E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:Poezewoes schreef op 01 november 2009 @ 23:57:

Mmm. Misschien kom ik dan ook wel. Mylene, hier, echt héle maal in het begin!! (Arme jij, en maar zoeken...). Maar volgens mij zit Poez niet op de Hyves nog. Misschien moeten we haar even overhalen?
quote:Etosha schreef op 20 november 2009 @ 18:15:

[...]

Mylene, hier, echt héle maal in het begin!! (Arme jij, en maar zoeken...). Maar volgens mij zit Poez niet op de Hyves nog. Misschien moeten we haar even overhalen?

Liever niet hahahahah. Tenminste, hoorde laatst van haar dat als ze gaat dat ik mee moet.

*noteert even de datum om iets heel belangrijks te gaan plannen *
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 20 november 2009 @ 18:17:

[...]

Liever niet hahahahah. Tenminste, hoorde laatst van haar dat als ze gaat dat ik mee moet.

*noteert even de datum om iets heel belangrijks te gaan plannen *Mylene, bij twijfels enzo kan je me altijd bellen. Vorige meet ging helemaal perfect, niemand werd buitengesloten en iedereen, ja echt IEDEREEN had het megagezellig. Minny en ik streven naar hetzelfde maar dan goedkoper en voor meer mensen dichterbij deze keer
quote:minny schreef op 20 november 2009 @ 12:52:

Je kan inderdaad samen reizen en dan alvast elkaar leren kennen of ergens in Utrecht afspreken om vanuit daar naar de locatie te gaan. Samen sta je sterker Dan heb je wél twee keer de spanning van nieuwe mensen ontmoeten :sarcastis:
quote:minny schreef op 20 november 2009 @ 14:47:

[...]

Ik moet er eerder zijn natuurlijk, als doorbitch Ik ook als cashmiep zijnde.
quote:Zwieber schreef op 20 november 2009 @ 20:38:

[...]

Mylene, bij twijfels enzo kan je me altijd bellen. Vorige meet ging helemaal perfect, niemand werd buitengesloten en iedereen, ja echt IEDEREEN had het megagezellig. Minny en ik streven naar hetzelfde maar dan goedkoper en voor meer mensen dichterbij deze keer Egnie, vonner niks an!
Overigens, Oh MALEFICIENT! Ik heb nog steeds geen rekeningnummer van je waarheen ik het laatste restje geld over kan maken. Wil je me dat nog even mailen: z.wieber@hotmail.com

*is heel bang de reputatie van haar avatar onbedoeld en onvrijwillig na te leven*
quote:mamalief schreef op 20 november 2009 @ 20:43:

[...]

Egnie, vonner niks an!Ik merkte het, je was enorm sjacho en zat maar achter die boom verstopt. Echt waardeloos, blijf nu maar weg.
quote:mylenevalerie schreef op 20 november 2009 @ 18:17:

[...]

Liever niet hahahahah. Tenminste, hoorde laatst van haar dat als ze gaat dat ik mee moet.Jaaaaaaaa!
quote:Zwieber schreef op 20 november 2009 @ 20:44:

[...]

blijf nu maar weg.Nee, er zijn nog wat mensen die ik dwars moet zitten graag (weer) wil ontmoeten.

En misschien, heel misschien wordt het nu wél gezellig...
quote:mamalief schreef op 20 november 2009 @ 20:47:

[...]

Nee, er zijn nog wat mensen die ik dwars moet zitten graag (weer) wil ontmoeten.

En misschien, heel misschien wordt het nu wél gezellig...Met jouw sprankelende aanwezigheid moet dat vast lukken.
quote:Zwieber schreef op 20 november 2009 @ 20:48:

[...]

Met jouw sprankelende aanwezigheid moet dat vast lukken.
Tralala, hoeveel nachtjes slapen nog?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Badass, zat je écht zo stil in een hoekske? Kan me er niets bij voorstellen!
quote:La Vie en Rose schreef op 20 november 2009 @ 20:51:

Badass, zat je écht zo stil in een hoekske? Kan me er niets bij voorstellen!Nee joh, ben je mal. Ze stond dansend op tafel een striptease te geven.
Nee, even serieuheus..
quote:La Vie en Rose schreef op 20 november 2009 @ 20:51:

Badass, zat je écht zo stil in een hoekske? Kan me er niets bij voorstellen!

Ja Lavieke, écht!

Ben enorm verlegen en een beetje sociaal gehandicapt en bovenal: ik vonner niks an!
Jaaaa ja. Het zal wel. Geloof er geen bal van.. Nee, echt niet!
quote:La Vie en Rose schreef op 20 november 2009 @ 20:56:

Jaaaa ja. Het zal wel. Geloof er geen bal van.. Nee, echt niet! Ik heb dus in al die jaren forummen geen enkele geloofwaardigheid opgebouwd
* "Neen, ik pieker er niet over" had ik ingevuld bij de poll. Moet alleen Poez nog overtuigen *
quote:mylenevalerie schreef op 20 november 2009 @ 22:29:

* "Neen, ik pieker er niet over" had ik ingevuld bij de poll. Moet alleen Poez nog overtuigen *jij gaat mee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
MV het is een grote club al. Dus je valt en niet op, maar je wordt wel gemist als je er niet bent.
quote:Dushi74 schreef op 20 november 2009 @ 23:06:

MV het is een grote club al. Dus je valt en niet op, maar je wordt wel gemist als je er niet bent.

Nope, voelde me niet gemist bij de laatste meeting.

Hoop dat Poez dit niet leest dat ik ertussen knijp hihihi.
Heus wel! Jij drukt de snor van Bo...maar die kat wil helemaal niet zijn snor drukken. Die vind ook dat jij moet komen. Punt
Jaaaa, Mylene.. kom gewoon!

Eerst dat ene en dan deze meet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven