Mode & Beauty alle pijlers

de mooiste vrouw...

17-11-2009 17:04 109 berichten
Alle reacties Link kopieren

Dit is de mooiste vrouw AMSTERDAM - De mooiste vrouw van Nederland is een combinatie van Doutzen Kroes, Carice van Houten, Touriya Haoud, Daphne Bunskoek, Hanna Verboom en Tara Elders.

Dat zegt althans Psychologiemagazine.nl.

Meer dan 2000 mensen gaven aan wie ze de mooiste vrouw vonden. Van deze topzes werd één gezicht gemaakt door de universiteit van Abderdeen. Daar bleek eerder namelijk uit wetenschappelijk onderzoek dat mensen een gezicht, samengesteld uit verschillende gezichten aantrekkelijker vinden dan een normaal gezicht.

In het gezichtenlab van de universiteit werden de gezichtskenmerken van de zes mooiste mannen en vrouwen gemeten en met een speciaal computerprogramma samengevoegd tot de perfecte gezichten.

Mensen vinden een gezicht mooier als het symmetrisch en regelmatig is. Dat wijst namelijk op gezondheid en goede genen, en daarom vinden we gemiddelde gezichten extra aantrekkelijk, vermoeden de onderzoekers.
quote:robo schreef op 17 november 2009 @ 19:49:

Sorry BGB, ik vind Klum echt niet mooi, wél heel vrolijk en open trouwens, maar niet mijn idee van mooi.

You're out! Auf wiedersehen.

Zo leuk

En de brunettes; Audrey Hepburn, Olivia Wilde, Kat von D en Rose Mc Gowan. Hoe klassiek.
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik vind karakteristieke charme toch aantrekkelijker. Charme waar je langzaam aan went. In het begin zegt 't je nog niet veel maar naarmate je haar/hem vaker ziet praten en lachen raak je steeds meer in de ban.

Ik vind overigens geen van de hier geposte sterren mooi. Allemaal zo nep, zo geposeerd.
Dan hadden ze beter die vrouw die gisteravond in de uitzending van het mooiste meisje van de klas er tussen kunnen zetten,Dat was nou pure schoonheid!
quote:mimsey schreef op 17 november 2009 @ 21:24:

[afbeelding]

Dit is de gemorphte liefdesbaby van La Kidman, Cameron D., Scarlett Johanssen en Charlize Theron. Een blondjesmix, dusGrappig Mims, een soort Sophie Dahl.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik vind het een beetje grauwe saaie vrouw eerlijk gezegd.

Cameron Diaz. vind ik ook heel mooi idd, zo zachte zonnige uitstraling!

en dit vind ik ook zo een mooie uitstraling

Sorry, Zamirah. Even je illusie verstoren. Cameron puur natuur:

mahna mahna tuduuuudududu
Volgens mij is Kate Winslet altijd mooi, ook als ze net uit bed komt. Ik ga maar niet googelen, scheelt vast weer een desillusie.
nou ik zie een goed gevormd gezicht, mooi ogen en mooie lippen

het is toch logisch dat een beetje kleur en concealer op gezicht wonderen doet, voor haar net zo goed, sommigen kunnen smeren wat ze willen en het wordt nooit wat.
ook zonder, maar nog steeds uitstraling

eh

ik vind Kate dus helemaal niks bijzonders,
ik vind Kate dus helemaal niks bijzonders,
Meen je dat nou, Sarah? Ik vind haar zo dus echt niet mooi met die puisten, rimpels en kleine oogjes. Ik kan zo twintig vriendinnen noemen die ik IRL vele malen mooier vind dan haar.

Het moet voor die vrouwen ook een vreemde ervaring zijn dat ze in het echt nooit zullen kunnen tippen aan het (gefotoshopte)ideaalbeeld van henzelf. Zou de echte Cameron een minderwaardigheidscomplex hebben tov de droom-Cameron?
celebs without make up
Hmm, tja smaken verschillen. Ik vind de echte Kate en de droom-Kate veel mooier dan beide Cameron versies.
feessie, ik wed dat jouw vriendinnen met een momentopname ook zo verrot op de foto kunnen gezet worden.

net zoals ik wed dat jouw vriendinnen ook zo mooi op de foto kunnen gezet worden.
ik vind Kate een massauitstraling hebben, zo zou me echt niet opvallen op straat.

grauw en lusteloos en totaal niks spannends, geen straaltje twinkeling niks.
Tuurlijk, daar heb je gelijk in. Als je die zonder make-up foto's van sterren ziet, dan springen ze er vaak niet echt uit. Blijkbaar gaat het om die x-factor die maakt dat ze voor de camera iets heel bijzonders krijgen.
Ach, zo zie je hoe smaken verschillen. Ik vind haar prachtig. En nu ga ik naar mijn mandje.

Deze vind ik de aller-aller-ergste van die site.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Totaal allerdaags,erg verbaasd om deze compositie
ik vind het fotootje van TO wel leuk hoor.. .. maar om echt een beauty te zijn moet je iets aparts hebben en dat heeft dat fotootje dan weer minder...

dan mis ik een bepaalde blik.. of oogopslag.. of hele sprekende ogen..
Waarom heeft die compositie eigenlijk twee verschillende tinten in èén gezicht?
Viva naar de knoppen.
quote:Zamirah schreef op 17 november 2009 @ 19:55:

Mooiste blondje is Cameron Diaz.

[afbeelding]Nee, dat is Anouk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven