E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Je avatar Does Zie het nu pas... arm kind..ghehhe
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
@Degene die zich steeds met niet bestaande nicks probeert aan te melden: Hoe dom denk je exact dat ik ben?
Minny, is het niet een schizofreen iemand van de psychepijler die zich wil aanmelden met al haar verschillende persoonlijkheden?
quote:mylenevalerie schreef op 20 november 2009 @ 23:08:

[...]

Nope, voelde me niet gemist bij de laatste meeting.

Hoop dat Poez dit niet leest dat ik ertussen knijp hihihi.Jij werd wel degelijk gemist alleen had je het zelf niet door omdat je er niet was.
quote:mamalief schreef op 20 november 2009 @ 20:47:

[...]

Nee, er zijn nog wat mensen die ik dwars moet zitten graag (weer) wil ontmoeten.

En misschien, heel misschien wordt het nu wél gezellig...

Ik begrijp dat ik MOET komen dus?

Zal ik wel niet als ware schijtlijster bij je vandaan rennen, deal?

(Ik bedoel: hoe moet ik je anders in de gaten houden. )
MV, natuurlijk werd je gemist! En Poez ook. Kunnen jullie wel gaan zitten ontkennen, maar hé, óns gevoel hè. Hebben jullie níks mee te maken.
quote:qwertu schreef op 20 november 2009 @ 16:52:

Nou, bijvoorbeeld dat je mij aanspreekt als Q. De meeste mensen doen dat pas na járen. Verder lijk je wel heel erg thuis in de forumetiquette. Kan zijn dat je gewoon heel makkelijk mengt, maar ik dacht opeens: misschien was je er al veel langer, maar dan onder een andere nickname. Dus ik dacht, laat ik dat gewoon eens vragen. Maar ik ken je ook al jaren, maar noem je ook geen Q..... Maar ik heb dan ook een hekel aan afkortingen van namen....
Hahaha, het is ook geen moeten hoor, Lovestar.

Nee, dit voorbeeld lag het dichtst bij. Ik heb ook al "mosterd" voorbij zien komen bij HompeltjePompeltje, het ontbreekt alleen nog aan "andijvie" zeggen in de juiste context. Soms heb je van die mensen die er gewoon van begin af aan naadloos tussen passen, maar soms blijkt er gewoon sprake te zijn van een oude bekende onder een nieuwe nick. Of blijkt dat iemand wel heel lang heeft meegelezen voordat 'ie mee begon te schrijven. Daar was ik even nieuwsgierig naar dus.

Maarre... alleen maar fijn hoor, Hompeltje, dat je er meteen zo lekker in valt.
Mogen meelezers ook komen???

Tegen die tijd post ik misschien wel een stuk vaker?

Zo Minny nu weet je dat ik het ben!!!
En hoe weten 'wij' (die zich als vaste forummer aangemeld hebben) zo zeker dat jij alleen een meelezer bent, Haasje?

(ik wil niet para doen ofzo hoor en iedereen welkom bladiebla maar ik weet niet.. meelezers)
quote:La Vie en Rose schreef op 20 november 2009 @ 23:11:

Je avatar Does Zie het nu pas... arm kind..ghehheIk vinnum sow kewl. *evil smiley*
Als elke meelezer op de meeting gaat komen dan mogen we echt de jaarbeurs wel inschakelen. Hahaha. Wordt mega meeting dan
Ach, de vorige keer kwamen ook meelezers, en die werden zoetjes aan juist meeposters omdat ze met name hier andere forummers leerden "kennen".
Ook een mooie ontwikkeling. Jij bent doorbitch dus ik laat het allemaal aan jou over Min! Ik heb alleen de mening: welkom maar waarom wel naar een meeting en schrijf je niet mee. Meetings zijn enger dan meeschrijven. En waarom wil je nu wel naar een meeting terwijl er al best wat meetings zijn geweest in het verleden.
Meelezers/weinigposters zijn ook welkom zolang ze door het antecedentenonderzoek van Min komen.
Ik kan me voorstellen dat "vaste" forummers (in ieder geval forummers die vaak posten) die zich hebben aangemeld niet zitten te wachten op een hele zooi onbekende meelezers. Laat het anders nog even in beraad de meeting is pas in maart dus misschien dat ik tegen die tijd al veel vaker post.

Ik post trouwens niet zo vaak omdat andere mijn mening al gepost hebben en dan voel ik me echt erge "mosterd". Bovendien vindt ik het lastig om de juiste woorden op papier te zetten om dat woorden op papier vaak anders over komen dan ik bedoel. Mensen in het echt ontmoeten vindt ik niet eng maar juist leuk!
Wat mij betreft zijn meelezers ook welkom hoor, mits ze door het antecedentenonderzoek van Minny komen. Als ze maar niet verwachten dat wij (of nou ja, ik) ze kennen op basis van meelezen. Maar voor de rest is het toch een kwestie van kennis maken en horen of de ander een interessant verhaal te vertellen heeft. Ik heb op de vorige meet forummers ontmoet die hier ook al heel lang rondlopen, maar die ik nog nooit tegen het lijf was gelopen of wiens nickname geen belletje bij me deed rinkelen. (Hooooi, Rosanna )

Ligt ook aan de manier waarop ik forum hoor. Ik focus op teksten in plaats van op mensen, van begin af aan al. Maar het is ook ondoenlijk om alle 1000 actieve forummers te onthouden. Je ontkomt er dus sowieso niet aan dat er mensen bij zijn die je nog nooit opgevallen waren. En aapjes kijken... dat komen we allemaal doen, toch? Ik wel hoor.
Dat je me mailt, betekent niet dat je de link krijgt. En dat je de link krijgt, betekent niet dat ik je toevoeg. Dat ik je toevoeg echter, betekent niet dat ik je er niet voortijdig afdonder. Dat ik je niet voortijdig afdonder, betekent niet dat ik je een code stuur. En dat je een code krijgt betekent niet dat ik bij de deur niet alsnog onraad ruik en je falikant weiger.

(je is algemeen)

Dus.
Qwertu , maar je zult me nooit meer vergeten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Rosanna kende ik al wel van het forum.

@ Min
Wat is de overtreffende trap van (door)bitch?

(Complimenten hoor, Min. Ik vind dat je het geweldig doet. Was voor mij ook een van de redenen waarom ik me de afgelopen keer aangemeld heb. Omdat ik vertrouwen had in de veiligheidsmaatregelen. )
quote:rosanna08 schreef op 22 november 2009 @ 13:23:

Qwertu , maar je zult me nooit meer vergeten Nee, ik heb me bij jou zo totaal belachelijk gemaakt, dat vergeet je niet licht nee.
quote:qwertu schreef op 22 november 2009 @ 13:59:

[...]

Nee, ik heb me bij jou zo totaal belachelijk gemaakt, dat vergeet je niet licht nee.

Shit.... dat heb ik gemist!

Min, mag ik de link naar de Meet Hyves?
Mail je me ff Floor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven