Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Ene chickies maakt reclame in dit topic. En hier ook.
De studie-enquete is verplaatst naar het prikbord,

AE, de posting is verwijderd, merci!

Delphicat, de postings zijn verwijderd, ook jij bedankt!
angel ik heb je laatst een mail gestuurd over dubbelnicks in het Diva topic, heb je daar nog wat mee gedaan???
Wat bedoel je met je vraag, Sarah? Ik heb je toen geantwoord.
Ik weet niet wat je verwachtte, maar hier even een geheugensteuntje:

Wat gebeurt er als ik me niet aan de regels hou?

Afhankelijk van hoe bont je het maakt, kan er het volgende gebeuren:

- De Angels kunnen je berichten wijzigen of zelfs verwijderen zonder waarschuwing vooraf.

- Je krijgt per mail of op het forum een officiële waarschuwing van de Angels. Deze waarschuwing geldt voor twee weken

- Wordt er binnen de tijd van de officiële waarschuwing wederom een overtreding van de huisregels begaan dan volgt een ban van twee weken

- Na een blokkade geldt een proefperiode van twee weken. Overtreed je binnen de proefperiode opnieuw de regels, dan volgt een blokkade zonder waarschuwing vooraf
Engeltje, we hebben er weer eentje vol...

Er kan een slotje op:

Het fashionvraagbaak en kletscafé, fashionista's gaan los!
Oproepje: 'model' van een meiske dat via het forum aan een carriere als model denkt te komen.
Hey angel, topic model stinkt aan alle kanten. Mijn advies? zsm verwijderen
en ook even iemand op zijn vingers tikken (met een stok)
quote:Rozigst schreef op 27 oktober 2009 @ 18:45:

Engeltje, we hebben er weer eentje vol...

Er kan een slotje op:

Het fashionvraagbaak en kletscafé, fashionista's gaan los!

Is dicht!

het oproepje 'model' is verwijderd.
BEdankt!
quote:Viva Angel3 schreef op 27 oktober 2009 @ 12:52:

Wat bedoel je met je vraag, Sarah? Ik heb je toen geantwoord.Normaal zie je dan toch in het bloccade topic terug dat een dubbelnick geband is, dat heb ik niet gezien, en ik neem aan dat een dubbelnick nog steeds permanente ban krijgt toch?
hoi angel,

zou je mij misschien willen verwijderen zodat ik me opnieuw aan kan melden?? (ben al 3 jaar geen 24 meer, vind ut zo lullig staan...:-$)

gr phoebe
dankz
Kan het door mij geopende topic "ervaring mbt nachtlenzen" worden verwijderd? Ik wist niet dat er al zo'n topic bestond.

Bedankt!
check [url] = reclame

edit: ik wil zelf geen reclame voor rotzooi maken
Er staat een topic met reclame voor tasjes.

Of bedoelde jij die ook, Starshine?
Topic met de tasjes is verwijderd.

Phoebe24, ik kan je account helaas niet verwijderen, die mogelijkheid bestaat niet. Ik kan je account wel op non-actief zetten, maar dan kun je je e-mail adres niet opnieuw gebruiken bij een volgend account. Misschien je met een ander e-mail adres opnieuw aanmelden?

Julus, ik ga zoeken en dan verwijder ik 'm.

Sarah, in principe is het nog steeds zo dat de nick die niet de 'hoofdnick' van de persoon in kwestie is, permanent geblokkeerd wordt. Afspraak tussen de Angels is dat met name de blokkades die van tijdelijke aard zijn, in het blokkade-topic worden vermeld. Sommige collega's vermelden daar ook de permanent geblokkeerde forummers. Vind ik voor mijzelf geen doen aangezien het hier vaak spammers regent.
Echte bontjas

Pagina 5 staat een aanstootgevend plaatje van een gevild beest. Kun je dat alsjeblieft weghalen? Gaat echt te ver mi.
Ja, dat vind ik echt.
Het topic 'Dames body vor een man' is verwijderd.
quote:Viva Angel3 schreef op 29 oktober 2009 @ 21:28:

Het topic 'Dames body vor een man' is verwijderd.He waarom? Ik wilde net even kijken hoe het met TO ging . Maar serieus, waarom? Omdat het nep is (dikke kans......)?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Omdat het inderdaad hoogstwaarschijnlijk nep is, en het bovendien niet binnen de doelstellingen van deze pijler paste.
Oproepje en daarnaast spam want ook op de lijf en lijn pijler bezig, hierro!
Topic over de vrouwenavond is verwijderd, zowel hier als bij L&L. Thx Ikbenik!
Het oproepje Wie heeft er een modeblog? is verwijderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven