E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
zaterdag 21 november 2009 om 12:32
zaterdag 21 november 2009 om 14:19
quote:mamalief schreef op 20 november 2009 @ 20:47:
[...]
Nee, er zijn nog wat mensen die ik dwars moet zitten graag (weer) wil ontmoeten.
En misschien, heel misschien wordt het nu wél gezellig...
Ik begrijp dat ik MOET komen dus?
Zal ik wel niet als ware schijtlijster bij je vandaan rennen, deal?
(Ik bedoel: hoe moet ik je anders in de gaten houden. )
[...]
Nee, er zijn nog wat mensen die ik dwars moet zitten graag (weer) wil ontmoeten.
En misschien, heel misschien wordt het nu wél gezellig...
Ik begrijp dat ik MOET komen dus?
Zal ik wel niet als ware schijtlijster bij je vandaan rennen, deal?
(Ik bedoel: hoe moet ik je anders in de gaten houden. )
zaterdag 21 november 2009 om 15:02
quote:qwertu schreef op 20 november 2009 @ 16:52:
Nou, bijvoorbeeld dat je mij aanspreekt als Q. De meeste mensen doen dat pas na járen. Verder lijk je wel heel erg thuis in de forumetiquette. Kan zijn dat je gewoon heel makkelijk mengt, maar ik dacht opeens: misschien was je er al veel langer, maar dan onder een andere nickname. Dus ik dacht, laat ik dat gewoon eens vragen. Maar ik ken je ook al jaren, maar noem je ook geen Q..... Maar ik heb dan ook een hekel aan afkortingen van namen....
Nou, bijvoorbeeld dat je mij aanspreekt als Q. De meeste mensen doen dat pas na járen. Verder lijk je wel heel erg thuis in de forumetiquette. Kan zijn dat je gewoon heel makkelijk mengt, maar ik dacht opeens: misschien was je er al veel langer, maar dan onder een andere nickname. Dus ik dacht, laat ik dat gewoon eens vragen. Maar ik ken je ook al jaren, maar noem je ook geen Q..... Maar ik heb dan ook een hekel aan afkortingen van namen....
zaterdag 21 november 2009 om 15:26
Hahaha, het is ook geen moeten hoor, Lovestar.
Nee, dit voorbeeld lag het dichtst bij. Ik heb ook al "mosterd" voorbij zien komen bij HompeltjePompeltje, het ontbreekt alleen nog aan "andijvie" zeggen in de juiste context. Soms heb je van die mensen die er gewoon van begin af aan naadloos tussen passen, maar soms blijkt er gewoon sprake te zijn van een oude bekende onder een nieuwe nick. Of blijkt dat iemand wel heel lang heeft meegelezen voordat 'ie mee begon te schrijven. Daar was ik even nieuwsgierig naar dus.
Maarre... alleen maar fijn hoor, Hompeltje, dat je er meteen zo lekker in valt.
Nee, dit voorbeeld lag het dichtst bij. Ik heb ook al "mosterd" voorbij zien komen bij HompeltjePompeltje, het ontbreekt alleen nog aan "andijvie" zeggen in de juiste context. Soms heb je van die mensen die er gewoon van begin af aan naadloos tussen passen, maar soms blijkt er gewoon sprake te zijn van een oude bekende onder een nieuwe nick. Of blijkt dat iemand wel heel lang heeft meegelezen voordat 'ie mee begon te schrijven. Daar was ik even nieuwsgierig naar dus.
Maarre... alleen maar fijn hoor, Hompeltje, dat je er meteen zo lekker in valt.
zondag 22 november 2009 om 01:48
Ook een mooie ontwikkeling. Jij bent doorbitch dus ik laat het allemaal aan jou over Min! Ik heb alleen de mening: welkom maar waarom wel naar een meeting en schrijf je niet mee. Meetings zijn enger dan meeschrijven. En waarom wil je nu wel naar een meeting terwijl er al best wat meetings zijn geweest in het verleden.
zondag 22 november 2009 om 08:57
Ik kan me voorstellen dat "vaste" forummers (in ieder geval forummers die vaak posten) die zich hebben aangemeld niet zitten te wachten op een hele zooi onbekende meelezers. Laat het anders nog even in beraad de meeting is pas in maart dus misschien dat ik tegen die tijd al veel vaker post.
Ik post trouwens niet zo vaak omdat andere mijn mening al gepost hebben en dan voel ik me echt erge "mosterd". Bovendien vindt ik het lastig om de juiste woorden op papier te zetten om dat woorden op papier vaak anders over komen dan ik bedoel. Mensen in het echt ontmoeten vindt ik niet eng maar juist leuk!
Ik post trouwens niet zo vaak omdat andere mijn mening al gepost hebben en dan voel ik me echt erge "mosterd". Bovendien vindt ik het lastig om de juiste woorden op papier te zetten om dat woorden op papier vaak anders over komen dan ik bedoel. Mensen in het echt ontmoeten vindt ik niet eng maar juist leuk!
zondag 22 november 2009 om 12:08
Wat mij betreft zijn meelezers ook welkom hoor, mits ze door het antecedentenonderzoek van Minny komen. Als ze maar niet verwachten dat wij (of nou ja, ik) ze kennen op basis van meelezen. Maar voor de rest is het toch een kwestie van kennis maken en horen of de ander een interessant verhaal te vertellen heeft. Ik heb op de vorige meet forummers ontmoet die hier ook al heel lang rondlopen, maar die ik nog nooit tegen het lijf was gelopen of wiens nickname geen belletje bij me deed rinkelen. (Hooooi, Rosanna )
Ligt ook aan de manier waarop ik forum hoor. Ik focus op teksten in plaats van op mensen, van begin af aan al. Maar het is ook ondoenlijk om alle 1000 actieve forummers te onthouden. Je ontkomt er dus sowieso niet aan dat er mensen bij zijn die je nog nooit opgevallen waren. En aapjes kijken... dat komen we allemaal doen, toch? Ik wel hoor.
Ligt ook aan de manier waarop ik forum hoor. Ik focus op teksten in plaats van op mensen, van begin af aan al. Maar het is ook ondoenlijk om alle 1000 actieve forummers te onthouden. Je ontkomt er dus sowieso niet aan dat er mensen bij zijn die je nog nooit opgevallen waren. En aapjes kijken... dat komen we allemaal doen, toch? Ik wel hoor.
zondag 22 november 2009 om 13:19
Dat je me mailt, betekent niet dat je de link krijgt. En dat je de link krijgt, betekent niet dat ik je toevoeg. Dat ik je toevoeg echter, betekent niet dat ik je er niet voortijdig afdonder. Dat ik je niet voortijdig afdonder, betekent niet dat ik je een code stuur. En dat je een code krijgt betekent niet dat ik bij de deur niet alsnog onraad ruik en je falikant weiger.
(je is algemeen)
Dus.
(je is algemeen)
Dus.
zondag 22 november 2009 om 13:58