Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
Ola! Niet veel te melden hier hoor. Druk op werk,het zit in de lucht hoor! Morgen daggie cursus, maar eerst vanaaf lekker bank hangen, heb een spannend boek gekregen voor m'n verjaardag, dus daar duik ik ff lekker in. En wat later komen er twee series die ik wil zien als ik m'n boek weg kan leggen tenminste.

Dat jochie is zeker goed bezig Dolphine, en dan ook echt terecht trots! Morgen dus naar zhuis met hem, heel veel succes daar! En ach weet je dan heeft het beestje een naam en kan je er wat gerichts mee doen, hopelijk komt ie daardoor wat beter in z'n vel (en jij dus ook) maar verder blijft het toch je kanjertje! En dus toch nog kans op een operatie voor je moeder, pfff als ze er dan idd maar baat mee heeft!

Scar, je hebt gelijk hoor hier is het ook al zo vroeg donker! Ik zei het vanaaf nog tegen X, ff voor vieren de lantaarn palen al aan! Het lijkt wel of het nu veel vroeger donker is dan andere jaren!??

Nou dames, zoonlief is naar sport en X gaat zo ook de deur uit, heb ik ff 1.5 uur aan mezelf! Doei doei

Haaai meisjes,

Wat een natte boel weer vandaag zeg. Hier de hele dag geregend gloof ik.

Wezen prikken met zoonlief, hij vond dat deze minder zeer deed dan de gewone prik. Nu wel wat last van pijnlijke arm, maar het valt nogal mee. Heeft nu alle cijfers terug van toetsweek en helaas wiskunde niet zo goed gemaakt, 4,6.

Even afwachten hoe hij daar nu gemiddeld voor staat en of ie het moet/wil herkansen. Als hij nog net voldoende staat is het zonde van de herkansing (ze hebben in totaal 4 herkansingen voor 3 toetsperiodes), is fijner als ie er straks nog 4 heeft voor 2 toetsperiodes), maar het zal er echt om spannen, 5,4 of hoger.

Bij jou ook druk Theetje, pfff, bij ons ook. En dan ook nog collega die bijna met vakantie gaat, zie er nu al tegenop.

Welk boek ben je aan het lezen?

Morgen lekker vrij en komt vriendin en gaan we een beetje shoppen. Moet pas om 16.40 op school zijn voor tutorgesprek (zo gek, in de 4e moet een mentor ineens een tutor heten...PFFFFF!!!!!), dus we hebben tijd genoeg.

Behalve de borrel die we de 24e hebben, heb ik de 27e nog een etentje (ja hoor, t'is weer bijna het eind vh jaar!), ook met collega's, alleen voor het grootste deel andere, daarvoor is R. ook niet uitgenodigd. Jammer! Ik ben benieuwd of we ook nog iets voor kerst/eindjaar gaan doen qua borrel, etentje oid.

Zou wel leuk zijn!

Dolphine, sterkte morgen in het ZH!

Ik ga ook nog even lezen, lekker!

hallo hallo,

Het was mijn dagje wel vandaag zeg.

Ben net pas thuis....

Had vanavond op school van zoonlief een voorlichtingsavond over de kanjertraining die ze bij hun op school geven. Is een soort sociale vaardigheids training die in elke groep terug komt.

Wel boeiend maar had al een drukke dag achter de rug. Vanmorgen een teamdag en vanmiddag nog 3 afspraken afgewerkt. Ben dus wel een beetje op nu.

Morgen naar het ziekenhuis. Moet naar de cardioloog theetje, voor die vernauwing in zijn longslagader die hij al sinds zijn geboorte heeft. Allleen geeft hij nu bij het sporten steeds pijn aan. Vindt het dus wel erg spannend en hoop dat het niks ernstigs is. Maar heeft dus niks te maken met het andere onderzoek, dat vanuit school is aangevraagd. Daar heb ik de 26ste een intake van.

Tja afwachten morgen, hoop natuurlijk dat ze niks aan ernstigs vinden, aan de andere kant vind ik het wel fijn om te weten waar de pijn dan vandaan komt tijdens sporten.

We moeten er morgen al om 8;45 zijn, lekker vroeg dus in de spits naar utrecht toe.

Helaas is hij afgelopen nacht niet droog gebleven. Maar ja dat kan gebeuren he een ongelukje, we gaan gewoon vol goede moed verder. Hij heeft bijna zijn wii spel verdient, nog 1 droge nacht. Hij krijgt een sticker voor elke droge nacht en na een week droog krijgt hij fifa 09. Helemaal goed dus voor hem.

Oeps scarlet, jammer van wiskunde. Idd maar hopen dat hij nog voldoende staat. Aan de andere kant, ze kunnen niet in alle vakken even goed zijn natuurlijk.

En theetje al lekker opgeschoten in je boek?

Hier komt het momenteel niet van lezen. Ik ben erg moe 's avonds en ben blij dat ik af en toe op de bank neer kan ploffen en even niks meer te hoeven. Maar goed, komt allemaal wel weer.

meiden, slaap lekker.

Ik kwam nog even hier lezen, oh wat een muts ben ik, daar had ik even helemaal niet aan gedacht Dolphine, dat het om die pijn ging dat je knullie heeft! ja das natuurlijk even wat anders! ik duim heel hard dat het idd niets ernstigs is!

Is ook niet raar trouwens dat je zo moe bent, je holt natuurlijk ook van hot naar her en al die zorgen om je knul en je mams gaat je niet in je koude kleren zitten. Dikke knuffel van mij lieverd!

Boek is erg spannend het is het tweede deel van Karen Rose; schreeuw voor mij.... heet het. Het eerste deel had ik al gelezen en moet je ook echt eerst hebben gelezen wil je het tweede goed kunnen begrijpen. maar bloed spannend is ie!

Zonde van die 4.6 Scar, dan eerst maar even afwachten idd wat zijn gemiddelde is dan. veel plezier morgen wijfie, leuk trouwens al die die leuke dingen in vooruitzicht!

Nou ik ga m'n bedje in en dan nog heeeel eventjes lezen!

Daan wijfie, heb je beetje kunnen bijtanken afgelopen daagjes?

Kussssss
Hoi meisjes, Hier verdrietig nieuws, onze Poes (is kater, maar we noemen hem poes) is niet meer. Hij is waarschijnlijk vergiftigd, of heeft een vergiftigde muis gedood. Hij is 18.5 jaar geworden, mooie leeftijd, maar erg dat het zo moest gebeuren.

Dolphine, spannend naar ziekenhuis met zoon. Het is te hopen dat het niet ernstigs is.

Hoe gaat het met je moeder?

Met mijn vader gaat het niet zo goed, is erg ziek van de chemo.

Scarlet, je zal wel wat aankomen natuurlijk, als je maanden die shakes heb gegeten dan is dat logisch als je normaal gaat eten.

Als je op let wat je eet dan zal het wel meevallen hoor.

Bij mij is het juist andersom ha ha. Ik wil er nog ruim 2 kilo afhebben en dan heb ik mijn streefgewicht, maar met wat ik nu heb ben ik ook al blij. Alles past weer lekker:)

Theetje, jij houdt toch van lezen hé, ik lees in de zomer veel, lekker buiten in de tuin. In de winter is dat minder, stom eigenlijk.

Diana, al een beetje opgeknapt?

En Lucky, waar blijf je nou?

Goeiemogguh!

Ondanks vrije dag toch op tijd mijn nestje uit, zoonlief vindt dat gezellig en geeft mij straks mooi nog de tijd om nog even door het huis te gaan met stofzuiger etc..lekker rustig douchen strakkies, zo tusen 10.30 en 11.00 komt mijn vriendin. Wel een natte boel hier, hopelijk blijft het niet wéér de hele dag regenen zeg..

Och wat sneu Jonnie! Zo oud al en dan zó aan je endje komen..dat heeft de poeskat niet verdient!

Ik kan altijd en overal lezen, haha, zomer/winter, maakt niet uit.

Al is het wel, net als Dolphine zegt, als ik het erg druk heb of veel dingen aan mijn hoofd, kan ik ook de rust niet vinden om mijn kop erbij te houden en hang dan ook het liefst een beetje 'dom" op de bank te zappen.

Wat naar dat je vader zo ziek is van de chemo..hoeveel behandelingen krijgt hij nu?

Jee Dolphie, dat was echt een lange dag.Gaat die kleine man die training nog doen? Of is het voor hem niet nodig?

En dat missertje afgelopen nacht..het zou ook te mooi om waar te zijn als het nu ineens helemaal goed was he..

Nogmaals sterkte in ZH vandaag! gelukkig al vroeg, hoef je ook niet zo lang in spanning te zitten. Wel balen dat je net in de spits zit.

Ik ken het boek niet Theetje, wat is het voor genre?

Nou, kga zo zoonlief de deur uithelpen whoehaha!

Fijne dag!

Scarlet heel veel plezier vandaag. Al ben je al weg. Ga er lekker van genieten meid.

bdw: die kanjertraining zit bij de school van zoonlief in het lespakket. Alle kinderen krijgen het dus, eens per 2 weken een les en verder geintergreerd. Ik vind het wel positief want ze leren de kinderen inzicht in hun eigen gedrag en conflicten op een goede manier op te lossen, dus zonder vechten.

Oh jonnie wat sneu voor je kattenbeest.

En wat jammer dat je vader zich zo beroerd voelt. Sterkte ermee.

Mijn moeder is de prednison aan het afbouwen, maar krijgt daardoor meer pijn. Vrijdag horen we meer.

Theetje, lekker zo'n spannend boek, Ik hou er ook wel van.

En dan nu wij. Op zich goed nieuw vanuit het ziekenhuis, maar toch ook weer niet helemaal. Zijn hart is stabiel, dwz dat de vernauwing niet erger wordt en de pijn daar dus waarschijnlijk niet van komt. Wel is zijn linker hartkamer vergroot, en dat is zo erg dat ze dat jaarlijks willen controleren. Nu groeit het stabiel, maar als dat opeens sneller gaat moet hij aan de medicatie en mag hij ws niet meer intensief sporten.

Maar voor nu moet hij lekker blijven voetballen, hem goed in de gaten houden en volgend jaar weer terug. Toch een beetje teleurstellend, want we zaten met de controle op eens per 3 jaar.

Maar goed ze willen hem gewoon goed in de gaten houden en dat is natuurlijk goed.

Weinig last van files gehad en ruim op tijd aanwezig. Gelukkig ging het allemaal vlot en waren we om half 11 thuis. Toen wilde meneertje naar school. Haha die is met hartfimpje en al naar school gegaan. Dat filmpje krijgen ze mee en dat is natuurlijk wel erg stoer.

Hello!

Het was een superleuke dag vandaag, gezellig geshopt en bijgeklets met vriendin, gesprek op school was ook gewoon weer positief. Grappig, mijn vriendin was even meegegaan, zodat ik niet heen en weer hoefde te fietsen en ook mee naar binnen (niet naar het gesprek, maar in de school), het is ook haar oude school natuurlijk. Gelijk weer met een aantal oudleraren aan de praat, ik had haar net vanmorgen zitten uitleggen over die leraar van ons die ik laatst bij die havo voorlichting heb gezien en dat ie zo cute geworden is, komen we hem prompt tegen in de aul PFFFF. We leken wel weer net zo'n stel pubers als toen! Ik had toen een giga crash op onze engels leraar en damnnnn, ik zat net in het gesprek toen hij voorbij gelopen was.

Ik heb nog een superleuk gebreid tuniekjurkje gekocht, soort lila.lavendel, beetje uitlopend en een boel geurwaxinen, echt heeeerlijke geuren bij Xenos.

Het was echt een geslaagde dag.

Hmm Dolphine, ik begrijp dat je er een beetje dubbel in staat nu. Op zich natuurlijk idd wel heel fijn dat ze hem gewoon in de gaten houden, wel jammer dat de frequentie opgevoerd is naar 1x per jaar. Maar beter zo dan anders. Ik hoop echt voor die kleine man dat hij wel gewoon lekker kan blijven sporten zeg, dat zou wat zijn, als ie dat niet meer mocht doen. Hopelijk blijft het rustig en gaat het niet ineens groeien.

He wat goed van die school, dat iedereen die training krijgt.

Hmm, die zoon van mij wil graag op de pc..ik moet trouwens ook aan het eten beginnen. Hoognodig!

hallo, hallo,

Bij jullie nog kinderen aan de deur geweest met sint maarten? Hier maar 6....

Zoonlief is ook sint maarten aan het lopen geweest, hij mocht met een vriendje meelopen en daar ook eten van te voren. Dus ik heb hem na het trainen daar heen gebracht en om half 9 was hij weer thuis.

Erg laat, maar goed hij heeft het leuk gehad.

Scarlet, klinkt als een erg geslaagde en leuke dag. lekker hoor. En met je knul dus ook alles goed op school, dat zijn fijne berichten.

fijne avond, slaap lekker
Hay lieverds,

Weer even een teken van leven van mij...

Heb een beetje snel bijgelezen,ben net thuis van mn werk.

Eerst even jullie!!!

Dolphie wat een goed nieuws aan de ene kant van hummel,maar wat raar dat ze dan niet gaan onderzoeken waar de pijn bij inspanning dan wel vandaan komt...

Gelukkig houden ze het in de smiesen,maar ik weet zeker als jij denkt van..nou gaat het de spuigaten uitlopen...zit je gewoon weer bij de dok!!

Jouw mams afbouwen met de prednison..ik ga weer duimen mop!

Heb even niet meegekregen hoe het met je autotje is afgelopen..maar ik probeer je echt snel te bellen,,miss morgenaaf dan ben ik niet laat thuis.

jonnie wat vervelend dat je pa zo belabberd is onder de chemo.

En dan ook nog poezekind overleden...niet zo´n leuke manier..bah!

En 18,5 jr is me nog al niet wat zeg,en idd op een niet goede manier naar de kattenhemel gegaan..zo zielig!

Kortom..sterkte met alles lieverd!

Hey Scar,lekker aan de shop geweest lees ik!!!

En lekker weer de heeerlijke geurkaarsen ingeslagen!!

ik hou er ook zo van...verslavend gewoon..al let ik nu ff op de centen...het is echt de riem aantrekken nog 2 maanden..(huur en zorgtoeslag terug betalen van het 1e half jr!)

Scheeld me gewoon een dikke 150eurie!

ok nog een leuk tuniekje gescoord!mehn...ik wil ook zo graag shoppen..maar het is nu even niet anders...kerst gaat ook wat ingetogener worden,maar dat geeft helemaal nix,...we hebben mekaar en das al het mooiste wat je kan krijgen nietwaar??

Vorige week ook een goed klant van me overleden,61 jr..voor de 2e keer kanker...bah!

Hysterische perikelen op mn werk...baas gaat hakken in de werkuren...colega's pissig...sfeer van lik mn reet en de ander loopt de kantje s ervan af..ik werk me een breuk..

Heb al maanden last van mn linker knie...wordt steeds erger en ben bang dat mn maniscus de boosdoener is.

Ook in mn rechter elleboog al va de zomer pijnklachten,...ik moet gewoon overgebakken worden...maar ik denk zelf dat het overbelasting is...al zit atrose ook in de fam..

Van de week/weekend heftige gesprekken met hummel gehad..allebei zitten janken...voor ieder zwaar nu...ik leg het persoonlijk door phone liever uit...

Maandag de nodige klanten gedaan thuis om even een beetje bij te spijkeren in moeilijke tijden.

Hey Theetje mede boekenwurm..hahahah

Heb mn boek van Jeroen Guliker gister aaf uitgelezen...moest even ontspannen..vandaar ik gister ff niet hier was.

Jeroen zn tweede boek" zijn voor een ieder hier een aanrader..eerst ff Zeven Vrouwen Later lezen..ook zo leuk!!!

Kijk maar even op zn nieuwe site...

je kan dan oa de intro's van zn boeken zien .

Ik probeer wat vaker weer te schrijven..beloofd...en anders bel ik even..maar ik ga mn best doen..al heb ik dat al vaker gezegt..zeker niet ongemeend..

Kuzz,Daan
Sorry, schatten, kom morgen ff langs, lange dag op werk, ben moè! Zou lang weekend vrij zijn, maar zijn weer zieken dus nu moet ik zondag extra werken, pffffff. Morgen en zat. wel vrij. Kom morgen ff langs hier.

Dikke kussssssss
Diana, Is hij de 'foute man' waar je mee uitgaat?? Ziet er goed uit vind ik!
hallo dames,

Ik had vandaag een herhalingscursus BHV... en wat denk je? komen die mensen die de EHBO zouden doen niet opdagen. woehaha, verkeerd doorgekomen daar.

Nu alleen brandpreventie gehad, da's wel lachen met kleine brandjes in het gebouw blussen, ontruimingsoefening doen etc. Was voor mij dus een rustig dagje qua werk, geen afspraken en gewoon eens een keer op kantoor aanwezig zijn. En nog een lunch gekregen ook.

Die kleine man van me is uitgenodigd om dit weekend te komen logeren bij mijn pleegzoon. Ik wilde hem 1 nachtje laten gaan, maar ze willen hem zaterdag meenemen naar holiday on ice en aangezien dat in groningen is gaat hij er vrijdag avond al heen en kunnen ze zaterdagochtend op tijd weg.

Ik ben heel benieuwd.... 2 nachtjes bij relatief vreemde mensen. Maar ik heb de keus aan hem gelaten en hij wil het erg graag.

Diaantje, diaantje toch. Ik kan je wel blijven waarschuwen, maar dit gaat niet goed zo lieverd. Vandaag of morgen stort je in... Denk aan jezelf he.

En theetje jij ook rustig aan vanavond en morgen en zaterdag lekker van je vrije dagen genieten.

Ik moet zaterdag kantinedienst draaien. Elke keer is er een ander team aan de beurt en aankomende zaterdag het team van zoobnlief. Maar het is te overzien, we moeten met 3 man van half 2 tot half 7. Nu hebben we 6 mensen, dus kunnen we de middag verdelen en is het goed te doen. Ik ga van 2 tot half 5.

pffff je moet wat he, als je als vereniging niet aan voldoende vrijwilligers komt.

Goedenavond!

Nog even op de valreep voor het weer bedtijd is..

Ben ook weer mega ongesteld, blehhh, buikpijn.

Nu moet jij er dus aan geloven Dolphine, kantinedienst..

Maar jullie hebben het goed verdeeld, zo is het idd nog te doen.

Jammer is dat toch he, dat er overal zo weinig vrijwilligers zijn. Maar zo te lezen hoef je dan dus niet alleen tijdens de wedstrijd van je zoon, of eigenlijk helemaal niet denk ik?Moet je nu speciaal voor de kantinedienst op de club blijven?

Niet zo handig, eigenlijk. O ja, hij gaat logeren, is er geen voetbal dit weekend? Stoer hoor, dat hij zomaar 2 nachtjes gaat logeren bij relatief vreemde mensen..whoehaha, dat was echt ondenkbaar bij die van mij!

Zonde zeg, dat de BHV nu niet helemaal gelukt is, moet je de EHBO dan nog een ander keertje gaan doen?

He Daan, gaat ze ook in jouw werkuren cutten dan? Kan dat zomaar? en die lichamelijke klachten die je hebt..je weet het zelf ook wel he, waar dat vandaan komt!

Zo op de foto te zien lijkt ie echt het type foute man! Kweet niet hoor, maar zijn haar is voor mij echt fout, hihi.

Maarre...ga je het doen?? Met um stappen, bedoel ik??

Ik moet nu ook echt op de centen letten hoor Daan, met die 435 euri nabetaling voor de stookkosten..heb ik ook nie zomaar liggen! Dat jurkje was maar 20 euro, kon'k echt niet langen hangen! Maar heb zoveel anders leuk spul gezien wat ik zoooo graag had gekocht...Oa een supercute tuniekthingy in schotse ruit, echt meiden, zooooo schattig!! Hopelijk hebben ze die eind vd maand ook nog. En het is echt altijd zo he, als je de stad ingaat met weinig centen op zak vind je de allerleukste dingen en wanneer je iets nodig hebt...GRRRRR!!!!!

Hebben jullie trouwens al je nieuwe ziektekostenpremie ontvangen? kheb nog niets gehoord van Zilveren kruis. Zullen wel weer wachten tot de laatste dag (is dat niet de 15e?)

Ik ga toch eens serieus rondkijken voor een andere verzekering hoor, is toch niet meer normaal, al die kosten..En je salaris blijft maar hetzelfde, nou, het houd een keer op hoor!!

He getver Theetje, daar gaat je weekend!

Bij ons begint het nu ook toe te slaan, de griep.

Manager kwam vandaag al bij ons om collega van me te vragen of ze misschien morgen wilde werken, maar ze is jarig!! Ik heb gewoon gezegd, waar hij bij was hoor, dat als ze dat zou doen ze hartstikke gek zou zijn (bleek dat ie ff vergeten was dat ze vrij was omdat ze jarig was. toen hij dat éénmaal wist wilde hij ook niet meer dat ze kwam). Maar van de andere groep ondersteuning zijn er 3 ziek van de 5, dat hakt er wel in.

Moet er ook 1 terugkomen die morgen eigenlijk vrij zou zijn.

Bij ons dus ook krap omdat collega met vakantie is en morgen dus ook 1 vrij, het werk stapelt zich weer op. Maar godzijdank bijna weekend.

Het is onderhand bedtijd!! Welterusten ladies!

Get, nog een naar verhaal: schijnt dat mentor van zoonlief na die oudergesprekken gisteren toen hij thuis was niet goed geworden is, is opgenomen in ZH en vandaag nog geopereerd aan zijn hart (zoiets vertelde zoonlief). Hopelijk gaat het allemaal goed, maar die zien ze voorlopig niet terug, misschien wel helemaal niet meer dit schooljaar. Is behalve zijn mentor ook zijn leraar nederlands, begeleider sectorwerkstuk..Da's mooi kl*te. Het allerbelangrijkst is natuurlijk dat hij er gewoon weer bovenop komt. Maar ben toch ook benieuwd hoe ze dat nu gaan oplossen voor die kids.

hello ladies,

Lawel scarlet, er is wel voetbal dit weekend voor zoonlief, maar om 11 uur. Ze vertrekken morgen al om 9 uur richting groningen, dus ik heb hem laten kiezen wat hij wilde.... en hij wilde dus liever logeren dan gaan voetballen, want zo zegt hij zelf, voetballen kan ik volgende week ook weer.

We moeten dus idd speciaal voor die kantinedienst komen, maar ja iedereen wil ook zijn kind zien spelen, dus tijdens de wedstrijd een dienst draaien is ook niet echt een optie.

Even goed nieuws over mijn moeder. Ze moest vanmorgen naar de orthopeed vanwege die verzakte wervel en wat blijkt, die wervel is zich aan het herstellen. Zat al weer veel meer hard weefsel dan op die andere rontgenfoto. Nu moet ze naar fysiotherapie om de spieren te gaan versterken en de prednison zoals ze nu slikt blijven slikken tot ze in december bij de oncoloog is geweest. Maar ze slikt nu nog maar een minimale dosis. Pijn moet dmv fysio gaan afnemen.

Dit heeft natuurlijk niks met die tumor te maken, maar ze hoeft in ieder geval niet onder het mes, waar ze erg bang voor was.

Oh scarlet, dat is schikken zeg, van de mentor van zoonlief? hoe oud is die man? tjonge zeg dat je dus zo maar in elkaar kunt zakken...... Tuurlijk maak je je zorgen over hoe verder moet, maar daar zal school best een oplossing voor vinden, ze weten tenslotte nu al dat het langdurig is.

Overal zieken.... De halve klas van zoonlief is ook ziek thuis. Ik ben benieuwd of en wanneer hij aan de beurt komt. Hopen van niet natuurlijk, maar kan bijna niet uitblijven.

Ik ga zo nog ff snel wat boodschappen doen en dan is het al weer tijd om die kleine kanjer van mij op te halen.

fijne dag allemaal
Ola meiden! Lekker dagje vandaag! Behalve het weer dan, brrr echt herfst! Vanochtend naar school van zoon geweest. zij hadden deze week een project week en vanochtend hadden ze dans project met oa. dansers van So You Think You Can Dance. Aan het einde mochten ze de ouders laten zien wat voor dans ze hadden geleerd. Erg leuk! Daarna even naar een winkel geweest om allerlei kleurtjes te halen voor in het haar, want vanavond heeft ie schoolfeest en moeten ze allemaal hun haar gek doen. Vanmiddag heb ik zijn vriendinnetje geholpen met haar engels. Ze haalt enorm slechte cijfers. Haar woordenschat is ook best wel uuuh weinig zeg maar. En de grammatica snapt ze ook niet, dus ja dan is het niet raar dat ze slecht scoort. Dus we gaan maar eens proberen die cijfers omhoog te krikken.

Volgende week krijg ik het echt enorm druk, hele week dienst plus cursussen, a.s zondag al extra dienst en dan in de nieuwe week ook drie diensten dus werk ik zo'n beetje tien diensten met maar 1 dagje vrij tussendoor! Mééééé'n plannen is ook een vak hoor! En het is echt bij iedereen zo, hoezo personeel tekort. gelukkig wordt daar nu wel wat aangedaan dmv een nieuwe medewerker die moet gaan komen maar ja voordat die zelfstandig draait praten we weer over het nieuwe jaar. Ze zijn nu nog met de eerste sollicitaties bezig. Schiet lekker op allemaal dus.

Bij jou dus ook al zo heerlijk druk Scarlet, op het werk.

Ja hier de nieuwe polis al binnen, enkel de aanvullende premies stijgen wat geloof ik. Maar het valt enigzins nog mee, geloof ik. Ik heb er nog niet erg duidelijk naar gekeken. Ze hadden het gewoon niet moeten privatiseren, maar ja de hoge heren en dames in het kabinet hebben er al lang blijk van gegegeven dat ze bij god niet eens weten wat de nomale man verdient.Voormalig BIZ minister dacht werkelijk dat we het dubbele aan salaris kregen dan we in werkelijkheid betaalt krijgen, dat scheelde letterlijk de helft.Hoezo je doet je huiswerk niet en je weet niet waarover je praat. Maar dan wel op basis van die aannames vergaande beslissingen nemen. tssss. Met de huidige is het helemaal huilen met de pet op, één groot zooitje maakt ze er van.

Wat erg van die leraar zeg! Heeft dat veel nadelige gevolgen voor je knul en zijnb klasgenootjes? tuurlijk is het te hopen dat die man volledig herstelt!

Ha fijn Dolphine, goed nieuws is dat zeker! En idd dat ze niet hoeft te worden geopereerd zal wel een hele opluchting zijn!

Op zich je knul dus ook wel goed nieuws hoewel een beetje dubbel dus. Iig wel superfijn dat ie elk jaar nu gecontroleerd wordt hoewel dat ook beetje dubbel is natuurlijk, elk jaar naar zhuis is natuurlijk geen pretje zeker niet voor zo'n jong jochie.

Pfff hou hem maar goed in de gaten hoor, al die zieken in de klas, getsie! Wel enorm leuk zeg voor je knul dat hij is uitgenodigt voor holiday on ice. En ook spannend ja. Denk je, zou dat goed gaan?

Agossie, Jonnie, je poezenbeest is nie meer. Wat een rotstreek dat mensen dat doen hè! Ze zouden ze flink moeten straffen! Heeft ie zo'n mooie leeftijd behaalt en dan moet ie zo aan z'n endje komen, triest hoor!

Ach en je vader zo ziek, pfffff, ik hoop zo dat het hem uiteindelijk heel veel tijd geeft! denk je dat hij rond de kerst wel helemaal opgeknapt is (voor zover mogelijk) dat ie daarvan kan genieten?

Daantje, mop ik bel je nog wel ff gauw hoor. Ik heb op die site gekeken, allemaal vrouwen met die vent op de foto, maar neeuhhh hoor onze Daan staat er niet op, echt jammer, Whoehahahaha, dat had ik wel leuk gevonden. En nu wil die met jou wel een avondje stapen, whahahahahaha! Echt weer typisch iets voor jou. hahaha!

Zo ladies, ik ga wat drinken en eens kijken wat zoonlief aan wil trekken naar dat feest vanavond.

Fijne avond, dikke knuffel
Ola meiden!

Ff een snellertje hiero...big news!!!

Gaat erg slecht op mn werk zoals ik jullie vertelde,collega´s aan de balie die uren moeten inleveren en wel per direct!

niet normaal en niet volgens de regels...

als het niet waar is...een klant van de hypoxi van onsdie Nb een soort van vriendin is van een collega...zoekt 2 dames om een catering te runnen in een gebouw in Ijburg,met uitzicht op aandeel houdersschap...voor 6 uur pd en een flink uur salaris!

Ik kijk mn collega aan en zeg in een wink:..buurman en buurman staan paraat!

ennie wee....we gaan eerdaags praten en as zomer als alles zo klinkt en gaat zoals beloofd,kunnen we dan zelf met de creditkaart vd baas een keuken in gaan richten in een gebouw vol met ingenieurs etc.

laat me niet gek maken en kijk wat kan en niet...iig..is er weer perspectief en een uitdaging!

kan daarbij ook nog wat klantjes doen...dus kan ik mn financiel toekomst een beetje beter zeker stellen.//

hoe dan ook...eerst zien en dan geloven...al heb ik het gevoel dat dit geen illusie is...

Theetje...wat een killing rooster!!!!

Niet normaal mop!

Bel me ff zaterdag aaf rond 9...ben ik weer onder de levenden...

Jeetje Dolph,wat leuk dat je knul naar dat gezinnetje gaat!!!

ben heeeeel benieuwd hoe dat verlopen gaat,klinkt wel erg leuk voor hem!

Scar,wat denk je zelf...denk je echt dat ik ga stappen in de breedste zin van het woord met J??

Whoehahaha...je kent me...miss in 2010...uurtje en dan snel wegwezen..maar ga iig niet alleen...

Ook voor jou balen mop zoveel centjes terug betalen...tis gewoon niet normaal vandaag de dag...en dan idd die zorgverzekering weer omhoog...heb die enveloppe binnen gekregen vandaag...ga um zondag bestuderen en dan kijken wat wijsheid is of ik evt een nieuwe verzekering aan ga...

hoop dat je buikpijn van je happie period een beetje over is...

Hoe dan ook...als het allemaal; doorgaat die evt nieuwe job...gaan we met zn alle lekker shoppen en gaat Daan jullie verwennen...!!!!...ff duimen dussssssss.

hey Jonnie...ziet er idd lekkker uut die J..maar Daan gaat voor de simpele ziel...heb er 1 op het oog...maar ik kan er niet veel over zeggen nu...wel wat sms contact...klant van me...vrijgezelli ook nog...spannund!!!!!!!

Meiden ga mand snel in...morgen weer presenteer geweer op mnwerk...maar wou dit ff met jullie delen!!!

Tot gauw!!!
wow daan, dat klinkt te mooi om waar te zijn zeg. Ik ben heel benenieuwd en ga heel hard voor je duimen dat het allemaal door gaat.

Ik vind het trouwens een engerd die vent..... BRRRR moet er niet aan denken zeg, haha

Hier ook de nieuwe zorgpolis binnen, maar niks schokkends eigenlijk qua kosten. Gelukkig maar, want het leven is al duur genoeg.

Wilde eigenlijk vandaag voor sint cadeautjes, maar gezien mijn bankrekening moet dat wachten tot mijn salaris weer gestort is. Dat zijn toch die extra kosten voor die auto geweest, die er ingehakt hebben. Is natuurlijk een slechte tijd om extra kosten te maken, zo met de feestdagen voor de boeg.

Ik heb zoonlief gisterenavond weggebracht. Hij vond het wel spannend, maar had er ook heel veel zin in. Ach pleegzoon kent hij natuurlijk heel goed. En zijn plegouders zijn wel moeilijkere kinderen gewend, dus ik denk dat het helemaal goed gaat komen.

Ben eigenlijk wel blij dat ik nu niet aan het voetbalveld hoef te staan, wat een weer zeg..... pffff

Vanmiddag een paar uurtjes kantine dienst, van half 2 tot 4, maar dat is binnen, dus goed te doen.

Vanavond even met mijn vriendin naar het prinsenbal (carnaval). Wordt de nieuwe prins carnaval voor komend jaar bekend gemaakt.

Nou meiden, ik ga even douchen en daarna maar even wat in huis doen hier.

Fijne zaterdag.

Goeiemiddag dames!!

Gosh, het weer is hier nog helemaal opgeknapt vanmiddag, vrij zonnig enzo. Kwam wel goed uit, heb nog ean wasje hangen nl..

Vanmorgen toch lekker de intocht op tv gekeken, het hoort er toch nog steeds bij vin'k!

We hebben nog verder niets over die mentor/leraar gehoord, maar er is al wel bekend wie zijn taken gaat overnemen, is zoonlief niet eens erg rouwig om, is leraar waar hij al eerder les van heeft gehad, nu maatschappijleer van heeft en straks dus ook voor nederland. Leuke vlotte vent. De leraar die nu opgenomen is is denk ik ergens begin 50 ofzo..niet zo heel oud dus. Hopelijk gaat het allemaal goed. Hij heeft trouwens ook zijn rapport gekregen, mooi hoor, geen onvoldoendes en voor zijn examen gemiddeld ook geen onvoldoende. Hopelijk gaat ie lekker zo door!

Eigenlijk best slim dus Dolphine, dat je apart voor de kantinedienst moet komen. Want dat vind ik bij ons dan altijd zo jammer, dat je altijd een deel van de wedstrijd mist, als iemand dan iets wil kopen (nu scheelt het natuurlijk wel dat onze club veel kleiner is als een voetbalclub, meestal is er dan ook maar 1 wedstrijd aan de gang).

Wat een goed nieuws over je moeder! Daar zal ze wel erg blij mee zijn! Niets meer gehoord van je kleine mannetje? Gaaf trouwens, dat ze hem meenemen naar Holiday on Ice! Da's toch wel een belevenis denk ik.

Jij gaat vanavond dus alvast een beetje carnaval voorproeven? leuk!

Het klinkt mooi Daan, je eventuele nieuwe baan!! Zou echt super zijn he, als dit gaat lukken..Lijkt me geknipt voor je, echt waar!! (whoehahaha, geknipt..vatjeum...LOL) We gaan met zijn allen aan het duimen!

Hoe was het feest van je zoon geweest Theetje? Wat leuk zeg, zo'n projectje en dan lekker dansen..Jij gaat echt weer een ongelovelijke week tegemoet zeg, ech nie normaal!! En 1 nieuwe medewerker zet dan geen zoden aan de dijk he, ook omdat ie eerst ingewerkt moet worden etc. Heel veel sterkte weer meissie!

We gaan idd voor kerst/oud en nieuw met het werk ook nog iets doen, nl. wokken. Leuk! Is in een nieuwe tent, die zit in het stadion van de plaatselijke FC, ik ben benieuwd. jammer genoeg geen voetbal die avond, haha, had ik nog wel leuk gevonden. Jullie allemaal de nieuwe polis al, ik denk haast dat ie nu wel in de brievenbus ligt, maar ik heb geen zin om al die trappen af en op te sjouwen, dus die vind ik maandag wel. Ik ben toch wel benieuwd of ik elders goedkoper uit kan zijn.

Begint donker te worden hier, ik ga de kaarsjes aandoen, gezellig!

fijne avond!

hallo meisjes,

Kantinedienst gisteren was eigenlijk erg gezellig. Ik had heel slim besloten dat ik wel achter de bar wilde en de andere twee moesten dus in de keuken. Snacks bakken enzo. En het was toch druk met eten. Woehahaha. De bardienst was best relaxed en ik heb een verborgen talent. Het bier tappen ging me namelijk erg goed af! Kreeg gisterenavond in de kroeg nog een compliment van een jongen die in de kantine had gezeten. Hij zei, het is jammer dat je wegging, want na die tijd heb ik geen goed biertje meer gehad. Hahaha

Daarna even naar mijn ouders geweest, daar waren mijn broers ook. Nog niet gebeld voor zoonlief, dus ga er vanuit dat het daar ook goed gaat.

Later bij mijn broer voetbal gekeken en daarna gezellig met hem en een vriendin de kroeg in. Het was mega druk.... maar wel erg gezellig.

En ik heb gezoend met een hele leuke jongen..... Lang, donker haar, groene ogen en jong.... Hihi, HIj is nog geen 30 maar wel erg leuk. Ik kende hem al wel maar hij had altijd een vriendin en nu dus niet meer.

Maar ja afwachten verder want ik heb met mijn stomme kop geen telefoonnummers uitgewisseld. Hij zou me toevoegen op hyves en daarbij is dit dorp natuurlijk niet zo groot, dus ik hoop hem snel weer eens te zien.

heb me dus eer min of meer misdragen gisteren, maar het was een erg leuke avond. dus mag best een keertje.

Nu ff bijkomen met kopje koffie, straks lekker douchen en dan vanmiddag zoonlief weer ophalen.

Zijn team heeft gisteren trouwens gewonnen met 12-2... tegen de nummer 2 was dat. Volgens de coach gaan ze na de winterstop weer een klasse omhoog.

Gisteren nog even het komende seizoen besproken, de meeste kinderen uit zijn team worden dit jaar 9 en moeten volgend seizoen naar de E. Ik heb aangegeven dat ik zoonlief het liefst nog een jaar in de F wil laten. Hij is tenslotte de aller jongste en het wordt allemaal zo prestatie gericht dat ik het niet erg vindt als hij volgend jaar in een ander team komt. Weg bij die kinderen die zichzelf zo goed vinden.... Ik denk dat dat beter voor hem is.

Lekker voetballen en niet alleen maar gericht op de beste zijn. Daar gaat het tenslotte om op deze leeftijd.
Whoehahahahaha! Dolphine, dàt is nog eens een avondje naar de kroeg gaan! Beetje staan zoenen met een donkere schone..... Sloerie! Whoehahahaha!!! Nee hoor meis, ik plaag je maar! Ben wel benieuwd of ie nog wat laat horen.

Verstandig van je denk ik, dat je je knul nog een jaartje bij de F-jes laat. En goed en duidelijk beredeneert dus ik neem aan dat ze er op de voetbalclub wel open voor staan lijkt me.

Scarlet, Zoonlief had het erg naar zijn zin gehad op het feest, hij was wel heeeel erg moe en dus beetje sjaggie toen ie thuis kwam, was ook al 23.30 uur. Dus heb 'm gauw z'n bedje in gebonjourd. Zo'n grote mond maar uiteindelijk is het natuurlijk dan nog drie keer niks, haha. De verhalen kwamen de volgende dag los. Wat super joh, dat rapport van je knul! Hij staart er al met al dus gewoon lekker voor!

Daan wat een ontwikkelingen zeg, ooohhh ik ga zó hard duimen voor je dat het wordt voor je!!! Ik kon je gisteren niet bellen schat, ik had visite, ik probeer je morgen ff te bellen want ik moet zo weer naar m'n werk tot laat vanaaf en dan heb ik morgen de hele dag cursus.

Gisteren dus visite, Zusje en zwager kwamen langs. helemaal gezellie! Lekker happie op tafel, drankje erbij. Eerst hebben we nog de onderwater-snorkel foto's bekeken van de vakantie, zò leuk! En daarna gingen we ouderwets trivianten, sjeeeeeesss wat hebben we gelachen!!!! En eerlijk is eerlijk zusje en ik hebben zoooo vals gespeeld, op leuke manier dan hè! Whahahahaha! Uiteindelijk werd het 02.00 uur voor ze weg gingen. Dus lekker uitgeslapen en daarstraks lekker uitgebreid ontbeten met allerlei lekkere broodjes, Herlijk, maar4 ja aan al het goede komt een eind, dus zo dan maar an die arbeit.....

Meiden fijne dag vandaag!

hai girls!

Blehhh, weekend is alweer bijna voorbij..zoooo jammer altijd!

Heb schaatsen opstaan, zo een groentensoepje maken, lekker, beetje rondklooien hier, kortom een typische zondag!

Yeahaa Dolphine, goed gedaan! Tuuuuurlijk ga jij die gozer weer zien. Wie weet wat hier nog uit volgt, hihi.

Ik denk dat je er idd goed aan doet, om zoonlief nog bij de Fjes te houden. 2 jaar verschil is toch best veel en het wordt idd alleen maar meer prestatiegericht.

Hoe heeft ie het gehad tijdens de logeerpartij en holiday on ice?

Wat een ouderwets gezellige avond heb je gehad Theetje! Zo met z'n allen een spel doen, zoals Triviant is echt leuk he!

En nu weer aan het werk..zucht...daar gaat je zondag weer. Kun je dan wel genieten van zo lekker ontbijten etc.? Ik zou dan de hele tijd zitten aan te hikken tegen het fiet dat ik nog moest werken.

Morgen beginnen we de dag met een "leuke" bijeenkomst over wéér nieuwe toekomstplannen, want straks moet er weer gekozen gaan worden welke richting je op wilt qua werk...*heeeeeel diepe zucht* . Waarom kan er nou nooit es gewoon rust in de tent komen? Nou ja, we gaan het maar weer aanhoren allemaal..

fijne dag nog!

ola,

Hmm scarlet dat is misschien toch niet zo'n goed idee om hem weer te zien. Hij heeft me gelijk vanmiddag op hyves toegevoegd, maar toen zag ik ook dat hij pas 24 is. hihihi ik wist wel dat hij iets jonger was, maar 24 is wel heel jong natuurlijk.

Zoonlief heeft het geweldig gehad! Hij heeft een logeerdiploma gekregen. Weinig geslapen, want ze lagen bij elkar op de kamer. Holiday on ice was errug leuk geweest. Daarna hadden ze nog pannenkoeken gegeten.

En vandaag lekker gespeeld, die mensen wonen op een boerderij, dus ruimte zat.

Werk ze theetje!

Hmmm, geen leuk begin van je werkdag dus scarlet morgen, succes.

Oh groentensoep, lekker!!!!!

Mijn moeder belde net dat het zoontje van mijn neef vannacht is opgenomen in het ziekenhuis met de mexicaanse griep. Hij moest gelijk in carantene en aan het zuurstof. Jochie is 6, maar het gaat geloof ik al een stukje beter. Zijn zusje is 4, dus hopen dat zij het niet krijgt.

Die coach die zoonlief nu met voetbal haaft is sowieso nogal prestatie gericht, hij wil alle goede jongens meenemen naar de E en dan een team vormen wat net achter de selectie zit. Ik vind zoonlief daar gewoon echt nog te jong voor. Die moet lekker lol hebben en ballen en dan maar een jaartje langer in de F hoor, daar staat het plezier tenminste voorop. Daarnaast vindt ik het ook niet erg als hij een andere coach zou krijgen, deze is me toch iets te veel bezig om zijn eigen kind op te hemelen. Ik hoor daar steeds meer ouders over. Dus ik denk dat het goed is zo.
Tsjeeee gisteren iedereen druk met andere dingen zeker!

Ik heb er twee dagen cursus opzitten, voor mij geen geheimen meer mbt documenten, haha. A.s. vrijdag nog dagje cursus, maar morgen gewoon nog werken en het weekend ook en die dagen daarna.... Maar morgen ook nog wat leuks in verschiet! Ik ga met mijn moeder en zusje naar ladiesnight van de kerstshow in de Intratuin, nou ben benieuwd. Allemaal van die kerstzieke dames net als ik waarschinlijk, whoehahaha! Ben erg benieuwd. Komende tijd trouwens weer veel feesten en feestjes, we gaan voor het eerst in jaaaaren weer eens ouderwets Sinterklaas vieren. Niet met zakken kadootjes hoor, voor de groten één kleingheidje, alleen voor de kleintjes wordt er flink uitgepakt geloof ik. Wij vieren kerst natuurlijk ieder jaar wat uitgebreider met kadootjes . Dan hebben nog een giga feest wat ik ervan begrepen heb op dat partyschip waar ik jullie wel eens over heb verteld, een tweetal verjaardagen wat wat goter wordt gevierd en nog twee of drie andere verjaardagen. e zullen wel zien wat wordt allemaal, als we al overal naar toe gaan dan. Verder heb ik niet veel te melden, alleen dat het giga druk gaat worden de komende week met het werk dus als ik er iets minder ben, klachten bij mijn planner, hahaha.

Nou girlies, allemaal aan het werk en drukkie dus hè.

Wat fijn dat je knul het zo fijn heeft gehad Dolphine, en zo'n "diploma" is natuurlijk erg stoer!

Hè gets wat naar van je achterneefje, heb je al meer nieuws inmiddels? Doen ze toch niet zomaar dat opnemen, aangezien het toch als een "gewone " griep wordt gezien.

Jemig wéér nieuwe plannen op je werk Scar? Is dat werkverschaffing voor de hoge heren door de hoge heren of zo, bang om zelf hun jobbie te verliezen. Dit slaat toch nergens op? Net een complete reorganisatie achter de rug die zachtjes gezegd niet soepltjes is verlopen en nu beginnen ze gewoon weer opnieuw! Moet niet gekker worden!

Nou meiden, fijne aaf!!!
hallo, hallo,

Zeker erg druk met andere dingen theetje. Gisteren nog tot laat bezig geweest om een jongen die was weggelopen van huis in de crisisopvang te krijgen. Moeder wilde hem echt niet meer in huis hebben en dat joch laat je niet zo maar op straat slapen. Bureau Jeugdzorg heeft vandaag een versnelde onder toezicht uitgesproken en nu zijn ze bezig om hem op een plekje te krijgen, waar hij voorlopig kan blijven.

Mijn achterneefje is opgenomen en aan het zuurstof gelegd, dus niet zo maar griep klachten lijkt me theetje. Verder heeft hij een kleiner zusje en die kleintjes vormen een risico groep, dus vandaar dat ze hem in carantene hebben gelegd, mede om dat meisje te beschermen. Maar het gaat gelukkig al weer de goede kant op met hem, hij krijgt weer praatjes.

Je zeg voor jou een druk programma voor de boeg, maar wel leuk met al die feestejs. Hier wordt het ook druk komende tijd. Hier natuurlijk nog wel steeds groots sinterklaasfeest. Tja de 3 kid geloven er nog steeds in. Wij hebben als volwassenen lootjes getrokken en iedereen koopt voor de kinderen wat, dus die worden weer gruwelijk verwend.

Vandaag echt een baaldag. Had 5 afspraken en heb bij 3 mensen voor niks op de stoep gestaan. Daar baal ik dan echt van he.... grrrrr.... vandaar nu ook wat vroeger thuis dan gepland want zou van 5 tot 6 nog een afspraak hebben. Omdat er andere afspraken uitvielen kon ik daar gelukkig eerder terecht.

Nu dus lekker thuis en straks zoonlief ophalen bij een vriendinnetje en bij mijn moeder eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven