**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
visje wat een mooie foto's!!!

Ik duim voor je dat je aangenomen wordt. Zou toch mooi zijn....en zeker als Silje ernaast is....

Kwimmie hoe ging het met de prik? Hier werd ook niet gecontroleerd op de tijd.....waren met 2 minuten weer buiten. heb nu wel een soort van spierpijn in mijn arm....

bieteltje....mooie stad he apeldoorn. (hihi) Het Loo is idd erg leuk om te bezoeken.

Waar bemoeien sommige mensen zich mee...ze hebben geen idee wat jou kind wel of niet fijn vind...

mamasax:werk ze vandaag!

nadine: hoe groot is de laatste voeding? kan je die anders nog iets groter maken. of die van 4 uur afbouwen. steeds iets minder in doen.

waar heb je op gesolliciteerd?

Vanaf 6 maanden zijn de vaccinaties stop gezet...Thijs heeft gister ook de eerste prikken gehad....voilgens mij heeft hij er amper last van. Heel iets verhoging gister.

ik ga me ook maar eens klaarmaken. we moeten zo naar de fysio. ben benieuwd of zij wat voor ons kan betekenen.

Tot later!

x
Oh ja, dat vergeet ik telkens te vragen...

Is bij jullie ook 'de grote haaruitval' begonnen? Hier iig wel, pfff, het lijkt wel of ik kaal word, zoveel haar verlies ik!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
O Nadine dat is echt 1 van mijn grootste angsten. Het "grote haaruitval". Heb er nog geen last van gelukkig, maar zal wel niet zo blijven. En ik heb al zo'n dun vlas bosje haar.

Wilde heel verhaal typen, maar de kleine meldt zich (wel vroeg, maar ach...).

Kom straks even reageren.
Hey Hallo,

Even heel kort.

Heb mij ingehouden hoor en de Hoppediz Santiago gekocht (lekker vroijk met oranje) ook nog eens de goedkoopste dus nu heb ik genoeg 2 doeken mwah haha

Nadine: gelukkig hier geen haaruitval, want ook ik ben niet gezegend met een volle bos.

Oh mbt doorslapen, Sander kwam hier ook standaard rond 4 uur, ongeacht hoe laat wij de laatste fles deden. Zijn afgelopen week begonnen om eerst maar gewoon de speen te geven en toch maar op zijn buik te leggen voor die 3 uurtjes (7 uur moeten wij toch op)met een max van 4x, als dat niet helpt, dan een klein flesje van max 100 cc. En wat blijkt, Sander heeft al 3 nachten doorgeslapen. Ergste nacht was 00:30 tot 06:00 en beste nacht was 21:30 - 07:00 (vannacht). Weet dat buikslapen afgeraden wordt, maar hij ligt graag op zijn buik en kan nu ook hartstikke goed hoopf optillen, dus maar mij niet teveel zorgen (en doe het dus niet voor de hele nacht)

Visje: plezier in je werk is veeeeel belangrijker dan een baan op "nivo". Dus gaan voor de baan die je aanspreekt en niet de baan waarvan mensen verwachten dat je hem "neemt" omdat het aansluit bij je opleiding hoor.

Sax: ook hier toch wel weer zin om te werken. Hopelijk blijft het doorslapen hier aanhouden, maar ben het thuiszitten ook wel beu en het kost bakken met geld want teveel tijd om te winkelen.

Nou, ga Sander van de creche halen (had een half dagje wennen) en vanavond met collega's uiteten.
Bieteltje, proficiat met je nieuwe doek!

Dat is een goed plan van dat kleine flesje. Op de buik draaien heeft hier weinig zin, Luuk slaapt al op z'n buik sinds ie 4 weken is. Wij proberen ook eerst het speentje maar dat werkt hier echt niet. Hoe vaak heb je zo'n klein flesje moeten geven dan? en is ie wel tevreden na zo'n klein flesje? en slaapt ie dan door met een draai op z'n buik om 4 uur of gewoon in één ruk op z'n rug? En bedoel je met 'een max van 4 x' dat je max. 4 keer de speen erin stopt? Wat een vragen hè, maar dan snap ik het tenminste....

Oh, Luuk heeft honger.... tot later....
Hoe was het bij de fysio, Linda?

Nadine, hier nog geen haaruitval. Ik weet ook niet zo goed wanneer dat de vorige keer bij me begon. Toen heb ik het wel heel erg gehad.

Is het goed gegaan met Sander op het KDV?

Zometeen een middagje werken. Wel zin in. Moet saxbaby bij mijn zus brengen, maar voel me een beetje bezwaard, want hij is absoluut niet in zijn hum. Volgende week heb ik 3 dagen examen en blijf 1 nacht samen met mijn man in een hotel overnachten. De cursuslokatie is nml nogal ver. Man komt, omdat er een diploma-uitreiking met een etentje is (moet het nog wel "even" halen). Dan gaan alletwee de jongens bij mijn zus slapen (en die heeft er zelf 3!). Zal mij benieuwen hoe dat gaat. Hoop voor haar dat ze alletwee niet wakker worden.
Bedankt voor de leuke reacties op de foto's.

Ben net terug van consultatiebureau. Silje was nu 5180 g en 58 cm . Ze was niet erg veel aangekomen sinds de vorige keer, maar wel voldoende ( 400 g). De prikjes waren echt verschrikkelijk. Silje krijste de hele boel bij elkaar. Echt zo zielig. Vlak ervoor was ze nog lekker aan het lachen en brabbelen. Vond het wel moeilijk hoor, en volgende maand weer, brr!

De wijkverpleegkundige vertelde dat ze ook vermoedde dat ze waarschijnlijk reflex heeft. Morgen dus een afspraak bij de huisarts.

Hier ook geen haaruitval gelukkig. Wist trouwens ook niet dat je dat kon krijgen. Dacht dat dat alleen tijdens je zwangerschap was.
Sax, bij mij begon de haaruitval na m'n eerste menstruatie. Zolang ik bv gaf, had ik er geen last van, maar toen ik dus daarmee stopte begon het grote haarverlies! Gelukkig heb ik een flinke bos, dus ik kan wat missen

Tis droog dus ik ga ff shoppen!
Visje, laat je niet afschepen bij de HA en als ze je niks voor willen schrijven, zorg dan voor een verwijzing naar de kinderarts!

Succes!
59 cm

5930 gr

Nadine: nee geen last van haaruitval gelukkig....

Bieteltje: 2 doeken is wel handig. kan je afwisselen...

sax: jij kan er niets aan doen dat hij zijn dag niet heeft. Wel een hele opgave op op 2 kids te passen als je er al 3 hebt...wel fijn dat ze het wil doen. En ook wel gezellig voor jullie een nachtje kindloos.

silje: de prikjes vond ik ook niets aan. vond het zielig...eerst kletsen en daarna huilen...

Bij de fysio tips en oefeningen meegekregen...volgende week terugkomen.....heb goede hoop!

Heb net een vacature gestuurd gekregen...ben op zoek naar wat anders..geen weekenden en feestdagen meer wil ik...hoop zo dat het wat gaat worden....

Wil ook wel weer aan het werk...alleen wil ik Thijs nog niet onderbrengen bij iemand anders...

Zo gesprek met een mogelijke gastouder.....vanavond visite en daarna de eerste keer gym...

x
Voor de tabel 5900 gram en 60,5cm

Prik viel heel erg mee, maar had ook niet anders verwacht. Kan daar heel goed tegen. Arm voelt nu alleen een beetje zwaar, maar verder niets hoor. Logistiek gezien was het ook goed geregeld en zo leuk dat als je zonder kindje komt de mensen je allemaal feliciteren. Ik voel me echt steeds trotser en trotser worden hihi.

Ook hier nog geen haaruitval en ik zeg helaas, want ik ben gezegend met een ontzettende bos en heb uit nood maar een flink stuk laten afknippen, en dat was iets teveel naar mijn zin maar wel nodig. Haha wat een piepert he, maar nee hoor ik klaag niet, het is alleen wat lastig.
Hoi hoi,

Ik ben jullie niet vergeten hoor, maar het is hier echt mega druk. Manlief heeft een boel werk, wat fijn is zo met de dure december maand voor de deur, maar dat betekent wel dat hij veel weg is (op het moment een dubbele klus, overdag aan het schilderen, s'avonds in het theater geluid doen)

Ik kom gauw (ik hoop morgen!) weer goed bijlezen en reageren!

Liefs D.
Ik ga vanavond ook eens goed bijlezen en reageren: zo gezellig druk geweest bij m'n ouders! Ook nog 5x kraamvisite gehad

Net naar ziekenhuis geweest en spiraal zit er weer in!!! Ik was zo zenuwachtig maar het viel echt super mee...

Ik ga nu beginnen met koken, verse pizza en ben er straks weer!

X choca
5600 gram

58cm

Ik ga nooit meer stoppen met BV !! Heb zo'n heerlijke bos nu dat ik het gewoon moet laten uitdunnen, normaal heb ik echt een zielig bosje.

Ben ook nog zo dement als een deur, hoop wel dat dat snel overgaat want ik kan echt nix onthouden!

Linda wat goed dat je met een voorkeurshouding naar de fysio verwezen wordt, wij kregen een lijstje met oefeningen mee die we thuis moeten doen.

Bieteltje goed he die draagdoeken, ik ben fan van de tricot sleng, al mag hij van mij wel wat korter, zodra babyshiv erin ligt valt ie in diepe slaap en slaapt veel langer dan in zn bedje, ik vraag me wel steeds af of het nou goed is om hem er zo vaak in te hebben ipv in zijn bedje. Maar ja, hij wil niet anders...

Welke 2 heb je nu?

Alvast veel succes met je examens Sax! 3 dagen pfff...

Oh ja, heb zelf geen bakfiets maar hoorde van een vriendin dat ze echt een dag moest oefenen. Als je voor de Rolls onder de fietsen wilt gaan: http://www.dutch-id.nl/ of http://www.amazingwheels.nl/

Choca hier ook nog af en toe kraambezoek, heb het wel een beetje gehad met de verplichte bezoekjes, maar ja, beetje showen is wel leuk, babyshiv is altijd zo vrolijk dus iedereen is helemaal vertederd.

Hier gaat alles verder zn gangetje, een erg vrolijke babyshiv met enorm lieve geluidjes, lachjes en gekke bekken.

Voeden lukt s' nachts maar niet om hem langer dan 3 en heel soms 4 uur te laten slapen. Probeer het ook met een speentje te rekken maar hoorde ook dat dat niet goed is omdat je dan juist de hongersignalen mist?

Hoe vaak gebruiken jullie trouwens een speentje? Babyshiv heeft het overdag vaak nodig om in slaap te komen en meestal haal ik het er na een paar minuten uit, was ik laatst vergeten en had zn mondje een beetje blauwige gloed, zielig he?

Echt een klein zuigertje dus.

En soms is ie begin van de avond huilerig en dan wordt ie rustig van een speentje, maar nou hoorde ik dat baby's dat huilen nodig hebben om hun emoties te ventileren en twijfel ik weer. .. zucht...

Oh ja, twijfelzucht, ook heel erg last van, wanneer gaat dat over?
Shiv, volgens mij kan die speen geen kwaad hoor. Ik gebruik de speen als Finn moe wordt, hongerig is en na z'n fles heeft ie ook nog die zuigbehoefte. Hij laat de speen vanzelf los als hij m niet meer wil en verder vraagt hij er niet om. Ik wil er wel naartoe gaan dat hij hem op den duur alleen nog maar voor het slapen wil en vervolgens ook dat afbouwen,maar nog niet het eerste jaar hoor. Vind het belangrijk dat hij dit min of meer begrijpt voor zover dat mogelijk is dan. Ow enne die twijfel, ik ben bang dat dat wel blijft, maar 1 troost hier hebben alle mama's last van dus je bent zeker niet alleen

Leuk trouwens om in de tabel de gewichten en lengtes te lezen van alle kindjes.

Hier 2 pijnlijke armpjes van de prik en tot onze grote hilariteit zijn we allebei in onze slaaparm geprikt
oef.... ik moet donderdag voor de prik! VInd het best eng eigenlijk. Ben niet zo'n held

Niks spannends hier, maar ik dacht: laat ik even gedag zeggen:)

Over het speentje: Kees wil geen speen, op zich wel fijn.

Mijn dochter was stapelgek op haar speen en heeft er niks aan overgehouden (tot ruim 2 jaar!) dusse... gewoon lekker doen.

Het ene kind vindt het nou eenmaal lekker en de ander niet.

Reageer morgen verder. Ga zo lekker slapen want manlief is weer een paar dagen weg, dus moet ik de nachten weer alleen doen :(
hihi, hier ook een twijfelaartje Shiv! Over vanalles: laat ik 'm op m'n buik in slaap vallen of leg ik 'm wakker in z'n bedje / geef ik gewoon nog een extra voeding of probeer ik minimaal 3uur ertussen te houden / ga ik z'n duimpje (heeft ie sinds gisteren) afleren of kan dat nog effe wachten want het staat zo supercute (probeer foto op hyves te krijgen) en zo kan ik nog wel effe doorgaan...

En ook een volle haardos, vorige keer werd dat pas minder toen ik met de bv gestopt was...dus ik ga ook nog even door (was ik sowieso nog wel van plan de komende 4 maanden...)

Ben trouwens weer helemaal bij, ik probeer effe op iedereen te reageren (excuses als het me toch niet helemaal gelukt is):

Nadine,

Als Luuk echt alleen maar op z'n buikje slaapt zou je misschien nog een aerosleep kunnen aanschaffen? Bij ons slaapt dochter altijd in hetzelfde bedje en er was laatst een moeder die ook een eigen aerosleep mee had gegeven voor haar dochtertje...weet niet of dat bij jou ook kan?

Die Marsupi heb ik trouwens vrijdag teruggestuurd dus zou er nu weer moeten zijn bij babybij....

Minie,

Hoe is ie? Tijdje niets gehoord, zeker druk met meisje en studie? Leuk dat je al over nr 2 aan het nadenken bent: wel moeilijk om te beslissen of je het nu al wilt of na je co-schappen!

Bieteltje,

Goed bezig met je doeken!! Ik ga voor de Donau inderdaad - niet erg origineel maar wel erg mooi! Ik twijfel nog een beetje over de maat. Heb jij 4,7 en veel stof over bij de fwcc-knoop? Bij m'n punt.nl doek heb ik namelijk best veel over en dat vind ik niet zo...(zal deze vraag ook ff aan Lies stellen). Dat thuiszitten kost idd echt veel geld Hier ook last van...gelukkig loopt m'n salaris vrolijk door en in december krijg ik ook nog een extra maand uitgekeerd Fijn dat Sander doorslaapt, wordt je gewoon weer even meer mens van he?

Kwimmie,

In jullie slaaparm? Leuk dat jij ook zo trots bent, ik ook nog steeds, voel me ook nog steeds een net-moeder terwijl hij al ruim twee maanden is...

Was je kapper een beetje te enthousiast? Ik moet eigenlijk ook weer maar twijfel nog een beetje over kleurtje (zal ik ook rood doen met zo'n rode zoon..? Dan twijfelt niemand meer of ie wel van ons is ) Grappig trouwens dat Finn bijna net zo groot/zwaar is als Tom!

Visje,

Stoer zeg zo'n reis met je meisje!! Fijn dat alles goed is gegaan! Zielig he die prikjes? Tom gilde ook even alles bij elkaar en ik kreeg het er ook helemaal warm van... Succes morgen bij de ha. Hoe is het nu met je vriend, weer alles ok samen? Spannend die nieuwe baan en erg fijn dat het dichtbij Silje's creche is! Nog last van je teen trouwens?

En erg mooie foto's!!! Ik had ook zoiets moeten doen, had ik meteen al kadootjes voor sinterklaas voor beide opa/oma's...zal nu wel niet meer lukken om dat op tijd klaar te krijgen!

Jojo,

Hoe is ie? Is je mirena ook al geplaatst? Hopelijk deed (of doet) het bij jou ook net zo weinig pijn als bij mij! Hoe vind jij de combi baby/oudste? Goed te doen? Is oudste jaloers op dochter?

Saxmania,

Hoe ging het babysitten van zus? Was saxbaby nog een beetje vrolijk? Spannend volgende week! Moet je er nog veel voor leren? Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om weer echt helemaal te gaan werken als zoon nog niet doorslaapt...heb ik een jaar gehad en was af en toe helemaal gesloopt maar toch wende het na een tijdje wel - en ik deed soms een dutje van 19 tot 20 ofzo...

Lynx,

Crea dat scrappen! Ik ben niet zo creabea maar wel al een beetje bezig met Tom's fotoalbum (zo'n nijntjeding waar je dingen in kan schrijven zoals eerste lachje). Heb net weer wat foto's besteld en heb me voorgenomen alles binnenkort meteen in te plakken van de eerste weken want anders ligt het over een jaar nog!

Linda,

Hoe was de gym? Spannend een nieuwe vacature en idd lekker geen feestdagen en weekenden. Heb je al gesolliciteerd? Hoe was de gastouder?

Lieselotje,

Heej Lies, ook weer home alone? Drukke kerel heb jij! Hoe is het met je draagdoek, al een extra besteld? Ik ben bijna zover...twijfel nog een beetje over de maat. Heb jij 4,7 en veel stof over bij de fwcc-knoop? Bij m'n punt.nl doek heb ik namelijk best veel over en dat vind ik niet zo...

MamaD,

is manlief wel genoeg thuis om te genieten van jullie kleintje? Wel fijn dat ie genoeg werk heeft, kun jij extra veel uitgeven

MamaSax,

Hoe was het werken? Is je dochter nog op tv geweest? Zag niemand met waterpokken bij 1vandaag...of heb ik niet goed gekeken...?

Net even enorm baalnieuws gekregen, moet ik weer aan iets naars denken...en dan is het wel jammer dat ik helemaal alleen met de kids ben: ik mis m'n man sowieso best wel maar nu effe helemaal...

Ik ga nu pitten... tot morgen!

ps: voor de tabel - 61cm en 5800 gram
Choca: Er blijft inderdaad wel een stuk doek over als je aan de achterkant knoopt. Maar ik had bij Bieteltje gezien dat zij hem nog een keer naar voren haalde en hem daar knoopte, en dan kom je dus precies uit. Ik stoor me ook niet zo aan het restant aan de achterkant. Maar ik heb een zwarte, dat scheelt misschien.

Vannacht aangenaam verrast: 11 uur, en toen kwart voor vijf!!! Lekker hoor
Choca, ik weet niet wat er aan de hand is, maar:

Hoe was het gesprek met de gastouder, Linda?

Lastig hoor, Shiv, dat je 's nachts zo vaak moet voeden. Slaap je overdag dan bij?

Hier weinig bijzonderheden na de prikken. Saxzoon had wel wat verhoging gisteren en ik heb een behoorlijke rode schijf met een doorsnede van een cm of 6. Had gedacht dat-ie vandaag wel weg zou zijn (ben ma-ocht geprikt), maar nee hoor Ben wel blij dat ik links heb laten prikken, want anders was het werken gisteren wel vervelend geweest.

Wat een shitweer trouwens hè. Bleh! Heb me voorgenomen om vandaag veel achterstallige papiertroep weg te werken en te studeren, maar ik moet mezelf echt een schop onder mijn kont geven. Al 3 dagen op rij dat ik de laatste fles geef om 0.00 uur en dat ik ook de fles om 05.00 uur doe. En 5 uur slaap is voor mij echt te weinig! Mijn oudste werd iedere keer om half zes of zes uur wakker, dus terug het bed in werd het ook niet. Geef jij elke voeding, Lies of gaat je man er ook wel eens uit?
Hier ook een knuf voor Choca

Ben ook wel benieuwd naar het gesprek met de potentiele gastouder Linda. Wat vraag jij dan zoal?

5 uur slaap is inderdaad te weinig Sax. Waarom doe jij alle voedingen de laatste tijd? Of was jouw man nou op zakenreis?

Shiv hier ook veel onzekerheden hoor. Vooral over de voeding en ook het buikslapen. Ik laat Silje overdags op haar buikslapen en dan kijk ik af en toe even of alles nog goed gaat. Ze vind het zo lekker op haar buik. Silje zuigt de hele dag op haar speen. Alleen als ze slaapt valt die eruit. Moet dus ook een keer of vijf-zeven keer naar haar toe, om de speen weer terug te geven. Moet wel zeggen dat de laatste nachten veel beter zijn gegaan. Gisteren ben ik maar twee keer naar haar toe gegaan voor de speen.

Silje kreegt gisteren wel koorts door de vaccinatie, ik heb haar een zetpil gegeven. Ze was trouwens ook aardig jengelig gisteravond. Arme meid voelde zich echt niet lekker. Vanochtend was de koorts weer gezakt gelukkkig.

Vanmorgen vroeg bij de huisarts geweest. Ze was heel begripvol. Zij vertelde dat er vroeger wel een heel goed medicijn was tegen reflux ( wat zij ook vermoedde dat het was) maar helaas had die als bijwerking hartritme stoornissen, dus die geven ze niet meer. Zij raadde aan om eerst met Johannesbroodpitmeel te proberen bij elke voeding, als dit niet werkt overschakelen naar Pepti flesvoeding ( deze wordt dan vergoed door de verzekering. Deze schijnt vrij duur te zijn). Als dit allemaal niet helpt zal ze mij doorverwijzen naar een kinderarts. Ze zei verder dat ik me niet teveel zorgen hoefde te maken want ze vond Silje er verder goed uitzien.

Helaas heeft Silje mijn eczeem geerft arm kind, daar hebben we ook een zalfje voor meegekregen.

Met mijn vriend en mij gaat het nu stukken beter. Zal wel komen doordat ik acht dagen ben weggeweest en we elkaar toch wel erg hebben gemist in die tijd.
Fijn dat je serieus werd genomen door de HA. Balen van het eczeem! Mijn man doet normaal gesproken de nachtvoeding. Die was eerst rond 04.00 uur. Nu komt hij rond 05.00/05.15 uur en de laatste dagen was mijn man al naar zijn werk (ja, ik weet het belachelijk tijden). Helaas voor mij!
Och och wat een muts ben ik toch...ik vond de prik best zeer en gemeen doen. Terwijl vriend er totaal geen last van had. Nou ja ik heb het sowieso niet op prikken. Hier ook een stijve, beetje pijnlijke arm.

Visje wat een leuke foto's heb je geplaatst. Vind alle foto's leuk, maar degene waar jij met je rug naar de camera toe en Silje over je schouder kijkt vind ik helemaal super!

Wat leuk een nieuwe baan en dan Silje ook nog zo lekker dichtbij. Net wat hier al is gezegd, plezier in je werk is zooo belangrijk.

Shiv ik ben ook nog zo vaak aan het twijfelen. Volgens mij blijven we dat voorlopig ook wel houden. En zoals je leest twijfelen we allemaal nog. Volgens mij is een speen niet zo erg hoor. Nick wil bijna geen speen. Heel af en toe pakt hij hem, maar meestal spuugt hij hem weer uit.

Linda: Wat fijn dat je zo snel bij de kinderfysio terecht kon. Werpt het al wat vruchten af?

Ga voor je duimen dat je sollicitatie wat wordt, kan me heel goed voorstellen dat je van de weekenden en feestdagen af wil. Hoe was de gym?

Haha Bieteltje ik moet altijd zo om je lachen...begint je berichtje met de zin: even een heel kort berichtje....komt er vervolgens een lap tekst. Geweldig :-)

Super dat je weer een leuke doek erbij hebt.

Kwimmie haha allebei in slaaparm? Merkte gister wel dat op mijn arm liggen pijnlijk was. Jullie weekend weg klonk erg gezellig (en aanlokkelijk)

Hier nog iemand die heel trots is en het eigenlijk ook alsmaar leuker begint te vinden nu ik zelf weer alles kan en ik Nick steeds beter leer kennen.

Sax nog over de bakfiets gedacht? Hoe is het zus bevallen als oppas? Spannend hoor je examen. Ik ga duimen voor je. Heftig de laatste en eerste fles doen..snap dat je best wel moe bent.

Moet je vanavond ook weer lopen? Ik ga nog maar eens les 1 lopen...ging niet zo best..maar wel lekker om weer bezig te zijn.

Mama D zo jij klinkt wel erg druk. Best naar dat je man nu zoveel weg is, maar daarintegen kun je straks wel lekker uitgeven....;-)

Mama Sax is het werk weer een beetje bevallen? Was je erg moe?

Nadine jammer dat je sollicitatie gesprek niet echt je van het was. Niet doen als je gevoel niet goed is hoor. Zoals eerder vermeld plezier in je werk is zo belangrijk.

Fijn dat de behandeling van de osteopaat aan begint te slaan.

Heb helaas niet de gouden tip voor je. Hier ook nog steeds aan het stoeien met de voedingen.

Ga nu even koffie drinken bij een vriendin en dan vanmiddag weer visite. Vanavond staat er weer een avondje scrappen op de planning. Vriend is weg en Nick slaapt dan als het goed is.

Tot later!

x
Nog even een knuf voor Choca!
Gossie... jullie maken het me wel moeilijk met die prik... Als ik jullie zo hoor is het best een rotprik! En ach.. mijn kindjes moeten ook :( Nou ja.... tis niet anders...

Sax: Meestal doe ik ze. Mijn man is veel weg en als hij in Nederland is moet hij meestal al tussen 5 en 6 weg. Als het uitkomt met zijn tijden doet hij het wel. Maar.... hij werkt ook heel regematig thuis en dan neemt hij heeeeeeeeel veul uit mijn handen gelukkig.

Heb niet zo heel veel tijd om te reageren. sorry!!!!

Over een kleine 4 weken krijgen we de sleutel van het nwe huis en ieder momentje wat ik over heb probeer ik dozen te vullen en flink te ruimen. We hebben maar 4 weken om over te gaan. Dus dat wordt lekker drukkies
Lynx, ik vond de prik zelf ook niet fijn hoor. Denk dat ik mijn arm niet ontspannen genoeg hield. En inderdaad, vanavond weer lopen. Les 3. Ik zou als ik jou was gewoon doorgaan met les 2 hoor. Die is niet zo heel veel zwaarder dan les 1.

Lies, succes met prikken. Heb je zin in je nieuwe huis?

Ik ben toch begonnen aan mijn administratie. Maar af en toe mag je even pauzeren en mail checken en bijlezen op het forum toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven