Ben ik overdreven jaloers??????????
zondag 15 november 2009 om 16:33
Mijn vriend heeft een collega waar hij enorm van gecharmeerd is. Hij heeft me zelfs in een openhartige bui verteld dat als de situatie anders zou zijn hij serieus verliefd op haar zou kunnen worden. Ondertussen smsen ze zich naar en msnen ze ook veel. toen ik toch wel nieuwsgierig werd en jawel ik weet dat het niet mag zijn telefoon nakeek schrok ik wel. Daar stond een sms waarin ze verteld dat haar vriend aan het werl is en of hij niet op visite wil komen. Eindigt met een kus. Ik boos en verdrietig. Krijg ik het verwijt dat ik zijn vertrouwen beschaam door in zijn telefoon te kijken. Hij boos ik boos en ondertussen voel ik me klote.
Hij zegt dat ik ziekelijk jaloers ben maar smst vrolijk verder. Wat vinden jullie?????????
Hij zegt dat ik ziekelijk jaloers ben maar smst vrolijk verder. Wat vinden jullie?????????
vrijdag 20 november 2009 om 22:05
Maar tot voor kort was jullie relatie wel goed? Het komt me zo vreemd voor dat je man je opeens uit het niets gaat lopen stangen.
Ja, of hij is inderdaad verliefd geworden en lijdt aan tijdelijke verstandsverbijstering. Dan zoekt ie gewoon naar een mogelijkheid om legitiem met haar aan te rotzooien.
Valt er helemaal niet met hem te praten?
Ja, of hij is inderdaad verliefd geworden en lijdt aan tijdelijke verstandsverbijstering. Dan zoekt ie gewoon naar een mogelijkheid om legitiem met haar aan te rotzooien.
Valt er helemaal niet met hem te praten?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....