E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:minny schreef op 22 november 2009 @ 14:06:

Mail je me ff Floor? Done....
tap tap tap tap

* wacht op toestemming *
Niet zo ongeduldig vrouwtje
psssst Floor

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
of deze

quote:minny schreef op 22 november 2009 @ 14:50:

Niet zo ongeduldig vrouwtje Ongeduld is de fundering van mijn reputatie Min.
quote:rosanna08 schreef op 22 november 2009 @ 15:00:

psssst Floor

[afbeelding]Haha.... die zocht ik!
Ondertussen zit je er allang bij
Ik ben nu aan het proberen of er iemand vrienden met me wil worden.

Ik denk het niet!
Heus wel, jij jokt Floor! Ikke ben friendjus met ju geworrren
ikke ook vriendjes met Floor

oh en wie is wie lijstje is weer bijgewerkt
Ik denk, ik wil niet flauw doen en ik zet een foto van mezelf in het profiel.

Nu heb ik op m'n laptop alleen maar foto's van mijn keizersnede....

Dus jullie moeten 't gewoon maar met de Bietels doen.
Die foto van de Bietels ben jij toch ook
Och, of er nou een gedrocht uit een buik getild wordt of op Ringo's gezicht geplakt zit maakt ook niets uit natuurlijk...

(Ik heb alleen zwangere ziekenhuisfoto's, blote zwangere buikfoto's, zwangere trouwfoto's en borstvoedingsfoto's op mijn laptop ondekte ik laatst. Als later bij archeologische opgravingen ooit laptops gevonden worden zijn wij wel zwaar de pineut zeg... Jij bent dan "de vrouw met de scheur in de buik" en ik "toegewijd moeder en echtgenote". Lekkere indruk laten wij achter dan. )
Minny, ik heb een vraag.

Is het voor jou makkelijker om me aan te melden met mijn eigen hyves, of moet ik een viva hyves aanmaken wanneer ik graag naar de meet wil?
quote:minny schreef op 22 november 2009 @ 13:19:

Dat je me mailt, betekent niet dat je de link krijgt. En dat je de link krijgt, betekent niet dat ik je toevoeg. Dat ik je toevoeg echter, betekent niet dat ik je er niet voortijdig afdonder. Dat ik je niet voortijdig afdonder, betekent niet dat ik je een code stuur. En dat je een code krijgt betekent niet dat ik bij de deur niet alsnog onraad ruik en je falikant weiger.

(je is algemeen)

Dus.
Het zij verre van mij om voor mijn beurt te praten (en zeker als ons aller über doorbich Minny wordt geadresseerd) maar:

voorzover mij bekend maakt het Minny en/of de organisatie niets uit welke Hyves je gebruikt voor je aanmelding.

Gebruik de Hyves die jou het best uitkomt. Je maakt een aparte Hyves aan als je je Viva contacten gescheiden wilt houden van je overige contacten om welke reden dan ook.

En anders gebruik je gewoon je reguliere Hyves.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Bambi schreef op 21 november 2009 @ 23:34:

En hoe weten 'wij' (die zich als vaste forummer aangemeld hebben) zo zeker dat jij alleen een meelezer bent, Haasje?

(ik wil niet para doen ofzo hoor en iedereen welkom bladiebla maar ik weet niet.. meelezers)Minny kan mij altijd mailen voor een "achter-de-schermen-onderzoek" en dat weet ze
Ok, ik dacht dat het misschien handiger was.

quote:mischa04 schreef op 22 november 2009 @ 16:54:

Minny, ik heb een vraag.

Is het voor jou makkelijker om me aan te melden met mijn eigen hyves, of moet ik een viva hyves aanmaken wanneer ik graag naar de meet wil?Mag je zelf weten.
quote:Viva Angel5 schreef op 22 november 2009 @ 17:37:

[...]

Minny kan mij altijd mailen voor een "achter-de-schermen-onderzoek" en dat weet ze Psies!
Ah, dus al mijn puppets zijn al niet welkom op de meet?

Jammer hoor. Ik had nog best een paar leuke liggen, die voor heel wat vertier hadden kunnen zorgen.
quote:

Viva Angel5 schreef op 22 november 2009 @ 17:37:

[...]

Minny kan mij altijd mailen voor een "achter-de-schermen-onderzoek" en dat weet ze

Psies!

Dat klinkt spannend!
Dus dat komt prima in orde! Goed hoor dat er eerst een grondig onderzoek plaats vindt! Nou ik merk het vanzelf wel of ik mag komen en als ik er dan ben of ik dan ook nog binnen mag komen, haha! Lijkt me erg leuk in ieder geval!
Gewoon regelmatig meeschrijven Haasje, dan kunnen ze nooit meer om je heen
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven