Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
5. Op de donderdag dan dus.
Met juul gaat het redelijk, maar toch nog wel behoorlijk min.

Hij heeft heel de dag op de bank gelegen, dat is echt niks voor rmijn wervelwindje.

Koorts steeg weer, maar gelukkig niet zo als gisteren en Hoesten ook behoorlijk, daar wordt je niet blij van.

Hij moest zelfs huilen dat hij niet ziek wil zijn, hij vond het niet meer leuk :(

We hebben hem nu toch maar op bed gelegd en de babyfoon aan gezet, en dan mag hij straks weer lekker bij mama in bed.
quote:Star schreef op 21 november 2009 @ 21:49:

Ha Bammie vertel, hoest?Ik was al bezig, maar wilde eerst cin complimenteren.
Thanx Suus en Bammie!

Achossie, dat klinkt wel heel erg sneu .... arm stakkertje!

Ja, ik zou 'm ook bij me leggen dan idd! Vooral dat hoesten, brrrrr!
quote:bambino schreef op 21 november 2009 @ 21:52:

Met juul gaat het redelijk, maar toch nog wel behoorlijk min.

Hij heeft heel de dag op de bank gelegen, dat is echt niks voor rmijn wervelwindje.

Koorts steeg weer, maar gelukkig niet zo als gisteren en Hoesten ook behoorlijk, daar wordt je niet blij van.

Hij moest zelfs huilen dat hij niet ziek wil zijn, hij vond het niet meer leuk :(

We hebben hem nu toch maar op bed gelegd en de babyfoon aan gezet, en dan mag hij straks weer lekker bij mama in bed.Aaaaah echt een ziek hummeltje dus, wat zielig.
Arm ventje.. Lekker straks in bed bij mama, dan kun je hem goed in de gaten houden. Het hakt er dus wel in, die Mex Griep. Ik schrok wel van hoe snel dat ging bij Juul.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Cin31 schreef op 21 november 2009 @ 21:53:

Thanx Suus en Bammie!

Tssssssssk.
Tsssssssssk keer 2
Ik ga zo maar eens een ui doorsnijden voor naast bedje van Eetje. Vrees alleen wel dat Starman dan ergens anders gaat slapen. Nou ja, bed voor mezelf ook wel eens lekker
Ja we zullen nog eens wat zeggen hè Mal?
EEEEEEEEJ, IK HAD AL DANKJEWEL TEGEN JULLIE GEZEGD! (toch? even terugzoeken )
quote:Cin31 schreef op 21 november 2009 @ 21:41:

Dankje, dankje (en zo ging dat dus op school ook een week lang ) ... en idd, da's Cas!

De eerste was voor Star, de tweede voor Mal.

Ghe ghe

Starman moet nog even de openstaande rekening betalen Cin

Ben erg blij met dat ding trouwens, wat een verschil met dat flutterige handkolfje
quote:Cin31 schreef op 21 november 2009 @ 22:05:

[...]

De eerste was voor Star, de tweede voor Mal.

Mea culpa
Hier is grote smurf heel erg verkouden met hoesten ook dus die slaapt ook in bed bij mama. Arme larfjes van ons....

Cin, jou kinderen allemaal ok?
Mijn larfje slaapt ergens anders vind het toch wel raar als hij weg is.
Zo liggen wij dus ook al een paar nachten Suze. Oudste bij ons in bed, jongste in wiegje tegen ons bed aangeschoven. Lekker druk zeg maar. Gelukkig vertrekt Ceetje meestal halverwege de nacht naar haar eigen bed, dan heeft ze ineens geen zin meer in ons
Alleen de middelste larf heeft snot en hoest, de rest doet het prima zo voor de tijd van het jaar.

Ik hoest nog steeds trouwens, dat kan tot 6 weken aanhouden, zei de dokter. Maar gelukkig kan ik wel weer 'op volle kracht' sporten!
Star, we zien de centjes wel verschijnen. Ze zijn welkom, gisteren honderden euro's bij IKEA achtergelaten dus nieuwe centjes zijn dan handig. (maar geen haast, het komt vast wel in orde )

Fijn dat ie bevalt!
Ik hoest al sinds voor de geboorte van Eetje, word er gek van. Nog nooit zoveel gehoest, zelfs niet toen ik rookte. Maf wel.
quote:Cin31 schreef op 21 november 2009 @ 22:12:

Star, we zien de centjes wel verschijnen. Ze zijn welkom, gisteren honderden euro's bij IKEA achtergelaten dus nieuwe centjes zijn dan handig. (maar geen haast, het komt vast wel in orde )

Fijn dat ie bevalt!Vertel, wat heb je gekocht?
Trofast voor Cas, Trofast voor Sam

2 schoenenopbergbanken, 2 schoenenrekken, 2 kapstokken en 2 kinderkapstokken, matten voor de gang.

Dekbed en overtrekken voor Gijs.

Wat kleine kitchenmeuk.
Trofast is goed spul
Heb jij gerookt Star, ha dat wist ik niet. Wanneer ben je gestopt?
Dan heb je toch echt wat gemist

Gestopt? Januari

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven