Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Ik heb besloten om 3.30 uur naar bed te gaan. Ik zit nog zo lekker. Jij?
Oh, ik dacht ook al dat ik hier langer zit. Vroeg het me ineens af, kijk eigenlijk nooit op profielen namelijk dus niet eerder gezien.

Zielig wat mensen dieren aandoen trouwens, zie ik op animal planet. Kijk ik anders nooit naar namelijk.

Pff ik denk dat ik even ga roken en dan naar bed.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Kan of mag je niet roken achter je pc dan?
3:30 wordt dan denk ik ook wel haha. Toch raar dat er niet meer op zijn (of die hier willen schrijven). Maar 3:30 is een mooie tijd. Een streven. 8 uur slapen, half 12 op. Prima.
Jaaaaaaa woon bij mijn ouders in huis, dat betekent in weer en wind buiten roken. Erg zielig.
ja das balen zeg. Roken je ouders niet?
Nah, ik verdenk m'n vader ervan stiekem te roken, maar mijn moeder heeft een longziekte dus roken is 'not done' hier.

*Was een lekker sigaretje trouwens*
Ik kan gelukkig gewoon roken waar ik wil. Aan de andere kant is het ook weer niet verkeerd dat je naar buiten moet. Scheelt toch weer een aantal peuken, denk ik.

Balen/zielig voor je moeder. En ja, dan is het logisch dat er niet gerookt wordt bij jullie in huis.

Ga je nog wat leuks doen in het weekend?
Werken...Werk in de horeca dus mijn weekend is een maandag-dinsdag of dinsdag-woensdag oid. Deze week heb ik niet eens een weekend. Alleen a.s. donderdag vrij en dan de zondag. Maar dat komt omdat ik afgelopen week 3 dagen achterelkaar vrij ben geweest. T is een zwaar leven de horeca...maar ik heb 6 maanden 9-5 baantje gehad en ik werd gillend gek!
*Grappig btw...dit is net een vertraagde chatbox*
Ik heb een 9-5 baan en wilde een paar jaar terug de horeca in. Heb mijn cafébedrijf-soc.hygiene diploma, maar heb het toch niet gedaan. Hang net iets liever voor de bar. Maar wie weet verander ik ooit nog eens.
Ik hang ook liever voor de bar. Maar ik kan niet tegen een leven waarin ik weet hoe de dag gaat, wat er gaat gebeuren en hoe laat ik naar huis 'mag'. Ik werk tegenwoordig niet meer in een bar, maar in een restaurant van een 4 sterren hotel. Doe lekker sjiek met wijnen en mooie gerechtjes enzo. De ene dag kan ik om half 11 thuis zijn, de volgende om half 3. En dat bevalt me wel.

Een ritme zou waarschijnlijk (volgens psych ) beter voor me zijn, maar ik vind dit wel prima.

Desalniettemin lijkt het me toch ook wel eens lekker om een avond vrij te zijn of een weekend. M'n sociale leven is erg lastig ivm de 9-5 vrienden die ik heb.
Ja, dat is één van de redenen waarom ik in mijn oude vertrouwde baan blijf.

Maar leuk, in een 4-sterrenhotel. Wil je zeggen waar? Of zo niet, beetje de regio.
Klein plaatsje buiten Emmen, Drenthe. Geeft niet zoveel het te zeggen, de mensen die me kennen zouden me hier hoe dan ook toch al lang herkend hebben, haha.

Ons restaurant heeft geen ster, maar we staan aanbevolen in de Lekker en Michelin etc. En je kan er heerlijk eten al zeg ik het zelf. Ik vind m'n werk erg leuk. Als mensen door mijn toedoen m'n restaurant happy verlaten ben ik ook blij. Het is een dankbaar vak, maar helaas soms ook erg ondankbaar.
Ik woon in Den Haag, maar was jaren geleden eens daar. In de Giraffe of zo iets volgens mij? Weet het niet precies meer. In Emmen of net er buiten. We hebben het naar ons zin gehad daar.
quote:-Bladora- schreef op 21 november 2009 @ 03:28:

Het is een dankbaar vak, maar helaas soms ook erg ondankbaar.Dat is ieder vak Bladora. Ik kan soms zo voldaan en tevreden zijn met en over mijn werk en andere dagen denk ik, ik kap ermee en ga iets heel anders doen. Alles heeft zijn voor- en nadelen.
Giraffe is in emmen centrum, nu Eden hotel, daar werk ik niet, dat van mij is meer een boutique hotel. Trendy etc. Naar de Dierentuin geweest in emmen? Haha. Moet je nu heen gaan China Festival of Lights, erg mooi!

Het is half 4 geweest he....
Zow, ik ben thuis. Het was weer gezellig
Hey Minny, wat heb je gedaan?
Ja, ik zag het al 3.38, maar zit ook muziek op tv te kijken en het is zo mooi!!!! Ja we zijn naar de dierentuin geweest. Leukste vond ik dat nieuwe gedeelte met de pinguins. Zulke leuke dieren.

Was een leuk weekend. Mooie omgeving ook. Boswandeling gemaakt etc.
Dus laatste wijntje nu.
Drenthe is ook erg mooi! Woon praktisch in het bos, en als ik 35 was zou ik het ook super vinden...helaas nu een beetje saai, maar dat is even niet anders. Ok ik drink een laatste wijntje mee. Het is tenslotte vrijdag.
Cocktailtjes gedronken en heel hard meegezongen terwijl ik niet kan zingen. De rest ook niet trouwens, dus dat maakte eigenlijk weinig uit
Gezellig Bladora. Proost.

Joh, ik woon zowat in het centrum en zit ook saai thuis, maar begrijp wat je bedoelt. Ben wel wat ouder dan jij en misschien daarom (eindelijk) wat minder stappen.
Klinkt goed Minny! En in zulke gevallen maakt het echt niet uit dat je niet kunt zingen haha.

Weet je wat het is Mocy, als je ergens woont waar het niet kán wil je heel graag. Toen ik in hartje New York woonde was ik zó blij met af en toe een avond op de bank....

T is net zo met haar, als je stijl hebt wil je krullen en andersom...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven