Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Dankjewel. Jij ook en veel plezier morgenochtend met de blije snoetjes en de gevulde schoenen.
Goedemorgen!
He Aruba!

Ben net klaar met bijlezen. Het duurde wat langer, omdat ik steeds even moest :puke: van die gore plaatjes van jullie.

BEDANKT!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
goedemorgen allen!

lekker wakker worden met die plaatjes :-) iets te ver terug gescrolld met bijlezen haha..

was al wakker, heb kluunboek ook maar uitgelezen..
Goeiemiddag.

Lekkere hangdag vandaag. Is het ook heerlijk weer voor.

Leuke foto's he, Carrera. Zal jou nog even een mail sturen met die anti hoofdpijnmiddeltjes. Heb ik jou op Hyves? Volgens mij niet he...
Jeetje, wat hebben jullie het nog gezellig laat gemaakt!

Die placentafoto's deden het hem wel zeg, jammie!

Aruba, heb net I Didn't Know.. zitten kijken, sommige verhalen zijn echt compleet onvoorstelbaar!

(En in het geval van die oudere vrouw zijn de artsen ook echt te kort geschoten na die miskraam, sjies! Maak even een echo zeg!)

Maar goed...

Is je kolfmarathon geslaagd?

Vind borstvoeding geweldig, maar heb zo de schurft aan de kolven, echt ongfelofelijk!

K1 weigerde de fles vervolgens, dus toen hoefde ik lekker ook niet meer te kolven! Jaar lang "live" gevoed, geweldig!!

Bij K2 ging het helaas minder voorspoedig, maar die vond vervolgens "nepmelk" ook erg lekker, dus dan maar afwisselen...

Ben benieuwd naar K3, hoop op een herhaling van K1!!

Maar goed, eerst K3 nog maar eens laten zitten, ben stiekem als de dood voor de echo over 3 weken...
Sproet, ik heb het opgezocht via youtube, klopt het dat het allemaal korte stukjes zijn die je steeds aan moet klikken of is het één lange afl?
Dit is echt bijna niet te geloven, dat verhaal van Dawn... Eerst naar huis worden gestuurd met medicijnen voor je rug en dan gewoon een kind krijgen op de wc
Ik kijk het via de tv gewoon, dus weet niet hoe het op Youtube zit...

Het zijn 1 of 2 vrouwen per aflevering van een half uur.

Dawn ken ik niet... Hier een moeder van 3, een forse donkere vrouw en een oude vrouw die na IVF zwanger werd.
Oh je hebt het gister opgenomen. Kwam op discovery travel he, dat heb ik niet.
Ik hartje Digitale Televisie!

(Kost wat, maar wil het nu niet meer missen!!)
Vera, ik weet niet of de hele afleveringen al via youtube te zien zijn.

Maar inderdaad Sproet. Echoooooo

Wat fijn dat de bv zo goed ging bij K1. Hier niet hoor. Saba weigerde lang de borst en toen hij het kon was mijn productie niet goed om gang gekomen. Ik kolf me dus suf en leg hem aan maar genoeg zal het niet meer worden. Maar goed er is onderzocht dat in 1-2 flesjes bv net zoveel antistoffen zitten als in volledig bv omdat het geconcentreerd is dus ik zet nog even door. En straks MG griepprik en graag nog wat antistoffen doorgeven via de bv.
Maar dat is trouwens ook zoiets waar ik voor ik zwanger werd niet bij stil stond. Ik dacht dat borstvoeding is heel natuurlijks en (noem me naief) makkelijks was. Maar ik vond het in het begin echt afschuwelijk pijn doen en nu met aanhappen zit ik nog steeds met mijn ogen dicht en tanden op elkaar.
Wij hebben alleen EredivisieLive voor manlief en extra muziekzenders. Kunnen "heerlijk" 24/7 voetbal kijken..
Och, wat "heerlijk'!!

Al die voetbalzenders mogen ze er morgen van ons afhalen, ik geef er helemaal niks om, en manlief zo mogelijk nog minder!

Aruba, borstvoeding is inderdaad geweldig als het "vanzelf" gaat, maar dat die eerste week inderdaad zo'n pijn kan doen... au!

En bij mij ging ik er juist bij K2 vanuit dat het net zo makkelijk zou gaan als bij K1... nou niet dus.

Op een gegeven moment groeide ze helemaal niet meer (is tussen 2 en 6 maanden nog geen 200 gram aangekomen), maar was verder wel vrolijk enz.

Maar dan dus klooien met wegen voor en na de voeding, kolven, flesjes... verschrikking!

Uiteindelijk nog (afwisselend dus met "kunst") 10 maanden volgehouden, maar K2 vond het ook niet zo lekker als K1, want die is er dus ook gewoon zelf mee opgehouden (toen al een sterke eigen wil...).

Laatste keer was: HAP (met tanden en niet loslaten! - Aaaauuuu!!!) en toen loslaten en huilen onder het motto, geef me die fles nou!!!!

Dus tja, toen was het klaar...

Maar borstvoeding is dus zeker niet altijd makkelijk, maar als het gaat zoals bij K1 is er niks makkelijkers juist.

Niet nadenken bij het buiten de deur gaan of je genoeg voeding bij je hebt, waar je water kunt verwarmen, sterilliseren... flesvoeding is wat dat betreft veel omslachtiger!

Ik ga nu de deur uit!
Jakkes die slijmprop van een paar pagina's terug..heb je dat altijd?

Ik weet niet of ik dat tussen mijn benen wil zien hangen... :puke: zo vlak voor de bevalling...

Hallo Melody74,pfff erg verwarrend maar ik ben de niet zwangere met 2 stiefkids van 9 en 11...
quote:Melodie74 schreef op 22 november 2009 @ 14:56:

Jakkes die slijmprop van een paar pagina's terug..heb je dat altijd?

Ik weet niet of ik dat tussen mijn benen wil zien hangen... :puke: zo vlak voor de bevalling...

Hallo Melody74,pfff erg verwarrend maar ik ben de niet zwangere met 2 stiefkids van 9 en 11...

hhmm.. hoe gaan we dat onthouden? Even een geheugensteuntje bedenken, want al die zwangeren hier kunnen dat nooit onthouden..

Al lang bezig voor je 1e monstertje, Melodie?
Hey meiden, ik ben er weer even. Onze laptop had problemen met internet. Ben ik eerst het halve weekend bezig geweest om dat op te lossen, kruipt vriend in een onbewaakt moment achter de laptop. Tja... Gelukkig heb ik hem er achterweg kunnen lullen, dus nu mag ik weer! Gaat dat bij jullie ook zo?

Bedankt trouwens voor de uiterst leerzame verhandelingen over slijmproppen en placenta's. Vooral de plaatjes waren veelzeggend.

En de twee Melody's gaat mij problemen opleveren, dat weet ik nu al. Wie heeft er even een korte omschrijving van M & M?
Joeoeoeoeoehoeoeoeoeoe!! Ben ik eindelijk weer online én kan ik achter de pc en dan is iedereen weer weg?? Dat kan toch niet waar zijn...
Yoehoeee. Ik ben er. Maar even de hond laten plassen.
Ik ben er weer. Ben jij er nog Naski?
Ja, ben er nog! Ik zit net even een heel apart relatieverhaal te lezen hier op het forum:

Bloed onder de nagels vandaan halen!

Over een vriend die ruzie heeft met zijn vriendin en daarom het water afsluit en de tv onklaar maakt, zodat zij op haar vrije dag niet kan douchen en tv kijken. Hoe zielig ben je dan??
Hebben ze ook een broer/zus relatie?
Hahaha, ik ben nog aan het lezen, tis een lang verhaal. Maar inderdaad, je zou het gaan denken
Stormt het bij jou ook zo? Hagel! Vriend is met Saba naar schoonouders wandelen. Ik hoop dat hij binnen zit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven