Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
En net MK van school gehaald: oorpijn. En ik sta nu al 10 min in de wacht bij de dokter
Pff net gesprek gehad, even bijkomen en dan post ik in de Kelder.

Nog steeds in de rij Tila?

Noerejev is er beroemd mee geworden Mims, met rondjes draaien
Een Mary Poppins kasteeldate?

Leuk.

Arme MK. Oorpijn is zo naar.

Sterkte voor jullie allebei.
Darly

That bad?
Mims, fijn dat je morgen bij dokter terecht kan.

rondjes draaien als het je beroep niet is is niet fijn.
MK mag vanmiddag naar de dokter. En doet het grootste deel van de tijd in het geheel niet zielig. Dus ik zal wel weer voor piet snot bij de dokter zitten. Maar ik hoop dat het niet voor snot is want ik vind het zielig, een meiske dat elke 2 maanden een oorontsteking heeft...

D, ik ga zo in de kelder kijken.
Oorontsteking. Gehoorverlies aan ontstoken kant. Oordurppels, em vrijdag terugkomen voor verdere actie, want ook huisarts vond dit iets te veel oorontstekingen nadat de boel is doorgeprikt. Wat overigens alweer is dichtgegroeid...

Nou ja... ze gaat morgen mooi weer naar school als ze nog steeds geen koorts heeft... niet dat ik zo graag naar mijn werk wil maar Mk is echt niet ziek genoeg om thuis te blijven...

Iemand koffie?
voor MK! Oorontsteking is zo naar! Hoe ging het prikken-avontuur.

Suup, het ging niet zo slecht hoor, zie update in Kelder.

*lalalaat* net terug van leuk concertje in Paradiso. Geinig bandje is dit toch Mando Diao
Tijd voor koffie.

MK goed de nacht dorgekomen?

Zielig hoor oorontsteking.

Darly klinkt leuk dat bandje.

Succes op werk vandaag (ik reageer later nog even in de kelder).

Mims succes bij de dokter.
MK heeft prima geslapen druppels werken

D, het doorprikken was in augustus, tijdens de amandelen eruit. Dat zou moeten helpen tegen oorontstekingen, maar ben bang dat het nu toch wellicht tijd is voor buisjes.

Hihi naar een concert op een doordeweekse dag leuk bandje, klinkt goed.

Ik sleep me weer naar mijn werk. Nog maar 4 weekjes, 4 weekjes dat is te doen, dat is te overzien.....

(not! )

**geeft Mims nog een draaitje de goede kant op**

Sterkte!

Suup, hoe is het bij jou op je werk? Druk? Dat was toch de verwachting?

**zet een bescghaafd doordeweeks ontbijtje (bruine boterhammen met oude kaas) neer en gaat haar haar fatsoeneren**
Gaat prima op werk, collega is weekje vrij dus druk. Ik doe mijn ding, pas op mijn tellen en ben met leuke dingen bezig.

Fijn dat Mk goed geslapen heeft. Van oorontsteking kan je zo naar zijn (de enige keer in mijn volwassen leven dat ik huilend van de pijn om mijn mama heb geroepen was bij oorontsteking).

Nog vier weken Tila, hebben ze al een vervanger aangenomen?
Het hangt in de lucht, Zoon had gisteren ook opeens weer oorpijn (voor het eerst sinds buisjes en doppen bij het zwemmen).

Hee lieve mensen, ik ben er weer . Mag meteen met Dot vanmiddag prik halen (eigen keus dat ik het doe hoor, ze is bij oppas maar dit soort dingen wil ik zelluf doen), ben benieuwd.

Mims, stil blijven zitten, héél stil... Hoe ga je naar de dokter nou, als je niet mag rijden? Komt ie je halen ?
O Suup, hoe zat het ook alweer met toneelstuk waar we het tijdje terug over hadden? Kan je me mailen? Dan kan ik het ook bij GG in agenda zetten, die is allemaal repetities aan het plannen dus ik moet 'm even voor zijn
Arme MK.... Heeft ze al doppen voor het zwemmen? Verder geen verstand van oorontstekingen want dat hebben de Bloesjes zelden (van het zwemmen, meestal) en dan is het met oordruppels meestal snel over. JB heeft een keer meer last gehad en die gaf ik Nerofen voor kinderen (drankje). Dat hielp wel goed want het moet inderdaad vreselijk veel pijn doen.

Hoe is het met de Ananasjes eigenlijk?
Lil je hebt mail (en darly ook).

Sterkte vanmiddag met prikken van Dotta. Hopelijk gaat het goed.

He Bloes, druk met de opa bloes verhuizing las ik in de kroeg. Red jij het ook een beetje?

Hier hangt iets in de lucht, of eigenlijk zit er iets in de grond. Ben in dubio of ik moet afreizen, maar nog even in afwachting van een telefoontje.Als ik meer weet zet ik het wel even in de kelder....
Tila, hoe gaat ie?

Lil, gin het prikken goed?

Je maakt me nieuwsgierig Suup, is het iets leuk wat in de lucht hangt? Ik ga je mail bekijken.

Mims, hoe gaat het met je? Mijn moeder had ook ooit zoiets. Continu duizelig en naar. En toen moest ze naar een neuroloog die heel hard haar hoofd heeft geschudt en heen en weer heeft gegooid. Mijn moeder was woest want daar was ze totaal niet op voorbereid en ze schrok enorm van die man. Maar: binnen 5 minuten voelde ze zich helemaal normaal en was alles weg :-)

Verder nog een stukkie in de Kelder met wederom een vraag voor Marie Hoe is het trouwens met Marie? En Bloes?
Mijn onderwerpen zijn zelden leuk als ze aandacht krijgen. Ik post het wel even in de kelder.
Prikken ging goed, c/p uit Kroeg:

Ben terug uit de sporthal waar lopendeband-geprikt werd. Ging heel goed, heel soepelsnel, en ondanks ontbreken van schotten of gordijntjes hier, en dus overal zicht op krijsende koters en stressende ouders die heel hard hun best deden om vooral niet zo over te komen, waardoor het des te zichtbaarder werd, hield Dot zich zowaar kranig. Dat De Dokter (een schattige werkstudent van zo op het zicht -19) haar mouw ging opstropen vond ze volstrekt ongepast, dus dat deed ze zelf, vervolgens keek ze met enige angst naar de naald maar ze gaf geen kik, en toen ik haar na afloop vroeg of het zeer had gedaan zei ze met een mond vol chocola "Neuh...". Mijn Bikkeldot!

Had vanmorgen ook een leuk gesprekje met haar. Ze pakte mijn boek (De thuiskomst, van Anna Enquist), en vroeg of dit over Harry Potter ging (dat hoort ze van die oudere 2)."

Ik: "Nee, dit gaat over de vrouw van James Cook".

Zij: "O, die ken ik niet. (korte stilte)""Of, ja: kóek ken ik natuurlijk wél".

hahaha, Die Dotta!

Wel bikkel dat ze zo stoicijns was

He, Suup, wat zielig!

heb me het schompes gefietst, en nu hang ik op de bank en da's FIJN!
. Leuke dotta.

En stoer hoor dat ze zich zo goed hield bij het prikken.

Hectisch dagje, daarna stamkroeg met de papa oa. Was leuk. Maar raar einde door vervelende discussie met twee mensen. Was geen leuke toon dus ben maar weggegaan (had niets met geliefden te maken overigens, was een zakelijke discussie). Nou ja nu even chill op de bank en dan zo maar slapen.
Goeiemorgen! Iedereen lekker geslapen?

**zet koffie neer**

Hier was de Rommelpiet langsgeweest. Die had alles omgegooid, en cadeautjes ingepakt met tekeningen en aluminiumfolie, en precisie-gestrooid met echte kruidnoten en mandarijntjes verstopt

Hilariteit alom

Dus nu stuiteren er twee blonde kindjes door het huis
Leuk Tila.

Hier kwam stommelpiet voorbij.Werd vannacht wakker door een bons. Kon niet traceren of het nu bij mij of boven mij was. Dus met houten kleerhanger in de hand het huis gecontroleerd, maar niets aan de hand. Zal de storm wel zijn geweest.

Niet helemaal uitgerust dus.

*pakt koffie*
Ik stommel ook het Kasteel weer eens binnen. Diagonaal bijgelezen en vind de duizeligheid van Mims maar niks. Beterschap, meis! Ik lees ook werkperikelen etc., maar sorry dames; ik doe hard mijn best om mijn eigen hoofd boven water te houden drukte- en stressgewijs, dus ik kan het allemaal niet echt volgen, laat staan advies erover geven. Ik sta even in de energiespaarstand.
.
Begrijpen wij, Marie. Vanavond schenken we een roseetje voor je in, als jij je voeten omhoog legt op de poef en een dvd-tje in de spelert schuift.

Lil, heb je de Viva al gekocht voor GG?

Hoe is het met MK?
No prob Marie, doe maar lekker in de spaarstand staan en geniet straks van het weekend!

Kan iemand aan StormPiet vragen of ie een wat voor zichzelf wil gaan doen? Ben die wind nu wel zat :-S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven