Single parents, going strong forever!! deel 21
dinsdag 17 november 2009 om 18:25
Dat bedoelde ik ook Dolphine, dat ze hem dus niet zomaar opnemen, dan moet het dus best erg zijn. In de media doen ze het af als gewone griep en dat je je er niet zo druk om moet maken. Jemig zeg, wat is dat toch met die mensen! Asociaal vind ik dat, ZUCHT. Kan me voorstellen dat je daar vreselijk van baalt. Zeg je daar dan ook wat van als je ze de volgende keer wel ziet?
Hoe is het met de jonge, donkere, schone? heb je nog contact gehad via hyves? Staat ie nu ook bij jou op je hyves dan kan ik (heel nieuwsgierig) ff gluren! Hihihi!
Hoe is het met de jonge, donkere, schone? heb je nog contact gehad via hyves? Staat ie nu ook bij jou op je hyves dan kan ik (heel nieuwsgierig) ff gluren! Hihihi!
dinsdag 17 november 2009 om 18:34
Hallooooo!
Hehe, daar ben ik weer..Had gisteren geen puf meer, het was een lange dag en 's morgens eerst weer zo'n fijne bijeekomst waar we ook al niet vrolijker van werden..
Het lijkt idd niet te geloven, maar we moeten nu weer via een leuk plaatsingssysteem aangeven wat we willen en dat kan weer betekenen dat je ergens terecht komt waar je helemaal niet wilt. Gaat wat te ver om hier uit te leggen, maar ik had sterke deja vu gevoelens!!
Hmm Theetje, een ladiesnight kerstshow in Intratuin?? Wat moet ik me daarbij voorstellen?? Whoehaha!!
Wel echt iets voor kersfreaks zoals wij ja!
Leuk, veel feestjes in het verschiet! Wat leuk dat jullie weer ouderwets Sinterklaas gaan vieren! Met een grotere groep is dat toch wel gezellig he! Sterkte met je vele, vele werken..
He balen Dolphine, zoveel mensen niet thuis! Dat snap je toch niet eigenlijk he. Oei, schrikken zeg, van je achterneefje. Gelukkig dat ie weer wat aan de beterende hand is!
Bij ons is het beleid nu zelfs zo dat wanneer iemand een afspraak heeft en van te voren opbelt dat er thuis iemand met de mexicaanse griep is, die persoon niet hoeft/mag komen (maar ja, wanneer iemand dat niet aangeeft gaat dat hele scenario natuurlijk niet door). Nu vragen wij ons wel af (shit, vergeten te vragen) dat wanneer er iemand van ons thuis een mexicaanse zieke heeft, of wij dan ook niet hoeven te komen??? LOL
Natuurlijk zijn niet alle coaches zo als die van jullie, maar ik vind het wel vaak heel toevallig dat wanneer een vader coach/leider is van een team, de zoon toch wel erg vaak in het 1e terecht komt..tenminste, dat was bij onze club zo.
Ik geef je groot gelijk hoor!
Verder lag er gisteren een brief van een bewoner hier in de straat in de bus, waaruit bleek dat meerdere mensen zo'n groot bedrag aan stookkosten moesten bijbetalen. Da's toch wel heel frappant. Hij had de zaak aangekaart bij de woningbouw en het zit echt heel raar in elkaar. Er zijn kostenstijgingen en die zijn als volgt verdeelt: 16% voor de woningbouw en bijna 50 % komt voor rekening van de bewoners. HUH, da's wel heel erg oneerlijk! Hij raadde iedereen aan om een klacht in te dienen indien je deze problemen had, ik heb dus wederom een epistel in mekaar gedraaid en aangetekend verzonden dit x. Heb ook gelijk maar vermeld dat totdat zij duidelijk kunnen maken dat het echt kosten betreft welke ik zelf heb veroorzaakt, ik niet betaal. Stoer he! Dat meer mensen dit probleem hebben sterkt natuurlijk wel. en nu maar afwachten wanneer ik iets hoor. Heb ook in de brief om een ontvangstbevestiging gevraagd.
Tja...verder superdruk op het werk, ben blij dat ik morgen maar een halve dag heb. Zucht, kan ik weer de hele middag thuisblijven omdat ze komen voor onderhoud van de geiser. En zo is er altijd wat. Blehhh!!!!
dinsdag 17 november 2009 om 19:08
hihi theetje,
kijk maar even op mijn hyves.
Hij heeft me vanavond een krabbel gestuurd. Al is de foto niet erg duidelijk moet ik zeggen, je moet goed kijken wie hij is, in ieder geval niet de kleine...... hahaha
Oh scarlet dat is bij ons ook hoor, dat zoontjes van coach of leider spontaan in het 1e komen. Al moet ik wel in alle eerlijkheid bekennen dat dit jochie ook echt wel goed kan voetballen. Alleen zo jammer dat hij elke wedstrijd wel moet huilen omdat er iets niet lukt zoals hij bedacht heeft en dat is wel heel irritant.
Scarlet, balen van die stookkosten, maar wel goed om in dit geval samen te spannen...
Hihi zoonlief staat nu onder de douche sinterklaasliedjes te zingen, zo schatig!
kijk maar even op mijn hyves.
Hij heeft me vanavond een krabbel gestuurd. Al is de foto niet erg duidelijk moet ik zeggen, je moet goed kijken wie hij is, in ieder geval niet de kleine...... hahaha
Oh scarlet dat is bij ons ook hoor, dat zoontjes van coach of leider spontaan in het 1e komen. Al moet ik wel in alle eerlijkheid bekennen dat dit jochie ook echt wel goed kan voetballen. Alleen zo jammer dat hij elke wedstrijd wel moet huilen omdat er iets niet lukt zoals hij bedacht heeft en dat is wel heel irritant.
Scarlet, balen van die stookkosten, maar wel goed om in dit geval samen te spannen...
Hihi zoonlief staat nu onder de douche sinterklaasliedjes te zingen, zo schatig!
dinsdag 17 november 2009 om 21:05
Ooohhhh Dolphine, jij maakt het wel heel moeilijk!! Die kleine is het niet en de middelste van de overige drie is het ook niet. Dan blijven er twee over en dan gok ik op de meest rechtse!!!
Hìj heeft donker haar en zoals hij op de foto staat, undercover dan door die zonnebril, klopt ie het meest met je beschrijving!
En zoals hij erop staat is het wel een cutie hoor!!
Hìj heeft donker haar en zoals hij op de foto staat, undercover dan door die zonnebril, klopt ie het meest met je beschrijving!
En zoals hij erop staat is het wel een cutie hoor!!
dinsdag 17 november 2009 om 23:27
Nou dolph,ik heb ook even gegluurd....whoehahahhahaah!!!
mijn dolphientje weer aan de sjans..ik lig in een deuk!
idd wel een jong blaadje..maar daar voel je toch niets van..hahaha!
al is het ff voor de fun...wink wink...
balen voor je neefje mop...arm jochie..6jr!
hoop dat het helemaal goed komt!
wat tof van hummel dat diploma!!!!
fijn dat hij het zo naar zn zin heeft gehad,voor jou ook weer een lekker gevoel toch?
theetje jou nog ven snel...uurtje dan maar...even door d ephone gesproken..heel veel sterkte op je werk en ik hoop dat daar snel verandering in komt hoor!!
wat feesies int verschiet...bofkont!
Scar,heb jij weer...gaan ze nou weer sjoemelen..dacht dat je het ergste gehad had..tssssssss arggggg!!!
Heeel goed van jou moppie dat gebeuren van je stookkosten afrekening!!!
Zijnze nou helemaal betoeterd!!!
Ik ga duimen voor je en je mede flatbewoners...al ben ik bang dat je aan het kortste eind trekt...di eklote WBV!!!!
Ik heb Goddank mn energie afrekening vandaag binnen gekregen(excl verwarming,die zit in mn huur inbegrepen)...kon niet anders dan terug krijgen...ging vorig jr ruim 25 eurie omhoog en heb natuur lijk va januari een nieuwe wasmachien en koelkast..Alabel..nou das een goeie truuk geweest
168 eurie terug!!!
Kon Sjakie wel ff gebruiken in de crisis waar ik nu al va juli in zit!
Mn belastingcenten die ik nog moet krijgen wordt aan gewerkt..zeggen ze...1400 eurie ladies!!!
Hoop deze week te horen wanneer ik ze ongeveer tegemoed kan zien..
vandaag ff bijgebeund...ff 3 klanten gedaan moest gewoon...ik kan amper rondkomen ..nog ff 1,5 maand krap zitten en dan hoop ik va januari weer bijgewerkt te zijn bij de BD ivm huur en zorgtoeslag..
Ben doodop en morgen begint mn heeeeerlijke werkweek bij heks weer....
maar we gaan er weer voor..doe het voor mn klanten en met die instelling red ik het wel ff tot vlg jaar sept....als die evt nieuwe baan eraan komt..
Kuzzzzzzzzzzzzzzieeeeeeeee
mijn dolphientje weer aan de sjans..ik lig in een deuk!
idd wel een jong blaadje..maar daar voel je toch niets van..hahaha!
al is het ff voor de fun...wink wink...
balen voor je neefje mop...arm jochie..6jr!
hoop dat het helemaal goed komt!
wat tof van hummel dat diploma!!!!
fijn dat hij het zo naar zn zin heeft gehad,voor jou ook weer een lekker gevoel toch?
theetje jou nog ven snel...uurtje dan maar...even door d ephone gesproken..heel veel sterkte op je werk en ik hoop dat daar snel verandering in komt hoor!!
wat feesies int verschiet...bofkont!
Scar,heb jij weer...gaan ze nou weer sjoemelen..dacht dat je het ergste gehad had..tssssssss arggggg!!!
Heeel goed van jou moppie dat gebeuren van je stookkosten afrekening!!!
Zijnze nou helemaal betoeterd!!!
Ik ga duimen voor je en je mede flatbewoners...al ben ik bang dat je aan het kortste eind trekt...di eklote WBV!!!!
Ik heb Goddank mn energie afrekening vandaag binnen gekregen(excl verwarming,die zit in mn huur inbegrepen)...kon niet anders dan terug krijgen...ging vorig jr ruim 25 eurie omhoog en heb natuur lijk va januari een nieuwe wasmachien en koelkast..Alabel..nou das een goeie truuk geweest
168 eurie terug!!!
Kon Sjakie wel ff gebruiken in de crisis waar ik nu al va juli in zit!
Mn belastingcenten die ik nog moet krijgen wordt aan gewerkt..zeggen ze...1400 eurie ladies!!!
Hoop deze week te horen wanneer ik ze ongeveer tegemoed kan zien..
vandaag ff bijgebeund...ff 3 klanten gedaan moest gewoon...ik kan amper rondkomen ..nog ff 1,5 maand krap zitten en dan hoop ik va januari weer bijgewerkt te zijn bij de BD ivm huur en zorgtoeslag..
Ben doodop en morgen begint mn heeeeerlijke werkweek bij heks weer....
maar we gaan er weer voor..doe het voor mn klanten en met die instelling red ik het wel ff tot vlg jaar sept....als die evt nieuwe baan eraan komt..
Kuzzzzzzzzzzzzzzieeeeeeeee
woensdag 18 november 2009 om 13:24
Hoi meiden!
Wat een weer zeg!! Wind en regen (net dan), pfffoeeee..Maar toch wel helemaal mijn weer hoor! Lekker thuis, alhoewel ik nog wel boodschappen moet doen straks, maar nu eerst wachten op de Energiewacht, komen voor onderhoud geiser, tussen 13.00 en 16.00. Zouden afgelopen vrijdag al geweest zijn, maar de sukkels hadden de afspraak verkeerd ingepland, toen voor nop de hele middag thuisgebleven, hopelijk niet weer!
Pfff, Daan, bij mijn huur zitten de stookkosten ook inbegrepen, dat maakt het dubbel kl*te. Want nu willen ze ook mijn voorschot met 50 euro omhoog doen. 50 euro!! Elke maand, da's 600 per jaar extra, zijn ze helemaal van de pot gerukt!!
En ook nog vorig jaar overal dubbel glas gekregen he, dus voor mijn gevoel kan dit gewoon never nooit kloppen. Maar ik houd mijn hart vast hoor, bij zulke instanties altijd zooooo moeilijk om je gelijk aan te tonen..bah, ik hou helemaal niet van dit gezeik. (wie wel..duh...)
Kom op met die bonus lieve baas!! hihi
En bij jou mogen ze wel es opschieten met die centen die je nog tegoed hebt, zou je nu errrrug goed kunnen gebruiken, toch?
Ik heb trouwens nog steeds niet de nieuwe zorgverzekeringspremie binnen, ze mogen wel es opschieten.
Morgenochtend komen ze voor het opnieuw inregelen van het ventilatiesysteem, maar daar geef ik de sleutel voor af bij de buren hoor. Ik kan wel aan de gang blijven, met al die lui die van alles moeten doen in huis.
Nou ja, ik moet nu toch wachten op die pipo's..ik ga maar even hier iets doen.
Later!
woensdag 18 november 2009 om 13:46
hello hello,
Het valt niet mee he diaantje. Gelukkig wel wat geld terug bij de energie rekening. Ik kreeg ook 60 euro terug. Is niet veel, maar hoefde in ieder geval niet bij te betalen.
Zit nu te wachten op salaris, want er moeten toch sint cadeautjes gekocht worden voor de kids. En in december dan weer einde jars uitkering. dat gaat linea recta naar mijn spaarregeling. Ben toch heel hard aan het tobben om met behulp van mijn vader volgend jaar een nieuwe auto te kopen. Maar dan ook echt een nieuwe, zodat ik de 1e 3 jaar vrij ben van apk keuringen en garantie heb op onderhoud enzo.
Mijn vader kwam hier mee na de hoge kosten van vorige keer aan deze auto en de schat wil me ook wel sponsoren, dus we zijn serieus aan het rondkijken. Moet ik natuurljk wel aan hem terug betalen, maar dat si gewoon rente vrij, dus voor mij veel gunstiger.
Hij vindt dat ik het moet doen, ik maak zo veel kilometers, dat die 2e handjes elke keer zo op zijn.
Zoonlief is hier met een vriendje. is dat jongetje waarvan de ouders gaan scheiden. Zitten even lekker op de play station samen en het kind heeft hier net 2 croisantjes op. Komt goed dus.
Straks nog 1x door het weer heen, naar de voetbaltraining van zoonlief. Boodschappen heb ik al gedaan. Lekker nasi eten vanavond.
Nou dames, fijne woensdag.
Diaantje werk ze bij de heks.
Het valt niet mee he diaantje. Gelukkig wel wat geld terug bij de energie rekening. Ik kreeg ook 60 euro terug. Is niet veel, maar hoefde in ieder geval niet bij te betalen.
Zit nu te wachten op salaris, want er moeten toch sint cadeautjes gekocht worden voor de kids. En in december dan weer einde jars uitkering. dat gaat linea recta naar mijn spaarregeling. Ben toch heel hard aan het tobben om met behulp van mijn vader volgend jaar een nieuwe auto te kopen. Maar dan ook echt een nieuwe, zodat ik de 1e 3 jaar vrij ben van apk keuringen en garantie heb op onderhoud enzo.
Mijn vader kwam hier mee na de hoge kosten van vorige keer aan deze auto en de schat wil me ook wel sponsoren, dus we zijn serieus aan het rondkijken. Moet ik natuurljk wel aan hem terug betalen, maar dat si gewoon rente vrij, dus voor mij veel gunstiger.
Hij vindt dat ik het moet doen, ik maak zo veel kilometers, dat die 2e handjes elke keer zo op zijn.
Zoonlief is hier met een vriendje. is dat jongetje waarvan de ouders gaan scheiden. Zitten even lekker op de play station samen en het kind heeft hier net 2 croisantjes op. Komt goed dus.
Straks nog 1x door het weer heen, naar de voetbaltraining van zoonlief. Boodschappen heb ik al gedaan. Lekker nasi eten vanavond.
Nou dames, fijne woensdag.
Diaantje werk ze bij de heks.
woensdag 18 november 2009 om 22:44
Ola meiden.
Dolph,je hebt helemaal gelijk,mijn paps heeft ook even gesponserd zonder rente wel zo lief!
Jij maakt veeel meer kilometers dan ik en jij nog wel voor je werk en dan is het niet handig steeds in de onkosten te komen.
Rij nu al weer bijna een half jr in mn C2 en ik moet zeggen vol tevredenheid!
Je zit lekker hoog en alles is met boordpc dus geen gesodemieter waar de ellende vandaan komt,je kan het meteen uitlezen..
Voor een nieuwe had ik helemaal de middelen niet maar tegenwoordig is het wel lekker geregeld met die nieuwe auto's qua belasting etc,
Misschien een showroom model...scheeld ook al enorm veel euros'!
Scar,das een hoop centjes mop die 50,00 euro!pm
klopt idd niet vooral als jullie ni dubbele beglazing hebben gekregen!
Is er geen huurderscommissie die daar achteraan kan gaan??
Je kan ook niet aan de gang blijven met vrije uurtjes voor Jan met de korte achternaam nemen...sukkels!
Zou het anders mooi declareren..dubielen!!
Allerlei perikelen op mn werk wedrom..ik word er zo moe van..
Vandaag weer xtra gewerkt omdat baas weer dubielo had ingeplanned...niet normaal gewoon...
Heb me door de financiele omstandigheden op marrktplaats gestort om kleding te kopen...wat een uitvinding meiden!!!
Door mn extratje toch wat kunnen kopen voor weinig geld!
Een indian Rose spijkerbroek voor 15,00 eu..een zwart leuk jurkje voor 13 euries en een supermooie jas voor 42 eurie!(bruin leer gevoerd met een chonnetje en een bontje)!!!
heb nu een onderhandeling van een paar hoge suede laarzen bruin,met een bondje voor 40 eurie(geen uggs)..
Lijkt me heeerlijk warm voor als we lekker gaan wandelen met de hond!(en als ik aan de zijlijn sta op cursus van Mojo..brrrr...elke week met steenkoude poten thuiskomen...jakkie!)
Hummel wil in januari doorgaan mte EG1..vervolg cursus met de pup en verder gaan tot aan behendigheid en flyerball..het zal wel...als die jongen er lol in heb en hond...what ever!
Meiden,ga zo mand in...wat een pokke weer vandaag zeg..niet normaal!!!
Hoop dat het weer een beetje rustiger wordt...je word er zo gejaagd van...toch?
Werxe allemaal en weer tot gauw!
Dolph,je hebt helemaal gelijk,mijn paps heeft ook even gesponserd zonder rente wel zo lief!
Jij maakt veeel meer kilometers dan ik en jij nog wel voor je werk en dan is het niet handig steeds in de onkosten te komen.
Rij nu al weer bijna een half jr in mn C2 en ik moet zeggen vol tevredenheid!
Je zit lekker hoog en alles is met boordpc dus geen gesodemieter waar de ellende vandaan komt,je kan het meteen uitlezen..
Voor een nieuwe had ik helemaal de middelen niet maar tegenwoordig is het wel lekker geregeld met die nieuwe auto's qua belasting etc,
Misschien een showroom model...scheeld ook al enorm veel euros'!
Scar,das een hoop centjes mop die 50,00 euro!pm
klopt idd niet vooral als jullie ni dubbele beglazing hebben gekregen!
Is er geen huurderscommissie die daar achteraan kan gaan??
Je kan ook niet aan de gang blijven met vrije uurtjes voor Jan met de korte achternaam nemen...sukkels!
Zou het anders mooi declareren..dubielen!!
Allerlei perikelen op mn werk wedrom..ik word er zo moe van..
Vandaag weer xtra gewerkt omdat baas weer dubielo had ingeplanned...niet normaal gewoon...
Heb me door de financiele omstandigheden op marrktplaats gestort om kleding te kopen...wat een uitvinding meiden!!!
Door mn extratje toch wat kunnen kopen voor weinig geld!
Een indian Rose spijkerbroek voor 15,00 eu..een zwart leuk jurkje voor 13 euries en een supermooie jas voor 42 eurie!(bruin leer gevoerd met een chonnetje en een bontje)!!!
heb nu een onderhandeling van een paar hoge suede laarzen bruin,met een bondje voor 40 eurie(geen uggs)..
Lijkt me heeerlijk warm voor als we lekker gaan wandelen met de hond!(en als ik aan de zijlijn sta op cursus van Mojo..brrrr...elke week met steenkoude poten thuiskomen...jakkie!)
Hummel wil in januari doorgaan mte EG1..vervolg cursus met de pup en verder gaan tot aan behendigheid en flyerball..het zal wel...als die jongen er lol in heb en hond...what ever!
Meiden,ga zo mand in...wat een pokke weer vandaag zeg..niet normaal!!!
Hoop dat het weer een beetje rustiger wordt...je word er zo gejaagd van...toch?
Werxe allemaal en weer tot gauw!
donderdag 19 november 2009 om 12:27
Ola, ladies!
I'm in to the christmas spirit! Hihi, was wel erg gezellig hoor, die ladiesnight. Maar mèèèèèèn, wat is Intratuin toch reteduur!!
Zoveel onwijs leuke dingen gezien, die in mijn beleving echt wel de helft goedkoper kunnen hoor. Dat haalt de lol er dan een beetje vanaf. Heb dan ook niet veel gekocht hoor, alleen een paar kerstsokken voor aan m;n nieuwe haard en een paar klokken van takken gemaakt, die je gewoon voor sier kunt ophangen. verder niks! Ik ga binnenkort even langs de blokker, want daar had ik al iets gezien wat ik graag wilde hebben maar dat wilde ik nog niet kopen omdat ik dus nog hierheen zou gaan. Maar ik ga het mooi wel halen nog. En bij de action hebben ze ook altijd leuke kerstspulletjes en bij Xenos ook, dat scheelt toch een boel centen!
Je hebt gelijk hoor Dolphine, dat je die mogelijkheid goed bekijkt. En als je dan op die manier geholpen kan worden.... Jij maakt zo veel kilometers, dan is het toch fijn als je wat goeds onder je kont kan hebben!
Scar, het is idd wel erg vreemd ja, zeker met die nieuwe dubbele beglazing. lekker verdienen voor ze op deze manier. En als iedreen bij jullie zo'n idiote bijbetaling rekening heeft gehad dat riekt dat naar......
Je kan ook met z'n allen naar de woonbond stappen als jullie WBV geen gehoor geeft.
Ik hoop dat het lukt nog met die laarzen Daan, tsja en wat zou het via marktplaats, zit je straks toch met een lekkere nieuwe jas en laarzen en zo. Je moet trouwens wel ff uitkijken, want ik hoorde toevallig gisteren van iemand dat er met kleding soms best opgelicht wordt, jij geld overmaken en zij niks opsturen. Kijk even op marktplaats opgelicht.nl Voor je geld overmaakt.
Nou meiden, ik ga ff wat doen hier, moet straks met zoonlief naar tandarts en vanavobnd naar financieel adviseur ivm huis.
Doei doei
I'm in to the christmas spirit! Hihi, was wel erg gezellig hoor, die ladiesnight. Maar mèèèèèèn, wat is Intratuin toch reteduur!!
Zoveel onwijs leuke dingen gezien, die in mijn beleving echt wel de helft goedkoper kunnen hoor. Dat haalt de lol er dan een beetje vanaf. Heb dan ook niet veel gekocht hoor, alleen een paar kerstsokken voor aan m;n nieuwe haard en een paar klokken van takken gemaakt, die je gewoon voor sier kunt ophangen. verder niks! Ik ga binnenkort even langs de blokker, want daar had ik al iets gezien wat ik graag wilde hebben maar dat wilde ik nog niet kopen omdat ik dus nog hierheen zou gaan. Maar ik ga het mooi wel halen nog. En bij de action hebben ze ook altijd leuke kerstspulletjes en bij Xenos ook, dat scheelt toch een boel centen!
Je hebt gelijk hoor Dolphine, dat je die mogelijkheid goed bekijkt. En als je dan op die manier geholpen kan worden.... Jij maakt zo veel kilometers, dan is het toch fijn als je wat goeds onder je kont kan hebben!
Scar, het is idd wel erg vreemd ja, zeker met die nieuwe dubbele beglazing. lekker verdienen voor ze op deze manier. En als iedreen bij jullie zo'n idiote bijbetaling rekening heeft gehad dat riekt dat naar......
Je kan ook met z'n allen naar de woonbond stappen als jullie WBV geen gehoor geeft.
Ik hoop dat het lukt nog met die laarzen Daan, tsja en wat zou het via marktplaats, zit je straks toch met een lekkere nieuwe jas en laarzen en zo. Je moet trouwens wel ff uitkijken, want ik hoorde toevallig gisteren van iemand dat er met kleding soms best opgelicht wordt, jij geld overmaken en zij niks opsturen. Kijk even op marktplaats opgelicht.nl Voor je geld overmaakt.
Nou meiden, ik ga ff wat doen hier, moet straks met zoonlief naar tandarts en vanavobnd naar financieel adviseur ivm huis.
Doei doei
donderdag 19 november 2009 om 18:27
Goooodevening!
En zo is het alweeeer bijna weekend..Gewoon éng zo snel als de tijd gaat.
Helemaal in de Xmas spirit Theetje! Gaaf! Jaaa, het gaat nu opschieten he! Jammer ja, dat Intratuin zo duur is. Het is wel net luilekkerland, maar pfoeee, die prijzen soms.
Jij hebt nu echt een gave haard om die sokken aan te hangen, zooo knus! En sowieso kun je die mantel errug leuk versieren..
Dit jaar wil ik toch echt ter decoratie van die takken met katoenbolletjes eraan, kvind het zo lekker winters staan.
He Daan, shoppen via marktplaats..lache! Maar ga je het dan ophalen of laat je het opsturen?? Hopen dat het lukt met die laarzen! Werd je onrustig van de storrum? Ik vind het zalig weer, zo lekker waaien!
Dat zou een hartstikke goeie oplossing zijn Dolphine, als het zou lukken met een auto op die manier. Zou toch gaaf zijn, als je een echt nieuwe kon kopen! Ja, dat salaris mag van mij ook opschieten, zucht..al hoef ik natuurlijk geen sintdootjes te kopen, hihi.
Behalve die brief naar de woningbouw heb ik ook mijn klachten bij Radar gedeponeerd. Daar waar ze op zoek naar mensen met problemen met blokverwarming en dat bedrijf waar wij die metertjes van hebben, daar waren giga veel klachten over. Dus misschien via dat kanaal ook nog iets.
Vandaag weer suuuuuuperleuk gebabbeld met R! Hij was weer adorable..We hebben uitgebreid de boeren van Boer zoekt vrouw geëvalueerd (hij volgt het ook!), a.s. dinsdag hebben we toch die borrel, hij vroeg of wanneer hij om 18.00 uur kwam (begint om 16.00) ik er dan ook nog wel was..Hmmm...bedoelt ie dat ie dat dan hoopt of dat ie hoopte dat ik al weg zou zijn??
Ik ga maar van het positieve uit, whoehaha! We hadden het er nog over dat we nooit uitbundige grote lange feesten hebben en dat er eigenlijk nooit iets smeuiigs gebeurd. Het leek hem ook wel wat als dat wel zo zou zijn, zodat er nog spannende verhalen rond konden gaan (pfff, kben best bereid wat spanning teweeg te brengenhoor..kom maar op!)
Wokken ging hij niet, da's nou weer jammer..Vroeg wel of ik wel ging dan, dus wie weet lukt het me nog om hem toch over te halen? Ik ga dinsdag ook proberen om hem eerder mee te krijgen hoor! Workaholic.
Nou ja, het waren weer een paar supergezellige uurtjes.
Superdruk, dat wel, het lijkt net alsof ik de hele dag voor niks zo aan het rennen en vliegen ben, die kast raakt gewoon niet leeg. Ik haal er een stapel uit en een ander legt er weer een nieuwe stapel in..Frustrerend!!
Ook nog weer een collega die ik al even niet had gezien die me een supercompliment maakte ivm het afgevallen zijn..Het was een goeie dag!
En nu eten...
Smakelijk!
donderdag 19 november 2009 om 21:19
hello,
Hier ook een rustig dagje voor mijn doen. haha vanmorgen vergadering gehad en vanmiddag 2 hulpverlening plan besprekingen.
En tussendoor nog even de overblijf bij zoonlief op school gedaan. Ik wilde mosselen eten vanavond, die waren in de aanbieding bij de lidl. Stond mijn moeder vanmorgen op de voice mail, dat ze mosselen gekocht had en dat we bij haar konden eten. Zo lief.
En achteraf maar goed ook, want mijn laatste afspraak was is amersfoort, tot 5 uur en het was toch druk terug naar huis dus uiteindelijk pas om 6 uur thuis.
Goh diaan wat een uitvinding is dat dan he dat marktplaats, lekker shoppen voor weinig.
Ik moet ook nog op zoek naar een paar laarzen.
hihi theetje, jij al helemaal in de kerstsferen dus. Hier eerst volop sinterklaas, en daarna pas aan kerst denken.
Scarlet, moeilike man hoor die dok van je. Dat je hem bijna mee moet slepen naar een feestje zeg.... haha
Zoonlief heeft bedacht dat hij toch nog wel een pietenpak wilde dit jaar. Nu hadden ze bij de jumbo kompleet voor 4,= en dat is met muts, broek, shirt en kraag. Gelukkig past hij zijn zwarte maillot van vorig jaar nog, gaat dus helemaal goed komen zaterdag met de intocht.
Hier ook een rustig dagje voor mijn doen. haha vanmorgen vergadering gehad en vanmiddag 2 hulpverlening plan besprekingen.
En tussendoor nog even de overblijf bij zoonlief op school gedaan. Ik wilde mosselen eten vanavond, die waren in de aanbieding bij de lidl. Stond mijn moeder vanmorgen op de voice mail, dat ze mosselen gekocht had en dat we bij haar konden eten. Zo lief.
En achteraf maar goed ook, want mijn laatste afspraak was is amersfoort, tot 5 uur en het was toch druk terug naar huis dus uiteindelijk pas om 6 uur thuis.
Goh diaan wat een uitvinding is dat dan he dat marktplaats, lekker shoppen voor weinig.
Ik moet ook nog op zoek naar een paar laarzen.
hihi theetje, jij al helemaal in de kerstsferen dus. Hier eerst volop sinterklaas, en daarna pas aan kerst denken.
Scarlet, moeilike man hoor die dok van je. Dat je hem bijna mee moet slepen naar een feestje zeg.... haha
Zoonlief heeft bedacht dat hij toch nog wel een pietenpak wilde dit jaar. Nu hadden ze bij de jumbo kompleet voor 4,= en dat is met muts, broek, shirt en kraag. Gelukkig past hij zijn zwarte maillot van vorig jaar nog, gaat dus helemaal goed komen zaterdag met de intocht.
zaterdag 21 november 2009 om 00:05
Hoe later op de avond...whoehaha!
Heerlijk weekend meiden! De werkweek is wederom omgevlogen (pfff, kword echt een oud wijf en blijf het maar herhalen..maar de tijd vliegt écht!)
He wat naar Dolphine, verlicht thuis werken..hihi. Best lekker toch?
Toch nog weer een leuk momentje met lekkere dok: op vrijdag zien we hem eigenlijk nooit, omdat ie dan pas 's middags op kantoor komt en dan spreekuren heeft, hij blijft dan altijd beneden. dus gisteren toen ik weg ging zei ik "tot morgen, al zien we je dan toch niet:" ..Vanmiddag, ik zat helemaal alleen en was lekker aan het werk, kwam ie ineens aan. Zacht zingend "wat is het hier lekker rustig", dat was al lief. Kwam naast me zitten wat dossiers bekijken, beetje kletsen. Toen ie wat later weer naar beneden ging zei hij zomaar: nou heb je me vandaag toch nog gezien. ?? Waar kwam dat nou ineens vandaan? Ja, natuurlijk doordat wat ik gisteren zei, maar dat dat bij hem ook is blijven hangen vin'k toch grappig. "druk" weekje voor de boeg, dinsdag de borrel, woensdag een avond waarop verschillende mbo's zich presenteren, vrijdag etentje..Vooral leuke dingen, da's natuurlijk altijd goed.
Nou, ondertussen is het zaterdag...welterusten!
zaterdag 21 november 2009 om 11:02
Nee snap ik Dolphine dat op je zelf reageren niet echt gezellig is hahahaha. Onderhand zouden we wel gezellig kunnen gaan mailen. We schrijven nog maar met z'n vieren en soms vijfen. Maar goed, mag de pret die we onderling hebben niet drukken toch!
Ach wat schattig zeg dat ie graag een pietenpakje wil, die knul van je! Is ie nu erg zenuwachtig? Oh en dan heeft ie vandaag ook nog dat kinderfeestje erachteraan toch? Leuke dag voor je manneke! En je pleegzoon ook gezellig dit weekend erbij! Mogen ze dan hun schoen zetten vanavond?
Scarlet, die dok geeft rare signalen af, maar één ding is wel duidelijk, hij vindt je op z'n minst erg aardig. Jammer dat ie dan verder niets laat blijken hè. Wat een gezellige dingen heb jij om naar uit te kijken! Is die borrel alleen een borrel of echt een feestje! Dan zou je nog met 'm kunnen dansen of zo.
Oh ja had je nog iets van radar gehoord of van de WBV?
Zoonlief is naar toneel nu, dat doet ie tegenwoordig ook, Is vandaag de tweede keer.Ze gaan een stuk doen van William Sheakspear; Romeo en Julia, maar dan in een modern jasje.
Ik ga me zo maar weer klaar maken voor het werk, nu twee avonden en dan drie nachten en dan ben ik eindelijk ook drie dagen vrij. Dan hoop ik even lekker een ochtendje of middag naar de stad te gaan, ik moet echt een nieuwe winterjas die van mij zijn echt op! Die ene heb ik al drie jaar en die andere twee jaar, Ons bien zunig, hahahahaha. Maar ze zijn gewoon echt op. Maar ik ga ook even op MP neuzen hoor Diaan. Kijken of ik daar ook iets op kan scoren. je weet maar nooit.
Zo en dan ga ik nu maar douchen,meiden allemaal heel fijne dag vandaag!
Ach wat schattig zeg dat ie graag een pietenpakje wil, die knul van je! Is ie nu erg zenuwachtig? Oh en dan heeft ie vandaag ook nog dat kinderfeestje erachteraan toch? Leuke dag voor je manneke! En je pleegzoon ook gezellig dit weekend erbij! Mogen ze dan hun schoen zetten vanavond?
Scarlet, die dok geeft rare signalen af, maar één ding is wel duidelijk, hij vindt je op z'n minst erg aardig. Jammer dat ie dan verder niets laat blijken hè. Wat een gezellige dingen heb jij om naar uit te kijken! Is die borrel alleen een borrel of echt een feestje! Dan zou je nog met 'm kunnen dansen of zo.
Oh ja had je nog iets van radar gehoord of van de WBV?
Zoonlief is naar toneel nu, dat doet ie tegenwoordig ook, Is vandaag de tweede keer.Ze gaan een stuk doen van William Sheakspear; Romeo en Julia, maar dan in een modern jasje.
Ik ga me zo maar weer klaar maken voor het werk, nu twee avonden en dan drie nachten en dan ben ik eindelijk ook drie dagen vrij. Dan hoop ik even lekker een ochtendje of middag naar de stad te gaan, ik moet echt een nieuwe winterjas die van mij zijn echt op! Die ene heb ik al drie jaar en die andere twee jaar, Ons bien zunig, hahahahaha. Maar ze zijn gewoon echt op. Maar ik ga ook even op MP neuzen hoor Diaan. Kijken of ik daar ook iets op kan scoren. je weet maar nooit.
Zo en dan ga ik nu maar douchen,meiden allemaal heel fijne dag vandaag!
zaterdag 21 november 2009 om 17:04
Of zoonlief zenuwachtig was? woehaha wel nee. vanmorgen om kwart over 5 was meneertje klaar wakker en helemaal hyper! Joepie wat een feest. haha
Intocht was wel erg leuk. De kleinstje van mijn broertje was ook mee. Zijn andere dochter had haar 1e korfbalwedstrijd en mijn broertje had vandaag zijn (uitgestelde vrijgezellenfeest). Ik was dus gezellig met 3 kids naar de intocht. Hebben ons keurig achter het hek geinstaleerd. Komen er heel laat nog mensen aan die gewoon voor het hek gaan staan, recht voor de neuzen van die kikds. Ik kan me daar zo boos om maken he. Er staan toch verdorrie niet voor niks hekken. Ik heb er wat van gezegd, en andere mensen ook nog, maar dat wordt gewoon genegeerd. Puntje bij paaltje moesten ze dus nog over de grote mensen (echt waar, grote mensen die voor die kinderen gaan staan) heen kijken.
Echt verschikkelijk asociaal!
Maar goed zoonlief vond het geweldig, pleegzoon geloofd niet meer, maar vindt zo'n intocht nog wel erg leuk en mijn nichtje vond het alleen maar eng, hahaha die wilde naar huis nog voordat ze sinterklaas gezien had.
De jongens zakken vol pepernoten gescoord, even gezwaaid naar sinterklaas en weer naar huis.
Bij oma lekker warme chocolade melk gedronken.
Zoonlief daarna naar feestje gebracht. En daar liepen er nog veel meer te hyperen. Pffff heb die ouders veel succes gewenst. Ze gingen bowlen, ik ben benieuwd hoe dat gegaan is.
Nu leuke film op tv aan het kijken met pleegzoon, Niko. Erg grappig. En vanavond schoen zetten uiteraard, haha
Theetje wat leuk dat jouw kanjer nu aan toneel doet. Dat zie ik die van mij dus echt never nooit doen he. Die heeft zo'n hekel aan alles wat met op een podium staan te maken heeft.
Werk ze trouwens de komende dagen/ nachten.
Scarlet, leuk momentje met dok dus. Tja als hij zulke signalen afgeeft, misschien toch eens een gokje wagen bij hem dan?
Op het werk wilde ze trouwens ook iets met sinterklaas doen. Het idee was een kleinigheidje van 2,50 en daarbij een leuk gedicht. Nu hebben er mensen geprotesteerd dat ze het bedrag te laag vinden en dat ze voor 10,= een cadeau willen kopen.
Nou mooi niet dus. Heb gelijk gemaild dat ik dat te veel vindt. Is al moeilijk zat om voor mijn eigen kind en familie sint cadeautjes te kopen en dan voor een collega ook nog eens. Heb gemaild dat ik financieel in zwaar weer zit momenteel en dat ze met een beetje fantasie best iets kunnen vinden voor weinig geld. Het gaat tenslotte om de fun en het gedicht, cadeautje is maar bijzaak toch?
Intocht was wel erg leuk. De kleinstje van mijn broertje was ook mee. Zijn andere dochter had haar 1e korfbalwedstrijd en mijn broertje had vandaag zijn (uitgestelde vrijgezellenfeest). Ik was dus gezellig met 3 kids naar de intocht. Hebben ons keurig achter het hek geinstaleerd. Komen er heel laat nog mensen aan die gewoon voor het hek gaan staan, recht voor de neuzen van die kikds. Ik kan me daar zo boos om maken he. Er staan toch verdorrie niet voor niks hekken. Ik heb er wat van gezegd, en andere mensen ook nog, maar dat wordt gewoon genegeerd. Puntje bij paaltje moesten ze dus nog over de grote mensen (echt waar, grote mensen die voor die kinderen gaan staan) heen kijken.
Echt verschikkelijk asociaal!
Maar goed zoonlief vond het geweldig, pleegzoon geloofd niet meer, maar vindt zo'n intocht nog wel erg leuk en mijn nichtje vond het alleen maar eng, hahaha die wilde naar huis nog voordat ze sinterklaas gezien had.
De jongens zakken vol pepernoten gescoord, even gezwaaid naar sinterklaas en weer naar huis.
Bij oma lekker warme chocolade melk gedronken.
Zoonlief daarna naar feestje gebracht. En daar liepen er nog veel meer te hyperen. Pffff heb die ouders veel succes gewenst. Ze gingen bowlen, ik ben benieuwd hoe dat gegaan is.
Nu leuke film op tv aan het kijken met pleegzoon, Niko. Erg grappig. En vanavond schoen zetten uiteraard, haha
Theetje wat leuk dat jouw kanjer nu aan toneel doet. Dat zie ik die van mij dus echt never nooit doen he. Die heeft zo'n hekel aan alles wat met op een podium staan te maken heeft.
Werk ze trouwens de komende dagen/ nachten.
Scarlet, leuk momentje met dok dus. Tja als hij zulke signalen afgeeft, misschien toch eens een gokje wagen bij hem dan?
Op het werk wilde ze trouwens ook iets met sinterklaas doen. Het idee was een kleinigheidje van 2,50 en daarbij een leuk gedicht. Nu hebben er mensen geprotesteerd dat ze het bedrag te laag vinden en dat ze voor 10,= een cadeau willen kopen.
Nou mooi niet dus. Heb gelijk gemaild dat ik dat te veel vindt. Is al moeilijk zat om voor mijn eigen kind en familie sint cadeautjes te kopen en dan voor een collega ook nog eens. Heb gemaild dat ik financieel in zwaar weer zit momenteel en dat ze met een beetje fantasie best iets kunnen vinden voor weinig geld. Het gaat tenslotte om de fun en het gedicht, cadeautje is maar bijzaak toch?
zondag 22 november 2009 om 17:25
Haii!
Er wordt zwaar weer verwacht he..Nog niet veel van te merken hier, heb wel uit voorzorg de (toch al overleden) planten weggegooid en de stoelen ingeklapt (whoehaha, kdenk niet dat het nog buiten zitten wordt), dus kom maar op met die zware buien! Ik hou d'r van!
Helaas Theetje, de borrel is een afscheid van een collega die met pensioen gaat en ik ben bang dat het alleen een hapje en drankje zal zijn, met de nodige stukjes of whatever tussendoor. Maar mag de pret niet drukken natuurlijk! Misschien wordt ie wel wat losser met wat alcohol erin?? Maar ja, ik weet nog bij de vorige borrel, toen was het zo druk, heb ik hem eigenlijk amper gezien/gesproken, moet natuurlijk niet weer zo gaan.
Wat leuk zeg, dat je zoon nu ook aan toneel doet. Is echt wel zijn ding he, ik weet nog toen met die playbackshow dat ie daar ook zo van genoten had en de musical natuurlijk.. Echt leuk dat hij dat zo leuk vindt!
Nog ééééven doorbijten en dan EINDELIJK 3 dagen vrij!!
Om je echt rot aan te ergeren he Dolphine, van die asocialen. Grrr, je zou ze toch wat.
De kids hebben dus heerlijk genoten bij en van de intocht, hoe was het feestje verlopen? Ben je nog naar Ajax geweest vandaag?
Ik vind het ook belachelijk hoor, dat het persé 10 euro moet gaan kosten. Het gaat toch idd om het idee en de lol en niet om het cadeau. Hebben ze al definitief beslist dat het 10 euro moet zijn?
Tsja, die dok he..Ik dacht dat het behoorlijk over was qua gevoel, maar als hij zich weer zo open opstelt, doet me dat toch wel weer wat. Juist het feit dat ie er zich totaal niet van bewust lijkt dat hij zo aantrekkelijk is en totaal niet arrogant is en soms zelfs wat schutterig en verlegen overkomt (alhoewel hij er wel heel stoer en cool uitziet) maakt dat ik hem zo aantrekkelijk vindt. (niet dat iedereen die er goed uitziet gelijk arrogant is, zo bedoel ik het niet).Ik weet nog steeds niet of ie nu wel of niet iemand heeft, we hebben het er niet meer over gehad. Moet ik toch maar weer es even aankaarten, voor ik wat voor move dan ook maak.. Het blijft lastig meiden..zucht..
Eerst die borrel maar es!
zondag 22 november 2009 om 21:41
hello ladies,
Zeker nog naar ajax geweest. Wilde beide jongens mee nemen, maar de kaarten waren 48 euro per stuk. Echt niet dus he.... Ik heb mijn broer gestrikt om met ze naar de bios te gaan. Ze zijn naar die grote geweest bij de arena, helemaal leuk dus. Ik naar voetbal, zij naar de film en afsluiten met de mac. Ajax goed gewonnen en jongens echt genoten van de film up.
En zo heeft iedereen een leuke dag gehad.
Hihi die scarlet..... stiekum moet ik wel een beetje lachen om jouw verhalen over je dok hoor.....
Rustig afwachten en met die borrel een intressant gesprek aanknopen.
Theetje, werk ze
Zeker nog naar ajax geweest. Wilde beide jongens mee nemen, maar de kaarten waren 48 euro per stuk. Echt niet dus he.... Ik heb mijn broer gestrikt om met ze naar de bios te gaan. Ze zijn naar die grote geweest bij de arena, helemaal leuk dus. Ik naar voetbal, zij naar de film en afsluiten met de mac. Ajax goed gewonnen en jongens echt genoten van de film up.
En zo heeft iedereen een leuke dag gehad.
Hihi die scarlet..... stiekum moet ik wel een beetje lachen om jouw verhalen over je dok hoor.....
Rustig afwachten en met die borrel een intressant gesprek aanknopen.
Theetje, werk ze
maandag 23 november 2009 om 18:19
Hoi!
Blehh, wat een weer is het weer. Gelukkig nu lekker binnen, wel een beetje nat geregend toen ik boodschappen ging doen, maar viel erg mee.
Mijn collega was weer terug van vakantie, hoeraaaa, tenminste weer een beetje lucht.
48 euro voor een losse kaart Dolphine??? Da's toch niet meer leuk gewoon. Wie kan dat nou betalen! Heel goed opgelost hoor, jij lekker naar de voetbal en zij naar de bios.
Morgen de borrel! Wat er gebeuren zal, of ik wel of niet met R. aan de babbel kom, maakt niet uit, ik ga het gewoon erg leuk hebben, ik heb er zin an! Eerst morgen nog een vergadering met het hele team met aansluitend lunch, dus ook met R. (normaal gesproken nl niet). Da's ook gezelly (de vergadering niet, maar de luch, ff voor de duidelijkheid, hihi).
Fijne avond meisjes!
maandag 23 november 2009 om 20:27
Hai lieverds! Iedereen nog z'n hemd aan? Niemand eruit gewaaid? Mèèèèn wat een weer zeg!
Vanochtend bij onze Daan geweest, was gezellig! Ze heeft m'n haar ff in de plooi gebracht de lieverd. Zijn ook nog ff bij kwantum geweest, zag ik schitterende kussens voor op m'n bank. 4 stuks, twee grote en twee kleintjes 80 euries, nouuuu in geen 80 jaar hoor, wat een geld! Baal d'r wel van.
Daan had ff op marktplaats gekeken, precies dezelfde jas als jij! voor 5 tientjes, maar mijn maat niet. helaas. Dus toch maar ff de stad in van de week.
Scar, leuk, leuk morgen de borrel!! En helemaal de juiste instelling! Sluit het aan op het werk of ga je eerst nog naar huis?
Dolphine, jemig wat een geld idd, 48 piek! Belachelijk. Nou super toch voor die knullen lekker naar de bios geweest! En jij een topdag vwb Ajax!
Goed van je dat je eerlijk bent geweest over dat cadeautjes geld! En je hebt gelijk het gaat om de gezelligheid en gedicht! Heb je er al reacties op gehad?
Nou ik ga me klaar maken voor m'n werk, nog drie nachten...
Fijne aaf meiden!
Vanochtend bij onze Daan geweest, was gezellig! Ze heeft m'n haar ff in de plooi gebracht de lieverd. Zijn ook nog ff bij kwantum geweest, zag ik schitterende kussens voor op m'n bank. 4 stuks, twee grote en twee kleintjes 80 euries, nouuuu in geen 80 jaar hoor, wat een geld! Baal d'r wel van.
Daan had ff op marktplaats gekeken, precies dezelfde jas als jij! voor 5 tientjes, maar mijn maat niet. helaas. Dus toch maar ff de stad in van de week.
Scar, leuk, leuk morgen de borrel!! En helemaal de juiste instelling! Sluit het aan op het werk of ga je eerst nog naar huis?
Dolphine, jemig wat een geld idd, 48 piek! Belachelijk. Nou super toch voor die knullen lekker naar de bios geweest! En jij een topdag vwb Ajax!
Goed van je dat je eerlijk bent geweest over dat cadeautjes geld! En je hebt gelijk het gaat om de gezelligheid en gedicht! Heb je er al reacties op gehad?
Nou ik ga me klaar maken voor m'n werk, nog drie nachten...
Fijne aaf meiden!
maandag 23 november 2009 om 20:59
Ola meiden!
Ooh ooh Scarrie beebie...wat een perikelen op je werk!
Ik lig in een deukie!
Je kan er zowaar een dokters romanneke van gaan schrijven!
Sluit mij aan bij dolph,probeer relaxed te zijn en een schot voor d eboeg geven om een leuk prive gesprekje op gang te zetten,gaat jou helemaaaal lukken!
Gooi het desnoods op Medisch Centrum West perikelen..hahaha..of hij daar wel eens´last ´van gehad heeft in zn loopbaan....en zo niet...is de eerste aflevering bij deze begonnen!!
Iig leuke dingen in het verschiet,geniet ervan moos!
Dolphie,wat heerlijk he die kids zo zenuwachtig voor de Sint!
Wat een boerel*llen die vlws mensen..is toch voor die kids!aso gewoon!
Bovendien heb je helemaal gelijk betreft die Sint cadeautjes op je werk,moet wel leuk blijven!
Nog wat van je nieuwbakken lieffie gehoord??
Hoest met het bowl feesie afgelopen??ouders afgevoerd naar Riagg??hahahaha!
Vandaag Theetje gezelli op bezoek gehad,ff pruikie id plooi gemaakt en idd ff kwantum geweest in het snertweer..
Wat een leuke spullies!
Wat jammer dat die jas niet je maat was...ff verder snuffelen!
Heb ook maar die zak met geurkaarsjes later met hummel en wandlampje ook nog geslaagd voor 7 euries!
Morgen komt zn nieuwe springbok bed van de Wehkamp,was uitverkoop net als mijn springbok!
Hummel wil nu toch liever een 2persoonsbed...ja duhuh!20 jr!(misschien een lieffie op het oog...begrijp die ommezwaai niet zo in ene..hihi)
Verder lood in mn benen,erg moe en de afgelopen dagen een beetje wat verwerkingsmomentjes gehad..over van alles...zag er niet uut toen Thee vanmorgen kwam..maar ach..het moet er toch uit..ben wat aan het afsluiten en misschien omdat er wat nieuws op stapel ligt...heb nog geen idee hoe dat gaat uitpakken...maar...idd meiden..heb een oogje op iemand!
Wderzijds een klik bespeur ik wel,maar persoon in questie heeft net 3 mnd geleden zn relatie beindigd,ofwel samen dan..
Zit nog in de verwerkingsfase geloof ik..is er heel open over...
Ken hem al een jaar of 3...is zowaar een klant die tegenover mn werk ook nog woont..hahaha(kzie um dus ook vaak thuiskomen...haha)
Moet wel veel aan hem denken en ben verder nieuwsgierig naar hem en dat vind ik al heel wat voor mij!
Geen persoon die je in de Wehkamp aantreft,maar ik val niet zo op die stoere mannen macho's dat weten jullie...
Mochten er ontwikkelingen zijn...meld ik het wel...hihi.
Ga zo douchen en op tijd mn bedje in,morgen komt hummel zn bed tussen 8 en 9.45...lekker vroeg dus op mn vrije dag en ook nog naar de tandarts om half 1...EINDELIJK DIE NOODVULLING VERVANGEN DOOR DE DEFINITIEVE!
OOOOOOOOh...dat gewroet in bek...word nu al misselijk!
Tot gauw weer!
Ooh ooh Scarrie beebie...wat een perikelen op je werk!
Ik lig in een deukie!
Je kan er zowaar een dokters romanneke van gaan schrijven!
Sluit mij aan bij dolph,probeer relaxed te zijn en een schot voor d eboeg geven om een leuk prive gesprekje op gang te zetten,gaat jou helemaaaal lukken!
Gooi het desnoods op Medisch Centrum West perikelen..hahaha..of hij daar wel eens´last ´van gehad heeft in zn loopbaan....en zo niet...is de eerste aflevering bij deze begonnen!!
Iig leuke dingen in het verschiet,geniet ervan moos!
Dolphie,wat heerlijk he die kids zo zenuwachtig voor de Sint!
Wat een boerel*llen die vlws mensen..is toch voor die kids!aso gewoon!
Bovendien heb je helemaal gelijk betreft die Sint cadeautjes op je werk,moet wel leuk blijven!
Nog wat van je nieuwbakken lieffie gehoord??
Hoest met het bowl feesie afgelopen??ouders afgevoerd naar Riagg??hahahaha!
Vandaag Theetje gezelli op bezoek gehad,ff pruikie id plooi gemaakt en idd ff kwantum geweest in het snertweer..
Wat een leuke spullies!
Wat jammer dat die jas niet je maat was...ff verder snuffelen!
Heb ook maar die zak met geurkaarsjes later met hummel en wandlampje ook nog geslaagd voor 7 euries!
Morgen komt zn nieuwe springbok bed van de Wehkamp,was uitverkoop net als mijn springbok!
Hummel wil nu toch liever een 2persoonsbed...ja duhuh!20 jr!(misschien een lieffie op het oog...begrijp die ommezwaai niet zo in ene..hihi)
Verder lood in mn benen,erg moe en de afgelopen dagen een beetje wat verwerkingsmomentjes gehad..over van alles...zag er niet uut toen Thee vanmorgen kwam..maar ach..het moet er toch uit..ben wat aan het afsluiten en misschien omdat er wat nieuws op stapel ligt...heb nog geen idee hoe dat gaat uitpakken...maar...idd meiden..heb een oogje op iemand!
Wderzijds een klik bespeur ik wel,maar persoon in questie heeft net 3 mnd geleden zn relatie beindigd,ofwel samen dan..
Zit nog in de verwerkingsfase geloof ik..is er heel open over...
Ken hem al een jaar of 3...is zowaar een klant die tegenover mn werk ook nog woont..hahaha(kzie um dus ook vaak thuiskomen...haha)
Moet wel veel aan hem denken en ben verder nieuwsgierig naar hem en dat vind ik al heel wat voor mij!
Geen persoon die je in de Wehkamp aantreft,maar ik val niet zo op die stoere mannen macho's dat weten jullie...
Mochten er ontwikkelingen zijn...meld ik het wel...hihi.
Ga zo douchen en op tijd mn bedje in,morgen komt hummel zn bed tussen 8 en 9.45...lekker vroeg dus op mn vrije dag en ook nog naar de tandarts om half 1...EINDELIJK DIE NOODVULLING VERVANGEN DOOR DE DEFINITIEVE!
OOOOOOOOh...dat gewroet in bek...word nu al misselijk!
Tot gauw weer!
maandag 23 november 2009 om 21:11
hallo,
Heb idd al reacties gehad van collega's en iedereen heeft zo iets van, spreek je creativiteit maar aan. Het gaat om de fun. Geen probleem dus, alleen voor de mannen (maar dat zijn er maar 3) die schijnen het moeilijk te vinden haha.
Gisteren een aanvaring met de buurvrouw gehad. Dat achtelijke mens is echt aan het doordraaien nu. Belde om kwart voor 10 's avonds hier aan om me te waarschuwen dat zoonlief 's avonds staat de blowen> huh..... dat kind slaapt 's avonds. Zij wist te beweren dat het jochie uit zijn raam klimt. Ja hoor, hij is 7 en bang in het donker en weet geen eens wat blowen is, Ik heb haar keihard uitgelachen en gevraagd of ze toevallig niet zelf wat te veel op had. Oh ja het raarste van alles was nog dat haar zoontje van 4 naast haar stond. Om kwart voor 10! Dat mens spoort echt niet. Ze kon me overigens geen detaills geven maar wel getuigen, alleen toen ik om namen vroeg wist ze die niet,. Heb hier en daar wat naavraag gedaan vandaag, maar niemand weet er iets vanaf.
Wel dat zij gisterenmiddag ook bij de andere buurvrouw stennis heeft staan schoppen en haar kinderen voor van alles en nog wat heeft uigescholden. Zo erg dat die buurvrouw haar het huis uitgezet heeft.
Zegt wel weer genoeg lijkt me.
Heb zoonlief vanmorgen wel een beetje uitgehoord of hij van grote jongens wel eens sigaretten krijgt? hij zei van niet, ook toen ik zei dat ik niet boos zou worden als hij eerlijk zou zeggen, maar hij moest zelfs huilen, nee mama echt niet
En trouwens hij is de laatste maanden niet eens meer bij die voetbalkooi geweest, heel vreemd verhaal dus allemaal.
Mijn ouders zeiden vanavond ook al, als ze volgende keer weer aanbelt met zo'n lulverhaal ik gewoon aangifte moet doen. Maar volgens mij bereik ik daar helemaal niks mee. Gewoon negeren lijkt me de beste optie.
Vervelend hoor theetje, shoppen voor een nieuwe jas.
En lekker je pruik weer in model door onze diaan. De schat he, tussen al haar drukke werkzaamheden door.
Werk ze vannacht.
Heb idd al reacties gehad van collega's en iedereen heeft zo iets van, spreek je creativiteit maar aan. Het gaat om de fun. Geen probleem dus, alleen voor de mannen (maar dat zijn er maar 3) die schijnen het moeilijk te vinden haha.
Gisteren een aanvaring met de buurvrouw gehad. Dat achtelijke mens is echt aan het doordraaien nu. Belde om kwart voor 10 's avonds hier aan om me te waarschuwen dat zoonlief 's avonds staat de blowen> huh..... dat kind slaapt 's avonds. Zij wist te beweren dat het jochie uit zijn raam klimt. Ja hoor, hij is 7 en bang in het donker en weet geen eens wat blowen is, Ik heb haar keihard uitgelachen en gevraagd of ze toevallig niet zelf wat te veel op had. Oh ja het raarste van alles was nog dat haar zoontje van 4 naast haar stond. Om kwart voor 10! Dat mens spoort echt niet. Ze kon me overigens geen detaills geven maar wel getuigen, alleen toen ik om namen vroeg wist ze die niet,. Heb hier en daar wat naavraag gedaan vandaag, maar niemand weet er iets vanaf.
Wel dat zij gisterenmiddag ook bij de andere buurvrouw stennis heeft staan schoppen en haar kinderen voor van alles en nog wat heeft uigescholden. Zo erg dat die buurvrouw haar het huis uitgezet heeft.
Zegt wel weer genoeg lijkt me.
Heb zoonlief vanmorgen wel een beetje uitgehoord of hij van grote jongens wel eens sigaretten krijgt? hij zei van niet, ook toen ik zei dat ik niet boos zou worden als hij eerlijk zou zeggen, maar hij moest zelfs huilen, nee mama echt niet
En trouwens hij is de laatste maanden niet eens meer bij die voetbalkooi geweest, heel vreemd verhaal dus allemaal.
Mijn ouders zeiden vanavond ook al, als ze volgende keer weer aanbelt met zo'n lulverhaal ik gewoon aangifte moet doen. Maar volgens mij bereik ik daar helemaal niks mee. Gewoon negeren lijkt me de beste optie.
Vervelend hoor theetje, shoppen voor een nieuwe jas.
En lekker je pruik weer in model door onze diaan. De schat he, tussen al haar drukke werkzaamheden door.
Werk ze vannacht.
dinsdag 24 november 2009 om 22:28
Hai meisjes!
Laat ik het gelijk maar vast vertellen, niks, nada noppes, geen woord zelfs gewisseld met R.!! Tssss, hoe bestaat het, zou je haast denken!
Ik heb het wel heel leuk gehad hoor, was echt supergezellig ik hoorde wederom tot één van de laatsten die weggingen, hihi.Hij kwam idd pas rond 18.00 uur, ik stond toevallig (jaja) net bij de bar om een bestellinkje te doen, alleen even hey!, vervolgens bleef hij plakken bij een groepje van 3, ssssaaaaaiiiiii, terwijl ik dan weer hier, dan weer daar, in elk geval daar waar het leuk was. Zo tegen 19.15 ging ie ook weer weg, nah.....
Hm, viel me wel een beetje van hem tegen, dat ie helemaal niet even met anderen ging kletsen. Op de één of andere manier nodigde het ook niet uit om een praatje met hem aan te knopen, ik weet niet goed waarom. Nou ja, dat was niets dus.
Wel errug veel lol gehad met mijn andere dok en overige collega's, dus sowieso een geslaagde avond hoor, maar ja..
Pfff, kansloze missie gewoon! En niet echt een party animal hoor, wat ik er zo van zag. Nu hoef je natuurlijk helemaal niet lam of aangeschoten zijn, pff, liever niet zeg, maar hij kwam niet eens een beeeetje los.
Tijdens de vergadering nog wel wat blikken van verstandhouding gewisseld en da's dan wel weer even bijzonder, even aankijken en een lachje, maar tjeeez.....als dat het is. Pffff.
zucht.
Nou ja Dolphine, wat een idioot en raar verhaal???
Is dat je directe buuf? Spoort ze wel? Echt te gek voor woorden gewoon. Hopelijk blijft het hierbij en blijft ze je niet constant lastig vallen met dit soort idiote verhalen. Blowen...TSSSs!!!
He wat leuk Theetje, ff gezellig bij Daan langs geweest.
Hopelijk slaag je snel voor een nieuwe jas! Gelukkig is het nog niet zo koud..
Oooo Daantje, spannend hoor!! Ontwikkelingen op liefdesvlak, ik hou d'r van!! Heerlijk toch, dat gevoel dat er van beide kanten wel "iets" is, en nu maar afwachten hoe het zich ontwikkeld..
Hummel dus ook zo'n lekker bed! Ik vind het zooo jammer dat ze ze niet in 2.10 of 2.20 hebben! (voor mijn gozer). Ik zit er trouwens nog steeds aan te denken om er zelf een te bestellen, maar ja, hij heeft veel harder een nieuw bed nodig dan moi..
Nou ja, op naar het volgende "feestje", vrijdag dus een etentje. Zal ook wel gezellig worden, is met onze oude oude club, voor we in dit pand kwamen te "wonen". Ik zal morgen R. wel niet zien, ik maar een halve dag natuurlijk. Ik denk dat het gewoon niet zo mag zijn meiden..we zullen wel niet voor mekaar bestemd zijn..whoehaha!
dinsdag 24 november 2009 om 22:33
Joehoe meisjes waar zitten jullie? Ik mis jullie hier.
Scar, jij natuurlijk die borrel vandaag. Was het een beetje gezellig? En heb je dok een beetje aan de praat gekregen?
Thee, jij natuurlijk aan het werk. Werk ze.
Diaantje hoe was het bij de tandarts? En het nieuwe bed van je hummel? is het allemaal gelukt?
En heel stiekem dus een oogje op iemand, je maakt me erg nieuwschierig.
Hier weinig nieuws onder de zon. Vanmorgen een workshop kind vriendelijk scheiden gehad. Heel mooi allemaal, maar in de praktijk komen we helaas toch vaak anders tegen.
Die gekke buurvrouw van mij wel tegen gekomen maar haar links laten liggen. Ze heeft het nergens meer over.
Scar, jij natuurlijk die borrel vandaag. Was het een beetje gezellig? En heb je dok een beetje aan de praat gekregen?
Thee, jij natuurlijk aan het werk. Werk ze.
Diaantje hoe was het bij de tandarts? En het nieuwe bed van je hummel? is het allemaal gelukt?
En heel stiekem dus een oogje op iemand, je maakt me erg nieuwschierig.
Hier weinig nieuws onder de zon. Vanmorgen een workshop kind vriendelijk scheiden gehad. Heel mooi allemaal, maar in de praktijk komen we helaas toch vaak anders tegen.
Die gekke buurvrouw van mij wel tegen gekomen maar haar links laten liggen. Ze heeft het nergens meer over.