Topics mogen geen ledenstop hebben.

23-11-2009 18:54 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb begrepen dat dit niet bij iedereen bekend is, daarom besteed ik er een apart onderwerp aan, om het bij iedereen op deze pijler onder de aandacht te brengen.

Op het vivaforum zijn topics openbaar en mag iedereen meeschrijven. Er zijn dus geen ledenstops mogelijk voor topics.

Wordt er voor gekozen met een tabel bij te houden hoe het met iedereen gaat, dan kiest men er dus voor om dat te doen voor iedereen die mee wil schrijven.

Het viva-forum is openbaar en gastvrij.

Ledenstops passen niet binnen dit beleid.

Topic openers hebben tot morgenavond de tijd om de ledenstops uit de openingsposts te halen. Staan ze er morgenavond nog in, dan haal ik het weg en kan de OP niet meer aangepast worden.
Da's de mens eigen, he. Meteen territorium afbakenen met een geurvlag. Bah bah.
quote:mylenevalerie schreef op 23 november 2009 @ 19:46:

[...]

Oh wel gastvrij dat ze die al voor mij geopend hebben. Kom normaal nooit op de horrorpijler dus gaat een wereld voor mij open.

Ik heb je wel eens gezien hoor

En, harstikke leuk hier.
Als dames zonodig 'n topic voor zichzelf willen houden/maken is de opdracht simpel: saaie titel + slechte inhoud = weinig interesse.
quote:Star schreef op 23 november 2009 @ 19:45:

[...]

Ja plieeeeees ik wil het ook weten.Bovenaan de OP staat: "Dit forum is gesloten".
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 23 november 2009 @ 19:47:

Is net nog op gereageerd dames. Topic is dus erg boven aan te vinden maar er zullen er vast meer zijn.Hèhè, gevonden.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Zamirah schreef op 23 november 2009 @ 19:49:

[...]

Bovenaan de OP staat: "Dit forum is gesloten".

Het forum nog wel. Toe maar.

Fuck it, laten we massaal gaan partycrashen. Waar hálen sommige mensen het lef toch vandaan. Waren vroeger zeker van die kattekopjes die minder populaire meisjes uit de groep stootten, mochten niet me knikkeren enzo.
quote:Norre schreef op 23 november 2009 @ 19:47:

Kunnen de ik-hoef-niet-meer-zwangeren zich hier ook verenigen in een topic?En als je dan spijt krijgt van je beslissing, word je eruit geknikkerd?
quote:rouke schreef op 23 november 2009 @ 19:49:

Als dames zonodig 'n topic voor zichzelf willen houden/maken is de opdracht simpel: saaie titel + slechte inhoud = weinig interesse.Wat heb jij nou in je handen?
Heb net even zitten lezen, de laatste 2 pagina's of zo...

Het is wel triest wat er aan de hand is in dat topic. En de betreffende forumster kan er niks aan doen dat TO zo zit te zaniken. Misschien maar niet rellen daar...
quote:lindy schreef op 23 november 2009 @ 19:51:

Fuck it, laten we massaal gaan partycrashen. Waar hálen sommige mensen het lef toch vandaan. Waren vroeger zeker van die kattekopjes die minder populaire meisjes uit de groep stootten, mochten niet me knikkeren enzo.Dan is mijn vraag: waar ís de party?
Star:

geen idee, polio perhaps? (ik dacht je naar mijn schrijfwijze verwees; laag zelfbeeld en all.)

ooww.. je doelt op m'n avatar..

A: dat ben ik niet, wayy too cute to be me

B: Ik ben man

C: inderdaad 'n(/meerdere?) bijzondere kitten ja..

2 óf 3 kittenhoofdjes; ik dacht in eerste instantie ook 2, maar het lijkt alsof het 3 vergroeide kittens zijn..
lindy schreef op 23 november 2009 @ 19:51:

Fuck it, laten we massaal gaan partycrashen. Waar hálen sommige mensen het lef toch vandaan. Waren vroeger zeker van die kattekopjes die minder populaire meisjes uit de groep stootten, mochten niet me knikkeren enzo

Present en paraat, leid me er maar heen en we gaan crashen.
O my god, na enig scrollen zie ik een topic:

De Eggie meiden.

Ik durf niet verder te lezen. Brrrr, wat een engheid hier.
Alleen als je voornemens bent je vanaf november 2009 te laten bezwangeren, Yas.
quote:rouke schreef op 23 november 2009 @ 20:00:

Star:

geen idee, polio perhaps? (ik dacht je naar mijn schrijfwijze verwees; laag zelfbeeld en all.)

ooww.. je doelt op m'n avatar..

A: dat ben ik niet, wayy too cute to be me

B: Ik ben man

C: inderdaad 'n(/meerdere?) bijzondere kitten ja..

2 óf 3 kittenhoofdjes; ik dacht in eerste instantie ook 2, maar het lijkt alsof het 3 vergroeide kittens zijn..

We hebben al eerder een mannelijk exemplaar gehad die zich als vrouw verkleedde, dus ach
Jammer dat topic...

las er net even hoe gereageerd werd (op blz 6) op een vriendelijk bericht van iemand die ook mee wou schrijven...

BAM,deur dicht!
quote:lindy schreef op 23 november 2009 @ 20:06:

Alleen als je voornemens bent je vanaf november 2009 te laten bezwangeren, Yas.Virtueel ga ik er in mee. Niet in het 'eggie'.
Ik wil ook wel crashen maar al die topics zijn hetzelfde. Wat een ellende zeg.
uhm, als ik heel eerlijk ben, vind ik het niet zo kies om dit op deze manier onder de aandacht te brengen. Meld het in betreffende topics en zet het in de OP van het modtopic.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:dorinke schreef op 23 november 2009 @ 20:07:

Ik wil ook wel crashen maar al die topics zijn hetzelfde. Wat een ellende zeg.

Ze gebruiken woorden als 'ongi'.

Ik moet op mijn handen gaan zitten, beter dat ik deze horrorhoek weer verlaat, voordat er waarschuwingen uitgedeeld gaan worden en ik heb er al eentje aan mijn broek hangen.
Daar wordt het waarschijnlijk niet gelezen Rosanna? Denk dat er daarom voor deze manier is gekozen.
Dat heeft Angel 4 toch gedaan?
Rosanna, hier mogen ze wel heel erg duidelijk in zijn. Anders gaan ze maar gezellig een hyves-klupje oprichten.
Ja, dat vind ik echt.
quote:rosanna08 schreef op 23 november 2009 @ 20:09:

uhm, als ik heel eerlijk ben, vind ik het niet zo kies om dit op deze manier onder de aandacht te brengen. Meld het in betreffende topics en zet het in de OP van het modtopic.

Denk ook dat het bij meerdere topics gebeurt en echt niet alleen op de horrorpijlert...

Zo weet iedereen het weer ff..

(en het rellerige waait wel weer over)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven