3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
dinsdag 24 november 2009 om 22:33
dinsdag 24 november 2009 om 22:36
Ja hij weet het en hij probeert zo veel mogelijk contact te houden. Hij weet ook dat we op uitslagen zaten te wachten en dat het er vrij somber uitzag.
@Appel... mn moeder vindt het niet zo erg dat er weinig mensen zijn, ze heeft nu liever zo min mogelijk bezoek. Maar het zou voor ons inderdaad af en toe wel even de druk van de ketel halen voor 1 avondje ofzo.
@Appel... mn moeder vindt het niet zo erg dat er weinig mensen zijn, ze heeft nu liever zo min mogelijk bezoek. Maar het zou voor ons inderdaad af en toe wel even de druk van de ketel halen voor 1 avondje ofzo.
dinsdag 24 november 2009 om 22:58
dinsdag 24 november 2009 om 22:59
dinsdag 24 november 2009 om 23:07
dinsdag 24 november 2009 om 23:09
Ja die is het Strateeg... Als ik het 30 jaar geleden had gezien vond ik het vast en zeker ook wel grappig. Maar ik begrijp nu gewoon niet dat je er als volwassene om moet lachen dat een kind met een beest loopt te sollen... maar goed... ik ben dan ook in een vreselijke t*ringbui (niet daar vertellen he )
dinsdag 24 november 2009 om 23:12
quote:Bianca40 schreef op 24 november 2009 @ 23:09:
Ja die is het Strateeg... Als ik het 30 jaar geleden had gezien vond ik het vast en zeker ook wel grappig. Maar ik begrijp nu gewoon niet dat je er als volwassene om moet lachen dat een kind met een beest loopt te sollen... maar goed... ik ben dan ook in een vreselijke t*ringbui (niet daar vertellen he )
my lips are sealed!
Ik denk dat ik zo maar ga slapen, de tijd gaat zo snel...nu alweer bijna kwart over elf...
my lips are sealed!
Ik denk dat ik zo maar ga slapen, de tijd gaat zo snel...nu alweer bijna kwart over elf...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 24 november 2009 om 23:35
quote:Bianca40 schreef op 24 november 2009 @ 23:34:
Truste Straat
Enneh.. is Bam al naar bed? Want die moesten we naar bed sturen rond deze tijd!
Ik las vanmorgen volgens mij dat ze pas weer rond uur of 11 online kon komen. Als ze slim is doet ze dat niet, en gaat ze naar bed.
Is de vraag natuurlijk is ze slim?
Truste Straat
Enneh.. is Bam al naar bed? Want die moesten we naar bed sturen rond deze tijd!
Ik las vanmorgen volgens mij dat ze pas weer rond uur of 11 online kon komen. Als ze slim is doet ze dat niet, en gaat ze naar bed.
Is de vraag natuurlijk is ze slim?