de mooiste vrouw...
dinsdag 17 november 2009 om 17:04
Dit is de mooiste vrouw AMSTERDAM - De mooiste vrouw van Nederland is een combinatie van Doutzen Kroes, Carice van Houten, Touriya Haoud, Daphne Bunskoek, Hanna Verboom en Tara Elders.
Dat zegt althans Psychologiemagazine.nl.
Meer dan 2000 mensen gaven aan wie ze de mooiste vrouw vonden. Van deze topzes werd één gezicht gemaakt door de universiteit van Abderdeen. Daar bleek eerder namelijk uit wetenschappelijk onderzoek dat mensen een gezicht, samengesteld uit verschillende gezichten aantrekkelijker vinden dan een normaal gezicht.
In het gezichtenlab van de universiteit werden de gezichtskenmerken van de zes mooiste mannen en vrouwen gemeten en met een speciaal computerprogramma samengevoegd tot de perfecte gezichten.
Mensen vinden een gezicht mooier als het symmetrisch en regelmatig is. Dat wijst namelijk op gezondheid en goede genen, en daarom vinden we gemiddelde gezichten extra aantrekkelijk, vermoeden de onderzoekers.
vrijdag 20 november 2009 om 00:31
dezelfde als de rechter, alleen een beetje een slechte dag.
moonlight
alsof botox je natuurlijke lach weghaalt, botox kun je nieteens in je spieren spuiten die ervoor zorgen dat je lacht, wat een standaard onzin weer.
Ze is gewoon bloedmooi, en houdt dat op een mooie manier op peil.
Janine uit GTST is ook een mooie vrouw, maar geloof mij nou maar, de meeste celebs en ook mensen die niet bekend zijn die zeggen niks te laten doen en dat dat ook zo is, kun je echt op 1 hand tellen.
moonlight
alsof botox je natuurlijke lach weghaalt, botox kun je nieteens in je spieren spuiten die ervoor zorgen dat je lacht, wat een standaard onzin weer.
Ze is gewoon bloedmooi, en houdt dat op een mooie manier op peil.
Janine uit GTST is ook een mooie vrouw, maar geloof mij nou maar, de meeste celebs en ook mensen die niet bekend zijn die zeggen niks te laten doen en dat dat ook zo is, kun je echt op 1 hand tellen.
vrijdag 20 november 2009 om 12:20
zeker weten doe je het nooit, maar volgens mij heeft janine niks laten doen. Ze ziet er iig wel meer "echt" uit dan kylie. vroeger vond ik kylie toch mooier dan nu.
en botox haalt zeker wat expressie uit je gezicht, dat hebben meerdere sterren al bewezen ( helemaal degene die erin doorgeslagen zijn ). nicole kidman is daar een voorbeeld van.
en botox haalt zeker wat expressie uit je gezicht, dat hebben meerdere sterren al bewezen ( helemaal degene die erin doorgeslagen zijn ). nicole kidman is daar een voorbeeld van.