Nut, BZV kijk ik ook hoor. Heerlijk simpel. Ze zijn 'n weekendje weggeweest he. Komt volgens mij gelijkmet So you think.. dat wordt zappen voor jou.
Anoniem_54036
zondag 22 november 2009 om 19:11
Klinkt ook erg lekker, Veer. Gaat het prutje in de tortilla's?
Dus jouw vriend kokkerelt ook wel eens?
Die van mij ook af en toe, niet zo heel vaak, ongeveer 1 keer per week. Toevallig heeft ie net wel deze wok rolls gemaakt (is ook een gemakkelijk gerecht ).
Anoniem_54036
zondag 22 november 2009 om 19:13
Patries is toch echt over de datum, lijkt me.
En hier nog een BZV-volgster. Vanavond weer kijken!
Het prutje is het voorafje. Als ie kookt dan is het op zondag. Maar alleen lekkere dingen hoor, geen aardappels/groente/vlees, dat vind ie niet leuk. Ik vind het prima, hij leeft zich maar lekker uit.
Nu zijn de foto's van vroeger op tv. Ach, ze is over datum, ben ik met jullie eens. Maar toch.. menig vrouw kan een voorbeeld nemen aan haar qua verzorging.
Eens dat ze zich goed verzorgd, maar op een bepaalde leeftijd ga je niet met je blote doos in een blaadje staan!Helemaal mee eens. M'n moeder is de liefste en de beste, maar de dag dat zij in d'r blote doos in een blad gaat staan ga ik emigreren denk ik. Dat soort dingen wil je niet van je moeder toch.
Anoniem_54036
zondag 22 november 2009 om 19:23
Je kunt ook geen foto van haar vinden zonder make-up trouwens (heb half google afgestruind ) dus echt objectief zijn die goeie looks dan ook niet. Maar met make-up ziet ze er best goed uit inderdaad. Maar niet voor de Playboy.
Haha, ja slim is het wel van de Playboy, er zijn vast legio vrouwen die in ene de Playboy voor hun man kopen omdat zij zelf willen zien hoe de plaatjes zijn geworden!