Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!

donderdag 26 november 2009 om 00:24

donderdag 26 november 2009 om 00:28
quote:whatever78 schreef op 26 november 2009 @ 00:24:
mij dondert het niet zo of mensen me nou wel of niet herkennen... kheb geen geheimen..
Ik heb een kindercastingbureau...
en jij? of anders in welke branche? en vind je het leuk? (vraag geldt natuurlijk voor iedereen... ) gezellig zo met z'n allen!Wat ontzettend leuk, maar ook behoorlijk pittig?...
mij dondert het niet zo of mensen me nou wel of niet herkennen... kheb geen geheimen..
Ik heb een kindercastingbureau...
en jij? of anders in welke branche? en vind je het leuk? (vraag geldt natuurlijk voor iedereen... ) gezellig zo met z'n allen!Wat ontzettend leuk, maar ook behoorlijk pittig?...

donderdag 26 november 2009 om 00:31
quote:zonnestraaltje71 schreef op 26 november 2009 @ 00:28:
[...]
Wat ontzettend leuk, maar ook behoorlijk pittig?...
Ik werk op een personeelsafdeling..het is leuk maar of het mijn droombaan is...neuh...
Wil stappen zetten, maar het ontbreekt me aan wilskrachtja leuk en pittig inderdaad ja! heb zelf hiervoor 9 jaar in de uitzendbranche gewerkt.. was het helemaal zat.. en heb afgelopen augustus de stap genomen en ben voor mezelf begonnen.. heel avontuur!!
[...]
Wat ontzettend leuk, maar ook behoorlijk pittig?...
Ik werk op een personeelsafdeling..het is leuk maar of het mijn droombaan is...neuh...
Wil stappen zetten, maar het ontbreekt me aan wilskrachtja leuk en pittig inderdaad ja! heb zelf hiervoor 9 jaar in de uitzendbranche gewerkt.. was het helemaal zat.. en heb afgelopen augustus de stap genomen en ben voor mezelf begonnen.. heel avontuur!!