uiteten.....

21-11-2009 11:47 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar ga je graag uiteten?... wat is je Favoriete restaurant? Met welk restaurant heb je goede ervaringen?

Las Tapas - Hilversum

Hele leuke sfeer.. heel gezellig... en gewoon echt super lekker eten. een aanrader.

Taverna - Hilversum

toevallig hier een keer beland samen met me vriend.. zit naast las tapas maar omdat het daar druk was en we heel erg honger hadden hier maar gaan eten maar het was ontzettend lekker.. lekkerste griek die ik ken!

Broadway- Utrecht

Heerlijke spareribs ... heerlijk als je bent wezen winkelen om even een lekkere steak te eten.

Schranserij De Olijke Tapper - Burgh Haamstede Zeeland

Je bestelt je vlees of vis , deze heb je in verschillende prijzen 12,50, 14,50,16,50 euro en alles wat je erom heen besteld is gratis en mag je zoveel bestellen als je wilt, salades, groentes, gebakken aardappelen,aardappelpuree, rijst , gepofte aardappel, alle sauzen noem maar op ! heerlijk! en erg gezellig...
quote:milaatje schreef op 21 november 2009 @ 12:40:

[...]

Dat is waar, ik vind McDonalds ook niet hoogstaande kwaliteit en dat loopt eveneens goed. Ik vind uit eten gaan in goede restaurants juist zo leuk omdat ze daar kunstwerkjes van voedsel maken. Lekkere verse en eerlijke producten die fantastisch zijn bereid. Dát is voor mij pas echt uit eten gaan. Máár, ik vind het ook heerlijk om in een bruin eetcaféetje neer te strijken en daar kipsaté voor 10 euro met verse frieten te eten. Maar als je mij vraagt naar goede restaurants, dan kom ik in een andere klasse uit.Het ligt eraan wat je eisen zijn!
quote:milaatje schreef op 21 november 2009 @ 12:42:

[...]

En vliegen. Maar ik reis één keer per maand naar de VS, dus voor mij is het ongeveer hetzelfde idee dan als ik één keer per maand bij Ciel Bleu binnenstap bijvoorbeeld.wel heel vet, Ik ben in orlando geweest maar geen cullinair restaurant kunnen vinden :D alleen Fast Food... vreselijk!
quote:keeltjuh schreef op 21 november 2009 @ 12:42:

[...]

http://www.elsuenosoest.nl/... hier ben ik ook een keer tapas wezen eten en in de keuken staat een spaanse chefkok zelfs de bediening is spaans maar ik moet zeggen dat las tapas waar niet iedereen spaans is (volgens mij niemand) Veel EN VEEL lekkerder vindNou ja, de bediening hoeft wat mij betreft niet Spaans te zijn. Als ze maar met hun tengels van het eten afblijven en overzicht houden (wat erg moeilijk schijnt te zijn voor sommige serveersters). Misschien is het een slechte chefkok. Of misschien heb jij nog nooit de authentieke Spaans keuken geproefd. Smaak is ook maar aangeleerd gedrag.
Er is 1 restaurant waar ik met liefde mijn geld besteed;

Het Heerenlogement in Beusichem.

Met een beetje geluk een fijne theatervoorstelling erbij. Perfect 4-gangen menu voor een redelijke prijs.
quote:milaatje schreef op 21 november 2009 @ 12:46:

[...]

Smaak is ook maar aangeleerd gedrag.100% mee eens!
quote:Carra schreef op 21 november 2009 @ 12:38:

[...]

En toevallig weet ik van veel mensen dat zij na het eten in dit restaurant ziek zijn geworden..Mensen die er op een verschillend tijdstip aten of allemaal van hetzelfde etentje?
De burgermeester in Linschoten. Beetje duur, maar heerlijk eten. En perfekte wijnarrangementen.
quote:keeltjuh schreef op 21 november 2009 @ 12:44:

[...]

wel heel vet, Ik ben in orlando geweest maar geen cullinair restaurant kunnen vinden :D alleen Fast Food... vreselijk!Orlando is de hoofdstad van fastfoodketens. Je kan daar alleen redelijk eten in dure hotels, zoals Ritz en Sheraton. Coq au Vin is wel OK als je in Orlando bent en je de hamburgers zat bent. Maar, voor culinaire hoogstandjes moet je in NYC zijn.
ik stel dan ook niet zoveel hoge eisen aan een restaurant als het eten maar lekker is en het schoon is!

Maar heb je misschien tips voor een echt authentiek tapas restaurant?
quote:milaatje schreef op 21 november 2009 @ 12:50:

[...]

Maar, voor culinaire hoogstandjes moet in NYC zijn.Ik hoop daar zeker nog een keer te eten !
quote:keeltjuh schreef op 21 november 2009 @ 12:50:

ik stel dan ook niet zoveel hoge eisen aan een restaurant als het eten maar lekker is en het schoon is!

Maar heb je misschien tips voor een echt authentiek tapas restaurant?

Je moet af en toe goed KLM in de gaten houden, die hebben soms aantrekkelijke aanbiedingen voor NYC. Mijn man en ik zijn dit jaar naar NYC gevlogen voor 350 euro p.p. retour. Dat betaal vaak alleen al voor retourtje ergens in Europa.

Ik vind Andalusia, Vengo en Pata Negra in Amsterdam best aardige restaurants. In Spanje frituren ze veel, dat zie je in Pata Negra terug, of eigenlijk dat ruik je. Andalusia en Vengo gebruiken minder gefrituurde tapas. Al is de beste calamares natuurlijk gefrituurd. In Spanje eet je tapas niet echt als een maaltijd zoals wij dat doen. Het is meer een soort van snack tussendoor, vergelijkbaar met bitterballen.
quote:milaatje schreef op 21 november 2009 @ 12:59:

[...]

Je moet af en toe goed KLM in de gaten houden, die hebben soms aantrekkelijke aanbiedingen voor NYC. Mijn man en ik zijn dit jaar naar NYC gevlogen voor 350 euro p.p. retour. Dat betaal vaak alleen al voor retourtje ergens in Europa.

Ga ik zeker doen , lijkt me echt heel vet! ik wil ook ooit Oud en nieuw in NYC vieren lijkt me zo vet
quote:keeltjuh schreef op 21 november 2009 @ 13:01:

[...]

Ga ik zeker doen , lijkt me echt heel vet! ik wil ook ooit Oud en nieuw in NYC vieren lijkt me zo vet Ik heb van iemand gehoord die dat ooit gedaan heeft en dat was heel erg tegen gevallen,niet zo gezellig als het lijkt.
quote:dolfje schreef op 21 november 2009 @ 12:59:

[...]

Het verschil tussen kunnen en kennen is ook moeilijk...

Ik begin niet met iemand kortzichtig en kinderachtig te noemen....

Wijs je gewoon op ME en Mijn.ja juf!
quote:keeltjuh schreef op 21 november 2009 @ 13:01:

[...]

en dat kan je niet gewoon zeggen?

Ik wilde er een smiley achterplakken maar die doen het bij mij weer eens niet was het dan goed geweest?

Ik was niet uit op ruzie hoor.
Oeh dat zijn er veel die ik lekker vind.

Voor Tapas: *De Bodega in Zwolle

*Pata Negra in Amesterdam

Mexicaans: La Cucaracha in Zwolle

Thais: Bai Yok in Zwolle

Bistro: Het Klokhoes in Oldenzaal

En het allerallerallerlekkerst heb ik gegeten bij De Zon

Ben alweer aan het sparen om daar weer naartoe te kunnen
quote:dolfje schreef op 21 november 2009 @ 13:02:

[...]

Ik heb van iemand gehoord die dat ooit gedaan heeft en dat was heel erg tegen gevallen,niet zo gezellig als het lijkt.Het is ook meer de ervaring !
quote:dolfje schreef op 21 november 2009 @ 13:03:

[...]

Ik wilde er een smiley achterplakken maar die doen het bij mij weer eens niet was het dan goed geweest?

Ik was niet uit op ruzie hoor. misverstandje :D het is was nog vroeg deze zaterdag x-D
quote:keeltjuh schreef op 21 november 2009 @ 13:03:

[...]

Het is ook meer de ervaring !

Ja mij lijkt dat ook gaaf maar de hotel prijzen schieten volgens mij in die tijd echt zwaar omhoog.

Ik ben een beetje aan het rondsurfen voor in het voorjaar ofzo naar New York te gaan,moet alleen wel flink sparen...
quote:keeltjuh schreef op 21 november 2009 @ 13:04:

[...]

misverstandje :D het is was nog vroeg deze zaterdag x-D

Ok laten we opnieuw beginnen dan (denk er maar een smiley bij).

Ik heb een aantal jaar geleden eens heerlijk tapas gegeten in Utrecht maar geen flauw idee waar en hoe(kom daar haast nooit).
quote:dolfje schreef op 21 november 2009 @ 13:04:

[...]

Ja mij lijkt dat ook gaaf maar de hotel prijzen schieten volgens mij in die tijd echt zwaar omhoog.

Ik ben een beetje aan het rondsurfen voor in het voorjaar ofzo naar New York te gaan,moet alleen wel flink sparen...Op zich is Amerika helemaal niet duur hoor! ik ben dan met zijn 4en naar Orlando geweest in mei en viel reuze mee! en het lijkt of je daar heel veel geld uitgeeft maar als je terug bent en je bankrekening bekijkt lijkt het of je haast niets heb uitgegeven. maar als je kan moet je het zeker doen!
quote:dolfje schreef op 21 november 2009 @ 13:06:

[...]

Ok laten we opnieuw beginnen dan (denk er maar een smiley bij).

Ik heb een aantal jaar geleden eens heerlijk tapas gegeten in Utrecht maar geen flauw idee waar en hoe(kom daar haast nooit).nou als je tapas lekker vind en je bent in hilversum echt een keer naar Las Tapas gaan het is zo lekker !
Jammer dat zo'n leuk topic vervuilt wordt door gezemel over me en mijn (alhoewel ik me daar ook vaak aan stoor )

Misschien wil een angel het wel weghalen nu jullie weer vriendjes zijn??
quote:dolfje schreef op 21 november 2009 @ 13:04:

[...]

Ik ben een beetje aan het rondsurfen voor in het voorjaar ofzo naar New York te gaan,moet alleen wel flink sparen...Het verblijf is wel duur inderdaad. En mij krijg je met geen 10 paarden in een hostel of 3 sterrenhotel. Het laatste omdat sterren door hotels altijd zelf worden toegekend, en ik het vaak 1 ster waar vind in New York. Wij zaten in Crowne Plaza Times Square voor een redelijke prijs. Maar dan nog was het héél duur :s
quote:biebelie schreef op 21 november 2009 @ 13:08:

Jammer dat zo'n leuk topic vervuilt wordt door gezemel over me en mijn (alhoewel ik me daar ook vaak aan stoor )

Misschien wil een angel het wel weghalen nu jullie weer vriendjes zijn??

Het is ook een topic over uiteten en restaurants en niet over hoe goed de opbouw van me zinnen zijn! jullie begrijpen toch allemaal wat ik bedoel!

maar idd, het is nu klaar we zijn weer vriendjes en het is moet ik zeggen erg gezellig hier en krijg er honger van

moet ik dat aan angel vragen ? hoe werkt dat ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven