Topics mogen geen ledenstop hebben.
maandag 23 november 2009 om 18:54
Ik heb begrepen dat dit niet bij iedereen bekend is, daarom besteed ik er een apart onderwerp aan, om het bij iedereen op deze pijler onder de aandacht te brengen.
Op het vivaforum zijn topics openbaar en mag iedereen meeschrijven. Er zijn dus geen ledenstops mogelijk voor topics.
Wordt er voor gekozen met een tabel bij te houden hoe het met iedereen gaat, dan kiest men er dus voor om dat te doen voor iedereen die mee wil schrijven.
Het viva-forum is openbaar en gastvrij.
Ledenstops passen niet binnen dit beleid.
Topic openers hebben tot morgenavond de tijd om de ledenstops uit de openingsposts te halen. Staan ze er morgenavond nog in, dan haal ik het weg en kan de OP niet meer aangepast worden.
Op het vivaforum zijn topics openbaar en mag iedereen meeschrijven. Er zijn dus geen ledenstops mogelijk voor topics.
Wordt er voor gekozen met een tabel bij te houden hoe het met iedereen gaat, dan kiest men er dus voor om dat te doen voor iedereen die mee wil schrijven.
Het viva-forum is openbaar en gastvrij.
Ledenstops passen niet binnen dit beleid.
Topic openers hebben tot morgenavond de tijd om de ledenstops uit de openingsposts te halen. Staan ze er morgenavond nog in, dan haal ik het weg en kan de OP niet meer aangepast worden.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 23 november 2009 om 19:27
maandag 23 november 2009 om 19:33
Ik heb een keer (met vorige nick) meegemaakt dat ik ergens mee wilde schrijven, maar gewoon compleet werd genegeerd door de schrijfsters... dat bleek hun manier te zijn om een ledenstop aan te geven. Dat topic is nog steeds actief trouwens. Vind het dus allemaal bitsjes maar heb de ballen niet om dat tegen hun te zeggen
maandag 23 november 2009 om 19:38
maandag 23 november 2009 om 19:41
maandag 23 november 2009 om 19:43
quote:dorinke schreef op 23 november 2009 @ 19:33:
Lijkt me een goed idee Zamirah, we doen allemaal mee met de januari tm december 2007 tm 2011 gestopt met de pil tm de voor altijd zwanger- topics. Dat zal ze leren!Is er ook een topic pas zwanger over tig jaar? Dan heb ik nog tijd om eerst even een kerel te scoren, anders ook zo lastig.
Lijkt me een goed idee Zamirah, we doen allemaal mee met de januari tm december 2007 tm 2011 gestopt met de pil tm de voor altijd zwanger- topics. Dat zal ze leren!Is er ook een topic pas zwanger over tig jaar? Dan heb ik nog tijd om eerst even een kerel te scoren, anders ook zo lastig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 23 november 2009 om 19:45
quote:mylenevalerie schreef op 23 november 2009 @ 19:43:
[...]
Is er ook een topic pas zwanger over tig jaar? Dan heb ik nog tijd om eerst even een kerel te scoren, anders ook zo lastig.speciaal daarvoor is het topic 'Kind in je uppie'.
[...]
Is er ook een topic pas zwanger over tig jaar? Dan heb ik nog tijd om eerst even een kerel te scoren, anders ook zo lastig.speciaal daarvoor is het topic 'Kind in je uppie'.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 23 november 2009 om 19:46
quote:Solomio schreef op 23 november 2009 @ 19:45:
[...]
speciaal daarvoor is het topic 'Kind in je uppie'.Oh wel gastvrij dat ze die al voor mij geopend hebben. Kom normaal nooit op de horrorpijler dus gaat een wereld voor mij open.
[...]
speciaal daarvoor is het topic 'Kind in je uppie'.Oh wel gastvrij dat ze die al voor mij geopend hebben. Kom normaal nooit op de horrorpijler dus gaat een wereld voor mij open.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 23 november 2009 om 19:47
quote:mylenevalerie schreef op 23 november 2009 @ 19:43:
[...]
Is er ook een topic pas zwanger over tig jaar? Dan heb ik nog tijd om eerst even een kerel te scoren, anders ook zo lastig. een 'misschien ooit pas zwanger over tig jaar maar misschien ook niet en wie weet nooit omdat ik het niet wil' topic openen! Dan hoeft niemand zich buitengesloten worden en kan zelfs EN meeschrijven.
[...]
Is er ook een topic pas zwanger over tig jaar? Dan heb ik nog tijd om eerst even een kerel te scoren, anders ook zo lastig. een 'misschien ooit pas zwanger over tig jaar maar misschien ook niet en wie weet nooit omdat ik het niet wil' topic openen! Dan hoeft niemand zich buitengesloten worden en kan zelfs EN meeschrijven.