December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
ja wij moesten vanmorgen en vanmiddag. Maar vanmorgen is niet doorgegaan dus nu moeten we vanmiddag met alle 3. Baal ervan maar het is niet anders.

R heeft niet echt koorts gekregen dus die gaat ook gewoon mee. Verder nemen we een mooie pleister mee voor B en dan zal t allemaal wel goed komen.

haha Mette hier ook zo'n diego fan. Roept te pas en te onpas 'redding volbracht' of gister was hij heel hard aan t fietsen 'go Brian go'

En ja Duplo dingen zijn onwijs leuk. ook voor Nova hoor!

Klets huisje boompje beestje in t engels? geen idee waarom. kijkt ook nooit.
Manuel heeft vanmorgen de vaccinatie gehad. Ik had van te voren aan Manuel verteld dat hij een prikje moest van de dokter. Hij reageerde toen heel stoer: doet niet zeer hè?' Ik had hem gezegd dat het misschien een beetje zeer zou doen maar dat hij daarna een lekker snoepje kreeg, en dat was prima. Hij deed zelf heel stoer zijn mouw omhoog en hij mocht bij oma op schoot (die was voor de support mee). Het ging super totdat de naald erin ging, toen was het even brullen. Maar daarna was het ook wel weer snel over en kreeg hij lekker zijn verdiende snoepje. Op de terugweg hebben we papa gebeld en toen mocht hij zelf in geuren en kleuren vertellen van de prik.

Het was organisatorisch trouwens heel goed gedaan: We hebben amper hoeven wachten terwijl het wel heel druk was. Na afloop kreeg ieder kind een mandarijntje (helaas lust Manuel die niet). Het was wel heel druk in de straat voor de sporthal, daar heb ik een minuut of 10 in de file gestaan maar toen we er eenmaal waren had ik best snel een parkeerplekje.

Oef: Als het net zo gaat als bij deze sporthal dan is het best te doen met 3 kinderen hoor. Zou wel eerst B doen. En ja die mooie pleister is een slim idee. Dat zei ik nog in de auto terug tegen mijn moeder dat het me wel tegenviel dat ze niet een Winnie the Pooh-pleister kregen haha!

Klets: Goed dat je een manier hebt gevonden voor die ab!
Hoor net dat Manuels neefje de MG heeft. Flinke koorts, boven de 40 graden en mannetje is er echt heel ziek van. Pfff, ben ik blij dat die prik er nu in zit...
wat een held die manuel!! en lekker dat de prik er nu in zit, met zijn neefje met griep. weet je, de prik geeft nog geen 100% dekking, maar zijn lichaam gaat nu al antistoffen maken. Als hij het straks oploopt heeft hij sneller antistoffen dan wanneer hij geen prik had gehad. (en de pooh pleisters zijn waarschijnlijk te duur. Een doos van 250 saaie is 2 euro (grootverbruik), 20 mooie ook.. En dat voor 1 miljoen prikken.. (en die mandarijntjes zijn gesponsoord??)
ja hier was het ook een makkie hoor die prik halen. Erg goed geregeld allemaal. We konden zo doorlopen ondanks dat het erg druk was. je moet wel je kinderen in de gaten houden want het was een soort krioelende massa van veraf gezien.

politie regelde het parkeren wat wel druk was maar ook goed ging.

B gaf geen kik tegen mijn verwachting in haha. HIj zei alleen 'ik wil geen prik' maar toen ik zei ja het moet toen vond hij t ok.

D & R kregen wel een aangepaste dosis trouwens Sannie. Alle kinderen onder de 1 blijkbaar. Niet op gewicht maar op leeftijd dus.

Vervelend van je neefje Tinus. ik ben ook blij dat ze geprikt zijn nu nog even de weerstand opbouwen.
Die Pooh pleisters waren maar een grapje hoor, Sannie. Tuurlijk is dat te duur. Maar thuis hoef ik niet met een andere aan te komen!

Zoooo die B is helemaal een stoere vent dat ie helemaal geen kik gaf! Wow! Ik vond die prik bij mezelf ook best zeer doen, dus ik vind het heel logisch dat kindjes gaan brullen.
Hey even snel een vraag, worden de kindjes in een arm of beent geprikt? Of mag je kiezen?

Dit ivm kleding

Ga nu snel, A. wilt de borst.

xx
Kinderen onder de 1 in het been, oudere kindjes in de bovenarm. (staat ook in de brief)
haha ik wilde net hetzelfde gaan typen Tinus maar je was me voor.

Dus nursie een vestje voor de meiden en gewoon een broek voor A
Manuels trui zat trouwens te strak om ver genoeg omhoog te doen dus die moest uit van de prik-mevrouw.
ja ik had B een joggingjas aangedaan en die liep daar gewoon in zn hemd rond. Dat is wel t makkelijkst volgens mij.

Anyway wij hoeven pas over 3 weken weer
Ainne: Ik zie nu op het journaal beelden van een enorme wateroverlast op jullie 'eilandje'. Toch niet bij jou hoop ik? Ziet er vreselijk uit zeg, sommige mensen zien hun hele inboedel wegdrijven...
Gelukkig dat het prikken mee is gevallen vandaag! Ben benieuwd hoe het hier woensdag gaat!

We zijn net naar het 10 minuten gesprek geweest bij Justin op school en de juf vond het ook helemaal top gaan! Alleen moet op den duur zijn tempo nog wel omhoog, maar voor nu zegt ze ik heb liever dat hij het goed doet en dat is natuurlijk ook zo....

Ook een stapel werkboekjes meegekregen die ze allemaal al klaar hadden. zo leuk om te zien!

Mette, ik had vanmorgen jouw stukje al gelezen over noof die op haar achterpoten liep prompt loopt Amber op het schoolplein ook trots te showen dat ze op haar hielen kan lopen! Zeker ook weer typisch iets voor deze leeftijd!

Ben ook benieuwd hoe dat woensdag gaat na de prik, Amber is rechts, dus zal waarschijnlijk links geprikt worden, maar slaapt inderdaad ook op haar linker zij, ach dat zien we dan wel weer!

Tinus, leuk dat je zus gaat trouwen!

Floddertje, lekker dat Floortje ook zindelijk is nu!

Ben benieuwd hoe het verder gaat met Timo bij de acupuncturist.

Prikken zitten er hier ook in hoor. P is met Floortje en Pepijn hier geweest vmo en ik vmi in A bij Oef met Timo. Het ging met allemaal prima. Je kon idd zo doorlopen. En Timo kijkt niet meer op van 1 prik na die acupuncturist hahaha.
Oef; zet maar ff op HM ja als je wilt. Ben bou wel benieuwd. Kunnen we net ff wat uitgebreider er op ingaan.
vandaag ook de cb artsen gesproken bij de nascholing, ging ook goed. ze krijgen wel het andere vaccin dan tot nu toe gebruikt werd (waarschijnlijk daarom ook andere dosis).

Oh nurse, als je 's morgens zou gaan, zou je bij een kleine, oudere vrouw moeten gaan. (maar ze zit er alleen maar 's morgens), zo'n lief mens, hele goede arts, eigenlijk kinderarts, maar in haar tijd mocht ze niet verder als alleen staande moeder. doet nu overal invalwerk, en voordat ik haar kende is ze ook een aantal keer ingevallen bij ons, zo lief met kinderen. En ze vertelde dus dat ze bij jullie ging prikken in de ochtend, maar goed dan ga je niet, toch wilde ik het even kwijt..

ik ben benieuwd hoe ze het morgen doen..
Jee wat een bikkels allemaal! Fijn dat de tot nu toe gegeven inentingen meevielen en dat het goed geregeld was!

Ehh, sorry Tinus (en Oef), niet goed genoeg gelezen dus

Wat naar van je neefje... hoe gaat ie nu? iig beterschap gewenst!!

Even uit mijn hoofd:

KM:

Okay, dus je hebt nu wel een soort van manier gevonden?

Sorry dat ik het zeg maar ik moest bij je omschrijving denken aan het ontwormen van onze paarden, die konden (en Fien nu soms nog) ook zo onmogelijk zijn met ontwormen, moest ook achter de kiezen ingespoten worden, mond dicht houden enz.

Flodder:

Floor is nu helemaal zindelijk dacht ik gelezen te hebben he?! Gefeliciteerd!

Ainne:

Oh?! is dat slechte weer bij jullie!? Hoe ist?

En verder:

Thanks Sannie Alleen wij mogen de 26e pas. En de 'tijd van de oudste', dat is dan tussen 16:30 en 17:00.

Jaja, ik weet, tis nog maar 10 dgn geleden dat ik ben geopereerd, hechtingen zijn er nog niet uit en het moet nog een heel stuk genezen (heb ik het vooral over van binnen, ik vloei nog wat) maar ben toch zoooow blij!! Misschien maf om er zo over te hebben maar ik ben helemaal gelukkig met mn nieuwe joni/punani/whatever Had vandaag een spiegeltje er bij gepakt en heb even de tijd genomen om eens echt goed te kijken....

En jaaaaaaaa ben blij! Voel me nu echt een stuk gelukkiger Kan niet wachten om hem uit te proberen

Maar goed, moeten nog wachten...een week of 5...

Tis nog wel wennen en het moet zoals ik zei nog de tijd hebben om goed te genezen want ondanks dat de blauwe plekken een heel eind zijn weggetrokken voelt het van binnen, dan bedoel ik eigenlijk het gebied net naast het 'schaamgedeelte/gebied' zeg maar waar je bil begint, als daar druk opkomt doet het nog erg zeer.. volgens mij heeft daar die hematoom ondergezeten (?)

Verder voelt het als een combinatie tussen een soort blaasontsteking (schrijnend gevoel) en alsof iemand een gigantische rotschop in mijn kruis heeft gegeven.

Echt van binnen zeg maar, voel ik geen pijn of ongemak.

Ja, ben happy!

Ahum, een heel stuk over mijn nieuwe doos... zaten jullie vast op te wachten zo voor het slapen gaan

Trusten!

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 23-11-2009 23:04
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:TheNurse schreef op 23 november 2009 @ 23:02:

Ahum, een heel stuk over mijn nieuwe doos... zaten jullie vast op te wachten zo voor het slapen gaan

tnx

maarreh fijn dat je er zo blij mee bent.

En waag t niet om op een overwacht moment voor en na foto's te gaan plaatsen he?

*denkt terug aan de bevalling van Boyd*
ja en waarom ben ik nog op.

Nou weer 2 onrustige kinderen. R is de laatste paar avonden erg onrustig, B ook.

Vanavond ging B laat slapen (had pijn in zn arm) en R is al helemaal niet te kalmeren (honger, bang in t donker, hoesten). Nou is D ook weer wakker (hoesten en R die onrustig is).

Heel eerlijk gezegd ben ik wel zat nu. We zitten nu al een hele tijd met onrustige avonden/nachten, Dan de een weer dan de ander. Ergens komt wel gehuil vandaan. Ik trek t geloof ik even niet meer. Ben al de hele dag bezig met die kinders en dan wil ik ook gewoon dat ze slapen na half 8,

En jaaaa ik weet dat ze een prik hebben gehad en ik weet dat ze al een tijdje hoesten/snot hebben maar toch wil ik t gewoon niet meer horen eigenlijk.

IK WIL SLAPEN
en prompt wordt t stil boven geloof ik.

JIEEEHAAA
toch niet
He wat klote Oef... Kan me voorstellen dat je het beu bent en wilt slapen....

Kun je ze niet een keertje 'uitbesteden' ?

Wel fijn dat ik je even aan het lachen heb gekregen En nee, nee, geen foto's... wil jullie niet jaloers maken
na ja het hoor er ook bij. En ik zit niet de hele avond te janken op de bank hoor zo is t ook weer niet. Maar ik ben t gewoon even zat.

Enne uitbesteden zit er niet echt in. Ja als ze groter zijn wel.

tnx voor het niet maken van de foto's
oh en Peet zet net de babyfoon uit haha

misschien wel t beste
Mogge allemaal!

Oef: Hoe is het gegaan vannacht? Beetje kunnen slapen nog? Heb wel met je te doen hoor, bah bah zo ellendig als je wilt slapen en de kinderen zijn weer ziek/onrustig ofzo. Dikke knuffel voor jou, hoop dat het nu snel rustiger wordt bij jullie. Je kan er echt wanhopig van worden.

Nurse: Ik moest erg lachen om jouw opmerking dat je niet kan wachten tot je je nieuwe doos mag uitproberen, hahahaha!

Marloes: Wat fijn dat de juf zo tevreden was over Justin!

Goh die Tinus zit vroeg achter de computer! Jp brengt Manuel vandaag naar oma want hij moet mijn moeders auto meenemen voor apk, beurt etc. Kan hij daar lekker ontbijten meteen want het was anders wel heel vroeg voor hem. En nu heb ik zomaar een kwartiertje over! Ga nu maar tanden poetsen en mijn haartjes netjes doen en dan op naar de laatste werkweek!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven