Topics mogen geen ledenstop hebben.

23-11-2009 18:54 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb begrepen dat dit niet bij iedereen bekend is, daarom besteed ik er een apart onderwerp aan, om het bij iedereen op deze pijler onder de aandacht te brengen.

Op het vivaforum zijn topics openbaar en mag iedereen meeschrijven. Er zijn dus geen ledenstops mogelijk voor topics.

Wordt er voor gekozen met een tabel bij te houden hoe het met iedereen gaat, dan kiest men er dus voor om dat te doen voor iedereen die mee wil schrijven.

Het viva-forum is openbaar en gastvrij.

Ledenstops passen niet binnen dit beleid.

Topic openers hebben tot morgenavond de tijd om de ledenstops uit de openingsposts te halen. Staan ze er morgenavond nog in, dan haal ik het weg en kan de OP niet meer aangepast worden.
Grappig, ik zou niet eens met dat clubje mee willen schrijven. Ben wel gestopt met de pil maar klus niet en wil ook geen beeeb alsjeblieft en ben nog geen hubbie tegen gekomen. Wel een lieve man en een baby zou best welkom zijn. Bestaan er ook topics waarin je niet hoeft te klussen of je leven er vanaf hangt en waar er plek is voor iedereen??

Nou ja, goeie regel lijkt me.
Ik weet ook niet wat NOD is. Dus ik kom er niet verder mee.

Wat een ingewikkelde materie.
quote:ambrosia9 schreef op 23 november 2009 @ 20:50:

Grappig, ik zou niet eens met dat clubje mee willen schrijven. Ben wel gestopt met de pil maar klus niet en wil ook geen beeeb alsjeblieft en ben nog geen hubbie tegen gekomen. Wel een lieve man en een baby zou best welkom zijn. Bestaan er ook topics waarin je niet hoeft te klussen of je leven er vanaf hangt en waar er plek is voor iedereen??

Nou ja, goeie regel lijkt me.Die topics zijn vast zeldzaam.
Ik pleit dan ook voor de OD! Doe mij alsjeblieft een OD...
quote:Marriss schreef op 23 november 2009 @ 19:33:

Ik heb een keer (met vorige nick) meegemaakt dat ik ergens mee wilde schrijven, maar gewoon compleet werd genegeerd door de schrijfsters... dat bleek hun manier te zijn om een ledenstop aan te geven. Dat topic is nog steeds actief trouwens. Vind het dus allemaal bitsjes maar heb de ballen niet om dat tegen hun te zeggen Gewoon in een kletsgroepje op Overig gooien, dan is de lol tot negeren er snel af want dan wordt hun topic dus beslist niet meer genegeerd. Maar wat een onbeschoftheid zeg! Bah, zit me hier echt over op te winden, wat een schoolpleinmentaliteit!
quote:Jaschenca schreef op 23 november 2009 @ 20:52:

[...]

Gewoon in een kletsgroepje op Overig gooien, dan is de lol tot negeren er snel af want dan wordt hun topic dus beslist niet meer genegeerd. Maar wat een onbeschoftheid zeg! Bah, zit me hier echt over op te winden, wat een schoolpleinmentaliteit! Wij willen wel even kijken daar hoor, geen probleem.
OD ?

BV ?

NOD ?

Ongi ?

Ik vind het ingewikkelde materie...

quote:yasmijn schreef op 23 november 2009 @ 20:51:

[...]

Die topics zijn vast zeldzaam.Nou bij deze, hoop dat ik niet de enige ben
Ik heb waarschijnlijk geen populaire mening, maar ik vind dat er op het betreffende topic nou ook wel een beetje wordt doorgedraafd.

De dames wisten niet dat het niet mocht (kan me ook ergens wel voorstellen, op andere fora mag het wel). Het is niet zo heel aardig, maar ze zijn er op aangesproken en dan is het daarmee wel klaar, toch?

Om dan hun topic te gaan vernachelen (vernaggelen?) met pagina's onzin vind ik dan ook weer niet zo aardig (of gastvrij).
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:yasmijn schreef op 23 november 2009 @ 20:50:

Ik weet ook niet wat NOD is. Dus ik kom er niet verder mee.

Wat een ingewikkelde materie.Niet Ongesteldheid Dag. De dag waarop je anders ongesteld zal worden maar hopelijk nu dus niet. Dit is de dag waarop je kan gaan testen.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 23 november 2009 @ 21:00:

[...]

Niet Ongesteldheid Dag. De dag waarop je anders ongesteld zal worden maar hopelijk nu dus niet. Dit is de dag waarop je kan gaan testen.O. Beetje snel. In mijn tijd wachtten we daar een paar dagen mee, als je echt een dag of 4 overtijd was (overtijd zal wel OT zijn)
quote:rosanna08 schreef op 23 november 2009 @ 20:09:

uhm, als ik heel eerlijk ben, vind ik het niet zo kies om dit op deze manier onder de aandacht te brengen. Meld het in betreffende topics en zet het in de OP van het modtopic.

Ik vond het belangrijk genoeg om het apart onder de aandacht te brengen.

Het was niet bedoeld om mensen tot rellen aan te zetten.

In de topics die ik weet heb ik een waarschuwing geplaatst, maar ik had het idee dat het een trend is dat nieuwe mensen in een groepje genegeerd worden. Ook als het niet in de OP van dat topic staat.

Ik vind het belangrijk dat iedereen weet dat alle topics op het vivaforum open zijn voor iedereen.
Het punt is denk ik dat de schrijfsters van zulke topics toch niet hier gaan kijken. Die snappen het hele principe al niet (ze noemen een topic een forum) en posten alleen in het 'groepje.' dus ik vrees dat dit topic weinig uithaalt.

Marisss, dat is onvriendelijk zeg!

Dat betreffende groepje waar nu zoveel gepost is vond ik ook heel onaardig naar een forumner toe die ze niet meer wilden laten meeschrijven. Maar ik vraag me af of dit 'pesten' wel de oplossing is. Dit is namelijk wel weer heel onaardig van ons...
het doel snap ik 4, echt, het gaat me alleen om de manier waarop.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik neem aan dat de boodschap over gekomen is.

Dit topic was geen uitnodiging om op topics met een leden stop te gaan rellen.

Hier kan wel weer een slot op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven