Mode & Beauty alle pijlers

de mooiste vrouw...

17-11-2009 17:04 109 berichten
Alle reacties Link kopieren

Dit is de mooiste vrouw AMSTERDAM - De mooiste vrouw van Nederland is een combinatie van Doutzen Kroes, Carice van Houten, Touriya Haoud, Daphne Bunskoek, Hanna Verboom en Tara Elders.

Dat zegt althans Psychologiemagazine.nl.

Meer dan 2000 mensen gaven aan wie ze de mooiste vrouw vonden. Van deze topzes werd één gezicht gemaakt door de universiteit van Abderdeen. Daar bleek eerder namelijk uit wetenschappelijk onderzoek dat mensen een gezicht, samengesteld uit verschillende gezichten aantrekkelijker vinden dan een normaal gezicht.

In het gezichtenlab van de universiteit werden de gezichtskenmerken van de zes mooiste mannen en vrouwen gemeten en met een speciaal computerprogramma samengevoegd tot de perfecte gezichten.

Mensen vinden een gezicht mooier als het symmetrisch en regelmatig is. Dat wijst namelijk op gezondheid en goede genen, en daarom vinden we gemiddelde gezichten extra aantrekkelijk, vermoeden de onderzoekers.
Vind ik ook Robo!
jij noemt écht de mooiste vrouwen VC!!
quote:Digitalis schreef op 17 november 2009 @ 19:03:

Maar Psycologie Magazine he, dat wordt gelezen door intelligente vrouwen en die kiezen geen Katja Schuurman.

Die is anders zelf behoorlijk intelligent.

Maar die kijken dus wel Shownieuws, die lezers?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bo Derek en Kim Basinger, ja!

Mooie vrouwen, terwijl ze toch blond zijn

Heidi Klum en Karen Mulder daarintegen....?
Heidi Klum vind ik zeker helemaal niets aan. Monica Bellucci liever, maar ja, wat valt daar aan te mixen. Dat is al schoonheid op zich.
Heidi klum loenst (schrijf je dat zo?) een beetje, zoooooo sexy!
quote:schuddebuikje schreef op 17 november 2009 @ 19:22:

Heidi klum loenst (schrijf je dat zo?) een beetje, zoooooo sexy!Ik ben scheel, is dat ook sexy?
Heidi Klum heeft te dunne lippen en een gezicht dat ik zou willen omschrijven als heel gewoontjes. 't Is me een raadsel hoe ze topmodel is geworden hoewel ze me zeer sympathiek lijkt.

Bekijk d'r uitgroei eens ; Heidi is stiekum gewoon een donkerharig lekker wijf.
Gewoontjes? Heidi?

Wil ik weleens met jou in jouw vaste supermarkt lopen om te kijken of ze niet op zou vallen, hoor.
quote:robo schreef op 17 november 2009 @ 19:23:

Heidi Klum heeft te dunne lippen en een gezicht dat ik zou willen omschrijven als heel gewoontjes. 't Is me een raadsel hoe ze topmodel is geworden hoewel ze me zeer sympathiek lijkt.Ja nou je t zegt. Ik trek haar naam weer in.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 17 november 2009 @ 19:28:

[...]

Ja nou je t zegt. Ik trek haar naam weer in.

[afbeelding]Die foto had ik ook gevonden , maar als je het commentaar eronder leest is het iemand anders ; Charliza Theron.
Nou dan nemen we toch deze?

Nee! Dat meen je niet! Charlize Theron? Ik val van m'n geloof, echt. Dat is voor mij zowat het toppunt van mooi. GVD weer een illusie armer.
Wel lachen verder, die site.
Ze hebben volgens mij alle bekende Nederlanders erin gepropt.
Viva naar de knoppen.
Sorry BGB, ik vind Klum echt niet mooi, wél heel vrolijk en open trouwens, maar niet mijn idee van mooi.
Mooiste blondje is Cameron Diaz.

Ik vind Basinger het mooiste blondje

http://www.startpagina.nl/zoeken/?in=cameron%20diaz

Er zit een filmpje bij.

Alle vrouwen zijn mooi nadat je dat bekeken hebt!!!!!
quote:Digitalis schreef op 17 november 2009 @ 18:52:

Wel frappent dat iedereen zich herkent in het gezicht. Zou dat nu ook biologisch te verklaren zijn of is dat omdat er 'mooiste' boven staat ipv 'profiel van een pedo'?Van mij was het eigenlijk een grapje hoor, had niet gelezen dat er écht mensen waren die zich er in herkenden!!! Ik in elk geval niet
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 november 2009 @ 19:00:

[...]

Nou, ik ben oprecht benieuwd wat voor heerlijks jullie allemaal op de bank hebben zitten als dit geen smakelijke meneer is in jullie ogen.

By the way ; mijn man vond samengestelde vrouw een " leukkie" , maar toen ik hem een plaatje van Touriya

[afbeelding]

liet zien vond hij die toch een stuk leuker Toevallig is mijn vriend een heeeeeeel lekker ding, alleen lijkt hij in niets op deze meneer. Ik vind die man er wel goed uitzien hoor, ik zou zeker zeggen 'mooie man', alleen wat ik toch raar vind is dat wanneer het gaat om 'de perfecte man', die bovendien met de computer gemaakt is (en waar je dus aan toe kan voegen en vanaf kan halen wat je maar wil) ze hem wallen gegeven hebben. Ok, het zijn kleine wallen, maar dat is toch met één muisklik te verwijderen?
Ik zou trouwens niet kunnen zeggen wie ik de mooiste vrouw ever vind, ik vind zoveel (heel verschillende) vrouwen adembenemend. En een Scarlett Johansson is toch eigenlijk al sowieso niet te vergelijken met een Naomi Campbell.
quote:queenie1 schreef op 17 november 2009 @ 18:44:

En dit is de mooiste man, uit datzelfde onderzoek:

[afbeelding]

AMSTERDAM - De mooiste man van Nederland is een combinatie van Michiel Huisman, Arie Boomsma, Daniel Boissevain, Alain Clark, Ruben Nicolai en Chris Zegers.

Dat zegt althans Psychologiemagazine.nl.

Meer dan 2000 mensen gaven aan wie ze de mooiste man vonden. Van deze topzes werd één gezicht gemaakt door de universiteit van Abderdeen. Daar bleek eerder namelijk uit wetenschappelijk onderzoek dat mensen een gezicht, samengesteld uit verschillende gezichten aantrekkelijker vinden dan een normaal gezicht.Ik zie net de mannelijke versie: die vind ik dan wel weer erg mooi (terwijl ik van de afzonderlijke mannen alleen Ruben Nicolai mooi vind )

Dit is de gemorphte liefdesbaby van La Kidman, Cameron D., Scarlett Johanssen en Charlize Theron. Een blondjesmix, dus
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven