Frituurpan: Schoonmaaktips gevraagd.

21-11-2009 17:13 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijg je dat ding goed schoon? En dan bedoel ik vooral het mandje, al die gore vette stukjes. Al het andere aangekoekte vet en dan vooral op randen etc. Bikken kan niet want dan beschadig je de laag die in de pan zit.

Wat een crime is dit steeds zeg.
Voor de kunststof delen (buitenkant) van de frituurpan schijnt Lubrit All van CFS buitengewoon goed te werken. U kunt dit nder andere verkrijgen bij watersport- of doe-het-zelf-zaken. Zoek voor adressen in Google met de woorden " Lubrit All "

KLOPT !!!!! Ik heb die tip op internet gezet. heb dat per ongeluk ontdekt.... Ook de afzuigkap kun je er prrrrrrima mee ontvetten. Of je fornuis !!
Aliquando et insanire lucundum est
Het is idd een crime een frituurpan schoon te krijgen. Ik vind het zelfs het meest irritante werk wat er in huis te doen is. En dat komt vooral omdat je geen eer van je werk krijgt. Mijn binnenpan kan in de vaatwasser, maar niet dat het er schoon van wordt. Dat vet zit gewoon zo vast. Elke keer het mandje mee wassen vind ik wel een goede tip, die ga ik proberen. En vind het ergens ook te gek, maar ja toch, iedere 2 jaar een nieuwe pan, terwijl de oude het nog doet!
Ik vervang hem ongeveer na een half jaar gebruik. Ligt natuurlijk ook aan de frequentie van gebruiken.

Daarom zal ik ook nooit een dure kopen, weg met dat ding als ie vies is.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven