December 2006
woensdag 5 augustus 2009 om 12:54
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
dinsdag 24 november 2009 om 10:06
Yiehoee Tinus, je laatste weekje! Jeetje wat is dat voor mijn gevoel toch hard gegaan zeg!
Oef; Hoe is het gegaan? Slapen ze de nachten wel door.
Nursie; whaha heb weer smakelijk gelachen om je stukjes. Gelukkig ben je zo blij, misschien je nick veranderen?
LekkerStrak of DV ofzo?
Nova en ik gaan even een boot knutselen, voor haar sinterklaasfiguren. Ze staat nu naast me te jengelen, dus ik ga afsluiten.
x
Oef; Hoe is het gegaan? Slapen ze de nachten wel door.
Nursie; whaha heb weer smakelijk gelachen om je stukjes. Gelukkig ben je zo blij, misschien je nick veranderen?
LekkerStrak of DV ofzo?
Nova en ik gaan even een boot knutselen, voor haar sinterklaasfiguren. Ze staat nu naast me te jengelen, dus ik ga afsluiten.
x
dinsdag 24 november 2009 om 10:18
dinsdag 24 november 2009 om 11:31
Nou de nacht is net zo rot gegaan als gisteravond eerlijk gezegd.
Ze zijn gewoon allemaal niet lekker. Nou ja B heeft goed doorgeslapen en D is weinig wakker geweest maar R heeft echt weer liggen spoken vanacht.
UIteindelijk maar bij ons in bed gelegd want D werd er ook steeds wakker van. Wel een beetje eng zo'n kleintje in je bed maar goed voor een keer niet erg.
B heeft opeens hele rare vlekjes op zn benen. Hij heeft absoluut geen koorts maar de vlekjes lijken heel erg op die van hersenvliesontsteking. Raar he? Niet schrikken dus want hij heeft geen koorts. Nou zag ik in ons kinderziekten-boek iets wat heel erg lijkt op wat B heeft. Het heet purpura van ... en dan nog een naam. Het is niets ernstigs (als dat het is). Maar goed vandaag natuurlijk goed in de gaten houden of hij geen koorts krijgt want datn zit ik meteen bij de dokter..
Mette ik kan me herinneren dat Nova ooit zoiets gehad heeft toch?
Ze zijn gewoon allemaal niet lekker. Nou ja B heeft goed doorgeslapen en D is weinig wakker geweest maar R heeft echt weer liggen spoken vanacht.
UIteindelijk maar bij ons in bed gelegd want D werd er ook steeds wakker van. Wel een beetje eng zo'n kleintje in je bed maar goed voor een keer niet erg.
B heeft opeens hele rare vlekjes op zn benen. Hij heeft absoluut geen koorts maar de vlekjes lijken heel erg op die van hersenvliesontsteking. Raar he? Niet schrikken dus want hij heeft geen koorts. Nou zag ik in ons kinderziekten-boek iets wat heel erg lijkt op wat B heeft. Het heet purpura van ... en dan nog een naam. Het is niets ernstigs (als dat het is). Maar goed vandaag natuurlijk goed in de gaten houden of hij geen koorts krijgt want datn zit ik meteen bij de dokter..
Mette ik kan me herinneren dat Nova ooit zoiets gehad heeft toch?
dinsdag 24 november 2009 om 11:40
Wat vreemd Oef! Inderdaad dat dacht ik ook meteen, zoiets heeft Nova ook gehad ja. Ik zou toch ff de dokter bellen hoor ook al heeft ie (nog) geen koorts, zeker omdat ie gisteren de vaccinatie heeft gehad, wie weet is het een andere bijwerking. Waarschijnlijk wordt je wel gerustgesteld maar toch...
Jaaaaa laaatste werkweek, blij toe, ik word helemaal gefrustreerd en overspannen van werken de laatste tijd...
Meid deed het bij laatste check perfect. Donderdag heb ik weer een nieuwe controle. Morgen ben ik 34 weken. Ik stop 5 weken van te voren, dus mag straks lekker gaan broeden. Kan niet wachten!
Jaaaaa laaatste werkweek, blij toe, ik word helemaal gefrustreerd en overspannen van werken de laatste tijd...
Meid deed het bij laatste check perfect. Donderdag heb ik weer een nieuwe controle. Morgen ben ik 34 weken. Ik stop 5 weken van te voren, dus mag straks lekker gaan broeden. Kan niet wachten!
dinsdag 24 november 2009 om 13:37
Ja Oef, dat klopt, allemaal paarse vlekjes die je met een glas niet kunt drukken. Bij Nova was het uiteindelijk een symptoom van een bepaald virus.
Ik zou toch even de huisarts bellen ivm de vaccinatie.
Nursie: DesignerVagina
Ik ben trouwens gister van de trap gevallen.. Van bijna bovenaan. Ik ging nog even snel een schone pyama voor Nova pakken, en op de een of ander vage manier gleed m'n hiel weg, en viel ik op m'n rug, zo de treden af.
Overal spierpijn nu natuurlijk, en zere ribben en elleboog/hand.
Dus we hebben hier een lekker rustig dagje.
Stefmans ligt lekker in bed, ik heb net nagels gelakt met Nova.
Tinus; fijn dat alles goed gaat met de kleine dame!
*Allen:
Welke Disneydvd's hebben jullie/zijn leuk en niet al te eng?
Ik ga nog even op zoek naar een leuk kado voor op m'n lijstje.
Ik zou toch even de huisarts bellen ivm de vaccinatie.
Nursie: DesignerVagina
Ik ben trouwens gister van de trap gevallen.. Van bijna bovenaan. Ik ging nog even snel een schone pyama voor Nova pakken, en op de een of ander vage manier gleed m'n hiel weg, en viel ik op m'n rug, zo de treden af.
Overal spierpijn nu natuurlijk, en zere ribben en elleboog/hand.
Dus we hebben hier een lekker rustig dagje.
Stefmans ligt lekker in bed, ik heb net nagels gelakt met Nova.
Tinus; fijn dat alles goed gaat met de kleine dame!
*Allen:
Welke Disneydvd's hebben jullie/zijn leuk en niet al te eng?
Ik ga nog even op zoek naar een leuk kado voor op m'n lijstje.
dinsdag 24 november 2009 om 13:59
Electro? Nee. Ziet er wel leuk uit op bol.com. Heeft de speelotheek het niet? Ik ben wel lid van de speelotheek maar ik ben er maar heel weinig geweest. Hij zit best uit de buurt en wat groter speelgoed wordt dan zo lastig meenemen op de fiets en je moet het weer terugbrengen
Y. vindt Dombo wel leuk. Geen enge heksen in of zo... Alleen dat stuk dat die moeder opgesloten zit vind ik zo zielig...
De kleine zeemeermin maar dan een andere film schijnt ook wel leuk te zijn.
Winnie the Pooh?
De reddertjes zit een enge vrouw in maar verder niet veel engs?
Aristocatten zit een enge butler in... en die 2 dieven?
Robin Hood vond ik best spannend vroeger. Maar niet echt eng volgens mij?
Is Knabbel en Babbel niet leuk om mee te beginnen?
De speurneuzen heeft een enge rat...
Y. vindt Dombo wel leuk. Geen enge heksen in of zo... Alleen dat stuk dat die moeder opgesloten zit vind ik zo zielig...
De kleine zeemeermin maar dan een andere film schijnt ook wel leuk te zijn.
Winnie the Pooh?
De reddertjes zit een enge vrouw in maar verder niet veel engs?
Aristocatten zit een enge butler in... en die 2 dieven?
Robin Hood vond ik best spannend vroeger. Maar niet echt eng volgens mij?
Is Knabbel en Babbel niet leuk om mee te beginnen?
De speurneuzen heeft een enge rat...
dinsdag 24 november 2009 om 14:10
Oef: Ben je al wat wijzer over die vlekjes?
Manuel vindt Madagascar ook erg leuk, vooral dat 'move it, move it'
Verder hebben we gisteren voor het eerst Dumbo gekeken, vond ie ook erg leuk, maar ik vond hem minder dan in mijn herinnering, wat een slome ouderwetse film is dat zeg haha! Maar goed, wel leuk.
En natuurlijk favoriet met stip is nog altijd Cars, maar die is misschien meer voor jongens.
Oh ja en we hebben ook Happy Feet, maar daar zit wel een hele enge haai in. En verder The Bee Movie, die is ook wel leuk al is het verhaal niet echt te volgen voor een kind van (bijna) 3.
huppel weer terug naar mijn werkplek
Manuel vindt Madagascar ook erg leuk, vooral dat 'move it, move it'
Verder hebben we gisteren voor het eerst Dumbo gekeken, vond ie ook erg leuk, maar ik vond hem minder dan in mijn herinnering, wat een slome ouderwetse film is dat zeg haha! Maar goed, wel leuk.
En natuurlijk favoriet met stip is nog altijd Cars, maar die is misschien meer voor jongens.
Oh ja en we hebben ook Happy Feet, maar daar zit wel een hele enge haai in. En verder The Bee Movie, die is ook wel leuk al is het verhaal niet echt te volgen voor een kind van (bijna) 3.
huppel weer terug naar mijn werkplek
dinsdag 24 november 2009 om 14:11
dinsdag 24 november 2009 om 14:43
Mette: Ai ai, da's niet handig van je meid!
Mainecoon: Balen hoor! Heb je nog meer lijntjes uit staan?quote:Kletsmajoor schreef op 24 november 2009 @ 14:15:
Ik vind juist alle verhalen die ik nog ken van vroegah veel leuker Tinus dan al die nieuwe films van na mijn tijd
Nou ik heb heel vaak als ik iets van vroeger terug kijk dat ik dan denk: wat was hier nou zo bijzonder aan?
Maar dat taalgebruik in Dumbo joh, ouderwets!!!! Echt lachen! Hoe oud is die film eigenlijk... eens googlen. Jeeeeetje 1941, vind je het gek! Dat is niet uit mijn tijd, maar uit die van mijn grootouders.
Mainecoon: Balen hoor! Heb je nog meer lijntjes uit staan?quote:Kletsmajoor schreef op 24 november 2009 @ 14:15:
Ik vind juist alle verhalen die ik nog ken van vroegah veel leuker Tinus dan al die nieuwe films van na mijn tijd
Nou ik heb heel vaak als ik iets van vroeger terug kijk dat ik dan denk: wat was hier nou zo bijzonder aan?
Maar dat taalgebruik in Dumbo joh, ouderwets!!!! Echt lachen! Hoe oud is die film eigenlijk... eens googlen. Jeeeeetje 1941, vind je het gek! Dat is niet uit mijn tijd, maar uit die van mijn grootouders.
dinsdag 24 november 2009 om 15:00
quote:Kletsmajoor schreef op 24 november 2009 @ 14:05:
Mette: is zoiets niet leuk?
[afbeelding]
Die hebben we al, haha!
Nova is groot Ariel fan.
Bedankt voor het meedenken! Dombo, en jaaa het lelijke eendje! Wij hadden altijd lecturama (oid) bandjes met boeken. Zo leuk.
Even nog iets, ik zag een topic over voorlopen bij peuters. Nou is dat niet een beetje overdreven? Nova kon dat ook allemaal op die leeftijd, (alle kleuren met 2jaar, ze kan nu tellen tot 25 in het nederlands en tot 20 in het engels, ze is nu erg met letters bezig en kan ze ook herkennen) maar ik heb er nog nooit aangedacht dat wat ze kan/kon uitzonderlijk was.
Of wij hebben hier op dec06 allemaal van die slimme kinderen
Mette: is zoiets niet leuk?
[afbeelding]
Die hebben we al, haha!
Nova is groot Ariel fan.
Bedankt voor het meedenken! Dombo, en jaaa het lelijke eendje! Wij hadden altijd lecturama (oid) bandjes met boeken. Zo leuk.
Even nog iets, ik zag een topic over voorlopen bij peuters. Nou is dat niet een beetje overdreven? Nova kon dat ook allemaal op die leeftijd, (alle kleuren met 2jaar, ze kan nu tellen tot 25 in het nederlands en tot 20 in het engels, ze is nu erg met letters bezig en kan ze ook herkennen) maar ik heb er nog nooit aangedacht dat wat ze kan/kon uitzonderlijk was.
Of wij hebben hier op dec06 allemaal van die slimme kinderen
dinsdag 24 november 2009 om 16:14
Zooo Mette, dat vind ik wel heul knap van Nova hoor! Heb het topic niet gelezen maar wat jij opnoemt is best bijzonder volgens mij.
Manuel kan tot 12 tellen en kent de kleuren rood, groen, blauw, zwart en paars (op de een of andere manier snapt hij rood maar niet!!). Maar ben wel van mening dat wij hier bij dec06 de allerslimste kinderen hebben hoor!
Manuel kan tot 12 tellen en kent de kleuren rood, groen, blauw, zwart en paars (op de een of andere manier snapt hij rood maar niet!!). Maar ben wel van mening dat wij hier bij dec06 de allerslimste kinderen hebben hoor!
dinsdag 24 november 2009 om 16:24
Gehehe, geniaal Mette; DV
En wat ben je toch een tobbert Is lang geleden dat ik ooit van de trap afgekukeld ben... zag Nova het gebeuren? Lijkt me ook wat voor zo'n kindje om mama naar beneden zien te rollen als een ware stuntvrouw...
Enne, tellen tot 25? en 20 in engels? Dat kan ons R. nog niet hoor! Kleuren benoemen kan ze wel (van grijs tot zwart, oranje, paars, noem maar op) en ze is goed in dieren, van kip tot kameel en van stokstaartje tot marter.
Y. roept vooral dingen na van dr zus, ook heel knap
KM:
Dombo is idd zielig...
Films;
Dombo, Lion King, Merlijn de tovenaar, Jungle book worden hier heel leuk gevonden. Moet zeggen dat de meiden tot nu toe nog niets eng hebben gevonden...
Oh! Wat trouwens ook een aanrader is, hadden wij gehuurd, is de Lollifanten Film.. Vonden ze te gek!
Fijne avond iedereen!
xx
En wat ben je toch een tobbert Is lang geleden dat ik ooit van de trap afgekukeld ben... zag Nova het gebeuren? Lijkt me ook wat voor zo'n kindje om mama naar beneden zien te rollen als een ware stuntvrouw...
Enne, tellen tot 25? en 20 in engels? Dat kan ons R. nog niet hoor! Kleuren benoemen kan ze wel (van grijs tot zwart, oranje, paars, noem maar op) en ze is goed in dieren, van kip tot kameel en van stokstaartje tot marter.
Y. roept vooral dingen na van dr zus, ook heel knap
KM:
Dombo is idd zielig...
Films;
Dombo, Lion King, Merlijn de tovenaar, Jungle book worden hier heel leuk gevonden. Moet zeggen dat de meiden tot nu toe nog niets eng hebben gevonden...
Oh! Wat trouwens ook een aanrader is, hadden wij gehuurd, is de Lollifanten Film.. Vonden ze te gek!
Fijne avond iedereen!
xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 24-11-2009 16:24
Reden: kleurtje
Reden: kleurtje
% gewijzigd
dinsdag 24 november 2009 om 16:58
Ja Mette: dat kan Y. ook nog niet allemaal hoor.
Ben net met konijn naar de dierenarts geweest. Het bleek inderdaad overduidelijk een meneer die Sjaak
Hij heeft een prik gehad en beledigd dat hij nu is
Als ik nu bij hem in de buurt kom dan maakt hij dat hij wegkomt en gaat heel boos lopen stampen.
Volgende week gaat hij voor de castratie en hij had wat haakjes aan zijn tanden dus die worden dan ook weggewerkt. Kosten ong. 150 euro (mag het in 2en betalen) Maar het is verder een heel lief konijn en geen gesproei meer is prettig voor mij en geen haakjes is prettig voor hem.
Mette: klinkt inderdaad best heftig hoor van de trap af rollen...
Tinus: Ik vind dat juist leuk aan die film. Je weet dat het een oude film is dus daar hoort ouderwetsch taalgebruik bij.
Ik heb alle films zo vaak gekeken en niet eens heel lang geleden dus ik ben er nog helemaal aan gewend.
Ben net met konijn naar de dierenarts geweest. Het bleek inderdaad overduidelijk een meneer die Sjaak
Hij heeft een prik gehad en beledigd dat hij nu is
Als ik nu bij hem in de buurt kom dan maakt hij dat hij wegkomt en gaat heel boos lopen stampen.
Volgende week gaat hij voor de castratie en hij had wat haakjes aan zijn tanden dus die worden dan ook weggewerkt. Kosten ong. 150 euro (mag het in 2en betalen) Maar het is verder een heel lief konijn en geen gesproei meer is prettig voor mij en geen haakjes is prettig voor hem.
Mette: klinkt inderdaad best heftig hoor van de trap af rollen...
Tinus: Ik vind dat juist leuk aan die film. Je weet dat het een oude film is dus daar hoort ouderwetsch taalgebruik bij.
Ik heb alle films zo vaak gekeken en niet eens heel lang geleden dus ik ben er nog helemaal aan gewend.
dinsdag 24 november 2009 om 21:47
Zohee, wat een stilte hier !!
Mette; o, o, o, wat een gedoe joh. Nu weer van de trap gevallen. Dat zal idd wel pijn doen ja !! Lekker een warm bad voor de stramme spiertjes !!
Wij hebben heel veel oude Disney films. De echte oude. Zoals 101 dalmatiers en Lady en the vagebond. Maar ook spirit ?? Die kende ik niet. Is met een paard. Is best spannend maar Floortje vindt hem helemaal leuk. Maar die van de hondjes kijkt ze het meest. 101 dalmatiers en lady en the vagebond. Verder kijkt ze eigenlijk alles wat Timo ook kijkt wat voor AL is.
Oef; hoe is het met de kindjes ?? Of lig je al op bed ??
KM; je zorgt maar goed voor Sjaak !! Wel leuk hoor zo'n lief dier in huis !!!
Over lief dier gesproken.....ff de hond uitlaten !!
Mette; o, o, o, wat een gedoe joh. Nu weer van de trap gevallen. Dat zal idd wel pijn doen ja !! Lekker een warm bad voor de stramme spiertjes !!
Wij hebben heel veel oude Disney films. De echte oude. Zoals 101 dalmatiers en Lady en the vagebond. Maar ook spirit ?? Die kende ik niet. Is met een paard. Is best spannend maar Floortje vindt hem helemaal leuk. Maar die van de hondjes kijkt ze het meest. 101 dalmatiers en lady en the vagebond. Verder kijkt ze eigenlijk alles wat Timo ook kijkt wat voor AL is.
Oef; hoe is het met de kindjes ?? Of lig je al op bed ??
KM; je zorgt maar goed voor Sjaak !! Wel leuk hoor zo'n lief dier in huis !!!
Over lief dier gesproken.....ff de hond uitlaten !!
dinsdag 24 november 2009 om 22:14
Zohee die wind man. Zou willen dat die eens ging liggen. Word er altijd wat onrustig van.
Waar was ik:
Nurse; als ik jou zou hebben getrokken met loodjes zou je van mij een kijkdoos hebben gekregen als suprise.
Maar gelukkig dan dat je hebt besloten het nu gewoon te doen !! Heerlijk dat het nu al goed voelt !!
Mainecoon; jammer van die baan !! Voor hoeveel uur ging je en wat wilden ze ??
Over letters zag ik iets voorbij komen. Floortje was gister met het cadeau aan het spelen wat ze zaterdag van de sint heeft gekregen. Trouwens ook leuk. Een soort tekenvel waar je met een stift gevuld met water op kan tekenen. Zonder te knoeien, niet geheel onbelangrijk. Maar Floortje is er erg druk mee. Hoor ik haar zaterdag ineens zeggen: heey, de letter van Timo !! Heeft ze de t geschreven !! Geweldig !!
Mette; Nova is ook lekker bijdehand !! Tellen in het engels !! Heerlijk !!
Tinus; zag ik nou dat het jouw laatste week werken is ??? Pffff, wat gaat dat snel he ?!
Nou, zo Pepijntje maar een papfles en lekker onder de wol !!
Waar was ik:
Nurse; als ik jou zou hebben getrokken met loodjes zou je van mij een kijkdoos hebben gekregen als suprise.
Maar gelukkig dan dat je hebt besloten het nu gewoon te doen !! Heerlijk dat het nu al goed voelt !!
Mainecoon; jammer van die baan !! Voor hoeveel uur ging je en wat wilden ze ??
Over letters zag ik iets voorbij komen. Floortje was gister met het cadeau aan het spelen wat ze zaterdag van de sint heeft gekregen. Trouwens ook leuk. Een soort tekenvel waar je met een stift gevuld met water op kan tekenen. Zonder te knoeien, niet geheel onbelangrijk. Maar Floortje is er erg druk mee. Hoor ik haar zaterdag ineens zeggen: heey, de letter van Timo !! Heeft ze de t geschreven !! Geweldig !!
Mette; Nova is ook lekker bijdehand !! Tellen in het engels !! Heerlijk !!
Tinus; zag ik nou dat het jouw laatste week werken is ??? Pffff, wat gaat dat snel he ?!
Nou, zo Pepijntje maar een papfles en lekker onder de wol !!
dinsdag 24 november 2009 om 22:15
Ja idd rustig hier!
Flodder,
Wij hebben ook nog al die oude films, van uit mijn jeugd. O.a. De kleine zeemeermin, Belle en het beest, Alice in Wonderland, Fantasia, Jungle Book, Robin Hood, Bambi, Alladin, Pinokkio, Dombo, Asspoester, Sneeuwwitje enz enz.
Het zijn allemaal videobanden, gelukkig hebben we nog zo'n recorder.
Vind het echt super om al die oudjes te hebben
Zo, ook hier worden de honden uitgelaten en gaan we naar bed!
xx
Flodder,
Wij hebben ook nog al die oude films, van uit mijn jeugd. O.a. De kleine zeemeermin, Belle en het beest, Alice in Wonderland, Fantasia, Jungle Book, Robin Hood, Bambi, Alladin, Pinokkio, Dombo, Asspoester, Sneeuwwitje enz enz.
Het zijn allemaal videobanden, gelukkig hebben we nog zo'n recorder.
Vind het echt super om al die oudjes te hebben
Zo, ook hier worden de honden uitgelaten en gaan we naar bed!
xx