Topics mogen geen ledenstop hebben.
maandag 23 november 2009 om 18:54
Ik heb begrepen dat dit niet bij iedereen bekend is, daarom besteed ik er een apart onderwerp aan, om het bij iedereen op deze pijler onder de aandacht te brengen.
Op het vivaforum zijn topics openbaar en mag iedereen meeschrijven. Er zijn dus geen ledenstops mogelijk voor topics.
Wordt er voor gekozen met een tabel bij te houden hoe het met iedereen gaat, dan kiest men er dus voor om dat te doen voor iedereen die mee wil schrijven.
Het viva-forum is openbaar en gastvrij.
Ledenstops passen niet binnen dit beleid.
Topic openers hebben tot morgenavond de tijd om de ledenstops uit de openingsposts te halen. Staan ze er morgenavond nog in, dan haal ik het weg en kan de OP niet meer aangepast worden.
Op het vivaforum zijn topics openbaar en mag iedereen meeschrijven. Er zijn dus geen ledenstops mogelijk voor topics.
Wordt er voor gekozen met een tabel bij te houden hoe het met iedereen gaat, dan kiest men er dus voor om dat te doen voor iedereen die mee wil schrijven.
Het viva-forum is openbaar en gastvrij.
Ledenstops passen niet binnen dit beleid.
Topic openers hebben tot morgenavond de tijd om de ledenstops uit de openingsposts te halen. Staan ze er morgenavond nog in, dan haal ik het weg en kan de OP niet meer aangepast worden.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 23 november 2009 om 19:02
Wilde je meeschrijven HPL? Dan moet je NU voor je eerste kindje gaan
Tip voor de 'dames' van het bewuste topic: ooit heb ik ook in een dergelijk kletsgroepje geschreven. Toen we op een gegeven moment niet meer wilden dat er meer mensen bij kwamen (of überhaupt meelazen) zijn we verkast naar een gesloten Hyvesgroep. Kan je mooi je eigen beleid bepalen.
Tip voor de 'dames' van het bewuste topic: ooit heb ik ook in een dergelijk kletsgroepje geschreven. Toen we op een gegeven moment niet meer wilden dat er meer mensen bij kwamen (of überhaupt meelazen) zijn we verkast naar een gesloten Hyvesgroep. Kan je mooi je eigen beleid bepalen.
maandag 23 november 2009 om 19:02
quote:HoiPippiLangkous schreef op 23 november 2009 @ 18:57:
Ledenstop? Dat meen je niet Heb ik het verkeerd gespeld?
Ledenstop? Dat meen je niet Heb ik het verkeerd gespeld?
maandag 23 november 2009 om 19:04
quote:minny schreef op 23 november 2009 @ 19:03:
Dat mocht allang niet meer toch? En terecht.Nee, maar blijkbaar was het niet meer bij iedereen bekend.
Dat mocht allang niet meer toch? En terecht.Nee, maar blijkbaar was het niet meer bij iedereen bekend.
maandag 23 november 2009 om 19:06
quote:Starshine schreef op 23 november 2009 @ 19:02:
Ja dag als ik voor mijn eerste wondertje ga dan wil ik een geheel eigen topic.
Ja dag als ik voor mijn eerste wondertje ga dan wil ik een geheel eigen topic.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 23 november 2009 om 19:11
quote:HoiPippiLangkous schreef op 23 november 2009 @ 19:07:
[...]
Waarom nou zo gepikeerd?
Niet gepikeerd, gewoon een vraag.
Ben altijd bang dat ik dingen verkeerd spel.
[...]
Waarom nou zo gepikeerd?
maandag 23 november 2009 om 19:13
quote:Viva Angel4 schreef op 23 november 2009 @ 19:11:
[...]
O, sorry verkeerd opgevat.
Nee hoor, niet verkeerd gespeld, ik lag gewoon dubbel om het idee van een ledenstop op een openbaar forum.
En weer
[...]
O, sorry verkeerd opgevat.
Nee hoor, niet verkeerd gespeld, ik lag gewoon dubbel om het idee van een ledenstop op een openbaar forum.
En weer
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 23 november 2009 om 19:14
quote:mylenevalerie schreef op 23 november 2009 @ 19:09:
Ik zou het topic sticky maken. Ik heb het ook al een keer bij Lijf en Lijn gezien. Maar die TO wist het echt niet dat het niet mocht.
Hij is al hartstikke plakkerig.
Wat betreft niet weten of het mag, ik vind het gewoon ook erg onaardig, ongezellig en onbeleefd. Alsof je vroeger op het schoolplein mee wilde doen met een groepje kinderen en er dan tegen je werd gezegd:"Nee, we hebben al genoeg kinderen. Jij mag niet meedoen."
Het kan gewoon niet.
Ik zou het topic sticky maken. Ik heb het ook al een keer bij Lijf en Lijn gezien. Maar die TO wist het echt niet dat het niet mocht.
Hij is al hartstikke plakkerig.
Wat betreft niet weten of het mag, ik vind het gewoon ook erg onaardig, ongezellig en onbeleefd. Alsof je vroeger op het schoolplein mee wilde doen met een groepje kinderen en er dan tegen je werd gezegd:"Nee, we hebben al genoeg kinderen. Jij mag niet meedoen."
Het kan gewoon niet.
maandag 23 november 2009 om 19:19
quote:iry schreef op 23 november 2009 @ 19:16:
We hebben hier in dit topic al een gezellig clubje bij elkaar.
Zullen we het nu dichtgooien voor anderen?
Zullen we het nu dichtgooien voor anderen?
maandag 23 november 2009 om 19:21
quote:iry schreef op 23 november 2009 @ 19:16:
Zullen we het nu dichtgooien voor anderen?Iry, lees de OP nog maar een keer. IEDEREEN mag meeschrijven.
Zullen we het nu dichtgooien voor anderen?Iry, lees de OP nog maar een keer. IEDEREEN mag meeschrijven.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar