelen of ik het einde hier moet neerzetten...

Het is niet goed gegaan. Groot drama. Maar goed.... Ik weet het zelf ook allemaal even niet meer. Hij is heel boos geworden. Relatie is op dit moment eigenlijk over. We moeten eerst allebei even afkoelen. Hebben nog veel te bespreken (denk ik)
Oh jeetje

Wat heftig, had ik niet verwacht... Hoe gaat het met je?
Ow lieve Vivaeef Wat vervelend! En wat naar dat je je niet prettig voelt nu op het forum, misschien een troost dat het altijd zo gaat en eigenlijk zit er ook nog wat positiefs aan; iedereen leeft met je mee (ik iig geval)!

Als je liever niet en public verderwil vertellen bied ik graag privé een luisterend oor, mocht je daar behoefte aan hebben!

Sterkte!
Vivaeef, zou het je niet zo aantrekken. Het merendeel van de dames hier wil gewoon graag helpen en weten hoe het afloopt. En het nadeel van het forum is soms dat je niet weet waarom mensen niet meer reageren. Vandaar de reactie van sommige mensen.

Wil je meer kwijt over hoe het is gegaan gisteren? Werd hij boos omdat je hem confronteerde?
quote:vivaeef schreef op 20 november 2009 @ 11:32:

Door omstandigheden niet kunnen reageren en meteen zo'n achterdocht? maakt me al bijna aan het twijfelen of ik het einde hier moet neerzetten...

Het is niet goed gegaan. Groot drama. Maar goed.... Ik weet het zelf ook allemaal even niet meer. Hij is heel boos geworden. Relatie is op dit moment eigenlijk over. We moeten eerst allebei even afkoelen. Hebben nog veel te bespreken (denk ik)Het gebeurt net iets te vaak dat een TO gewoon doodleuk niet meer terugkomt, vandaar.

Maar tis uit...tja...misschien nu moeilijk te geloven, maar wellicht is dat zo ongeveer het beste wat je had kunnen overkomen. Al voelt dat nu niet zo natuurlijk.
Wat vervelend dat het zo uit de hand is gelopen! Had ik niet verwacht, dacht dat je vriend wel bij zou draaien.

Veel sterkte toe gewenst in ieder geval! En hou ons op de hoogte (als je wilt natuurlijk ).
Maar waarom is hij heel boos geworden ?

Hoeveel recht denk hij te hebben om boos op jou te zijn

Persoonlijk denk ik dat het beter is dat de relatie over is. Dit soort trekjes beginnen "onschuldig" en "maar hij is verder echt lief hoor"

En voor je het weet moet je over een paar jaar vluchten en in een blijf van mijn lijf huis je heil zoeken.

Sterkte ermee
Afkoelperiode klinkt wel goed, voor de tent echt afgebroken wordt.

Waarom was hij eigenlijk zo boos? Wat zit er allemaal meer achter?
Ben het eens met iedereen hier dat het misschien beter is om de man niet meer in je leven te hebben want ik vraag me echt af wat je met iemand moet die zulke dingen doet. Natuurlijk wil je dat nu nog even niet horen maar misschien is het juist wel goed om eens op te schrijven wat de positieve en negatieve punten zijn in jullie relatie....
Niet goed eigenlijk :S

Zoveel twijfel in mijn hoofd. Wordt er helemaal gestoord van. Wel of niet nog een kans geven? Je moet zoveel dingen tegen elkaar opwegen... Als buitenstaander had ik misschien ook wel gezegd: pak je spullen... maar ik heb nog zoveel gevoel voor die gast. Verdorie! Mooie toekomstplannen.... 2 maanden reizen in volgend jaar. Tickets al geboekt! (is geen excuus om het aan te houden) Maar ik hou echt van hem. Echt echt echt.

Gisteravond escaleerde het echt. Toen ik thuis was kwamen er weer woorden. Hij wilde dat ik weg ging. Moest dit weekend het huis uit van hem. Alle kleren uit mijn kast getrokken. Fotolijstjes kapot gemaakt. Een echte fikse ruzie. Internetkabel dr uit. Ik huilen huilen huilen. Hele nacht zitten denken, twijfelen, nog een keer huilen. Vanmorgen beiden weer vrij rustig. Afgeproken dat we vanavond gaan praten. Laatste kans voor ons beiden.
Lieve Vivaeef,

Voor wat ik gelezen heb, vind ik het een drama-achtige ontwikkeling rondom iets wat op mij overkomt als zijnde pure jaloezie.

Een jaloezie van je vriend naar je ex, die niet gegrond is. Immers, jij bent te vertrouwen, je gedraagt je daar ook naar en je luistert (ondanks dat je weet dat er niets aan de hand is) ook nog naar zijn onzekerheden en probeert daar rekening mee te houden.

Het doen van aangifte is echt een stap te ver, zolang je ex niet daadwerkelijk meer stalkt en jullie het leven onmogelijk maakt en volgens mij is dat niet aan de orde.

Kortom, dit is heel hard gezegd : zijn probleem. Ik vind het goed dat je gisteren de deur bent uitgegaan, wat had hij dan verwacht? Dat je als een klein kind zou gaan zitten wachten tot hij weer lief tegen je ging doen?

In mijn ogen "pest" je op die manier niet diegene van wie je (veel) houdt. Het zal vast voortkomen uit onmacht, maar is wel tekenend voor de manier waarop hij dus met grote problemen (die echt bij hemzelf liggen) om zal gaan, nu en in de toekomst.

Los van wat er verder speelt nu, hoop ik dat je dat wel helder ziet, ondanks dat je nu heel veel verdriet en pijn zult hebben. Je verdient een gelijkwaardige partner, die gewoon praat over de dingen die hem dwars zitten en accepteert dat jouw mening anders is en jij nog altijd verantwoordelijk bent voor je eigen acties, daden en leven.

Sterkte, als je wilt : hou ons op de hoogte, er worden hier vaak goede tips en inzichten gegeven.

He wat naar vivaeef, sterkte. Waar is hij zo boos over geworden? Dat je hem confronteerde? Dat jij je poot stijf hield en het niet goed wilde maken? Ik vond het gedrag van je vriend wel heel vreemd, op dit vlak, maar als jij aangeeft dat het verder allemaal harstikke leuk is dan heb je toch wel wat basis om het eens flink oneens te zijn en to agree to disagree?

Als je vriend gewoon gelijk wil krijgen en dat dus zo absoluut wil doordrukken dan kun je hem misschien beter kwijt dan rijk zijn. Om nu de rest van je leven te doen wat hij wil, ook als dat voor jou niet goed is is natuurlijk geen gezonde situatie. Maar dat lijkt me lastig te verteren na 2,5 jaar relatie, dan denk je wel wat steviger te staan samen, lijkt me.

Ga lekker met vriendinnen leuke dingen doen en veel praten over je relatie en hem, geeft je zeker inzichten waar je wat aan hebt.

Sterkte!
Ga weg bij hem. Echt.

Dit klinkt heel erg naar.
Waar komt die heftigheid bij hem vandaan? Ken je dit in hem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven