Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Storm, hagel??? Nee, hier rustig weer. Zonnetje is net weg, het waait een beetje

Ben jaloers op jou, Zeeland is zooooo mooi in november, met die prachtige wolkenluchten en zonsondergangen aan zee....
Hopelijk zijn vriend en Saba nu lekker binnen.
Had liever op Aruba gezeten
Ik ook!.

Hoewel... ik zit nu met vriend bij de open haard met een zak m&m's te relaxen. Kan erger hè
Oei dat is ook heerlijk. Hier smarties!
Smarties in zo'n koker? Of doosjes?
Ik let bij de melodie/y's op de avatar.... Ze mogen hem gewoon niet veranderen zonder 2 weken van tevoren te zeggen!

Nieuwe melody heeft een viool als avatar, de andere een roze/paarsige avatar met ik meen een vrouw erop...

Naski, wij hebben dat probleem niet.. wij hebben 2 laptops

cakeman heeft op de zijne vooral veel muziek staan ivm hobby en de mijne stond tot eergisteren vol met zooi, ook nog van voormalige studie en studentenhuis.

Hier is het weer overigens ook rustig, de wolken gaan wel snel..

M&M's, goed idee...
zo'n eenpersoonskoker. Ze hebben ze tegenwoordig ook in family pack!
Cake, wij hebben ook twee laptops, maar nu lukt het bij die andere niet om op internet te komen. Heel lastig, want eigenlijk werkt iedere keer dus maar 1 van de 2. Wat heb je daar nu aan??? En ik ben een behoorlijke digibeet, ondanks dat ik het ding toch wel weer iedere keer aan de praat krijg.
Oooooh ja, die zijn lekker groot Aruba!

Lekker!!

Ik had even wat tijd over en heb een beetje met de m&m's gespeeld en toen was dit het resultaat. Grappig hè?
Eminem...
oeeehhh naski, redden de m&m's dat :|
Eminem inderdaad

Daarna heb ik ze opgegeten hoor. Lekker!
quote:Naski schreef op 22 november 2009 @ 16:02:

Ja, ben er nog! Ik zit net even een heel apart relatieverhaal te lezen hier op het forum:

Bloed onder de nagels vandaan halen!

Over een vriend die ruzie heeft met zijn vriendin en daarom het water afsluit en de tv onklaar maakt, zodat zij op haar vrije dag niet kan douchen en tv kijken. Hoe zielig ben je dan??whahahah. dat is echt triest
quote:Naski schreef op 22 november 2009 @ 17:03:

[afbeelding]

Ik had even wat tijd over en heb een beetje met de m&m's gespeeld en toen was dit het resultaat. Grappig hè?
Anybody in the house?
Was even gaan eten. Lekkere wokrolls met mie, spinazie, roerbakgroenten en garnaaltjes. Beetje chilisaus erbij en smullen maar! Jammergenoeg was mijn buik al halfvol met Eminem.
anoniem_54036 wijzigde dit bericht op 22-11-2009 19:01
Reden: typefoutje
% gewijzigd

Dit zijn ze, aanrader hoor! Staan op de site van Appie Heijn.
Klinkt lekker Nas!

Manlief is zich nu in de keuken aan het uitleven op avacado's, garnalen en cocktailsaus. Hij maakt daar een heerlijk prutje van. Van de zomer voor 't eerst in Parijs gegeten. Daarna gaan er tortilla's in de oven. Kant-en-klaar gehaals bij de poelier.
ja ben er ook, maar niet te lang, moet vanavond Boer zoekt vrouw en So you think... kijken, heerlijk de zondagavond zonder man. Die kleine frummel heb ik om 18.30 al op bed gegooid

Oh storm hier ook gehad, en de rest komt er nu nog aan als ik het weerbericht mag geloven.

M&M's jummie maar smarties vind ik zo smerig, bleh zo'n nepchocoladesmaak.Ik zit sinds dit weeknd weer aan de kaakjes met pure chocolade en suiker, bruintjes heten ze....zooooo lekker!

** en iedereen maar afvragen waar die pukkels van mij vandaan komen**
Kijk je life4you? Manlief en ik hele discussies of het nu wel of niet kant, Patricia Paay naakt in de playboy. Foto volgt zometeen..
NEE kan niet!
Ik heb verse groentesoep met brood gegeten, erg lekker maar beetje zout, dus heb de fles cola light naast me staan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven