Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
zondag 22 november 2009 om 16:50
Ik let bij de melodie/y's op de avatar.... Ze mogen hem gewoon niet veranderen zonder 2 weken van tevoren te zeggen!
Nieuwe melody heeft een viool als avatar, de andere een roze/paarsige avatar met ik meen een vrouw erop...
Naski, wij hebben dat probleem niet.. wij hebben 2 laptops
cakeman heeft op de zijne vooral veel muziek staan ivm hobby en de mijne stond tot eergisteren vol met zooi, ook nog van voormalige studie en studentenhuis.
Hier is het weer overigens ook rustig, de wolken gaan wel snel..
M&M's, goed idee...
Nieuwe melody heeft een viool als avatar, de andere een roze/paarsige avatar met ik meen een vrouw erop...
Naski, wij hebben dat probleem niet.. wij hebben 2 laptops
cakeman heeft op de zijne vooral veel muziek staan ivm hobby en de mijne stond tot eergisteren vol met zooi, ook nog van voormalige studie en studentenhuis.
Hier is het weer overigens ook rustig, de wolken gaan wel snel..
M&M's, goed idee...
zondag 22 november 2009 om 16:56
zondag 22 november 2009 om 18:09
quote:Naski schreef op 22 november 2009 @ 16:02:
Ja, ben er nog! Ik zit net even een heel apart relatieverhaal te lezen hier op het forum:
Bloed onder de nagels vandaan halen!
Over een vriend die ruzie heeft met zijn vriendin en daarom het water afsluit en de tv onklaar maakt, zodat zij op haar vrije dag niet kan douchen en tv kijken. Hoe zielig ben je dan??whahahah. dat is echt triest
Ja, ben er nog! Ik zit net even een heel apart relatieverhaal te lezen hier op het forum:
Bloed onder de nagels vandaan halen!
Over een vriend die ruzie heeft met zijn vriendin en daarom het water afsluit en de tv onklaar maakt, zodat zij op haar vrije dag niet kan douchen en tv kijken. Hoe zielig ben je dan??whahahah. dat is echt triest
zondag 22 november 2009 om 19:08
zondag 22 november 2009 om 19:09
ja ben er ook, maar niet te lang, moet vanavond Boer zoekt vrouw en So you think... kijken, heerlijk de zondagavond zonder man. Die kleine frummel heb ik om 18.30 al op bed gegooid
Oh storm hier ook gehad, en de rest komt er nu nog aan als ik het weerbericht mag geloven.
M&M's jummie maar smarties vind ik zo smerig, bleh zo'n nepchocoladesmaak.Ik zit sinds dit weeknd weer aan de kaakjes met pure chocolade en suiker, bruintjes heten ze....zooooo lekker!
** en iedereen maar afvragen waar die pukkels van mij vandaan komen**
Oh storm hier ook gehad, en de rest komt er nu nog aan als ik het weerbericht mag geloven.
M&M's jummie maar smarties vind ik zo smerig, bleh zo'n nepchocoladesmaak.Ik zit sinds dit weeknd weer aan de kaakjes met pure chocolade en suiker, bruintjes heten ze....zooooo lekker!
** en iedereen maar afvragen waar die pukkels van mij vandaan komen**