3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
dinsdag 24 november 2009 om 13:35
BAM misschien heel onzinnig, maar zet gewoon eens een wekker, maar dan 's avonds en dan niet zo recalcitrant, boos of verdrietig zijn, maar gewoon naar bedje toe en lekker tv kijken of een boek lezen....... en gedachten op nul....
Is wel moeilijk ja, maar goed oefenen brengt ook al rust.
Appeltje van me
Is wel moeilijk ja, maar goed oefenen brengt ook al rust.
Appeltje van me
dinsdag 24 november 2009 om 13:37
quote:appeltjesgroen25 schreef op 24 november 2009 @ 13:19:
Daar ben ik weer.
Het is erg goed gegaan vandaag. Het was mijn laatste sessie!!
Want ik heb bereikt waar we voor gingen:
Ik ben onschuldig!
Dikgedrukt ja. En met uitroepteken!
Dit is de eerste keer in mijn leven na de verkrachtingen dat ik dit kan zeggen.
Het voelt nog erg vreemd, en het is eng maar hoop dat ik deze gedachte voor altijd vast kan en durf te houden!
Daar ben ik weer.
Het is erg goed gegaan vandaag. Het was mijn laatste sessie!!
Want ik heb bereikt waar we voor gingen:
Ik ben onschuldig!
Dikgedrukt ja. En met uitroepteken!
Dit is de eerste keer in mijn leven na de verkrachtingen dat ik dit kan zeggen.
Het voelt nog erg vreemd, en het is eng maar hoop dat ik deze gedachte voor altijd vast kan en durf te houden!
dinsdag 24 november 2009 om 13:40
Zo, het is wat afgezakt gelukkig.
Ben nu idd wel kapot appel, zolang ik erin zit niet dan moet ik blijven bewegen maar als ik er weer uitkom dan ben ik compleet verrot en heb overal spierpijn en al mijn scharnieren doen dan pijn.
Het liefst zou ik nu plat gaan maar ja, da kennie he?
Vanavond elf uur ergens pas helaas.
Enne Floor, moet ik er een topic aan wijden om de boodschap te verkondigen of hier en daar wat sluikreclame tussendoor gooien?
Ben nu idd wel kapot appel, zolang ik erin zit niet dan moet ik blijven bewegen maar als ik er weer uitkom dan ben ik compleet verrot en heb overal spierpijn en al mijn scharnieren doen dan pijn.
Het liefst zou ik nu plat gaan maar ja, da kennie he?
Vanavond elf uur ergens pas helaas.
Enne Floor, moet ik er een topic aan wijden om de boodschap te verkondigen of hier en daar wat sluikreclame tussendoor gooien?
dinsdag 24 november 2009 om 13:41
dinsdag 24 november 2009 om 13:45
Dank je wel lieverds!!!
Ik ga heel erg mijn best doen dat gevoel en die gedachte vast te houden! Ik heb het op een post-it geschreven en op mijn pakje sigaretten geplakt.
Het voelt raar, eng ook. Heb het 14 jaar anders gevoeld.
Maar ik doe mijn best!
En zo inderdaad denk ik even in bad, en daarna op de bank liggen met saaie film op en in slaap vallen waarschijnlijk. Ben gebroken.
Ik ga heel erg mijn best doen dat gevoel en die gedachte vast te houden! Ik heb het op een post-it geschreven en op mijn pakje sigaretten geplakt.
Het voelt raar, eng ook. Heb het 14 jaar anders gevoeld.
Maar ik doe mijn best!
En zo inderdaad denk ik even in bad, en daarna op de bank liggen met saaie film op en in slaap vallen waarschijnlijk. Ben gebroken.
dinsdag 24 november 2009 om 13:52
dinsdag 24 november 2009 om 13:53
dinsdag 24 november 2009 om 13:53