Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Nut, BZV kijk ik ook hoor. Heerlijk simpel. Ze zijn 'n weekendje weggeweest he. Komt volgens mij gelijkmet So you think.. dat wordt zappen voor jou.
Klinkt ook erg lekker, Veer. Gaat het prutje in de tortilla's?

Dus jouw vriend kokkerelt ook wel eens?

Die van mij ook af en toe, niet zo heel vaak, ongeveer 1 keer per week. Toevallig heeft ie net wel deze wok rolls gemaakt (is ook een gemakkelijk gerecht ).
Patries is toch echt over de datum, lijkt me.

En hier nog een BZV-volgster. Vanavond weer kijken!
Het prutje is het voorafje. Als ie kookt dan is het op zondag. Maar alleen lekkere dingen hoor, geen aardappels/groente/vlees, dat vind ie niet leuk. Ik vind het prima, hij leeft zich maar lekker uit.
Nu zijn de foto's van vroeger op tv. Ach, ze is over datum, ben ik met jullie eens. Maar toch.. menig vrouw kan een voorbeeld nemen aan haar qua verzorging.
Eens dat ze zich goed verzorgd, maar op een bepaalde leeftijd ga je niet met je blote doos in een blaadje staan!
quote:nut schreef op 22 november 2009 @ 19:17:

Eens dat ze zich goed verzorgd, maar op een bepaalde leeftijd ga je niet met je blote doos in een blaadje staan!Helemaal mee eens. M'n moeder is de liefste en de beste, maar de dag dat zij in d'r blote doos in een blad gaat staan ga ik emigreren denk ik. Dat soort dingen wil je niet van je moeder toch.
Je kunt ook geen foto van haar vinden zonder make-up trouwens (heb half google afgestruind ) dus echt objectief zijn die goeie looks dan ook niet. Maar met make-up ziet ze er best goed uit inderdaad. Maar niet voor de Playboy.
Ik denk dat als ze in de Playboy staat zonder make-up dat de eerste hulpen van Nederland worden overstroomd door hartpatiënten.

Ben stiekem wel benieuwd naar de foto hoor......zo ben ik dan ook wel weer.
Ik was toen zo nieuwsgierig naar de naaktfofo's van Kelly van BB. Ik vind haar/hem vreselijk, maar wilde zooo graag zien hoe "dat" eruit zag hihi..
quote:nut schreef op 22 november 2009 @ 19:25:

Ik denk dat als ze in de Playboy staat zonder make-up dat de eerste hulpen van Nederland worden overstroomd door hartpatiënten.

Ik ben er ook bang voor.
Haha, ja slim is het wel van de Playboy, er zijn vast legio vrouwen die in ene de Playboy voor hun man kopen omdat zij zelf willen zien hoe de plaatjes zijn geworden!
Potver3, heb de foto gemist

Is dit een rare foto of wat? Dit is Kelly, maar het lijkt wel een plastic opblaaspop.
Ja das een rare foto, verhoudingen kloppen niet ofzo
Moest even mn voorafje eten wat Vera-man heeft gemaakt, mmmm... was echt lekker. Kan goed kokkerellen die man van mij.

Ja echt raar he, die Kelly. Niet te geloven toch, dat dat een man is geweest?!
quote:nut schreef op 22 november 2009 @ 19:37:

Ja das een rare foto, verhoudingen kloppen niet ofzoGeen taille en geen kont, blijft gewoon een slanke man met neptieten.
Ik ga me settelen voor BZV. Nog een fijne avond allemaal!
Mis ik de gezelligheid.
Present !

Maar volgens mij is het hier nu erg rustig, iedereen BZV aan 't kijken ?
Ben erg benieuwd naar Wietse en Neeltje hun weekendje.
Ik ben trouwens de zwangere (hoop ik dan he, dinsdag echo).

Met al 2 kids.
Hoe was de schoenzetochtend?
Geslaagd !

Ze hebben er een adventkalender in gekregen.

Zegt oudste: "Hoe weet ie dat, die wilde ik echt heeeeel graag hebben"
Leuk die kalenders. Echt een leuk cadeautje dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven