Good Luck
maandag 23 november 2009 om 13:34
quote:Maleficent schreef op 23 november 2009 @ 13:32:
Haha Bam, waarom moet papa dan Lala hebben, heeft hij daar een reden voor? Het is hier nog steeds Po voor en Po na grappig dat ze zo allemaal hun favoriete kleur hebben want qua gedrag lijken die teringtubbies allemaal op elkaar
Dan kan hij er mee knuffelen, hoeft hij geen knuffel meer te lenen van Juul.
Wij krijgen standaard een knuffel in ons armen geduwd als Juul bij ons s'ochtends in bed komt liggen...
Haha Bam, waarom moet papa dan Lala hebben, heeft hij daar een reden voor? Het is hier nog steeds Po voor en Po na grappig dat ze zo allemaal hun favoriete kleur hebben want qua gedrag lijken die teringtubbies allemaal op elkaar
Dan kan hij er mee knuffelen, hoeft hij geen knuffel meer te lenen van Juul.
Wij krijgen standaard een knuffel in ons armen geduwd als Juul bij ons s'ochtends in bed komt liggen...
maandag 23 november 2009 om 13:43
maandag 23 november 2009 om 13:52
Kun je hem niet op laten sturen Amalia? Maxi heeft toevallig ook zo'n schaap, maar van mijn zusje gekregen bij de geboorte, dus die wil ik niet kwijt, sorry. Dat je je nu niet lekker voelt doet toch niets af aan de blijdschap dat die derde er komt? Dat je je niet lekker voelt is gewoon k*t, maar daar moet je je niet schuldig over voelen hoor. Als Desteny er eenmaal is ben je het zo vergeten om er nog maar even een cliché in te gooien.
Hier is net de box opgehaald. Leuk, was de moeder van een meisje dat bij Maxi op de PSZ zat. Ze is naar Amsterdam verhuisd, maar terug voor de bevalling. Weer een sta-in-de-weg weg.
Grappig, nu ik alle voors en tegens op een rij zet op de groep merk ik zelf wel waar m'n hart naar uit gaat. Het is alleen zo eng...
Hier is net de box opgehaald. Leuk, was de moeder van een meisje dat bij Maxi op de PSZ zat. Ze is naar Amsterdam verhuisd, maar terug voor de bevalling. Weer een sta-in-de-weg weg.
Grappig, nu ik alle voors en tegens op een rij zet op de groep merk ik zelf wel waar m'n hart naar uit gaat. Het is alleen zo eng...