3000+ deel 8 alweer!

donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
zondag 22 november 2009 om 01:42
Phil Lynott heeft inderdaad wel wat van Prince...
*zucht*
Ik denk zet ff de muziek aan en nu kan man het niet laten om de gitaar erbij te pakken en die zit er nu dus doorheen te spelen. Tot overmaat van ramp moet dan ook 40 duizend keer achter elkaar hetzelfde liedje op...
Ik ga naar bed.
Tijd voor een nieuw huis, met heel veel ruimte!
*zucht*
Ik denk zet ff de muziek aan en nu kan man het niet laten om de gitaar erbij te pakken en die zit er nu dus doorheen te spelen. Tot overmaat van ramp moet dan ook 40 duizend keer achter elkaar hetzelfde liedje op...
Ik ga naar bed.
Tijd voor een nieuw huis, met heel veel ruimte!

zondag 22 november 2009 om 08:30
Goeiemorgen allemaal!!
Even heel snel want ik ben zo weer weg en pas vanavond terug.
Met moeders gaat het op zich goed, ze ziet het allemaal wel zegt ze. Eerst maar het gesprek met de oncologen enzo afwachten as dinsdag. En als zij zich redelijk vrolijk en redelijk goed voelt, dan neem ik dat automatisch over. Maar het is geen moment uit mn gedachten natuurlijk.
En nog steeds niet naar de Portfles gegrepen!!
Tot vanavond, fijne zondag allemaal
zondag 22 november 2009 om 11:34
Ja sorry meiden ik had gisteren ineens een echt leven
Spontaan naar een leuk sinterklaasfeest geweest met mini en vriendin... en tja daar gebeurde ook weer vanalles.. en gisterenavond op de chat met veel wijn.. en nu dus brak... en moet zo naar babyshower...
Hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben.. zie ik jullie vanavond weer
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd