Single parents, going strong forever!! deel 21
zondag 1 november 2009 om 21:49
ola meiden
gisteraaf geen a'damse aaf gedaan...had er geen kracht voor en mn hoofdpijn vierde hoogtij...
volgende keer maar weer!
theetje kwam gezelli langs met diesel vandaag ,wat een schouspel...meneertje de chiwapwap..was de dominantie himself..so cute!
s'morgens puppycursus...pfoe...huisje gedaan...de wassen morgen maar draaien..ff pas op de plaats!...ik kan niet anders..
ajax gewonnen Dolph!!wat een goeie pot..5-1!
ga je echt ff bellen vd week,wil alles horen van je broer zn weddingday...igg waren de weergoden met ze!
Scar,heb geen schaatswedstrijd nog gezien..of aan het werk of thuis de nodige verplichtingen of indutten op de bank..
Enne...af en toe sondigen mag hoor!!je bent zo goed bezig metdat lijnen...ik wacht nog steeds een picture af!
Enn tja...kirsten ook afgehaakt..zoals meerdere ...
Lucky zien we niet meer..Essie...wat gebeurd er toch??
Had het er met Theetje nog over...ik laat het jullie weten via phone...
gisteraaf geen a'damse aaf gedaan...had er geen kracht voor en mn hoofdpijn vierde hoogtij...
volgende keer maar weer!
theetje kwam gezelli langs met diesel vandaag ,wat een schouspel...meneertje de chiwapwap..was de dominantie himself..so cute!
s'morgens puppycursus...pfoe...huisje gedaan...de wassen morgen maar draaien..ff pas op de plaats!...ik kan niet anders..
ajax gewonnen Dolph!!wat een goeie pot..5-1!
ga je echt ff bellen vd week,wil alles horen van je broer zn weddingday...igg waren de weergoden met ze!
Scar,heb geen schaatswedstrijd nog gezien..of aan het werk of thuis de nodige verplichtingen of indutten op de bank..
Enne...af en toe sondigen mag hoor!!je bent zo goed bezig metdat lijnen...ik wacht nog steeds een picture af!
Enn tja...kirsten ook afgehaakt..zoals meerdere ...
Lucky zien we niet meer..Essie...wat gebeurd er toch??
Had het er met Theetje nog over...ik laat het jullie weten via phone...
maandag 2 november 2009 om 11:44
Goedemorgen
druk weekendje gehad maar wel gezellig.
Gistermiddag idd bij Daan geweest, aaaagggh die arme Mo snapte niks van die kleine frummel. Zat ie op de bank voelde die zich een hele vent maar zodra die dan op de grond was durfde de held niet goed hoor. En die ame Mo was hartstikke lief. Echt een lekkere knuffel. Werd nog verwend ook, kreeg een hartstikke leuk opgemaakt bloem/plant stuk in een zinken emmer. Alvast voor mij B-day.
s'Avonds op kraamvisite geweest, neef van X had eindelijk gezond kindje na miskraam en doodgeboren kindje. Hartstikke zoet kereltje en erg inimini. So cute.
Zodirect ga ik met toet voor de herkeuring, vamiddag nog ff slapen en dan speel ik weer paar dagen voor molletje.
Zoooo vette pot hè gisteren Dolphine, en ernstig gewonnen!
Ohhh wat erg die files, is toch nie normaal meer.
Heb je nog nieuws over je auto?
Scar, pfffff half 4 geen wonder dat je lui bent. En je knul nog afgekeken ook, mèèèèèn die moet echt halfdood zijn.
maar goed vandaag weer fris en fruitig aan het werk? of heb je nog ff nodig om bij te trekken?
Nou ladies ga ff vaart maken hier moet zo weg met toet.
Kussssss
druk weekendje gehad maar wel gezellig.
Gistermiddag idd bij Daan geweest, aaaagggh die arme Mo snapte niks van die kleine frummel. Zat ie op de bank voelde die zich een hele vent maar zodra die dan op de grond was durfde de held niet goed hoor. En die ame Mo was hartstikke lief. Echt een lekkere knuffel. Werd nog verwend ook, kreeg een hartstikke leuk opgemaakt bloem/plant stuk in een zinken emmer. Alvast voor mij B-day.
s'Avonds op kraamvisite geweest, neef van X had eindelijk gezond kindje na miskraam en doodgeboren kindje. Hartstikke zoet kereltje en erg inimini. So cute.
Zodirect ga ik met toet voor de herkeuring, vamiddag nog ff slapen en dan speel ik weer paar dagen voor molletje.
Zoooo vette pot hè gisteren Dolphine, en ernstig gewonnen!
Ohhh wat erg die files, is toch nie normaal meer.
Heb je nog nieuws over je auto?
Scar, pfffff half 4 geen wonder dat je lui bent. En je knul nog afgekeken ook, mèèèèèn die moet echt halfdood zijn.
maar goed vandaag weer fris en fruitig aan het werk? of heb je nog ff nodig om bij te trekken?
Nou ladies ga ff vaart maken hier moet zo weg met toet.
Kussssss
maandag 2 november 2009 om 18:09
Hoi!
De kop is weer af!
en wat is het toch al weer vroeg donker zeg..
Hoe was dat nou Dolphine, in het stadion zo zonder Feyenoord supporters? Lijkt me toch heel anders dan wanneer ze er wel zijn. Maar wat een uitslag zeg! Die kleine man ook weer gewonnen, staan ze nu ook alweer bovenaan? Ze gaan écht goed he!
He Daan, gezelly Thee op visite! En pas op de plaats geeft helemaal niks hoor, denk aan jezelf!
Jij bent al lekker verwend Theetje, voor de bday! (wanneer ook weer psies???) Je gaat weer je nachtdiensten in begrijp ik? Sterkte maar weer!
Zoonlief heeft zijn 1e cijfer van toetsweek terug, 7,1 voor economie. mooi zo. Vandaag had ie oa wiskunde, juist de vragen waar je de meeste punten voor kon krijgen wist ie niet, zei hij..oh boy. Nou ja, het is toch maar afwachten.
Vandaag het briefje gekregen voor 10 minuten gesprekken, volgende week woensdag. Zou ik net met vriendin dagje gaan shoppen in Adam, maar ja, die gesprekken zijn ook errg belangrijk, is het 1e mentorcontact dit jaar. Eerlijk gezegd komt het me qua geld nu ook niet zo uit, met die afrekening van de stookkosten, dus misschien wel 2 redenen om shoppen te verzetten..Ik wil dan ook wel een beetje leuk kunnen shoppen, als ik zo'n dagje op stap ben.
Ik ga zo voor het eten zorgen..fijne avond!
maandag 2 november 2009 om 20:44
hallo, hallo,
Ik vind het ook jammer ja dat er zo veel niet meer meeschrijven hier. maar ja, je kan ze tenslotte niet dwingen.
Hihi scarlet, zoonlief staat niet bovenaan hoor, gaat ook niet lukken, want ze zijn pas na 2 wedstrijden in deze poul gekomen, dus ze missen sowieso dus al 6 punten op de koploper, dat halen ze nooit meer in. Ze hebben pas 3 wedstrijden in deze poul gespeeld, maar staan met 10 punten wel mooi 5e.
Wel jammer dat je dan weer je dagje shoppen moet afzeggen. Heb je een keer wat leuks gepland en dan komt er weer zo iets tussen. maar goed, is idd belangrijk die gesprekken en shoppen kan natuurlijk altijd nog.
Goed hoor die zoon van je.
Oh theetje, moet je nu al weer de nachtdiensten in? Voor mijn gevoel ben je er net uit zeg.
Wel een gezellige avond bij ons diaantje gehad dus. Mooi zo.
Heel goed diaan, even pas op de plaats en even aan jezelf denken.
Hier gebeurt er weer van alles, zoals gewoonlijk.
Ouders van een vriendje van zoonlief gaan uit elkaar, dit hoorde ik vanmorgen op school van die moeder. Zoonlief logeert daar wel eens en ik heb ook een leuk contact met haar, dus is best even een schok. Nooit verwacht zeg.
Hoorde ook vandaag van een collega dat ze waarschijnlijk zwanger is. pfff en ze kent die man al een week. Nou ja, iets langer, want ze hebben vroeger samen op school gezeten, maar ze hebben een week een relatie. Nu wilde ze mijn advies hebben. (is die collega met wie ik toen op stap ben geweest). Ze is inmiddels ook 38 en wil heel graag kinderen, maar dit lijkt me dan toch weer niet de juiste manier.
Niet dat ik daar wat over te zeggen heb naturlijk.
Oh ja mijn auto.
Het enige wat nu acuut moet gebeuren is de distributieriem vervangen. Dat gaat hij zaterdag voor me doen. Nieuwe ruitenwissers had hij er al even opgezet. Radiateur is volgens hem niks mis mee en uitlijnen is na het verwisselen van de voorband met de achterband ook niet nodig.
nou ja de schade valt dus mee als is die distributieriem wel een flinke kostenpost Maar goed als ik het niet doe en hij knapt, dan is mijn hele motor aan gort. Dat risico wil ik ook niet nemen.
Morgen wel een vrij rustig dagje, komt goed uit want mijn vader is jarig, dus dan kan ik na schooltijd met zoonlief naar hem toe.
Donderdag daar in tegen weer stamp vol. Wil er nog niet aan denken eigenlijk.
Ik vind het ook jammer ja dat er zo veel niet meer meeschrijven hier. maar ja, je kan ze tenslotte niet dwingen.
Hihi scarlet, zoonlief staat niet bovenaan hoor, gaat ook niet lukken, want ze zijn pas na 2 wedstrijden in deze poul gekomen, dus ze missen sowieso dus al 6 punten op de koploper, dat halen ze nooit meer in. Ze hebben pas 3 wedstrijden in deze poul gespeeld, maar staan met 10 punten wel mooi 5e.
Wel jammer dat je dan weer je dagje shoppen moet afzeggen. Heb je een keer wat leuks gepland en dan komt er weer zo iets tussen. maar goed, is idd belangrijk die gesprekken en shoppen kan natuurlijk altijd nog.
Goed hoor die zoon van je.
Oh theetje, moet je nu al weer de nachtdiensten in? Voor mijn gevoel ben je er net uit zeg.
Wel een gezellige avond bij ons diaantje gehad dus. Mooi zo.
Heel goed diaan, even pas op de plaats en even aan jezelf denken.
Hier gebeurt er weer van alles, zoals gewoonlijk.
Ouders van een vriendje van zoonlief gaan uit elkaar, dit hoorde ik vanmorgen op school van die moeder. Zoonlief logeert daar wel eens en ik heb ook een leuk contact met haar, dus is best even een schok. Nooit verwacht zeg.
Hoorde ook vandaag van een collega dat ze waarschijnlijk zwanger is. pfff en ze kent die man al een week. Nou ja, iets langer, want ze hebben vroeger samen op school gezeten, maar ze hebben een week een relatie. Nu wilde ze mijn advies hebben. (is die collega met wie ik toen op stap ben geweest). Ze is inmiddels ook 38 en wil heel graag kinderen, maar dit lijkt me dan toch weer niet de juiste manier.
Niet dat ik daar wat over te zeggen heb naturlijk.
Oh ja mijn auto.
Het enige wat nu acuut moet gebeuren is de distributieriem vervangen. Dat gaat hij zaterdag voor me doen. Nieuwe ruitenwissers had hij er al even opgezet. Radiateur is volgens hem niks mis mee en uitlijnen is na het verwisselen van de voorband met de achterband ook niet nodig.
nou ja de schade valt dus mee als is die distributieriem wel een flinke kostenpost Maar goed als ik het niet doe en hij knapt, dan is mijn hele motor aan gort. Dat risico wil ik ook niet nemen.
Morgen wel een vrij rustig dagje, komt goed uit want mijn vader is jarig, dus dan kan ik na schooltijd met zoonlief naar hem toe.
Donderdag daar in tegen weer stamp vol. Wil er nog niet aan denken eigenlijk.
dinsdag 3 november 2009 om 19:17
Goedenavond!
Brrr, natte boel zeg. Ben blij lekker warm binnen te zitten met de kaarsjes an..
Gefeliciteerd met je vader Dolphine!
Hoe is het met je moede nu eigenlijk?
Er hoeft gelukkig dus toch minder aan je auto gebeuren dan door de garage gezegd was. Hoe duur is zo'n riem eigenlijk?
Balen he, die onverwachte kosten.
Tjeez zeg, dat is wat, een week een relatie en dan zwanger...
pffff...of waarschijnlijk zwanger, misschien is het niet zo?
Ik ben benieuwd, hihi.
Morgen of overmorgen komt de schoolfotograaf. Ik vind het toch leuk dat ze dat gewoon elk jaar blijven doen. Als je de foto's naast elkaar legt zie je pas hoeveel zo'n kind verandert in een jaar. Toetsweek zit er weer op, morgen nog wel een toets maatschappijleer, maar dat is gewoon tussendoor, dus hij mag weer de hele dag aan de bak.
nou meisjes, nix te melden vanaf hier...een fijne avond dus maar weer!
dinsdag 3 november 2009 om 20:34
Ola! Gelukkig al weer m'n laatste nachtje vandaag, heb er maar twee. Over paar weken weer de nacht in. Maar de komende diensten vooral gewoon werken en heel veel cursussen. Hier ook niet veel te melden eigenlijk. Zoonlief gaat onwijs goed op school, hoewel we er wel strak op zitten, maar dat is niet zo erg. Hij is flink aan de puberitus. Z'n verkering is nog dik aan,erg leuk om te zien, kortom hij gaat lekker. Het enige wat me beetje opvalt is dat ie nu al dagen iedere keer hoofdpijn heeft. Maar even in de gaten houden en anders keer langs huisarts.
Ja dat vind ik ook zo leuk Scar, die fotograaf. Ik plak ze in een boek, dan zie je hoe ze veranderen van kleins af aan, echt erg leuk. Het is trouwens idd erg herfsterig, jakkie, en steeds vroeger donker. Idd maar lekker de kaarsjes aan, dat maakt het zo gezellig.
Gelukkig maar Dolphine, dat het niet allemaal ineen hoeft, je auto. En ja die distributieriem lijkt me dan wel goed plan, dat was de oorzaak van alle ellende die we hadden met X z'n auto en daar wordt je niet vrolijk van. Gefeliciteerd met je pa. lekker aan de taart dus vandaag.
Pfoei, moeilijk idd voor die vriendin. 38 is niet bepaald een makkelijke leeftijd om zo'n beslissing te nemen. Zeker niet als ze zo'n sterke kinderwens heeft.
Nou meiden, ik ga nof wat drinken en dan m'n spulletjes pakken. Fijne aaf.
Ja dat vind ik ook zo leuk Scar, die fotograaf. Ik plak ze in een boek, dan zie je hoe ze veranderen van kleins af aan, echt erg leuk. Het is trouwens idd erg herfsterig, jakkie, en steeds vroeger donker. Idd maar lekker de kaarsjes aan, dat maakt het zo gezellig.
Gelukkig maar Dolphine, dat het niet allemaal ineen hoeft, je auto. En ja die distributieriem lijkt me dan wel goed plan, dat was de oorzaak van alle ellende die we hadden met X z'n auto en daar wordt je niet vrolijk van. Gefeliciteerd met je pa. lekker aan de taart dus vandaag.
Pfoei, moeilijk idd voor die vriendin. 38 is niet bepaald een makkelijke leeftijd om zo'n beslissing te nemen. Zeker niet als ze zo'n sterke kinderwens heeft.
Nou meiden, ik ga nof wat drinken en dan m'n spulletjes pakken. Fijne aaf.
dinsdag 3 november 2009 om 21:17
Werk ze theetje.
De taart zit er weer in, zoonlief ligt op bed. Ik was vanmiddag wat eerder gestopt met werken zodat ik gezellig bij mijn ouders kon zijn.
Scarlet, over mijn moeder momenteel niks nieuws. Ze moet nu de prednison gaan afbouwen en kijken hoe het dan met de pijn gaat. In december heeft ze pas weer een afspraak met de oncoloog.
Leuk he die schoolfoto's. Ik koop hem toch ook ieder jaar weer van zoonlief, echt heel leuk.
Vanmorgen even de moeder van dat vriendje van zoonlief aangesproken. Hij zit idd deze week bij zijn ouders. Volgende week is hij thuis bij de kinderen en gaat zij een weekje naar haar ouders. Ze willen nog wel relatie therapie proberen, maar het zit er dus wel in dat ze echt uit elkaar gaan.
Mijn collegaatje gaat morgen naar de gynacoloog. Die afspraak stond al, ze wil dan gelijk een test laten doen, morgen hoor ik meer van haar.
Fijne avond allemaal
De taart zit er weer in, zoonlief ligt op bed. Ik was vanmiddag wat eerder gestopt met werken zodat ik gezellig bij mijn ouders kon zijn.
Scarlet, over mijn moeder momenteel niks nieuws. Ze moet nu de prednison gaan afbouwen en kijken hoe het dan met de pijn gaat. In december heeft ze pas weer een afspraak met de oncoloog.
Leuk he die schoolfoto's. Ik koop hem toch ook ieder jaar weer van zoonlief, echt heel leuk.
Vanmorgen even de moeder van dat vriendje van zoonlief aangesproken. Hij zit idd deze week bij zijn ouders. Volgende week is hij thuis bij de kinderen en gaat zij een weekje naar haar ouders. Ze willen nog wel relatie therapie proberen, maar het zit er dus wel in dat ze echt uit elkaar gaan.
Mijn collegaatje gaat morgen naar de gynacoloog. Die afspraak stond al, ze wil dan gelijk een test laten doen, morgen hoor ik meer van haar.
Fijne avond allemaal
woensdag 4 november 2009 om 14:33
Ola muchachas!!
Whoehahaha, ik denk dat de stekker van het beeldscherm een beetje los zit, heb een prachtig roze achtig beeld nu. Echt wel mooi! (maar niet de bedoeling, natulijk!)
heb lekker de boodschappies binnen, wel wat nat geworden grrrr, maar alla.
Even bij Bristol naar binnen gewipt en een winterjas voor zoonlief meegenomen, 50% kassakorting, koopje! en nu maar hopen dat de mouwen lang genoeg zijn, pfff, t'is een xxl, dat mag ik toch hopen zeg!! Idioot he, alleen voor die apenarmen van hem heeft hij een grote maat jas nodig..
Heb nog een paar hoge laarzen gepast en zowaar, ik kon erin!!
Da's toch wel een feestje waard! Ik heb ze niet gekocht hoor, komt nu niet uit, maar weten dat ik nu gewoon laarzen daar kan kopen ipv bij een (dure!) "echte" schoenenzaak..vin'k wel fijn!
Verder was er gisteren een mail van de honkbalclub, dat ze toch niet gaan beginnen met een juniorenteam en dat ze de jongens die de leeftijd hebben gaan verdelen over het aspirantenteam (dus bij het lekkere coachje) en het herenteam.
Nu is er nog 1 plekje over bij de aspiranten en de keuze is tussen 2 jongens en zoonlief heeft de 1e keus (dat vind ik dan toch wel weer erg tof). Ik ben benieuwd wat ie gaat doen.
De coch gaf aan dat het voor het plezier het beste was als ie bij de aspiranten zou blijven, maar voor zijn ontwikkeling zou het herenteam de beste keus zijn. Gaf wel aan dat plezier nu misschien wel het belangrijkst is. Ik ben benieuwd wat zoonlief zal doen..Hij mag dan niet meer pitchen, omdat ie 16 wordt, maar bij de heren zou hij dat ook niet gaan doen, omdat dan de afstand weer te groot is voor zo'n broekie als hij, dus daar hoeft ie het niet vanaf te laten hangen. Ik laat de keuze echt aan hem, al denk ik wel dat hij bij de aspiranten meer lol gaat hebben. Maar ja, wie ben ik! De jongens die daar dan over blijven, geen idee of hij dat ziet zitten en natuurlijk ook weer een aantal die net van de pupillen afkomen, dus die zijn net 12. Dan wordt het verschil wel groot.
Afwachten!
Moet je moeder de Prednison helemaal gaan afbouwen Dolphine? Wat duurt het dan eigenlijk weer lang he, voor ze weer een afspraak heeft. Maar ja, ze willen het natuurlijk ook een beetje tijd gunnen allemaal en kijken hoe het zich ontwikkelt.
Vervelend, die ouders van het vriendje van die kleine man..Merk je het ook aan de sfeer daar als hij daar is?
Is je collega er al uit, mocht ze echt zwanger zijn, of ze het kindje gaat houden?
Gelukkig Thee, je nachtdiensten zitten er weer ff op!
Wat hartstikke fijn zeg, dat het zo goed gaat op school. Moet je hem veel achter de broek aanzittenn of is even aansporen genoeg? En nog steeds dikke verkering? Wat leuk! Zit zij ook bij hem op school? (heb je vast al eens verteld... Ben'k een beetje kwijt!)
De cijfers die zoonlief tot nu toe terugheeft van toetsweek, zijn er nog maar 2, whoehaha, zijn ook goed. alleen zag hij dat zijn natuurkunde leraar op de site van school, waar je als ouders de cijfers kunt inzien, verkeerde cijfers had ingevuld, waardoor zijn gemiddelde dus omlaag was gegaan. Daar zou hij vanmiddag achteraan gaan, ik ben benieuwd. Hij heeft daar zo'n hekel aan, maar ja, dat hoort nu éénmaal ook bij volwassen worden, dat je dat soort dingen in eerste instantie zelf probeert op te lossen. Mocht hij er niet uitkomen met hem kan ik altijd zelf nog aan de bel trekken.
Oooooo er liggen nog een aantal huishoudelijke klussen op me te wachten, bleeehhhhh!!! Heb er geen zin an!!
Eerst even lekker joggingbroek aantrekken, da's wat meer comfy!
Fijne dag!
woensdag 4 november 2009 om 20:19
hallo, hallo,
En scarlet, ben je nog toe gekomen aan je huishoudelijke klussen? BLEHHH
Al was het er wel weer voor vandaag, bah wat een regen he. Zoonlief was een verzopen katje na de training.
Hij was trouwens ook vrij van school vandaag, ivm een studiedag van docenten. Heeft er niet echt veel aan gehad, want weer om buiten te spelen was het niet, dus hij heeft een beetje binnen gehangen, mee boodshappen gedaan etc.
Ik vandaag ook het nodige in huis gedaan, badkamer en wc weer een goede beurt gehad en verder alles weer ff gezogen. Maar ja, vrijdag kan het weer.... hahaha
Nou jullie merken, weinig te melden vanaf hier. Nog wel een sms van mijn collegaatje gehad. Ze moest vandaag naar de gynacoloog en ze hebben wat op kweek gezet. Over evt zwangerschap geen woord, dus ik weet niet of ze het gevraagd heeft. Nou zie haar morgen bij teamvergadering en dan hoor ik wel meer denk ik.
Hihi scarlet, heel goed hoor voor die zoon van je, eerst zelf achter dingen aan gaan.
Ook wel top dat hij nog een jaar bij de aspiranten zou kunnen blijven. Ik denk dat het goed voor hem is.. Maar ja de keus ligt idd bij hem zelf.
fijne avond meiden.
En scarlet, ben je nog toe gekomen aan je huishoudelijke klussen? BLEHHH
Al was het er wel weer voor vandaag, bah wat een regen he. Zoonlief was een verzopen katje na de training.
Hij was trouwens ook vrij van school vandaag, ivm een studiedag van docenten. Heeft er niet echt veel aan gehad, want weer om buiten te spelen was het niet, dus hij heeft een beetje binnen gehangen, mee boodshappen gedaan etc.
Ik vandaag ook het nodige in huis gedaan, badkamer en wc weer een goede beurt gehad en verder alles weer ff gezogen. Maar ja, vrijdag kan het weer.... hahaha
Nou jullie merken, weinig te melden vanaf hier. Nog wel een sms van mijn collegaatje gehad. Ze moest vandaag naar de gynacoloog en ze hebben wat op kweek gezet. Over evt zwangerschap geen woord, dus ik weet niet of ze het gevraagd heeft. Nou zie haar morgen bij teamvergadering en dan hoor ik wel meer denk ik.
Hihi scarlet, heel goed hoor voor die zoon van je, eerst zelf achter dingen aan gaan.
Ook wel top dat hij nog een jaar bij de aspiranten zou kunnen blijven. Ik denk dat het goed voor hem is.. Maar ja de keus ligt idd bij hem zelf.
fijne avond meiden.
donderdag 5 november 2009 om 18:17
Hoihoi
De keuze was niet moeilijk voor zoonlief, hij wil graag nog een jaar bij de aspiranten blijven. Ik vraag me alleen wel af of lekkere coachje nog de coach zal zijn, omdat ze ook een andere hebben straks. Ik heb net gevraagd via mail, ik ben benieuwd..
Jij al wel druk geweest Dolphine, ik alleen het hoognodige gedaan, maar moet van het weekend echt wel een paar grotere klussen gaan doen. Yak.
Weet je al meer van je collega?
Ik ga woensdag toch nog iets leuks doen met mijn vriendin, al wordt het geen Amsterdam. Ik weet nog niet hoe laat ik het mentorgesprek heb, maar 's middags en had sowieso al de dag vrij genomen. ;s morgens kunnen we dus nog best iets doen.
Nou, ik heb mijn roerbakgroente opstaan en zoonliefs pizza zit in de oven, ik ga es even kijken hoe het ermee staat...
Eet smakelijk!
donderdag 5 november 2009 om 20:27
hihi scarlet, ik moet wel, anders komt alles op het weekend neer en dan heb ik er ook geen zin in.
Hier natuurlijk voetbal kijken. Zoonlief heeft de 1e helft meegekeken en die ligt nu lekker in bed.
Vanavond weer eens fiks in de clinch met hem. Het slapen gaat nu goed, maar hij luistert echt werkelijkwaar helemaal nergens naar. Knettergek wordt ik er van.
En brutaal..... niet te zuinig. Ik ben er echt helemaal klaar mee en het wordt tijd de touwtjes weer eens stevig aan te trekken. Dat wordt morgen dus geen spelen met een vriendje, eerst maar eens luisteren.
Dit leverde natuurlijk weer de volgende strijd op.
Doodvermoeiend is het.
Op het werk ook druk geweest vandaag, maar wel lekker doorgewerkt en een leuk nieuw gezin opgestart. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Van collegaatje geen nieuws, alles staat op kweek en over 2 weken uitslag.
Wel jammer, zoonlief kreeg vandaag een uitnodiging voor een feestje op 21 nov. Helaas net onder de sinterklaasintocht hier. Dat vindt ik wel jammer, maar goed.....
Meiden fijne avond.
Hier natuurlijk voetbal kijken. Zoonlief heeft de 1e helft meegekeken en die ligt nu lekker in bed.
Vanavond weer eens fiks in de clinch met hem. Het slapen gaat nu goed, maar hij luistert echt werkelijkwaar helemaal nergens naar. Knettergek wordt ik er van.
En brutaal..... niet te zuinig. Ik ben er echt helemaal klaar mee en het wordt tijd de touwtjes weer eens stevig aan te trekken. Dat wordt morgen dus geen spelen met een vriendje, eerst maar eens luisteren.
Dit leverde natuurlijk weer de volgende strijd op.
Doodvermoeiend is het.
Op het werk ook druk geweest vandaag, maar wel lekker doorgewerkt en een leuk nieuw gezin opgestart. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Van collegaatje geen nieuws, alles staat op kweek en over 2 weken uitslag.
Wel jammer, zoonlief kreeg vandaag een uitnodiging voor een feestje op 21 nov. Helaas net onder de sinterklaasintocht hier. Dat vindt ik wel jammer, maar goed.....
Meiden fijne avond.
vrijdag 6 november 2009 om 00:17
Hai meiden, ff gauw kort berichtje. Gisteren kwam ik uit de nacht en had vandaag gelijk een avonddienst. Ben dus wel erg moe zeg maar, kwamen op het laatst ook weer de ene na de andere binnen. Dus giga druk. Tsja de blaadjes vallen weer van de bomen hè. Maar ja moet morgen wel weer vroeg op voor zoonlief en ik ben jarig dus moet sowieso ook bijtijds naar de hema voor het gebak op is. dan nog ff boodschappies doen en dan krijg ik s'middags wat visite. Vier het niet uitgebreid hoor maar er komen wel wat mensen. 's'Avonds zijn we lekker met z'n drietjes. Ik ga denk ik gourmetten of zo.
Oh oh Dolphine, op die kleine zit dus weer een koppie. Vreselijk vermoeiend is dat soms hè. En af en toe voel je je dan zo machteloos. dat zo'n kind niet snapt dat als hij gewoon luistert het een stuk gezellger is en dan ook meer mag. Hier nog zo een hoor, pffff die is aan de puberitus en de ene keer heb je weken een lief kind en dan begint het weer.
Overigens niet zo slim dat ze zo'n feestje precies tijdens de intocht plannen. Is toch één van de laatste jaren dat ze geloven zeg maar. Hij is toch al zes?
Toch wat gezelligs hè in het vooruitzicht Scar. Leuk toch! En je knul die weet het wel, ja logisch zo'n herenteam is toch anders en er hangt toch een andere sfeer onder die mannen. Oh zo kanp van je, je knul aan de pizza en jij braaf aan de groenten. Wanneer krijgen we een foto te zien? Of nog beter, misschien kunnen we binnenkort jouw kant een keer opkomen om je in het echie te bewonderen!
Nou meiden ik duik gauw mijn bedje in hoor!
Hmmm inmiddels ben ik al jarig zie ik, hahahaha!
Oh oh Dolphine, op die kleine zit dus weer een koppie. Vreselijk vermoeiend is dat soms hè. En af en toe voel je je dan zo machteloos. dat zo'n kind niet snapt dat als hij gewoon luistert het een stuk gezellger is en dan ook meer mag. Hier nog zo een hoor, pffff die is aan de puberitus en de ene keer heb je weken een lief kind en dan begint het weer.
Overigens niet zo slim dat ze zo'n feestje precies tijdens de intocht plannen. Is toch één van de laatste jaren dat ze geloven zeg maar. Hij is toch al zes?
Toch wat gezelligs hè in het vooruitzicht Scar. Leuk toch! En je knul die weet het wel, ja logisch zo'n herenteam is toch anders en er hangt toch een andere sfeer onder die mannen. Oh zo kanp van je, je knul aan de pizza en jij braaf aan de groenten. Wanneer krijgen we een foto te zien? Of nog beter, misschien kunnen we binnenkort jouw kant een keer opkomen om je in het echie te bewonderen!
Nou meiden ik duik gauw mijn bedje in hoor!
Hmmm inmiddels ben ik al jarig zie ik, hahahaha!
vrijdag 6 november 2009 om 17:02
Hé lieve Thee, gefeliciteerd met je verjaardag meissie!!
Hoe oud nou ook weer???? Was ut nou 24 of 25???
whoehahaha!!
Hopelijk heb je een hele fijne gezellige dag en ben je lekker verwend!
Jouw zoon dus echt aan het puberen soms?Ja gek is dat he, ze hebben toch zelf ook wel in de gaten dat het veel gezelliger is als ze niet zo raar doen! Maar ja, kwestie van hormonen he...whahaha!! Over het algemeen valt het nogal mee met die van mij, al kan hij zich vreselijk aanstellen als we in de winkel zijn.
Hij wil altijd zo'n 6 pack van 2 literflessen cola van Lidl in het weekend, die moet hij echt zelf dragen, daar begin ik niet aan met de rest van de weekendshoppings, dus gaat ie altijd mee op vrijdag. En hij heeft er zo n gruwelijke hekel aan, dat gesjouw door zo'n winkel, mensen die in de weg lopen..Loopt dan rond met een chagerijnige kop, echt erg! Dan lach ik hem vaak gewoon uit en moet hij ook weer lachen (als een boer die kiespijn heeft, dat wel), maar dat smoelwerk soms...
Ik ga trouwens een beetje afbouwen met de shakies. Ik begin het goed zat te worden én het geld begint me op te breken. Ik neem het 's middags nog wel, maar 's ochtends weer gewoon lekker Kellogs K..mjamm. Door de week wil ik nog wel braaf alleen groente en vlees blijven eten, maar in het weekend toch weer wat meer terug naar normaal hoor. Blijf wel angstvallig de weegschaal in de gaten houden, want het zou toch erg zonde zijn als al die kilo's er zo weer bij zitten..Misschien al ik gewoon nu een tijdje stabiel blijf, het afvallen als ik daar weer zin in heb ook weer wat sneller gaat. Komt bovendien erg foute tijd aan nu!! Al dat heerlijks.....AARGHHHHHH, moet toch kunnen af en toe!
Kheb weer lekker kaarsen ingeslagen bij Xenos vanmiddag, ik ga ze even aansteken nu.
Fijne avond!
Hoe gaat het eigenlijk met het bedplassen Dolphine?
Pfff, het is weer even doodvermoeiend dus en echt weer ff op je strepen staan met je kleine mannetje..Zou hij al Sintstress hebben?? Wat jammer zeg, die intocht tegelijk met iets anders leuks. Tsja, moet je toch kiezen he..
Daantje, hoe is het met je? Heb je je werkweer alweer (bijna dan) overleeft?
Misschien wel leuk he meiden, als jullie deze kant op zouden komen. Komen we binnenkort nog es op terug! Ik had toch die hoge afrekening van de stookkosten?Heb een heel epistel in mekaar gedraaid voor de woningbouw en heb tot nu toe daar nog niets op gehoord. Kan ik weer zo pissig om worden he!!
Laat tenminste even weten dat je de brief ontvangen hebt, denk ik dan. Nu moet ik weer actie ondernemen, belletjes gaan plegen, ZUCHT....
Het is ook bij elke instantie hetzelfde...
Lekkere coachje blijft gelukkig wel de aspiranten trainen en blijft hoofdcoach, hoeraaa! Hij krijgt er nu zelfs een assistent bij, een vader die ik ook al ken, is ook vaak scheids bij de wedstrijden, heeft er ook heel veel verstand van. Dit weekend zou iedereen officieel op de hoogte gesteld worden, pfffoe, ik ben wel blij hoor, dat hij ons eerder op de hoogte heeft gebracht dan de rest.
Zoonlief had weer een paar cijfers terug, zowaar een 6,1 voor natuurkunde toets, jippiee!! Dat valt alles mee zeg, staat nu ineens weer voldoende! Verder ook mooi cijfer voor duits brief, al met al is deze 1e toetsweek prima verlopen. Hopen dat het zo blijft!
vrijdag 6 november 2009 om 17:06
Theetje..... Van harte gefeliciteerd lieverd.
Maak er een leuke dag van.
Ik kom ff snel langs, kom vanavond uitgebreid terug, beloof ik.
Maar zoonlief is inmiddels 7 hoor theetje...... woehaha en idd waarschijnlijk het laatste jaar.
Maar het is gergeld, intocht is 's morgens en feestje is 's middags, dus niks aan de hand.
Kwam even zeggen dat ik 26 november een intake gesprek heb voor zoonlief, voor die ADHD testen enzo.
En meneer is al 3 nachten achter elkaar droog! Dat is wel helemaal top natuurlijk.
Ik ga nu de auto wegbrengen, kom vanavond nog even langs.
Maak er een leuke dag van.
Ik kom ff snel langs, kom vanavond uitgebreid terug, beloof ik.
Maar zoonlief is inmiddels 7 hoor theetje...... woehaha en idd waarschijnlijk het laatste jaar.
Maar het is gergeld, intocht is 's morgens en feestje is 's middags, dus niks aan de hand.
Kwam even zeggen dat ik 26 november een intake gesprek heb voor zoonlief, voor die ADHD testen enzo.
En meneer is al 3 nachten achter elkaar droog! Dat is wel helemaal top natuurlijk.
Ik ga nu de auto wegbrengen, kom vanavond nog even langs.
vrijdag 6 november 2009 om 20:45
Hoi meisjes, hier ben ik weer ff, had het erg druk de laatste tijd, Ja wie niet hé:)
Teetje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat heb je van vriendlief gekregen?
Nu heb ik ook weer wat gehad hoor. Is mijn mob. in de wasmachine beland, helemaal nat nu. Het allerergste is dat al mijn afspraken in mijn agenda staan en die ben ik nu kwijt. Ik heb wel een geheugenkaart, maar daar staan de agendapunten niet op. Nu kan ik nog meer dan een jaar betalen en moet ik mijn oude tel. gebruiken. echt kut.
Mijn vader heeft de eerste chemo weer gehad,
Ik reageer nog wel een andere keer verder, ben ff flink saggie nu.
Teetje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat heb je van vriendlief gekregen?
Nu heb ik ook weer wat gehad hoor. Is mijn mob. in de wasmachine beland, helemaal nat nu. Het allerergste is dat al mijn afspraken in mijn agenda staan en die ben ik nu kwijt. Ik heb wel een geheugenkaart, maar daar staan de agendapunten niet op. Nu kan ik nog meer dan een jaar betalen en moet ik mijn oude tel. gebruiken. echt kut.
Mijn vader heeft de eerste chemo weer gehad,
Ik reageer nog wel een andere keer verder, ben ff flink saggie nu.
vrijdag 6 november 2009 om 21:37
Zo meisjes, daar ben ik weer, zoals beloofd.
Goh jonnie, dat is niet zo handig van je telefoon, snap dat je er van baalt zeg. Maar had je alleen die agenda, geen papieren meer?
Ik heb een outlook ageda bij, maar ook altijd nog een gewone als back up, heb toch niet altijd vertouwen in het digitale.
Succes met je vader.
Zo hier weer een drukke dag achter de rug. Thuis gewerkt, maar wel druk geweest. Daarnaast niveau lezen gedaan weer voor het eerst en bij mijn ouders boven even de ramen gezeemd.
Morgen gaat dat vader van zoonlief zowaar met hem naar de voetbal. Dat betekend dat hij al om half 7 weg moet thuis, maar hij heeft het zelf aangeboden. Daarnaast denk ik dat het goed is dat ik even pas op plaats maak morgen. ff geen gestress maar een beetje aan kunnen keutelen en bijtanken, want het kost me momenteel erg veel energie. Dan kan ik er zondagavond weer tegen.
Ik ben benieuwd of je nog wat hoort op die brief scarlet. Meestal zijn ze niet zo happig, zeker niet als blijkt als ze iets fout gedaan hebben en er waarschijnlijk terug betaald moet worden. Succes er mee.
Goh jonnie, dat is niet zo handig van je telefoon, snap dat je er van baalt zeg. Maar had je alleen die agenda, geen papieren meer?
Ik heb een outlook ageda bij, maar ook altijd nog een gewone als back up, heb toch niet altijd vertouwen in het digitale.
Succes met je vader.
Zo hier weer een drukke dag achter de rug. Thuis gewerkt, maar wel druk geweest. Daarnaast niveau lezen gedaan weer voor het eerst en bij mijn ouders boven even de ramen gezeemd.
Morgen gaat dat vader van zoonlief zowaar met hem naar de voetbal. Dat betekend dat hij al om half 7 weg moet thuis, maar hij heeft het zelf aangeboden. Daarnaast denk ik dat het goed is dat ik even pas op plaats maak morgen. ff geen gestress maar een beetje aan kunnen keutelen en bijtanken, want het kost me momenteel erg veel energie. Dan kan ik er zondagavond weer tegen.
Ik ben benieuwd of je nog wat hoort op die brief scarlet. Meestal zijn ze niet zo happig, zeker niet als blijkt als ze iets fout gedaan hebben en er waarschijnlijk terug betaald moet worden. Succes er mee.
vrijdag 6 november 2009 om 22:16
Theetje lekker wijffie...gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Had je snel ff gebeld tussen mn werk door en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Ben superdruk,en tegelijker tijd aan het bijkomen vanmn griep..al schiet het niet echt op...
Gisteraaf naar een boekpresentatie geweest,mijn God wat een kippehok met geile wijven....en een handje vol hele foute mannen...
ik hoop zondag even pas op de plaatst te kunnen nemen en even tijd voor mezelf te creeren...dus ook voor jullie meiden!!
Dit gaat niet goed zo..
Dikke kus en tot snel..!!!!
Had je snel ff gebeld tussen mn werk door en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Ben superdruk,en tegelijker tijd aan het bijkomen vanmn griep..al schiet het niet echt op...
Gisteraaf naar een boekpresentatie geweest,mijn God wat een kippehok met geile wijven....en een handje vol hele foute mannen...
ik hoop zondag even pas op de plaatst te kunnen nemen en even tijd voor mezelf te creeren...dus ook voor jullie meiden!!
Dit gaat niet goed zo..
Dikke kus en tot snel..!!!!
zaterdag 7 november 2009 om 17:23
hallo, hallo,
Wat een rust hier vandaag zeg.
Ohoh diaantje..... wanneer leer je het nu een keer? Kan het blijven zeggen, maar als je zelf al aangeeft dat het niet goed gaat zo, zet dat toch tot nadenken lijkt me.
Vanavond en morgen beetje proberen bij te komen he.
Theetje, ben je erg verwend gisteren? Leuke dag gehad met zoonlief en X?
Ik heb verder weinig te melden hier. Vader van zoonlief was zo waar op tijd vanmorgen, stond om kwart voor 8 voor de deur om met zoonlief naar de voetbal te gaan. Heeft wel mijn laatste tientje wat ik in mijn portemonee had meegenomen, want hij had geen geld bij zich en wist niet of hij thuis zou komen. Tja wat doe je dan? Stom, want ik krijg het waarschijnlijk niet meer terug, maar ik zit er ook niet op te wachten dat hij stil komt te staan onderweg met zoonlief in de auto.
Vanmiddag belde mijn broer of ik even mee wilde om kleding te kopen voor hem. Altijd gezellig, daarna nog even wat gedronken.
Zit nu te wachten op telefoontje dat de auto klaar is. Dan haal ik die op. Kost ook weer het nodige, maar dan is het voorlopig wel klaar.
Vanavond nog lekker uit eten. Mijn broer en ik nemen onze ouders mee. Ik heb nog een diner bon van 50 euro en de rest legt mijn broer bij. Erg gezellig dus, heb er zin in.
Nou meiden, fijne avond allemaal en eet smakelijk alvast.
Wat een rust hier vandaag zeg.
Ohoh diaantje..... wanneer leer je het nu een keer? Kan het blijven zeggen, maar als je zelf al aangeeft dat het niet goed gaat zo, zet dat toch tot nadenken lijkt me.
Vanavond en morgen beetje proberen bij te komen he.
Theetje, ben je erg verwend gisteren? Leuke dag gehad met zoonlief en X?
Ik heb verder weinig te melden hier. Vader van zoonlief was zo waar op tijd vanmorgen, stond om kwart voor 8 voor de deur om met zoonlief naar de voetbal te gaan. Heeft wel mijn laatste tientje wat ik in mijn portemonee had meegenomen, want hij had geen geld bij zich en wist niet of hij thuis zou komen. Tja wat doe je dan? Stom, want ik krijg het waarschijnlijk niet meer terug, maar ik zit er ook niet op te wachten dat hij stil komt te staan onderweg met zoonlief in de auto.
Vanmiddag belde mijn broer of ik even mee wilde om kleding te kopen voor hem. Altijd gezellig, daarna nog even wat gedronken.
Zit nu te wachten op telefoontje dat de auto klaar is. Dan haal ik die op. Kost ook weer het nodige, maar dan is het voorlopig wel klaar.
Vanavond nog lekker uit eten. Mijn broer en ik nemen onze ouders mee. Ik heb nog een diner bon van 50 euro en de rest legt mijn broer bij. Erg gezellig dus, heb er zin in.
Nou meiden, fijne avond allemaal en eet smakelijk alvast.
zondag 8 november 2009 om 16:44
Hallo!
Mennn, wat een kleine wereld vandaag zeg!! Hier de hele dag al dikke mist, echt potdicht. Ik hoorde van mijn tante dat het daar vanmorgen stralend weer was, dus misschien bij iemand van jullie ook wel? Maar ik vind het wel knus zo, zo lekker dikke mist. Heerlijk om thuis wat rond te lummelen, natuurlijk wel nog wat klusjes moeten doen, gisteren de douche een héle goeie beurt gegeven, ben weer tevreden over mezelf, hihi.
Lekker uit eten geweest Dolphine? Ik zou dat ook doen hoor, dat tientje hebben gegeven..Tja, misschien krijg je het idd wel nooit meer terug, maar liever dat dan..Hoe was de wedstrijd van die kleine man? Hebben ze weer gewonnen? He wat goed zeg, 3 dagen achter mekaar droog...zou het dan toch??
Nog even en het balletje gaat dus rollen wat betreft onderzoeken zoonlief..is ook wel goed eigenlijk he, dat je straks weet waar jullie aan toe zijn.
Jeetje Daan, bij wat voor boekpresentatie ben jij geweest dan? (als er zoveel geile wijven en ook nog foute mannen waren?? hahaha). Je bent jezelf weer lekker aan het voorbijlopen he!!
Muuuutzzzzzzzzz!!!! Vandaag tijd nemen voor jezelf!
Oeii Jonnie, da's echt k*t zeg, al je afspraken weg...Ik ben nooit zo van al die digitale afspraken, ik heb al mijn afspraken gewoon ouderwets met een magneet op een bord of op de koelkast hangen, whoehaha! Ik gebruik mijn mobiel daar ook helemaal niet voor. Maar echt wel balen zeg.
Hoe voelt je vader zich, nu hij de 1e chemo weer heeft gehad?
Heb een grote pan kippensoep gemaakt, broodjes erbij, mjamm. smullen! Voor mij in elk geval, haha.Vanmorgen lekker een broodje uit de oven met filet amercain, zalig gewoon! Ik hoop echt dat ik nu niet ineens weer snel aankom, dat zou wel erg frustrerend zijn zeg. Je moet toch normaal kunnen eten..
Ik ga zo even een stukje Ajax kijken denk ik. Ben wel benieuwd wie er winnen zal.
Fijne zondag.
zondag 8 november 2009 om 20:33
hallo, hallo,
Hier was het dus stralend weer scarlet. Hele dag zon gezien. Alleen toen ik vanmiddag zoonlief ging halen werd het steeds dichter, hoe dichter ik bij amsterdam kwam, hoe dikker de mist.
Ik heb net bij ex ajax gekeken en mee gegeten en nu weer lekker thuis. Kleine man ligt op bed. Ook bij zijn vader was hij droog afgelopen nacht. Al 2 dagen zonder luier geslapen en vannacht ook zonder wekker proberen, maar het gaat nu echt de goede kant op.
Gisteren heerlijk gegeten en daarna met mijn broer de kroeg ingegaan. Was een classic night, dus erg gezellig uit ons dak gaan op die goede gouwe ouwe. Was echt heel erg gezellig veel bekenden ook.
Zoonlief had gisteren zijn eerste nederlaag van dit seizoen. 6-4. Hij schijnt zeer goed gevoetbalt te hebben als ik zijn vader mag geloven. Ze hadden ook geen wissels, dus ze moesten vol aan de bak. Mannetje heeft ook weer gescoord, dus al met al toch een goede dag voor hem.
Fijne avond allemaal
Hier was het dus stralend weer scarlet. Hele dag zon gezien. Alleen toen ik vanmiddag zoonlief ging halen werd het steeds dichter, hoe dichter ik bij amsterdam kwam, hoe dikker de mist.
Ik heb net bij ex ajax gekeken en mee gegeten en nu weer lekker thuis. Kleine man ligt op bed. Ook bij zijn vader was hij droog afgelopen nacht. Al 2 dagen zonder luier geslapen en vannacht ook zonder wekker proberen, maar het gaat nu echt de goede kant op.
Gisteren heerlijk gegeten en daarna met mijn broer de kroeg ingegaan. Was een classic night, dus erg gezellig uit ons dak gaan op die goede gouwe ouwe. Was echt heel erg gezellig veel bekenden ook.
Zoonlief had gisteren zijn eerste nederlaag van dit seizoen. 6-4. Hij schijnt zeer goed gevoetbalt te hebben als ik zijn vader mag geloven. Ze hadden ook geen wissels, dus ze moesten vol aan de bak. Mannetje heeft ook weer gescoord, dus al met al toch een goede dag voor hem.
Fijne avond allemaal
maandag 9 november 2009 om 12:57
Hai meiden,
ik heb echt eeen gezellige dag gehad hoor vrijdag! s'Middags de visite en s'avonds gegourmet. Leuke kadootjes gehad ook, dus ben lekker verwend. Zaterdag en gisteren weer gewerkt en het was weer eens retedruk, dus lange dagen gemaakt. Nu dagje vrij, druk dus met de was en loop nog steeds in pyama.
Jeee Dolphine, wat goed zeg dat je manneke al een paar dagen droog is, is ie zelf ook trots?
Hoe was het etentje? Jij hebt wel een goede band hè met je broer, fijn is dat! En hoe is het nu met je moeder?
Kippensoep is zoooooo lekker Scarlet, zeker als het dan heel koud is buiten en je dan verkleumd een lekker bakkie soep neemt! Hahaha, net zoals die reclame van chocomel, maar het is zo waar! Tsja het zal toch wel, dat als je normaal eet en hgezond dat de kilo's er niet weer aan gaan vliegen? Kippensoep is mager en flet americain ook trouwens.
Oh Jonnie, muts hoe krijg je dat nu voor elkaar! Balen van al je afspraken zeg! Hoe gaat het met je pa nu? Reageert ie goed?
Oh ja ik heb van X en zoonlief een mooie lamp gekregen die ik wilde en een heerlijke parfum met bij passende bodylotion van DKNY.
Nou ik ga weer wat doen en me ook maar eens aankleden en zo, haha.
Fijne dag!
ik heb echt eeen gezellige dag gehad hoor vrijdag! s'Middags de visite en s'avonds gegourmet. Leuke kadootjes gehad ook, dus ben lekker verwend. Zaterdag en gisteren weer gewerkt en het was weer eens retedruk, dus lange dagen gemaakt. Nu dagje vrij, druk dus met de was en loop nog steeds in pyama.
Jeee Dolphine, wat goed zeg dat je manneke al een paar dagen droog is, is ie zelf ook trots?
Hoe was het etentje? Jij hebt wel een goede band hè met je broer, fijn is dat! En hoe is het nu met je moeder?
Kippensoep is zoooooo lekker Scarlet, zeker als het dan heel koud is buiten en je dan verkleumd een lekker bakkie soep neemt! Hahaha, net zoals die reclame van chocomel, maar het is zo waar! Tsja het zal toch wel, dat als je normaal eet en hgezond dat de kilo's er niet weer aan gaan vliegen? Kippensoep is mager en flet americain ook trouwens.
Oh Jonnie, muts hoe krijg je dat nu voor elkaar! Balen van al je afspraken zeg! Hoe gaat het met je pa nu? Reageert ie goed?
Oh ja ik heb van X en zoonlief een mooie lamp gekregen die ik wilde en een heerlijke parfum met bij passende bodylotion van DKNY.
Nou ik ga weer wat doen en me ook maar eens aankleden en zo, haha.
Fijne dag!
maandag 9 november 2009 om 20:23
hallo, hallo,
Zoonlief is zeker trots en hij gaat als een speer. Afgelopen nacht zonder luier en zonder plaswekker geslapen. Hij kwam om een uur of 2 om te plassen, dus zelf wakker geworden. Echt helemaal super, goed bezig mijn jochie.
Mijn moeder moet vrijdag weer naar het ziekenhuis, naar de otrthopeed voor haar rug. Dan krijgt ze te horen hoe ze gaan behandelen, is dus ook nog kans op een operatie, want ze is nu prednison aan het afbouwen en toch krijgt ze daarom weer meer pijn.
Ze hoeft pas in december weer naar de oncoloog, daar dus voorlopig geen nieuws over.
Aankomende woensdag moet ik met zoonlief naar het ziekenhuis, ben zeer benieuwd wat ze gaan vinden bij hem, hoop natuurlijk dat het meevalt.
Oh theetje, heerlijk verwend dus. Fijn hoor. En gelijk daarna weer vol aan de bak, wel lekker dat je nu een dagje vrij was.
Ik ben ook weer erg druk..... hahaha maar dat is niks nieuws. Lekker bezig blijven he.
fijne avond
Zoonlief is zeker trots en hij gaat als een speer. Afgelopen nacht zonder luier en zonder plaswekker geslapen. Hij kwam om een uur of 2 om te plassen, dus zelf wakker geworden. Echt helemaal super, goed bezig mijn jochie.
Mijn moeder moet vrijdag weer naar het ziekenhuis, naar de otrthopeed voor haar rug. Dan krijgt ze te horen hoe ze gaan behandelen, is dus ook nog kans op een operatie, want ze is nu prednison aan het afbouwen en toch krijgt ze daarom weer meer pijn.
Ze hoeft pas in december weer naar de oncoloog, daar dus voorlopig geen nieuws over.
Aankomende woensdag moet ik met zoonlief naar het ziekenhuis, ben zeer benieuwd wat ze gaan vinden bij hem, hoop natuurlijk dat het meevalt.
Oh theetje, heerlijk verwend dus. Fijn hoor. En gelijk daarna weer vol aan de bak, wel lekker dat je nu een dagje vrij was.
Ik ben ook weer erg druk..... hahaha maar dat is niks nieuws. Lekker bezig blijven he.
fijne avond
maandag 9 november 2009 om 21:17
Hoi jongens!
gosh, ik blijf me er nog steeds over verbazen hoe vroeg het alweer donkder is steeds..Het was hier om 16.00 al bijna donker!
Kmoest natuurlijk nog boodschappies doen, pff, dan heb je echt het idee heel laat aan het eten te zitten, hoewel dat eigenlijk best meevalt.
Jij bent lekker verwend dus Theetje, fijn! Wat heb je voor soort lamp gekregen? Fijn dat je een dagje vrij had vandaag. Jaaa, weekwel, dat kippensoep en filet mager is, maar nu is het een beetje een allegaartje van gewoon gezond eten en minder koolhydraten, want heb wel lekker broodje erbij gegeten, wat dan eigenlijk niet mag, qua koolhydraten. Maar ja..qua calorieën....moet het kunnen. Maar hoe weet je lichaam nou of het op de koolhydraten of de calorieën moet letten??? AARGHHHH!!!! hahahahahaha
Wow, helemaal super zeg Dolphine, die kleine man! Beloon je hem dan ook, wanneer hij het zo goed doet?
Ondanks dat ie verloren heeft heeft ie zelf toch wel een topwedstrijd gehad, da's toch wel gaaf. Ik ben benieuwd ze in het ziekenhuis zeggen over je jochie en ook weer spannend voor je moeder, of ze misschien toch overgaan tot een operatie.
Pfff en zo blijf je bezig met van alles he..Superleuk trouwens, zo'n classic night!
Nou meiden, geniet ze nog van de avond..